Bosch BGS05A222 zwart, wit - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS05A222 zwart, wit op Kieskeurig.nl.

4,8

agnes 20-04-2019

stofzuiger zonder zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

heb deze stofzuiger nog geen maand geleden bij Mediamarkt gekocht. Het ding heeft inderdaad geen zuigkracht, mijn oude stofzuiger van Aldi doet het beter... weggegooid geld!

Minpunten

• geen zuigkracht

Officiële reactie van Bosch 01-05-2019

Wil je de stofzuiger via de Mediamarkt voor onderzoek aan ons opsturen? Dan gaan we onderzoeken wat de oorzaak is. Groet, Lisette van Bosch Home

BorGreb 13-07-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Lekker licht, reservoir loskoppelen en legen zeer eenvoudig bedacht! Apparaat is tevens prettig wendbaar! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Linkie 06-06-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Net gekocht deze stofzuiger vanwege het gewicht de wendbaarheid en geen stofzak. Zuigkracht is erg goed op de laagste stand, zuigt hij mijn kleed zowat op. Ook op gladde vloer uitgeprobeerd wel ander zuigmond erop gedaan. Uitgebreid uitgetest zojuist. Goede en voordelige koop tegen gunstige prijs. Oprolsnoer is ook nog 6 meter.

Frank. 29-05-2020

Klein, maar groots in het werk.

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Een kleine stofzuiger van formaat, maar zuigt prima voor de ruimtes waar ik de stofzuiger voor gekocht heb. Geluid van de motor is zacht i.v.m. oudere stofzuigers. Zuigkracht is goed.
Geen stofzuigerzakken meer nodig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

H R Bakker 09-03-2020

Heel prettige stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Krachtige, lichte stofzuiger, voldoet heel goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mari 18-02-2020

Top stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Echt een topper. Soepel in gebruik , goede zuigkracht en makkelijk in elkaar zetten. En heel fijn dat je hem compact kan opbergen. Ook erg fijn dat je alle filters kan wassen.

Chantal 06-01-2020

Krachtige zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Voldowt aan alle verwachtingen, krachtige zuigkracht zelfs op tegelvloer erg krachtig.
Compact en makkelijk hanteer- en opbergbaar.

Willem 13-10-2019

Ongeschikt voor gladde vloeren

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Prachtige compacte machine met uitstekend zuigkracht. Op gladde vloeren echter zuigt de zuigmaond zich echter zo vast op de ondergrond dat het heel onaagenaam in het gebruik is. Dit is zowel met de bostels uit en ook met het lekgat compleet open nog het geval. Als geheel is deze stofzuiger dus ongeschikt voor gladde vloeren. Voor gladde vloeren zou er een ander mondstuk bijgeleverd moeten worden.

agnes 11-08-2019

na nazicht doet de stofzuiger het beter

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Nadat ik de stofzuiger heb teruggestuurd voor nazicht, werkt hij naar behoren. Er bleek een filter te ontbreken. Ik hoop dat hij blijft werken zoals hij het nu doet. Voorlopig doet hij waar ik 'm voor gekocht heb: stofzuigen

Pluspunten

• handig en licht
  • maakt weinig lawaai
  • makkelijk te reinigen

Uschi 27-11-2018

Beslist geen goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A222 zwart, wit

Geen zuigkracht. Stofzuiger is zelfs niet geschikt als autostofzuiger. Mijn kruimelzuiger doet het nog beter! Nergens een handleiding te vinden. Heb bij onze plaatselijke electro winkel € 139,95 betaald.

Minpunten

• Geen zuigkracht