Bosch BBS1224NC wit

Bosch Serie 8 BCS1ALL zwart, wit Best Reviewed jan 2019
8,6 (16)
Best Reviewed jan 2019
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 80 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBS1224NC wit op Kieskeurig.nl.

ARNOLD van der CAPELLEN 24-10-2018

potverdrie, weer een Bosch

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

We gaan een stofzuiger kopen en dat wordt een Dyson, de koning onder de snoerloze stofzuigers immers. En zoals bij de wasmachine komen we met een Bosch thuis. Huh? Natuurlijk is de verkoopster overtuigend maar dat is ook niet zo moeilijk. De BBS1224NC is handzaam, snoerloos en stil. Het vreselijke nadeel echter is dat ik, de man des huizes, het opeens leuk vind om te zuigen; net nog een rondje gedaan en ga vanavond nog even de trap doen (goed voor de conditie ook nog)...

Pluspunten

• handzaam
  • stil

Minpunten

• vreugdevol stofzuigen
  • geen tijd voor belangrijke andere zaken

Rene 05-11-2018

Zeer tevreden over Bosch electrische stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Voor het gemak in huis hebben we gekozen voor een elektrische stofzuiger (geen slang, stroomdraad of stofzuiger achter ja aan).
We hebben de Bosch gekocht, mede door de 2 accu's maar zeker ook dat deze zeer stil is, niet zwaar en compleet met hulpmiddelen.
Aan alles wat we wilden, voldoet deze aan dus wij zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• 2 accu's
  • Prijs (Door de cashback actie)
  • Extra hulpmiddelen op makkelijke houder

Minpunten

• Niet ontdekt

Voort 27-02-2019

Na 3maanden gebruik minder enthousiast

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

3 maanden geleden gekocht omdat ik 4 katten heb dus dieren haren en kattegrit.
Het apparaat is zuinig, de accu’z zijn een groot plus punt maar om de volgende redenen is dit niet zo geschikt voor een huishouden met veel huisdieren en haar.
-zuigt niet krachtig genoeg om de grit snel op te zuigen en nadat je het apparaat uit zet valt veel grit wat niet helemaal in het opvang compartiment is gekomen er gewoon weer uit op de grond.
-Bij (deur)matten die los zitten zuigt hij zich vast dus moet ik een ander apparaat gebruiken om daar de haren uit te krijgen.
-na amper 3 maanden in gebruik is er een stukje rubber van de borstelkop al af aan het scheuren.
Voor deze prijs verwacht je toch dat hij ook een ‘heavy duty’ huishouden aan kan!

Pluspunten

• Accu

Minpunten

• Ontbreken aan zuigkracht
  • Loopt vast in matten
  • Kwetsbare onderdelen breken snel af
  • Kan onvoldoende kattengrit opzuigen

René 25-02-2019

Tevreden, maar reparatie duurt lang...

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

We zijn tevreden over de Bosch (al mist hij de superpower van de traditionele krachtige stofzuiger) maar voor ons thuisgebruik op houten vloeren goed.
Helaas was er een rubbertje uit de stofzuigermond binnen 4 weken losgescheurd (gelijk aan een ruitenwisser rubber), maar het duurde meer dan 3 weken voordat deze van de reparatie terug was...en toen kregen we een compleet nieuwe terwijl deze in 2 minuten, eventueel in de BBC winkel, te vervangen is.

Franx 31-10-2018

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Hele fijne stofzuiger, wij hebben hem voornamelijk gekocht voor de bovenverdieping (makkelijk te tillen) en omdat de stofzuiger snoerloos is. Echt ideaal! De stofzuiger heeft voldoende zuigkracht, is goed te hanteren, werkt zonder die vervelende stofzuigerzakken en is ook nog eens mooi om te zien. Er zitten 2 accu's bij die binnen een mum van tijd weer opgeladen zijn. Wij zijn echt super tevreden.

Nicolien 23-10-2018

Stil en mooi!

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Lang gewenst en eindelijk mezelf cadeau gedaan. Fijne sterke stofzuiger. Geen gedoe meer met snoeren en zakken.
Hij doet lekker stil zijn werk. Ook nog erg mooi design. Jammer dat ie in een kast hangt.

• Krachtig
  • 2 opladers is handig

Joke 31-07-2018

Geweldig

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Heb met 1 accu mijn huis gedaan 4 kamers is dat ,wel makkelijk dat je een 2 de accu erbij krijgt je weet maar nooit

Pluspunten

• Draadloos ,2 accu's

Minpunten

• Als je de accu oplaad geeft het veel geluid

jennifer 25-05-2019

Goede steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Een fijne stofzuiger. Ik moest even wennen aan het gewicht (wat verklaarbaar is want je houdt natuurlijk de stofzuiger in zijn geheel vast ipv op de grond) maar naar 2 keer stofzuigen viel dat al niet meer op. Ik pak hem sneller uit de kast en hij is gemakkelijk schoon te maken wat voor mij een pre is. Ook doet hij niet onder andere stofzuigers wat mij betreft. Ik was bang dat het een te duur kruimeldief zou zijn maar het is een goede stofzuiger en ik beveel deze zeker aan.

Pluspunten

• wendbaar
  • makkelijk in gebruik

martin 21-05-2019

fijne licht en makkelijk te bedienen stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Deze stofzuiger is licht en makkelijk te bedienen
Met een accu doe je heel je huis en als het nodig is heb zit er ook nog een 2e accu bij
De accu is snel opgeladen

Pluspunten

• korte oplaad tijd accu
  • lange gebruik`s tijd
  • makkelijk te bediennen

Paul 25-04-2019

Prima ding, wel wat irritante minpuntjes

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

In mijn revalidatie is het moeilijk en onhandig met een heel apparaat achter me aan te lopen. Je pakt zo'n ding ook niet even als je iets kleins ziet liggen. Deze komt overal, is licht en heeft voldoende zuigkracht voor mijn laminaat.

Grotere deeltjes zoals kattengrit of houtjes heeft ie priblemen mee. Die vind je nadat je hem uitzet weer de zuigmond uitvallen. Ook bij mij is het rubbertje van de zuigmond defect.

Pluspunten

• licht en handig te manouvreren
  • twee accu's
  • Voldoende opties
  • doet het prima op laminaat

Minpunten

• sommige knoppen zijn erg lastig te hanteren
  • zuigt grotere dingen niet helemaal weg
  • Rubber op uigmond raakt defect

José 30-03-2019

veel stank!

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Ik heb hem nu 3 maanden. Ik heb zoveel last van de stank na het zuigen dat ik er echt aan denk hem met de vuilniswagen mee te geven! Niet te harden.Mijn man wil niet meer dat ik hem gebruik als hij thuis is, dat wil wat zeggen. Ik maak hem na ieder gebruik leeg en draai de filter rond, maar dat helpt niet. Ik heb een hond en die haren gaan in de ronddraaiende vloerborstel zitten wat ook niet bevorderlijk is. Verder vind ik het opvangbakje veel te klein, maar snoerloos zuigen is wel fijn. Ik ga een andere en betere zoeken.Jammer van het geld

Pluspunten

• snoerloos zuigen
  • weinig lawaai
  • licht

Minpunten

• enorme stank!
  • opvangbakje te klein

Christa 30-01-2019

Super handig

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Super handige snoerloze stofzuiger door de extra accu hoef je de stofzuiger niet steeds op te laden.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • extra accu
  • stop opvang bak is makkelijk te legen

Minpunten

• het kruimeldief gedeelte is zwaar

Leny Baks 30-01-2019

geweldig product

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Geen stopcontact en snoer meer dus geen valpartijen geen stofzakken meer . Twee accu,s dus altijd doorzuigen. Ligt fijn in de hand en zeer prettig in gebruik. Ik gebruik de Miele stofzuiger niet meer. D.it is een geweldige koop geweest een aanrader

Pluspunten

• goed in gebruik niet te zwaar
  • geen stopcontact en snoer meer tijdens het zuigen.
  • twee accu's positief

Minpunten

• geen.

T Kuiper 09-01-2019

Kwalitatief hoogstaand product.

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Ik vind dit product echt geweldig, een draadloze stofzuiger is gebruiksvriendelijker dan een gewone standaard stofzuiger. Je merkt dat je toch sneller de stofzuiger pakt en ook eerder klaar bent. Vooral met kleine kinderen is het ideaal om na het ontbijt of knutselen even snel de boel op te zuigen. Er zijn meerdere spelers op de markt, maar de Bosch heeft een aantal kenmerken wat voor mij de doorslag gaf.
Met name accuduur, terwijl hij qua prestaties niet onder doet t.o.v. een Dyson. Ook heeft deze uitvoering twee accu's, waardoor de stofzuiger altijd beschikbaar is. Ook is de Bosch geluidsarmer dan de tegenhangers.

Pluspunten

• Gewicht
  • Kwalitatief hoogstaande materialen
  • Accuduur (zelfs met 1 accu)
  • Makkelijk om stofbak te legen
  • Borstelkop ook eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Apart filter ( wel makkelijk schoon te maken)

Derk 03-01-2019

Lekker in de hand en goede zuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Ik vind dit een prima product voor de juiste prijs/kwaliteitsverhouding. De zuigkracht valt me erg mee. Hij zuigt goed veel op. De bediening is makkelijk. De kruimeldief is er handig af te halen. De accu is er ook makkelijk af te halen en op te laden en er zaten 2 accu's bij. Hij beweegt ook makkelijk. Geen gedoe met snoer en het meezeulen van een sledestofzuiger. Je pakt hem en kunt direct aan de gang. Het onderhoud van de filters is goed te doen en ze zijn duurzaam. Je hoeft hem niet gauw te vervangen. Een klein minpunt is dat de accu-oplader een beetje lawaaiig is.

Saskia 01-01-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

De zuigkracht in de normale stand valt tegen, maar desalniettemin zuigt hij het meeste van mijn houten vloer op. Op vloerbedekking (laagpolig) compenseert de roterende borstel dit voldoende. Zo niet dan werkt de turbo-stand altijd.
Met het bijgeleverde mondstuk zuig ik de trap door de steel af te koppelen, de normale stand volstaat dan niet.
In de turbo-stand gaat de accu snel leeg, maar de extra accu compenseert dit weer. En zo lang gebruik ik de turbo-stand ook meestal niet.
Het opvangbakje voor de stof is snel vol. Het reinigen hiervan is even een handigheidje, maar dit gaat gemakkelijk genoeg.

Het gebruiksgemak en de extra accu compenseren dus de tegenvallende zuigkracht in de normale stand.

Pluspunten

• Extra accu
  • Gebruiksgemak
  • Wendbaar en niet zwaar
  • Ophangsysteem voor aan de muur

Minpunten

• Weinig zuigkracht normale stand
  • Opvangbakje voor stof snel vol

José 22-11-2018

een aanwinst!

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Na een zware en moeilijk te hanteren "gewone" stofzuiger met veel lawaai is dit apparaat een verademing! Licht, bijna niet te horen en, het belangrijkste, goed zuigend, zowel fijnstof als grotere stukjes. Je pakt hem zomaar even tussendoor. Zonder probleem zuigen zonder lastig te kort snoer scheelt een hoop ergernis. Ook als kruimelzuiger is hij heel doeltreffend met de hulpstukken. Ik kan niet meer zonder!! Ik pak hem meerdere keren per dag uit de houder. ook mee de trap opnemen is helemaal geen probleem. Hij ziet er heel goed uit, ik ben er superblij mee.

Pluspunten

• licht
  • zuigt heel goed
  • goed hanteerbaar
  • practisch geruisloos
  • geen snoer meer

Timgrad 22-11-2018

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Mooi, licht, duurzaam, betrouwbaar, 70 euro cashback, geen herrie, veel accecoires, goede klantenservice, lang garantie,

JoyceW 21-11-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Wist niet dat er toch nog zo veel stof in mijn huis lag... en aan het plafond hing. Deze stille stofzuiger is zeer wendbaar, krachtig en komt in alle hoekjes en gaatjes.

• Wisselbare accu’s
  • Veel hulpstukken

Mathijs 09-11-2018

Degelijk product, lange accuduur!

Geschreven voor: Bosch BBS1224NC wit

Het is een degelijk product. Prettig dat de accu te verwisselen is in tegenstelling tot veel andere stofzuigers in dit segment. Op de normale stand stil te noemen in vergelijk met een normale stofzuiger. Turbostand is qua geluid gelijk te noemen met een normale stofzuiger.

Pluspunten

• Lange accuduur / verwisselen van accu
  • Krachtig
  • Handzaam

Minpunten

• Lastig onder meubilair te komen