Samsung VS80N8014KR/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS80N8014KR/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Robbie 23-12-2019

Behoorlijke zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Makkelijker en lichter dan snoerstofzuiger. Mooi ophangsysteem. Wel iets minder zuigkracht dan 230 Volt stofzuiger.

Peter Verweij 25-04-2019

Geweldige zuigkracht en bijzonder mooi ontwerp

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Handig in het gebruik zowel op vloeren als onder bank en stoelen. Zuigt met gemak alle hondenharen op.

Pieter 22-02-2019

goede accuduur

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Degelijk product. Goed afgewerkt. Grote zuigkracht Goede vormgeving. Praktische hulpstukken. Laadstation gemakkelijk te bevestigen.

123456 19-02-2019

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Prima stofzuiger snoerloos ideaal. makkelijk te reinigen en heeft niet veel opbergruimte nodig. Goede aankoop.

PvR 24-01-2019

Handig!

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Slim design. Handig in gebruik en ook handig op te ruimen. Gekocht omdat we aan een nieuwe stofzuiger toe waren. De PowerStick was voor ons een prima optie.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Lange gebruikstijd

Marcel Velner 12-01-2019

Klein, licht maar wel krachtig

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

We waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger en toen werd deze Accu stofzuiger van Samsung ons aanbevolen door onze dochter.
Mijn vrouw is hem gaan proberen en was meteen verkocht.
Zuigt goed is klein en licht en ook geen lastig snoer meer.

Pluspunten

• Klein
  • licht
  • Acculading gaat lang mee
  • Door de roterende borstel
  • Handig laadstation

Minpunten

• tot nu toe geen

Syl 10-01-2019

Lichtgewicht

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Ik wilde voor een Dyson gaan, maar vond de Samsung steelstofzuiger er mooier uitzien, gaat langer snoerloos mee , minder lawaai. Kortom ik ben sowieso fan van Samsung

A Tjin 08-01-2019

ProVS8000

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Top product. In de normale modus kan je heel lang stofzuigen. In de turbo modus gaat hij wel snel leeg.

Pluspunten

• krachtig
  • accuduur in normale modus

Minpunten

• gebruiksduur in de turbo functie

Mario 07-01-2019

Grote zuigkracht,makkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Wij hebben nu twee van deze stofzuigers, een boven en een beneden in het huis zodat we niet elke keer de stofzuiger door het huis moeten verplaatsen. Je komt door het flex gewricht overal heen en met de flexbuis kun je ook gemakkelijk boven op kasten stofzuigen. We willen deze fantastische stofzuiger niet meer missen.

Niels78 10-07-2018

Krachtige lichte stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Deze stof zuiger heeft een mooi design en is niet zwaar. Daardoor is hij dus makkelijk te gebruiken. Door de beweegbare zuigmond is hij ook erg wendbaar, zelfs in een bocht van 90 graden is hij makkelijk aan te sturen. De buis is er ook makkelijk af te halen, zodat je de andere korte zuigmonden er op kunt plaatsen. Voor gladde oppervlakten zuigt hij zeker hard genoeg. Op tapijt en vloerbedekking drukte ik toch echt wel de turboknop in voor goed resultaat. Hij zuigt dan moeiteloos het tapijt en/of vloerbedekking. Groot minpunt vind ik dan wel dat de batterij erg kort mee gaat. Als je de turboknop vaak nodig hebt, is zeker aan te raden om de stofzuiger steeds aan de lading te doen als je hem niet gebruikt. Anders houdt hij er erg snel mee op. Het opvangbakje is erg makkelijk te legen zonder zelf vieze handen te krijgen. Ik ben zelf 1.88m lang, als je langer bent sta je wel met gebogen rug te stofzuigen.

Pluspunten

• Erg makkelijk in gebruik
  • Wendbaar
  • Zuigkracht
  • Makkelijk schoon te maken en te legen

Minpunten

• Duur van de accu bij gebruik turboknop

Dennis 06-07-2018

Een mooie stofzuiger die zijn werk goed doet

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Om te beginnen moet ik zeggen dat ik de stofzuiger er mooi uit vind zien. De stofzuiger heeft een futuristisch design en dit spreekt mij wel aan. Bij de stofzuiger wordt een muurstandaard meegeleverd en met deze accessoire kan de stofzuiger worden opgehangen en tegelijkertijd opgeladen. Door het mooie design is dit geen doorn in het oog wanneer deze in het zicht staat. Wel moet ik aangeven dat er een 2e batterij moet worden bijgeleverd, omdat de accu in de turbo-stand maar 7 minuten mee gaat. Ik heb geprobeerd om de auto hiermee te stofzuigen, maar helaas was de stofzuiger te snel leeg en kon ik het niet afmaken. De stofzuiger is best zwaar, maar doordat de stofzuiger flexibel is en makkelijk rolt is dit geen probleem.
Al met al een prima stofzuiger, maar toch een beetje aan de prijzige kant.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Flexibele stofzuiger
  • Op ieder vloeroppervlak te gebruiken

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Snel leeg
  • Prijzig