Dyson V10 Fluffy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V10 Fluffy op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Caspar 26-01-2019

Prijs/kwaliteit? Veel te duur!!

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen omdat ik goeie recensies zag hier op Kieskeurig.
Zonde van m’n geld.
Ok,
Accuduur is idd wel goed, gaat in laagste stand zeker een uur mee, in hoogste stand 10 minuten.
Zeer stille stofzuiger en niet zwaar.
- gemotoriseerde voet schiet meer kleine dingetjes in het rond dan dat het het opzuigt, voor stof of haar is ‘t wel ok, al gaat er wel veel vastzitten in de wieltjes van de voet.
- onder bank zuigen is onmogelijk, behuizing is te groot om hem plat op de grond te doen.
- muurhouder is van slap plastic gemaakt, zeer breekbaar, en enkel opberg plaats voor 2 hulpstukken, dus slingeren er 4 los rond,.. daar heeft Dyson een oplossing voor, een plastic vloerstandaard van €150,- met een aparte koffer voor de hulpstukken.
- stofreservoir gaat lastig open, als hij dan eindelijk openklapt zit de inhoud overal, dit schijnt niet te horen volgens Dyson, dan kan ik hem opsturen en ben ik hem minimaal een maand kwijt. Geen idee hoe ik dan die maand moet stofzuigen, voor een goedkope stofzuiger had ik dit geaccepteerd maar niet voor een van €600,-.

Ik heb ‘m nu 3 maanden, m’n eerste Dyson, waarschijnlijk ook m’n laatste,..

Pluspunten

• Accuduur
  • Licht
  • Stil

Minpunten

• Kan niet onder bank
  • Zuigkracht
  • Muurhouder onhandig en goedkope kwaliteit
  • PRIJS
  • Stofreservoir lastig te bedienen

Happy 15-10-2018

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

Wij hebben een Beagle met constant haarverlies, met deze Dyson haal ik een hele hond uit het tapijt, echt fantastisch. Ikzelf had nooit zoveel aan een stofzuiger uitgegeven maar kreeg hem van mijn lieve man, en het is gewoon een plezier om te stofzuigen! Prijs dubbel en dwars waard!

Pieter 17-07-2018

goede zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

Ik heb de Dyson V10 Fluffy mogen testen. Ik ben al in het bezit van de Dyson V6 Motorhead.
Wat meteen opviel was dat het geluid van de V10 beduidend zachter was.
Met stand 1 kun je goed schoon zuigen, bovendien gaat hij dan veel langer mee.
Heb je veel zuigkracht nodig, dan zijn er nog 2 standen beschikbaar.
Het mondstuk is erg beweegbaar, op de lange stukken is het even wennen, maar komt
wel weer ten goede in kleine hoekjes.
Het ledigen van het reservoir gaat veel eenvoudiger dan bij de voorgaande series V6 en V8.
Al met al is de Dyson V10 een grote vooruitgang.

W. Bakker 17-07-2018

Test V10 Fluffy

Prima machine

Zeer sterk punt is de accu: dat je het vermogen met een schuifknop kunt regelen is zeer handig. de vergaarbak is eenvoudig te lege prima machine

jordi 16-07-2018

Nooit meer stof

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

Super stofzuiger, zuigt veel meer stof op in vergelijking met de oude Dyson stofzuiger met snoer.
Makkelijk in gebruik en de verschillende zuig standen zijn erg handig.
De Dyson V10 is onderhoudsvriendelijk en makkelijk te legen.
Enige min punt is dat hij niet heel makkelijk onder kasten of banken komt.
Verder zijn wij erg tevreden.

Pluspunten

• Goede accu duur
  • Zuigt veel stof op door roterende borstel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• komt iets minder makkelijk onder kasten

Ini 09-07-2018

Bijna perfect :-)

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

Stil, mooi, krachtig maar het handvat vind ik best wel zwaar ... zal misschien moeten wennen verder erg gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• Flexibel
  • Erg stil

Minpunten

• Handvat wat zwaar

Tim van der Weiden 28-06-2018

Super krachtig

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

Beste stofzuiger die er momenteel te verkrijgen is. Door de lange accuduur kan het gehele huis en bepaald meubilair zelfs intensief worden schoongemaakt. De verschillende meegeleverde opzetstukken zorgen ervoor dat je op iedere plek kunt komen.

Pluspunten

• Accuduur
  • 3 standen

T Baars 24-05-2018

Krachtige, mooie stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

We wilden graag een draadloze stofzuiger en waren op zoek naar een krachtige zuiger. We vonden het draadloze en het gemak erg fijn. Bij de V6 viel op termijn de zuigkracht iets tegen, dit heeft de V10 geheel goedgemaakt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • 3 verschillende standen

Minpunten

• Kop is dik, kan daarmee niet onder bed zuigen

Simone Boerlage 07-05-2018

Makkelijk in gebruik en hoge zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

De Dyson V10 heeft mijn manier van schoonmaken veranderd. Het is een lichte, stille en praktische stofzuiger. Met de zachte borstel is het ideal voor mijn houtenvloer.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Still
  • Licht
  • Krachtig

Anne 30-03-2018

Mijn trouwe hulp

Geschreven voor: Dyson V10 Fluffy

Super stofzuiger, voldoet totaal aan mijn wensen. Zelfs op de lage stand doet hij wat ik verwacht. Tevens is hij licht en handzaam.