Bosch BGS05A222 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS05A222 op Kieskeurig.nl.

4,4

agnes 20-04-2019

stofzuiger zonder zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

heb deze stofzuiger nog geen maand geleden bij Mediamarkt gekocht. Het ding heeft inderdaad geen zuigkracht, mijn oude stofzuiger van Aldi doet het beter... weggegooid geld!

Minpunten

• geen zuigkracht

Officiële reactie van Bosch 01-05-2019

Wil je de stofzuiger via de Mediamarkt voor onderzoek aan ons opsturen? Dan gaan we onderzoeken wat de oorzaak is. Groet, Lisette van Bosch Home

CV 05-07-2021

Goede eerste indruk, maar achteraf dure miskoop

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Deze stofzuiger gekocht omdat ik goede ervaringen met Bosch had. In het begin had hij een geweldige zuigkracht. Inmiddels ruim een jaar in gebruik (sinds 17-4-2020) en ik erger me kapot. De zuigkracht is totaal verdwenen. Hij zuigt alleen nog stof en ook echt niets meer dan dat. Kleine rommel, zoals bijvoorbeeld steentjes van 1mm, die je onder de schoenen meeneemt, zuigt hij domweg niet op. Vaak ga ik met de kruimeldief (goedkoop ding van Aldi) nog even rond om de achtergebleven restjes op te zuigen, dat kan toch niet de bedoeling zijn. Binnenkort gaat deze de container in en moet er een echte stofzuiger aangeschaft worden. Laat je dus vooral niet misleiden door de eerste indruk van deze stofzuiger, na korte tijd blijkt het een dure miskoop te zijn.

Pluspunten

• handzaam

Minpunten

• zuigkracht nihil
  • zuigbuis na 1 jaar al defect

Ronald 25-03-2021

Zuigkracht? Niet Echt!

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Deze nu enkele maanden in bezit maar door de steeds mindere zuigkracht die deze stofzuiger produceert l(ees meerdere keren over het lichte huisvuil voordat hij uberhaupt dit meeneemt) begin ik me steeds meer te ergeren.In het begin zoog deze zicht werkelijk vast aan de vloer dus was helemaal in mijn nopjes mede door de compacte vorm maar dat gevoel is helaas omgeslagen in een teleurstelling.
Prijs was ok maar ik laat me hierdoor niet meer (mis)leiden en zal binnenkort echt een andere stofzuiger moeten aanschaffen en of dit een Bosch wordt?

Boss 06-03-2021

Teleurgesteld in Bosch

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

De zuigkracht valt heel erg tegen Had toch meer van Bosch verwacht. Wat ik ook doe met de filters geen succes

Jannet 30-10-2020

Super handzaam

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk licht en dus gemakkelijk mee te nemen op de trap. Zuigt uitstekend en is gemakkelijk schoon te maken

Adrie R 17-08-2020

Goede prijskwaliteit

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enigste is dat de stofzuigersteel iets aan de korte kant is zou 10cm langer mogen zijn .
Verder is de zuigkracht goed.

BorGreb 13-07-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker licht, reservoir loskoppelen en legen zeer eenvoudig bedacht! Apparaat is tevens prettig wendbaar!

Linkie 06-06-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Net gekocht deze stofzuiger vanwege het gewicht de wendbaarheid en geen stofzak. Zuigkracht is erg goed op de laagste stand, zuigt hij mijn kleed zowat op. Ook op gladde vloer uitgeprobeerd wel ander zuigmond erop gedaan. Uitgebreid uitgetest zojuist. Goede en voordelige koop tegen gunstige prijs. Oprolsnoer is ook nog 6 meter.

Frank. 29-05-2020

Klein, maar groots in het werk.

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een kleine stofzuiger van formaat, maar zuigt prima voor de ruimtes waar ik de stofzuiger voor gekocht heb. Geluid van de motor is zacht i.v.m. oudere stofzuigers. Zuigkracht is goed.
Geen stofzuigerzakken meer nodig.

H R Bakker 09-03-2020

Heel prettige stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krachtige, lichte stofzuiger, voldoet heel goed.

Mari 18-02-2020

Top stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Echt een topper. Soepel in gebruik , goede zuigkracht en makkelijk in elkaar zetten. En heel fijn dat je hem compact kan opbergen. Ook erg fijn dat je alle filters kan wassen.

Chantal 06-01-2020

Krachtige zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Voldowt aan alle verwachtingen, krachtige zuigkracht zelfs op tegelvloer erg krachtig.
Compact en makkelijk hanteer- en opbergbaar.

Willem 13-10-2019

Ongeschikt voor gladde vloeren

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Prachtige compacte machine met uitstekend zuigkracht. Op gladde vloeren echter zuigt de zuigmaond zich echter zo vast op de ondergrond dat het heel onaagenaam in het gebruik is. Dit is zowel met de bostels uit en ook met het lekgat compleet open nog het geval. Als geheel is deze stofzuiger dus ongeschikt voor gladde vloeren. Voor gladde vloeren zou er een ander mondstuk bijgeleverd moeten worden.

agnes 11-08-2019

na nazicht doet de stofzuiger het beter

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Nadat ik de stofzuiger heb teruggestuurd voor nazicht, werkt hij naar behoren. Er bleek een filter te ontbreken. Ik hoop dat hij blijft werken zoals hij het nu doet. Voorlopig doet hij waar ik 'm voor gekocht heb: stofzuigen

Pluspunten

• handig en licht
  • maakt weinig lawaai
  • makkelijk te reinigen

Uschi 27-11-2018

Beslist geen goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A222

Geen zuigkracht. Stofzuiger is zelfs niet geschikt als autostofzuiger. Mijn kruimelzuiger doet het nog beter! Nergens een handleiding te vinden. Heb bij onze plaatselijke electro winkel € 139,95 betaald.

Minpunten

• Geen zuigkracht