Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

willemtevreden 22-10-2022

Niet best

Triest apparaat. Veel herrie, geen lol. Zuigt nauwelijks. Kattengrind daar moet je enkele keren overheen met die roterende borstel. We kochten m voor erbij. ‘S morgens grind opzuigen was het idee. Nou ik pak liever de gewone sledestofzuiger al is dat veel meer moeite.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Zuigkracht
  • Nutteloos apparaat als ie nauwelijks zuigt

Shimene 14-12-2020

De beste keuze ooit !

Wij hebben paar manden geleden Tristar SZ-1980 Snoerloze steelstofzuiger grijs gekocht ,
ik had al vermoeden dat dit misschien een goede keuze is , maar nu na zo veel gebruik 2 keer per dag , ben ik zo blij en zeker met mijn keuze .👍👍👍

Pluspunten

• Ik raad het zeker iedereen aan
  • Een van de beste 👍👍👍

Carlijn 08-01-2020

Absolute miskoop, weinig zuigkracht en veel lawaai

Mijn ergste miskoop ooit. Ik heb van tevoren wel andere reviews gelezen en bijna allemaal positief. Helaas heb ikzelf niet genoeg verdiept in de specificaties, maar met 100W zuigkracht krijg je nog geen haar van de grond. Daarnaast maakt de stofzuiger een uitzonderlijk hard en hoog zuiggeluid, erg onprettig. Wel erg handzaam, omdat het een snoerloos apparaat is. Helaas is dat het enige pluspunt dat ik kan noemen. Deze gaat weer weg, dus hopelijk heeft iemand op Marktplaats er nog belang bij. Zonde van het geld.

Pluspunten

• handzaam

Minpunten

• weinig zuigkracht
  • veel lawaai
  • onhandige locatie van aan/uitknop

Ineke 27-08-2019

Makkelijk in gebruik

Ik heb deze gekocht bij ah.Ik was verrast van de goede werking v h apparaat.Even snel wat kruimels weg zuigen,hoef ik niet iedere keer mijn grote stofzuiger te pakken.
Neem hem ook even mee naar de boven verdieping en de zolder om te zuigen.Er licht wel overal laminaat.Ga er ook een voor mijn dochter kopen voor haar verjaardag.Zij heeft een donkere laminaatvloer in de keuken waar altijd wel kruimels liggen.Met dit apparaat even de kruimels weg zuigen.Verlichting in de zuigmond is ook erg handig.Makkelijk te legen,wel de filter goed schoonmaken met een kwastje,zit snel heel veel stof in.Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Zuigt prima
  • Geen snoer
  • Verlichting in de zuigmond
  • 2 zuigstanden

Minpunten

• Filter schoonmaken, zit snel vol stof.

Fleurtjezonnig 08-05-2018

Fijne stofzuiger, goede zuigkracht en handig dat je de stang van de zuiger kunt afkoppelen zodat je een "kruimeldief hebt". Apparaat is snel opgeladen en gaat lang mee, ik kan het hele stofzuiger en hang hem daarna weer aan de lader, nog niet voorkomen dat hij er eerder mee stopt! Apparaat is prettig in gebruik, niet heel zwaar. Af en toe koppeld het kruimelgedeelte er niet goed van af, moet ik nog een handigheidje in krijgen.

Pluspunten

• "kruimeldief" en stofzuiger ineen
Customer Service Smartwares Group 09-05-2018

Dank voor uw review. Het kruimel gedeelte heeft een klik systeem en zou vlot erop en eraf moeten klikken. Misschien dat er wat stof tussen zit.
Met vriendelijke groet, Team Tristar

Karin L 26-03-2018

Zeer krachtig

Ik mag eerlijk zeggen dat de zuigkracht mij zekers niet tegen valt. Er zijn twee standen.
Stofzuiger wenkt heel soepel en is niet zwaar.
Doordat de borstels ook nog eens meedraaien,zuigt hij alles goed op.
Ik heb hem nu 1 week en de gewone stofzuiger nog niet uit de kast gehaald. Grote oppervlakken zijn erg goed te doen. Ik vind het een aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht in gewicht
  • Zeer flexibel