Bosch BBS1224NC - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

klaasen 20-08-2018

fijn produkt!

Het product heeft een acceptabele decibel; is fijn wendbaar bij het voet zuigstuk, zodat om hoeken makkelijk schoongemaakt kan worden. weinig ruimte nodig en het belangrijkste voor ons; GEEN vervelend snoer achter je aan.

Pluspunten

• snoerloos
  • neemt weinig ruimte in
  • wendbaar
  • minder decibel als oude stofzuiger

Minpunten

• niet

cock pont 08-08-2018

fijne stofzuiger met dubbele accu

super stofzuiger zonder stroomkabel wat een plezier om mee te werken makkelijk is de tweede accu je kunt het hele huis door. Maakt minder herrie als een stofzuiger met snoer

Pluspunten

• wendbaar en goed voor de rug

Lindsey 02-08-2018

Fijn apparaat!

Fijne stofzuiger met een goede zuigkracht. Handig in gebruik en eindelijk geen gedoe met snoeren meer. Accu houd het goed vol turbostand heb ik niet veel nodig gehad tot nu toe waardoor de accu nog langer mee kan.

Pluspunten

• Geen snoeren meer
  • Twee accu's, waardoor je niet snel zonder zit
  • bijgeleverde opzetstukken en ophangsysteem

Renate 01-08-2018

handzaam

Dit is het perfecte apparaat voor mensen zoals ik die elke dag willen zuigen (ik heb een hond) maar geen zin hebben om steeds een groot en zwaar apparaat uit de kelder te halen. Desondanks heeft het een enorme zuigkracht met zelfs een turbostand. Ook ideaal voor in de auto. Werkt uitstekend en ik ben er heel blij mee

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • weinig geluid

Joke 31-07-2018

Geweldig

Heb met 1 accu mijn huis gedaan 4 kamers is dat ,wel makkelijk dat je een 2 de accu erbij krijgt je weet maar nooit

Pluspunten

• Draadloos ,2 accu's

Minpunten

• Als je de accu oplaad geeft het veel geluid

Daan 30-07-2018

Stille krachtpatser

Goed hanteerbaar. Compact om op te bergen. Eenvoudig het reservoir te ledigen. De accessoires maken het toestel volledig. Het geluidsniveau is aangenaam ten opzichte van de concurrentie.

Pluspunten

• Compact
  • Krachtig
  • Twee batterijen meegeleverd

Minpunten

• Geen geïntegreerde lader in de opbergsokkel

Antwerps huishouden 28-07-2018

Accu-Stofzuiger-Kruimeldief

Lang op zoek geweest naar de ideale accu stofzuiger / kruimeldief. Vele merken geprobeerd, maar eindelijk het ultieme apparaat gevonden. Lange autonomie, zeer stil en makkelijk hulpstukken te verwisselen! Echt een top produkt

Pluspunten

• autonomie op accu
  • zeer stil
  • hulpstukken makkelijk te verwisselen
  • 2de accu
  • gebruiksgemak

Anna 25-07-2018

Handig

Handige als extra dagelijkse stofzuiger. Iets zwaarder dan Dyson, maar deze heeft wel extra accu en handige accessoires. Het lijkt alsof het zuigkracht niet veel is maar toch zuigt hij alles naar binnen.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Zwaar

De man uit Castricum 22-07-2018

Stil en erg mooi afgewerkt

Deze stof zuiger is boven verwachting erg stil ondanks dat de motor zo veel dichter bij je oren zit dan een slede stofzuiger is het geluid binnen mijn irritatie norm. Je pakt hem sneller omdat hij licht en op een handig plekje hangt. Je ziet in het reservoir al direct het resultaat van je inspanning. Reservoir is gemakkelijk te legen, maar uitkloppen doe ik liever buiten bij de bak in verband met stof wolken. Op de laagste stand kan hij geen pinda opzuigen dan moet je even op turbo. Door de 2 meegeleverde accu's kan je gewoon doorgaan. De 2e accu is met een uur weer vol. Dat is erg prettig want wachten op volle accu's is wel het laatste waar je op zit te wachten als je je klus wilt klaren. Kortom ik schrok wat van de prijs maar ik moest in verband met rugklachten een alternatief hebben. Deze pak ik sneller dan de zware logge slede stuifzuiger. Precies wat ik zocht en zeker als je in een wat kleinere ruimte leeft een handig apparaat wat je aan de muur kan hangen. Ik heb hem in de keuken gehangen en ziet er nog decoratief uit met zijn witte kleur schreeuwt het niet met de muur. Kortom de eerste indruk is goed, nu lekker mee gaan werken op de jacht naar kruimels en stof.

Pluspunten

• 2 accu's
  • snellader
  • stille motor
  • design
  • veel hulp stukken voor hoekjes en gaatjes

Minpunten

• zuigkracht op de normaal stand
  • accu duur op turbo

SDW 21-07-2018

Zeer wendbaar

Goed product dat doet waar voor hij bedoeld is, door de accu’s voldoende tijd om het hele huis te stofzuigen

Pluspunten

• Gewicht
  • Krachtige turbo
  • Wendbaar

Patrick 18-07-2018

Super stofzuiger

Super stofzuiger, maakt het leven een stuk makkelijker, erg ligt en zuigt super goed, lange accu tijd kan gewoon doorgaan met stofzuigen mede door meerdere accu's

Pluspunten

• zuigt super goed
  • erg stil
  • makkelijk zonder snoer stofzuigen
  • handige hulpstukken

M.J 18-07-2018

Roerloze stofzuiger

Super tevreden mee. Erg handig in gebruik. Iets zwaarder als een Dyson, maar doordachter omdat de Bosch word geleverd met 2 verwisselbare accu's. Heel erg slim en handig.
Hij is voor iedere klus in huis zeer handig en makkelijk in het gebruik. Ook de auto stofzuigen is erg prettig door de bijgeleverde flexibele zuigmond. Het is een zeer handig ding wat je makkelijk pakt en ook nog eens mooi op kan bergen, samen de lader. Alles is dan voor het grijpen. Kost wel wat, maar ik wil geen andere stofzuiger meer zien.

Pluspunten

• Zuigkracht met behulp van de roterende borstel is
  • ruim voldoende.
  • Turbostand is prettig, maar zul je niet vaak
  • nodig hebben.
  • Handig op te bergen en 2 accu's

Minpunten

• Redelijk prijzig, maar is het waard

Erwin 18-07-2018

Prima

Mis eigenlijk alleen een hulpstuk om beter bovenop een kast schoon te kunnen zuigen. Kleine zuigmond kan geen hoek maken dus is het iets lastiger om de bovenkant schoon te zuigen. Verder een prima apparaat.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Roel 16-07-2018

Zuigt goed en lang.

Hoewel het handig is dat je twee accu's krijgt, is het iets minder handig dat deze niet ophalen in de stofzuiger houder. Echter kan dat ook een voordeel zijn omdat je dan geen stroom nodig hebt bij je stofzuiger waar je die ophangt.

Gewicht is prima en hij is goed te legen. Eigenlijk geen grote nadelen gevonden!

Pluspunten

• Extra accu
  • Lang zuigen
  • Weinig herrie tijdens stofzuigen

Minpunten

• Stofzuigerhouder laadt niet op

Marjo 16-07-2018

Bijna geluidloos!

Heb deze Bosch steelstofzuiger gekocht en ben erg tevreden. Hij maakt bijna geen geluid en zuigt geweldig. Boven verwachting. Had ik veel eerder moeten doen. Een aanbeveling!

Pluspunten

• Bijna geluidloos
  • Goede zuigkracht
  • Goed handelbaar
  • Genoeg hulpstukken
  • Niet zwaar

Minpunten

• Blijft niet alleen staan
  • Blijft niet alleen staan
  • Blijft niet alleen staan
  • Blijft niet alleen staan
  • Blijft niet alleen staan

M. Hendrix 09-07-2018

Geruisloos zuigen

Heerlijk licht van gewicht en zo stil als mogelijk. In geval van extra vuil de turbo stand aan. Ideaal voor een wat kleiner huis en de trap met trapbekleding..

Pluspunten

• licht in gewicht en zacht geluid
  • goed op te bergen
  • twee accu's!

Minpunten

• schoonmaken van stofopvangbakje.

Geevers 05-07-2018

goede zuigkracht

Geweldig product. Goede zuigkracht. Handig in gebruik. Goede accu duur.Komt goed onder tafels en banken.

Pluspunten

• accu
  • zuigkracht

Ralf 30-06-2018

Bosch Unlimited stofzuiger

ben erg te vrede met het stofzuiger goede zuig Kraft en vooral daar ik honden heb , word mijn vloerkleed weer netjes schoon enal mijn bosch artikel zijn mij heel positief bevallen

Dagmar 29-06-2018

Bosch

De Bosch is prijzig maar het werkt als een zonnetje. Het stofzuigen is makkelijker geworden doordat je hem er sneller erbij pakt. Het geluid in de normale stand is minimaal. Wat ook prettig werkt is het verwisselen van de verschillende stukken en het schoonmaken van het filter. Het werkt allemaal goed en is snel gedaan Het is even wennen dat het zwaartepunt van de stofzuigen bij je hand zit maar het is goed te doen. Het apparaat voelt degelijk aan. Ik ben benieuwd hoe die mee gaat!

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • degelijk

Minpunten

• prijs

Piet 28-06-2018

Bosch steelstofzuiger BBS1224NC The new unlimited

Deze nieuwe Bosch steelstofzuiger 'The new unlimited' biedt veel gemak. Een heel handzaam apparaat dat licht in de hand ligt. De borstel is te gebruiken op harde en zachte vloerbedekking. Goede zuigkracht en gemakkelijk schoon te maken. Twee accu's zodat je nooit zonder staat. Voor ons een heel goede aankoop.

Pluspunten

• borstel op harde en zachte vloeren te gebruiken
  • twee accu's

Minpunten

• borstel maakt iets te veel geluid