De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS05A222 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mar 29-07-2023

Slechte zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Hele slechte hte zuigkracht!!! Moet eerdaags een nieuwe stofzuiger kopen, want met deze is niet te werken. Moet hem gebruiken als bezem en dan de stang er afhalen om op te zuipen. Spijt dat ik deze heb gekocht.

m*********@c******** 16-05-2023

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Omdat ik meerdere apparaten van Bosch heb, dacht ik een goede koop te hebben gedaan, maar het valt ontzettend tegen. De zuigkracht is verschrikkelijk. Het enige is dat hij compact is en makkelijk te legen, maar de rest is waardeloos, dus heb spijt dat ik hem gekocht hebt. Heel jammer dat ik geen geld heb om alweer een nieuwe te kopen. Begrijp niet dat er in winkel van BCC niets over gezegd is.

CV 05-07-2021

Goede eerste indruk, maar achteraf dure miskoop

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Deze stofzuiger gekocht omdat ik goede ervaringen met Bosch had. In het begin had hij een geweldige zuigkracht. Inmiddels ruim een jaar in gebruik (sinds 17-4-2020) en ik erger me kapot. De zuigkracht is totaal verdwenen. Hij zuigt alleen nog stof en ook echt niets meer dan dat. Kleine rommel, zoals bijvoorbeeld steentjes van 1mm, die je onder de schoenen meeneemt, zuigt hij domweg niet op. Vaak ga ik met de kruimeldief (goedkoop ding van Aldi) nog even rond om de achtergebleven restjes op te zuigen, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Binnenkort gaat deze de container in en moet er een echte stofzuiger aangeschaft worden. Laat je dus vooral niet misleiden door de eerste indruk van deze stofzuiger, na korte tijd blijkt het een dure miskoop te zijn.

Pluspunten

• handzaam

Minpunten

• zuigkracht nihil
  • zuigbuis na 1 jaar al defect

Chantal 06-01-2020

Krachtige zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Voldowt aan alle verwachtingen, krachtige zuigkracht zelfs op tegelvloer erg krachtig.
Compact en makkelijk hanteer- en opbergbaar.

Uschi 27-11-2018

Beslist geen goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Geen zuigkracht. Stofzuiger is zelfs niet geschikt als autostofzuiger. Mijn kruimelzuiger doet het nog beter! Nergens een handleiding te vinden. Heb bij onze plaatselijke electro winkel € 139,95 betaald.

Minpunten

• Geen zuigkracht