Rowenta X-TREM POWER 4A+ Stofzuiger met zak - XL 4,5 L RO6883 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-TREM POWER 4A+ Stofzuiger met zak - XL 4,5 L RO6883 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Hunter 13-02-2019

SUPER POWER 2

Ik heb enige maanden geleden toen we deze stofzuiger kochten een laaiend enthousiaste review geschreven. Nu wij deze stof zuiger enige maanden gebruikt hebben wordt ik alleen nog enthousiaster! Nog nooit hebben wij zoveel succes en plezier van een stofzuiger gehad. Het is waarlijk een genot om hier mee te werken. De power, de lengte van het snoer, alle bij behorende div. zuigmonden. Wat ook super is, de uitblaas lucht gaat omhoog en komt er niet achter uit. Dus eventuele stof of haartje worden niet weg geblazen. Echt als je een stofzuiger nodig hebt is mijn advies: Koop dit pareltje!! Wij zijn nog steeds super blij dat we deze stofzuiger aangeschaft hebben. Echt een aanrader!

Pluspunten

• blaaskracht
  • lengte snoer
  • weinig watt
  • bij behorende zuigmonden
  • uitblaas lucht naar boven

Djort 26-11-2018

Geweldige stofzuiger

Geweldige mogelijkheden ter betrekking tot zuigkoppen.
verschillende standen voor oppervlaktes zowel in de zuigkop als in de steel.
Stofzuigerzakken raken naar paar pepernoten (grote dingen) wel verstopt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoet
  • Veel mogelijkheden/functies

Minpunten

• snel vol
  • prijs

Sandra 13-11-2018

Mooi design en flinke zuigkracht

Mooi design, flinke zuigkracht en met name de speciale borstel om haren van dieren op te zuigen werkt geweldig!

Pluspunten

• lang snoer
  • mooi design
  • flinke zuigkracht

Minpunten

• wisselen van opzetstukken bij div. ondergronden
  • Opzetstukken zijn relatief "hoog".

ursula1971 08-11-2018

Zeer krachtige stofzuiger.

Deze mooie krachtige stofzuiger doet prima zijn werk. Hij zuigt zeer goed en de speciale dierenborstel is helemaal fijn. Hij zuigt zelfs de hondenmand goed schoon en hij zuigt elk haartje op. Ook de speciale zuigmond die je zo naar voren schuift is ideaal. Klein minpuntje.. hij maakt veel lawaai. Kortom een prima stofzuiger.

Pluspunten

• Speciale dierenborstel
  • Fijn uitschuifstuk

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Renegade 07-11-2018

Inmiddels een paar weken in het bezit van de Rowenta stofzuiger. Ik moet zeggen dat ik handvat niet echt handig vind om te stofzuigen want je kan niet echt een fijne beweging maken met je hand.Wat wel handig is dat je het mondstuk naar voren kan schuiven om wat kleine kruimels geluid op te zuigen. Pluspunt is dat je een lange snoer erop heb zitten. De stofzuiger vind ik wel hard klinken als je ermee rijd over een harde vloer wat ik heb.

Pluspunten

• fijn borstelmondstuk
  • lang snoer

Minpunten

• veel geluid met zuigen
  • geen plaats voor mondstukken

Whiplash 07-11-2018
  • Product gekregen

Ik heb de stofzuiger onlangs mogen ontvangen. Ikzelf kan goed met de stofzuiger overweg. Helaas is de stofzuiger voor mijn vrouw te krachtig en te moeilijk te gebruiken. De zuigkracht is zo krachtig dat mijn gelijmde vloerbedekking wordt losgetrokken op de plekken waar ik zuig. Zelfs als ik alles zo minder zuigkracht zet. Voor haren door het huis heen is het ideaal. Op het parket zie je de haren en het vuil zo naar de zuigmond toe zweven.

Pluspunten

• Is erg goed voor harde ondergronden
  • Zuigt erg krachtig

Minpunten

• Niet fijn op vloerbedekking
  • Je moet zelf kracht hebben/zetten
  • Te sterk
  • Stofzuigerzak

Ak 02-11-2018

Met 3 katten moeten we elke dag stofzuigen. We halen alle kattenharen heel makkelijk en snel weg met deze stofzuiger.
Erg krachtig en veel accessoires.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtig

Minpunten

• Slang mag iets langer zijn

Astrid 01-11-2018

Stofzuiger rowenta x-trem

Heb de stofzuiger paar weken in huis en werkt echt super fijn. De speciale kop en instellingen op het handvat werken echt heel prettig. Met twee honden is deze stofzuiger echt ideaal. Ook de borstel op het handvat werkt super. Je kan er goed mee stoffen. Al met al een hele fijne stofzuiger.

Sandra 01-11-2018

Grote zuigkracht en stofzuiger manoeuvreert soepel

Omdat wij twee honden en een kat hebben, wordt er bij ons thuis dagelijks gestofzuigd, reden waarom ik heb gekozen voor deze stofzuiger. De zuigkracht is enorm, maar dusdanig krachtig dat het onprettig stofzuigen is. Er ligt een kleed in de woonkamer, hiervoor dien ik te wisselen van opzetstuk/zuigmond, en daarna het andere opzetstuk weer te pakken. Dat wisselen van opzetstukken ervaar ik als omslachtig/lastig. Hoewel de kracht van de stofzuiger enorm is en de stofzuiger soepel manoeuvreert, zou ik deze stofzuiger niet aanbevelen.

Marco 31-10-2018

Een wendbare stofzuiger met een snoer van voldoende lengte, er wordt aangegegen dat de Rowenta specifiek voor huisdieren is. Echter de Maxi Turbo Brush maakte zoveel herrie dat onze huisdieren er bang voor zijn.

Pluspunten

• Wendbare
  • Lange snoer
  • Voldoende hulpstukken

Minpunten

• Maxi Turbo Brush

Steffi 31-10-2018

Veelzijdig!

Ik ben enorm verrast door de vele accessoires. Voor elk oppervlak, ruimte en bepaalde objecten een apart accessoire. De zuigmond voor huisdierharen werkt erg goed op kleden, banken en bedden! De stofzuigersteel is zeer geschikt voor lange mensen en ook bevat de stofzuiger een lang snoer. zodat je niet telkens hoeft te wisselen van stopcontact! Op de stofzuiger zelf en het handvat kan je de zuigkracht instellen, wat erg fijn is!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Lang snoer
  • Geschikt voor lange mensen
  • Zuigkracht instelbaar

Dee 31-10-2018

Goede stofzuiger

De vele accesoires zijn enorm handig, de lange uitschuifbare steel en verstelbare zuigkracht des te meer! Een extra lang snoer zodat je niet telkens hoeft te wisselen van stopcontact! Ik gebruik de bijbehorende zuigmond voor de bank en matrassen, echt ideaal. De gordijnen kun je met de instelbare speciale knop op het vasthoud handvat stofzuigen zonder dat er haken kapot getrokken worden of het gehele stel.

Pluspunten

• Haren verdwijnen
  • Lang snoer
  • Handig vasthoud mechanisme
  • Vrijwel geen geluid
  • Verschillende accesoires

Minpunten

• Lomp groot
  • Zwaarlijvig

Yvonne793 31-10-2018

Super stofzuiger

Ik was bevoorrecht om deze stofzuiger te testen voor een bepaalde periode. Ik kreeg de stofzuiger netjes thuis bezorgd en was gelijk enthousiast. Het design aan de stofzuiger is mooi maar wat ik vooral belangrijk vindt is de veelzijdigheid aan accessoires. Er zijn verschillende opzetstukken beschikbaar. Ook de kleine stoffer is handig dat deze vastgemaakt is aan de stofzuigermond. Zo gebruik je de stoffer snel even. De speciale opzetstuk voor animal is helemaal een genot. De stofzuiger zuigt met gemak alle hondenharen op. De andere opzetborstel is ook top voor het hoogpolig karpet wat ik in huis heb. Het snoer van de stofzuiger is ook lekker ruim zodat ik door de gehele kamer kan zonder te hoeven wisselen van stopcontact. De zuigkracht is op verschillende standen in te stellen maar hier staat de stofzuigers standaard op de maximaal. Dit is ook met huisdieren wel nodig. De stofzuigerzak is ook mooi ruim en zit denk ik niet snel vol.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Huisdierborstel

Janine 30-10-2018

Het is af en toe wel even puzzelen welk opzetstuk je het beste kunt gebruiken. Het is een enorm fijne stofzuiger niet zwaar, het snoer is prima en lang genoeg. Wat erg handig is, is dat je de stang kunt uitschuiven zo hoef je niet veel te bukken en hij heeft echt enorme zuigkracht.

Stoffie12 30-10-2018

Prima stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken in mijn bezit. Ik heb het voorrecht om deze stofzuiger te mogen testen. Qua vormgeving en design is het een prima stofzuiger. Bij deze stofzuiger zitten 3 verschillende zuigkoppen. Voor elke vloer wat wils. Op de slang van de stofzuiger zit standaard een klein borsteltje. Ideaal als u even iets van de vensterbank of tafel oid wilt zuigen. De universele zuigmond is zeer wendbaar maar hij is ook erg groot. Hierdoor kun je bijna nergens onder stofzuigen. Even met de stofzuiger onder de bank of kast langs is niet mogelijk. Het snoer is voor ons aan de korte kant. De zuigkracht is prima. Ieder haartje en stofje zuigt hij op. Ook de hondenharen op de mat of bank zijn zo verdwenen. Op de slang zit een heel groot handvat. Deze is mijn insziens veel te groot.
Als jong gezin met kleine kinderen en een hond gebruiken wij de stofzuiger meerdere keren per dag. En bij ons beginnen de wieletjes van de zuigmond al te slijten. Tevens wil de uitschuifbare steel bijna niet meer in en uit schuiven.
Kortom bent u iemand die 2 a 3 keer per week stofzuigt dan is dit een prima stofzuiger! Gebruik u hem echter heel vaak dan is de kwaliteit niet goed genoeg.

Pluspunten

• Lange steel
  • Goede zuigkracht
  • Genoeg accesoires

Minpunten

• Kort snoer
  • Prijs/kwaliteit

Johan 27-10-2018

Fijne stofzuiger

Het is een fijne stofzuiger om te gebruiken. Voor elke ondergrond heb je een opzetborstel.
Wat vooral prettig is, is het handvat wat vastzit aan de slang. Dit zorgt ervoor dat je goede controle hebt tijdens het stofzuigen.

Wat ook erg handig is, is het kleine schuifborsteltje vooraan het handvat. Zo kan je snel en handig de haren van de bank verwijderen.

Helaas is het snoer wel aan de korte kant. Wij moeten meerdere stopcontacten gebruiken om beneden te kunnen stofzuigen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gebruiksgemak
  • stil
  • accesoires

Minpunten

• snoer te kort

deborah 26-10-2018

Stille stofzuiger

Ik vind de stofzuiger in 1 woord : geweldig. De stofzuiger heeft verschillende zuigmonden die je eenvoudig kunt vervangen, er zit een stand voor gordijnen op, heel erg fijn, stille motor, althans ik hoor hem bijna niet. Lange steel met handig vasthoudstuk en bovendien ideaal voor banken of matrassen om te stofzuigen want vrijwel alle haren, zand en andere narigheid zuigt deze stofzuiger uit de bank. stofzuigerzak word automatisch afgesloten door het mechanisme wat erop zit, dus geen rond dwarrelende haren of stof tijdens verwisselen

Pluspunten

• lange steel
  • gordijnen, vloerbedekking
  • geruisloos
  • lang snoer
  • veel accesoires

Minpunten

• hij is wat tegen de zware kant

Riez 26-10-2018

Voor elke klus een mondstuk

Vandaag deze stofzuiger gekocht omdat onze oude aan vervanging toe was. Wat een verschil.
Onze twee honden gaan vaak op de bank, terwijl ze dit eigenlijk niet mogen. Maar we vinden dus
regelmatig een hoop haren op de bank. Onze oude stofzuiger kon dit redelijk aan, maar deze van
Rowenta is een echte hondenharen-verslinder. De bank ziet er dan ook meteen een stuk mooier uit. Door de krachtige motor zuigt hij echt alle stof en kleine deeltjes van het laminaat en tapijt.
Het lange snoer is een uitkomst. Omdat je nu niet elke keer de stekker hoeft te verplaatsen van
stopcontact naar stopcontact. De 3 opzetstukken die er bij zitten, zijn gemakkelijk te vervangen. En zijn voor verschillende doeleinden te gebruiken. Er is er 1 die speciaal voor parket bedoeld is. Verder zit er nog een mondstuk bij die je kunt gebruiken om de haren van je huisdier te verwijderen. En tenslotte heb je een mondstuk die je kunt gebruiken voor 3 verschillende ondergronden. Laminaat, tapijt en hoogpolig tapijt. Je hebt dus een hoop mogelijkheden voor elke schoonmaak klus. De zak in de stofzuiger is gemakkelijk te verwisselen, en kan een hoop vuil aan. Ongeveer 4,5 liter. De mond aan het uiteinde glijdt gemakkelijk over verschillende ondergronden. Van tapijt tot laminaat. Je komt in de kleinste hoekjes en kan dus overal de stof weg zuigen.

Pluspunten

• Aantal hulpstukken
  • Zuigkracht

Minpunten

• Zak

MS 26-10-2018

Handig apparaat

De stofzuiger heeft een andere kleur dan het standaard zwart. In combinatie met rood is het een opvallend goed. Het handvat is erg comfortabel om beet te houden en dit vergemakkelijkt de houding van de arm.
Er zitten een vijftal opzetstukken bij, die eveneens gemakkelijk te verwisselen zijn.
Op de stofzuigersteelsteel zit standaard een borsteltje gemonteerd welk naar voren geschoven kan worden, zo verkrijg je het effect van een kruimeldief.
De stofzuiger is wendbaar en het langere snoer dan gebruikelijk is ook een groot pluspunt om een groot oppervlakte te stofzuigen.

Pluspunten

• handvat
  • hoeveelheid opzetborstels
  • extra lang snoer

Hanne 26-10-2018

Stofzuiger

Goed wendbare stofzuiger, ondanks dat hij best zwaar is. Er zitten veel hulpstukken bij, en zijn makkelijk te verwisselen.
Ik persoonlijk vind het makkelijker om een opvangbak te hebben, aangezien mijn huisdier veel haart. Dat zorgt er voor dat de stofzak snel vol zit en ik deze dus vaak moet vervangen.
Hij heeft een goede zuigkracht, alles wordt moeiteloos opgezogen. Echter is dit wel hoorbaar, want hij maakt erg veel geluid.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Veel hulpstukken
  • Wendbaar

Minpunten

• Losse stofzakken
  • Veel kabaal

Chily 26-10-2018

Fijne lichtgewicht multifunctionele stofzuiger

De stofzuiger is niet zo zwaar, waardoor je hem makkelijk op kan pakken. Hij is rood met zwart, maar uiterlijk vind ik niet zo belangrijk van een zuiger. Er zitten veel hulpstukken bij. Wat ik erg handig vind is de rondeborstel die aan de stang vast zit, door hem naar voren op te schuiven kan je hem snel en makkelijk gebruiken.
Wat ik minder vind zijn de wielen, ze zijn denk ik van hard plastic, waardoor ze veel lawaai maken op een harde ondergrond.
De vorm van het handvat vind ik fijn en mijn man vind het maar niets, dus dat is persoonlijk.
Het snoer is lekker lang, we kunnen ons appartement in 1 keer zuigen.
Al met al een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Veel accessoires
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Harde wielen