Samsung VS80N8014KR/EN - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Kleur(en)
zwart, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS80N8014KR/EN op Kieskeurig.nl.

WARWICKIE 28-02-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Deze stofzuiger heeft een soft start bij het aanzetten en een erg krachtige turbo stand waarbij je echt even goed vuil uit 't tapijt kunt zuigen. Flexible mond zorgt ervoor dat je gemakkelijk overal bij komt. De garantie dat de batterij lang meegaat heeft mij voor Samsung doen kiezen daar andere bekende merken het altijd veel te snel hebben laten afweten.

Pieter 22-02-2019

goede accuduur

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Degelijk product. Goed afgewerkt. Grote zuigkracht Goede vormgeving. Praktische hulpstukken. Laadstation gemakkelijk te bevestigen.

123456 19-02-2019

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Prima stofzuiger snoerloos ideaal. makkelijk te reinigen en heeft niet veel opbergruimte nodig. Goede aankoop.

Geraldina 06-02-2019

Geweldig en super handig!

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Ik heb de Powerstick Pro nu bijna 2 weken in huis en ik ben er zeer positief over. Handig in gebruik en goede zuigkracht. Gemakkelijk weg te plaatsen, hangend achter de deur aan de oplader. Wel jammer dat niet alle hulpstukjes erbij zitten. Verder een zeer aan te raden product.

Corinaeb 30-01-2019

Super handig, maar wel even wennen

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

De stofzuiger nu een paar dagen in bezit en ik ben erg tevreden, maar ik moet wel wennen aan hoe hij stofzuigt. Het is toch anders dan een gewone stofzuiger. Wel super handig dat je niet aan een draad vast zit en geen zware stofzuiger de trap op moet dragen. Ik kan nog niets zeggen over duurzaamheid, want daarvoor heb ik hem te kort.

PvR 24-01-2019

Handig!

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Slim design. Handig in gebruik en ook handig op te ruimen. Gekocht omdat we aan een nieuwe stofzuiger toe waren. De PowerStick was voor ons een prima optie.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Lange gebruikstijd

JP T 14-01-2019

Prima aankoop

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Dit product voldoet prima aan onze verwachtingen.
Hadden we eerder moeten doen!
Zuigkracht goed en met turboknop uitstekend.
Bij gebruik geen knop continu in hoeven drukken.
Ligt goed in de hand en goed manoeuvreerbaar.
Gebruiksduur ongeveer 40 minuten. Is wat ons betreft voldoende.

Marcel Velner 12-01-2019

Klein, licht maar wel krachtig

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

We waren op zoek naar een nieuwe stofzuiger en toen werd deze Accu stofzuiger van Samsung ons aanbevolen door onze dochter.
Mijn vrouw is hem gaan proberen en was meteen verkocht.
Zuigt goed is klein en licht en ook geen lastig snoer meer.

Pluspunten

• Klein
  • licht
  • Acculading gaat lang mee
  • Door de roterende borstel
  • Handig laadstation

Minpunten

• tot nu toe geen

Syl 10-01-2019

Lichtgewicht

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Ik wilde voor een Dyson gaan, maar vond de Samsung steelstofzuiger er mooier uitzien, gaat langer snoerloos mee , minder lawaai. Kortom ik ben sowieso fan van Samsung

A Tjin 08-01-2019

ProVS8000

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Top product. In de normale modus kan je heel lang stofzuigen. In de turbo modus gaat hij wel snel leeg.

Pluspunten

• krachtig
  • accuduur in normale modus

Minpunten

• gebruiksduur in de turbo functie

Mario 07-01-2019

Grote zuigkracht,makkelijk te gebruiken.

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Wij hebben nu twee van deze stofzuigers, een boven en een beneden in het huis zodat we niet elke keer de stofzuiger door het huis moeten verplaatsen. Je komt door het flex gewricht overal heen en met de flexbuis kun je ook gemakkelijk boven op kasten stofzuigen. We willen deze fantastische stofzuiger niet meer missen.

boerin 19-12-2018

prima stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Ik ben er erg tevreden over. Ik heb een dyson gehad(ook prima) . Dit is een waardige concurrent met meer handige items zoals het Flex knopje , waarmee je gemakkelijk ergens onder kunt stofzuigen

B0lletje 11-12-2018

mooie kompakte stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

in oktober gekocht en voldoet aan alle verwachtingen geen snoer geen stofzak ideaal voor ons appatement

steve 13-11-2018

powerstick top ding

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

ik heb dit product nu een tijdje in huis , geweldig apparaat had dit eerder moeten doen . niet meer moeilijk doen om ergens om heen te lopen of de trap , en het punt wat mensen zeggen hij zuigt niet zoals eentje met snoer is echt niet waar ! door de roterende borstels pakt hij veel meer op dan een traditionele stofzuigen . ja grote aankoop maar een hoop gemak ervan en ik als man doe het zelfs ook af en toe nu

Ruud 55 03-10-2018

snelle registratie

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

wij hebben een oplaadbare stofzuigerPowerstik Pro gekocht hij is aardig stil en zuig fantastisch en erg wendbaar .
prima product.

Maaike 25-08-2018

Fantastische product

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

We hebben de stofzuiger net in huis en we hebben er geen slecht woord over! Wat een gemak! En het ziet er ook nog echt heel mooi uit ook! Echte aanrader

Gera Z 14-08-2018

Super aankoop

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

We hebben afgelopen week PowerStck gekocht . Super. We kunnen hier heel makkelijk zonder snoer het huis zuigen . En het allermooiste is, de auto zuigen . Zo makkelijk ! Zo schoon .

GillesD 14-08-2018

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Een week geleden gekocht en reeds gebruikt waarvoor het gebruikt moet worden, met name stofzuigen. volgens mij is hét grootste voordeel van de VS8000 zijn flexibiliteit, zelfs mijn moeder was onder de indruk. Swiffergewijs ga je door je ganse huis en zelfs horizontaal stofzuigen is mogelijk dankzij doen handige knop. Ook zijn kracht, design en meegeleverde accessoires zijn pluspunten. Kortom, een toptoestel! Enige nadeel tot nu toe: de aluminium buis krast snel. Daarnaast is het toestel relatief duur.

Niels78 20-07-2018

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Ik heb deden stofzuiger mogen testen. In het begin was ik erg enthousiast. Het is ook een mooie stofzuiger doen makkelijk in gebruik is. Hij laat zich makkelijk sturen door de wendbare zuigmond, ook in een bocht van 90 graden. De buis en extra opzetstukken laten zich er makkelijk op en af halen. Voor mij vervangt hij niet een standaard stofzuiger. De zuigkracht met een gewone stofzuiger is alleen hetzelfde als je de turboknop ingedrukt houd. Een erg groot nadeel vind ik dan dat de accu erg snel leeg is. Als je verl vloerbedekking hebt en of kleden dan raasbol deze stofzuiger niet aan. De turbo heb je dan nodig en dan is de accu echt snel leeg. Daarnaast vind ik hem erg duur. Ik vind hem qua gewicht wel goed te doen, maar mijn vriendin vind hem zwaar. Dit is dus persoonlijk

Dennis2 13-07-2018

Een hele dure kruimeldief

Geschreven voor: Samsung VS80N8014KR/EN

Op voorhand had ik erg hoge verwachtingen van de stofzuiger aangezien het mij ideaal leek om zonder snoer te hoeven stofzuigen. Helaas heeft de stofzuiger niet aan deze verwachtingen kunnen voldoen.

De stofzuiger heeft 2 standen waarbij er gezegd wordt dat er 40 minuten in de normale stand gestofzuigd kan worden en maar 7 minuten in de turbostand. Ik heb geprobeerd om op de normale stand te stofzuigen maar hij stopte al na 10 minuten in plaats van 40 minuten terwijl de batterij voor 2/3 vol was dus ik denk dat hij dan oververhit raakte waardoor je in de normale stand net zo kort kan stofzuigen als in turbostand. Vervolgens moest ik 5 minuten wachten totdat hij weer was afgekoeld.

Doordat de stofzuiger maar voor maximaal 10 minuten kan stofzuigen is deze meer geschikt als kruimeldief. Daarvoor vind ik de stofzuiger wel veel te duur. Ik heb hem op verschillende vloeroppervlaktes getest en ik moet zeggen dat hij op tapijt het beste presteert.