Dyson V10 Absolute zilver, koper - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V10 Absolute zilver, koper op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 07-03-2018

Dyson V10 Absolute: De traditionele stofzuiger kan de deur uit

Nog vóór de officiële presentatie mocht ik de V10 al een aantal weken testen. En met de komst van deze stofzuiger krijgt onze traditionele stofzuiger met snoer een ander huisadres. Net als zijn voorganger (V8 Absolute) is dit ook een multifunctionele steelstofzuiger. Hij is te gebruiken als 'normale' stofzuiger én als kruimelzuiger. Deze V10 heeft een nieuwe digitale motor en de cyclonen zijn anders gepositioneerd. De zuigkracht is daarmee volgens Dyson met 20 procent toegenomen. Of die claim klopt is voor mij niet vast te stellen, maar over het resultaat ben ik wederom dik tevreden. Ik onderschrijf ook dat hij een sterkere zuigkracht heeft dan sommige traditionele stofzuigers met snoer. Het geluidsniveau is, volgens een app op mijn smartphone, circa 76dB en dat is weer een behoorlijk lager dan de V8. Enige minpuntje is misschien dat er geen voorziening is om alle hulpstukken aan op te hangen of ergens op te bergen. De prijs is ten tijde van het schrijven van deze review 629 euro. Dit is een flink bedrag, maar omdat hij kwalitatief zó goed is en uitstekend presteert, vind ik het de prijs zeker waard. De V10 Fluffy en de V10 Motorhead hebben een lagere prijs maar deze stofzuiger heeft de meeste accessoires, vandaar dat de prijs ook hoger is.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Veel langere accuduur
  • Veel meer zuigkracht (is het nodig?)
  • Handiger te legen
  • Veel groter reservoir
  • Geweldige zuigkracht
  • Veel handige hulpstukken
  • Eenvoudig in gebruik
  • Veel accessoires