Rowenta Silence Force Compact 4A+ Sledestofzuiger met zak RO6495 zwart, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force Compact 4A+ Sledestofzuiger met zak RO6495 zwart, oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Patrick 20-09-2018

Onze oude Miele had de geest gegeven en op zoek naar een nieuwe, door de positieve reacties de keuze gemaakt voor de Rowenta. Zeer stil en daar hou ik altijd wel van. Zuigkracht is prima. De vele zuigmonden begrijp ik niet zo goed. Je gebruikt er 1, misschien 2 en de rest ligt ik de kast.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• vele zuigmonden, kast vulling

Celine 14-09-2018

Stil maar krachtig!

Met de vele stofzuigermonden is er altijd wel een te vinden die bij uw ondergrond past. Hier heeft deze krachtige stofzuiger zichzelf al goed bewezen. Zonder moeite zuigt hij alle stof weg op onder andere de plavuizen, het laminaat, ons hoogpolige tapijt en de trappen. Zelfs de leren bank en de auto’s zuigt hij zonder enige moeite schoon. Hondenharen, verjaardags-rotzooi en lange haren zijn niet veilig voor deze stofzuiger. Hij is krachtig maar toch stil genoeg om de muziek te blijven horen. De ‘easy brush’ maakt het ook nog eens makkelijk om de kleine hoekjes en de plinten stofvrij te krijgen. Het ergonomische handvat zorgt er tevens voor dat je een betere houding aanneemt tijdens het stofzuigen. Enig nadeel is wel dat de universele stofzuigermond net zo robuust is als de stofzuiger zelf. Dit maakt hem net wat te dik om overal goed onder te komen. Maar ook hier is een oplossing voor, de vele zuigermonden die meegeleverd zijn. Al met al een hele fijne stofzuiger voor een mooie prijs. Ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Veel zuigmonden

Minpunten

• Robuste universele borstelkop

Dym 14-09-2018

Heerlijk stille stofzuiger

De Rowenta Silence Force Full Care RO6495 is een fijne stofzuiger die zijn naam eer aandoet. Hij maakt inderdaad een stuk minder lawaai dan de meeste andere stofzuigers. Vooral de katten vinden dat erg prettig!
Er zitten veel verschillende zuigmonden bij en dat is fijn wanneer je verschillende soorten vloeren wilt stofzuigen, zoals ik. Het is wel even zoeken welke je beste kunt gebruiken voor elk oppervlak. Zelf heb ik een houten vloer, kleden, tapijt én zeil in huis, dus voor mij is deze stofzuiger een uitkomst.
De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en deze kun je op verschillende standen zetten. De ergonomische handgreep is even wennen, maar je weet al snel niet beter.

Pluspunten

• Stil
  • Zuigt goed

Minpunten

• Duur

Floor kers 07-09-2018

Ik vond het een erg fijne stofzuiger ik heb alle delen geprobeerd hij is erg stil en heeft een goede zuigkracht. Het enige wat een tegenvaller was dat er zo veel tools bij zaten en extra aanschuifstukken dat het vrij moeilijk is om het op te bergen maar verder erg fijn.

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Veel aanzetstukken

Kevin01 05-09-2018
De stofzuiger is lekker stil en krachtig.
Veel opzet stukken erbij.
Nadeel vind ik persoonlijk wel dat hij vrij lomp in gebruik is omdat hij zo groot is.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig

Minpunten

• Groot

Beck 03-09-2018

Rowenta

Mooie stofzuiger met vooral veel opzetstukken die handig zijn wanneer er huisdieren in het huishouden rond lopen. De stofzuiger heeft een goeie zuigkracht, kan de kracht ook op verschillende standen zetten. Hij maakt ook zeker geen herrie. Maar de stofzuiger ligt niet lekker in de hand, is ook behoorlijk zwaar. Oplaatste krijg je er ook echt pijn in je polsen van. Ook is het snoer niet super lang. De wieltjes van de stofzuiger rollen ook niet altijd even lekker. Hierdoor vind ik het geen prettige stofzuiger.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Weinig geluid

Minpunten

• Te kort snoer
  • Te zwaar

MarjanPL 31-08-2018

Lekker stil!

Erg fijne robuuste stofzuiger die echt stil blijkt te zijn.

Hij heeft een handige handgreep aan de steel, de steel is gemakkelijk langer en korter te maken. Ligt lekker in de hand en doet waarvoor hij is aangeschaft...stof zuigen. Hij heeft geen enkele moeite met de diverse vloeren hier in huis.

Pluspunten

• Stil
  • fijn in de hand liggende handgreep

A Fokkema 30-08-2018

Prima stidzuiger goede prijs

Is een prima stofzuiger met veel zuigmonden. Lang snoer.Hele goede zuigkracht. Is wel zwaar en lomp.

Pluspunten

• Goede zuigkracht lang snoer

Minpunten

• Zwaar
  • Lomp

Mimmy 29-08-2018

De zuigkracht van de stofzuiger is erg goed, hij heeft meerdere standen voor diverse ondergronden. Er zitten veel verschillende voeten bij, deze kan je nergens opbergen dus deze moet je los bewaren, dat is onhandig. De voet welke het meest uniform is vind ik vrij lomp, de stofzuiger zelf is ook erg zwaar en rijd niet makkelijk over de snoer heen.

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Stang makkelijk eraf te halen
  • Goede zuigkracht
  • Lange snoer

Minpunten

• Zwaar en niet makkelijk hanteerbaar
  • Borsteltje van de korte stang klemt niet goed

Jos H. 24-08-2018

Overcomplete stofzuiger maakt het stofzuigen iets prettiger

***ZEER TEVREDEN***

Een stofzuiger kopen doe je niet elk jaar, daarom heb ik vooraf me verdiept in de verschillende modellen en eigenschappen van stofzuigers vandaag de dag op de markt. Ik ben bij deze Rowenta uitgekomen om zijn vermogen en uitgebreide set aan borstels.

Na het uitpakken was ik wel een beetje overrompeld door de enorme hoeveelheid borstels.. eigenlijk heb ik er maar 1 nodig, de parketborstel. Mijn eerste rondje door het huis, maakte al dat ik meteen enthousiast was over de stofzuiger. De flexibiliteit van de stofzuiger zelf, het handige gebogen stuk op het handvat maakt de slang zeer goed te bedienen en de borstel die geïntegreerd zit aan het mondstuk van de slang, zorgt ervoor dat je niet hoeft te wisselen met een opzet stuk, maar de trap bijvoorbeeld direct kan zuigen.

Een ander pluspunt is de lengte en degelijkheid van het snoer. Nagenoeg de hele benedenverdieping kan ik vanuit 1 centraal stopcontact stofzuigen.

Pluspunten

• lengte snoer
  • wendbaarheid
  • greep op de slang
  • weinig lawaai (voor een stofzuiger)

Minpunten

• zware stofzuiger unit
  • ik houd borstels over die ik nooit ga gebruiken

C.Louwerse 23-08-2018

Zeer krachtig!

Ik kreeg de kans om ook deze stofzuiger te testen, naast een snoerloze van hetzelfde merk. Wij hebben 2 kinderen en 1 kat, dus stofzuigen is hier dagelijks wel aan de orde. mijn oude stofzuiger is al wat jaren oud, maar ik dacht die doet het nog wel.
Toen ik de doos open maakte was ik erg blij met de hoeveelheid accecoires die er bij deze stofzuiger geleverd worden.
Turboborstels, groot voor de vloer en klein voor bijvoorbeeld de trap of het bankstel.
Dunne lange opzetstukken voor kieren, die het overigens ook goed doet voor achter de radiatoren.
Een parketborstel, een gewone borstel, kortom, erg uitgebreid.
Ik was vooral wel benieuwd naar het geluid wat deze stofzuiger zou maken, aangezien hij super stil zou zijn.
Dit klopt ook wel, ik kon bellen met mijn man tijdens het stofzuigen. Alleen met de turboborstel, die rond draait, maakt hij wel wat meer geluid, nog niet storend, maar stil is hij dan zeker niet meer.

Qua zugkracht stond ik versteld. Zeker met de gewone borstel erop.
Ik heb een hoogpolig tapijt liggen waar een hoop rotzooi tussen komt.
Waar ik dacht dat de oude het nog prima deed, bleek niets minder waar. Deze nieuwe stofzuiger maakte zo weinig geluid dat ik eerst dacht doe doet het niet goed genoeg voor mijn kleed, maar hoorde toch een hoop gerommel door de stang en slang. Super dus, wenig geluid, maar hij zoog dingen uit mijn kleed wat mijn oude niet deed!

M. 20-08-2018

sledestofzuiger

Het is een goed uitziende en geruisloze stofzuiger met fijne lange snoer en vele hulpstukken. Helaas zijn de hulpstukken qua hoogte niet geschikt om onder kasten ed te zuigen.

Klara 20-08-2018

De stofzuiger is inderdaad stiller dan wat ik gewend ben. Zeker niet stil, maar maakt beduidend minder lawaai andere stofzuigers.
Hij rijdt soepel en de stang heeft een handig handvat waardoor het zuigen makkelijk gaat. Er zitten veel grote accessoires bij, wat ik een nadeel vind, omdat ze qua opbergen dus ook behoorlijk wat ruimte in beslag nemen, terwijl ik in de praktijk er weinig gebruik van maak. Qua zuigkracht is de stofzuiger ok. Echter toen ik een zakje pinda's had laten vallen en de resten die ik op een hoopje had geveegd op wilde zuigen, pakte de stofzuiger dit niet goed.
De zuigmond is recht, dat is jammer. Ik ben een zuigmond gewend met een lichte V vorm , wat ook de hoeken makkelijk meeneemt.

Pluspunten

• spepel en wendbaar
  • makkelijk in te stellen qua zuigkracht

Minpunten

• beetje zwaar
  • rechte zuigmond

LeSan 19-08-2018

We hebben deze stofzuiger nu een tijdje in huis om te testen en het is op het feit dat het een stofzuiger is met een zak een hele goede stofzuiger. Veel verschillende instellingen en veel mondstukken er bij voor vele mogelijkheden. Ook het snoer is lang dus makkelijk om overal te komen. Het is wat jammer dat dit een stofzuiger is met zak maar verder zeker naar tevredenheid.

Minpunten

• Is een stofzuiger met zak

Ann89 18-08-2018

Handig in gebruik

handig in gebruik. Voorzien van alle onderdelen en makkelijk vast te maken. De stang is in lengte verstelbaar .

Hansje80 17-08-2018

Geweldige stofzuiger

Deze stofzuiger werkt zoals je verwacht of eigenlijk zelfs nog beter. Door de diverse onderdelen die erbij zitten ben je van alle gemakken voorzien. De stang is verstelbaar wat erg prettig is. Of je nu lastige hoekjes, de bank, verschillende vloeren of zelfs je gordijnen wilt stofzuigen, geen enkel probleem met
deze stofzuiger

Pluspunten

• Diverse onderdelen
  • Diverse standen
  • Makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• Iets wat zwaar

Aru1971 17-08-2018

Handig in gebruik te nemen en rustig apparaat

Deze stofzuiger is handig in gebruik te nemen. Voorzien van alle onderdelen en zeer makkelijk vast te maken. De stang is in lengte verstelbaar wat zeer handig is. Deze stofzuiger zuigt zoals de naam al zegt vrij rustig.

Pluspunten

• Onderdelen makkelijk aan te brengen
  • Zeer stil apparaat

Sabine 15-08-2018

Prachtig product

De rowenta silence is een fantastisch product. Hij doet wat je verwacht van het product. Verschillende standen waarmee je op elke vloer en zelfs je gordijnen kan stofzuigen. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Speciale animal opzetstuk
  • Perfecte zuigkracht