Bosch BBS1224NC - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Tofik 14-06-2018

Degelijke stofzuiger maar veel te duur.

Ik ben net een week in het bezit van deze stofzuiger. Hij doet wat hij moet doen.
Alleen heb ik daarnaast de dyson v10 uitgeprobeerd. Ik moet zeggen dat die veel meer zuigkracht heeft, maar die kost ook 100 euro duurder.
Ik vindt deze stofzuiger ideaal om bv de trap en auto mee te stofzuigen. Alleen jammer dat de accu na 7 minuten leeg is op de turbostand.
De prijs kwaliteit verhouding vind ik niet goed overeen komen. Hij mocht wel wat goedkoper zijn, als je hem vergelijkt met de dyson v10.
Voor de rest een degelijke stofzuiger.

PJBerg 14-06-2018

Goede accuduur Bosch BBS1224NC

Fijne stofzuiger. Erg blij mee en vooral de korte laadtijd is top. Minpunt is de korte zuigtijd als je met de hoogste stand zuigt.
Beetje zwaar.

Pluspunten

• Korte laadtijd
  • Krachtig
  • Inclusief kruimeldief

Minpunten

• Korte zuigtijd bij turbostand
  • Beetje zwaar

Fjord 09-06-2018

makkelijk in gebruik

De reden was voornamelijk vanwege de 2 accu's. De stofzuiger is gebruiksvriendelijk en handig in gebruik. Ook de bijgeleverde stukken zijn makkelijk en snel te monteren. Met een gewicht 3,5kg ligt deze makkelijk in de hand. ik kan begrijpen dat andere mensen dit te zwaar vinden. De turbo stand duurt circa 7 min. ik heb de turbostand nooit zo lang hoeven te gebruiken. Stofzuiger is ook makkelijk in en uit elkaar te halen

Pluspunten

• 2 accus's
  • bijgeleverde mondstukken

Jacqueline 09-06-2018

Zeer praktisch.

Zuigkracht zeer goed, mede dankzij turboknop. Handige accessoires en dubbele accu.
Zeer goede kwaliteit

Minpunten

• Handstofzuiger is iets aan de zware kant

Rob 08-06-2018

Bosch Accu stofzuiger met verwisselbare accu

De stofzuiger is vrij stil en heeft een goede zuigkracht ook zonder de powerknop. Snoerloos is een uitkomst, vooral bij het zuigen van de trap. Is goed op te bergen met bijgeleverde beugel waar je ook de hulpstukken op kwijt kunt. Hulpstukken zijn ook erg handig om de auto schoon te houden. Al met al een aanrader.

Hans1951 08-06-2018

Comfortabel stofzuigen

Ik was op zoek naar een handzame stofzuiger met de modernste techniek. Eentje met veel gebruiksgemak en optimaal resultaat. Gevonden: de BBS1224NC van Bosch. Topproduct tegen een concurrerende prijs! Zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mooi
  • Praktisch door dubbele functie

Mahinder 08-06-2018

Stil in gebruik, mooi design

De meegeleverde zuig-accessoires passen onderaan de wandhouder van de stofzuiger. De stofzuiger is relatief stil tijdens gebruik. De acculader heeft een ventilator die gaat draaien als je de lege accu erin doet en het ventilator geluid is goed hoorbaar. Als de accu vol is (meestal binnen 60 minuten) dan stopt ook de ventilator met koelen. De meegeleverde accessoires zijn ook handig in gebruik voor bijvoorbeeld stoffen stoelen/banken etc.

• Stil in gebruik
  • Wandhouder met ruimte voor accessoires

Minpunten

• Aanschafprijs
  • Geluid ventilator oplader

JB 06-06-2018

Goede stofzuiger

De stofzuiger werkt prima en ik ben dik tevreden.De motor is krachtig en met de hulpstukken en 2 accu’s is deze helemaal af.

Pluspunten

• Mobiliteit, hulpstukken
  • 2 accu’s en krachtig

Minpunten

• In turbostand is de batterij redelijk snel leeg