Dyson V10 Motorhead Nikkel/Rood - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Type
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,6

Bart 14-05-2018

Flinke verbetering ten opzichte van V6 snoerloze stofzuiger

Omdat ik al in het bezit ben van een V6 snoerloze stofzuiger, kreeg ik van Dyson de kans om de V10 Fluffy te testen. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een flinke verbetering is! De punten van kritiek die ik had op de V6 zijn bij de V10 bijna allemaal verdwenen.

Omdat we twee katten hebben, liggen er nog wel eens haren op de bank en op de trap. Deze zijn eenvoudig te verwijderen met het bijgeleverde opzetstuk. Zeker op de maximale motorstand is dit een fluitje van een cent.

Op de maximale stand is de accuduur wel beperkt, dus het is verstandig om dit niet te lang aan te laten staan. Daarnaast is het veel makkelijker om de opvangbak te legen door middel van het 'schiet-systeem'.

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de opzetstukken van de V6 net een andere bevestiging hebben. Vooral de borstel voor tapijten mis ik nog wel eens.

Al met al is het een apparaat wat ervoor zorgt dat ik nóg sneller even de stofzuiger pak om even de bank en trap te ontdoen van kattenharen. Ik kan niet meer zonder.

Pluspunten

• Accuduur
  • 'Schiet-systeem' voor het legen van de opvangbak
  • Prima prestaties

Minpunten

• Accessoires van Dyson V6 passen niet op de V10

J Sporken 14-05-2018

De accuduur is prima. Ik gebruik stand twee voor hele huis

Wij mochten de V10 fluffy 14 dagen uitproberen. Wat een genot om zonder snoer te kunnen werken. Scheelt flink in tijd. De accu blijft inderdaad lang presteren. Wij hebben de zuiger heel goed getest en zijn dan ook van plan om deze te houden. Hij heeft een sterke zuigkracht en fijne borstels erbij. Heel fijn gaat het leegmaken . De accu en lader worden niet heet, zoals ik las bij andere review. Kortom: heel tevreden en blij.

Pluspunten

• Accuduur
  • Snoerloos
  • Niet zwaar

Alice 20-05-2018

Perfecte stofzuiger, inmiddels onmisbaar in ons gezin.

Ik had al een draadloze Dyson en een Dyson met snoer. Maar dit is echt geweldig. Er zijn duidelijk verbeteringen aangebracht. De steel is nu mooi en goed op lengte, de vorige snoerloze stofzuiger daarbij liep je iets gebogen maar bij de V10 hoeft dat niet, hij is iets langer dus je kunt gewoon rechtop lopend stofzuigen. Over het genot van geen snoer hoef ik volgens mij niks te vermelden. Dat is inmiddels als ruim bewezen. Deze V10 heeft een betere zuigkracht, daarnaast kan je gebruik maken van drie standen die je gewoon met een schuifknopje kan veranderen. Werkt simpel maar goed. Ook de vloerbedekking of matten worden goed gezogen met deze stofzuiger. Hij trekt de matten bijna de lucht in zoveel zuigkracht! Verder heeft deze stofzuiger een stofreservoir dat eenvoudig te reinigen is. Nu schuif je al het stof en haar naar buiten. Bij de eerdere stofzuigers bleef het haar soms nog zitten in het reservoir maar dat is nu niet meer aan de orde. Wij wonen met vijf personen in een woning en een (langharige) hond en hebben tegelvloeren en enkele vloerkleden. Doordat deze stofzuiger snel te pakken is door zijn gewicht en behendigheid, pakken mijn kinderen 'm ook snel. Dat is erg fijn! De bank kan je verder perfect zuigen met de kleine borstel (hulpstuk). Ja, wij zijn ENORM BLIJ MET DEZE STOFZUIGER. Onmisbaar in een druk gezin vind ik.

Pluspunten

• zuigkracht
  • behendigheid

Marjolijn Grims-Verhagen 10-05-2018

Geweldige zuigkracht en accuduur

Wat een geweldige machine! In mijn praktijk gebruik ik een Dyson V6 Totalclean. Ook een hele fijne stofzuiger maar de V10 heeft een nog sterkere zuigkracht en een langere accuduur, wat voor in huis erg prettig is! Deze stofzuiger zou ik niet meer willen missen. Het stofzuigen is op deze manier een hele prettige bezigheid. Je pakt hem zo van de muur en bergt hem na het stofzuigen weer op. Ook het zuigen van kieren en gaten,matrassen auto en caravan is in een zucht gebeurt.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lange accu duur
  • Sterke zuigkracht
  • diverse mogelijkheden
  • Handzaam, makkelijk te pakken

Minpunten

• Geen borstel voor tapijt inbegrepen

Jeffrey 09-05-2018

V10 fluffy

Ik heb de V10 al even tijdje geprobeerd en ben erg tevreden met hoe hij werkt. Het meest prettig is de afwezigheid van het draad. Zo is het veel makkelijker in the beginnen met het schoonmaken. Ten opzichte van het vorige model is het afval reservoir groter en de motor sterker. Hey apparaat is makkelijk in gebruik en wendbaar. Op de lagere stand is de machine stil en nog steeds krachtig. Inmiddels zouden wij niet anders meer willen. Ook voor de auto, trap en kasten zijn er handige mondstukken. In de toekomst zouden we wellicht een batterij met langere duur zien, maar wij zouden het model aan iedereen aanraden

Pluspunten

• Groot afval reservoir
  • Goede batterij duur (bij gewone mode)

Minpunten

• Bij maximale stand is de batterij relatief vlot op

Jelle 01-05-2018

Eindelijk stofvrij!

Na een aantal maal stofzuigen merkte ik hoe vies mn huis was. Mijn vorige stofzuiger zoog het grove werk prima maar ik hield maar stof. Het fijnstoffilter is fantastisch. Al 3x schoon moeten maken. En nu is mn huis gegarandeerd 2 dagen stofvrij na een volledige stofzuigsessie. En hij is wendbaar en licht! Wel duur maar dan heb je ook echt een krachtpatser in huis.

Pluspunten

• Fijnstoffilter
  • Enorme zuigkracht in powerstand.
  • Lichtgewicht
  • Draadloos

Minpunten

• Herrie

Monique van Gilst-Schiphorst 09-04-2018

Eindelijk een stofzuiger waar ik blij van wordt

Ik heb al heel lang een slechte "verhouding" met stofzuigers, maar nu heb ik dan toch de ware gevonden! Hij is licht, hij zuigt geweldig, je ziet gelijk resultaat, neemt weinig plaats in, kortom een aanwinst! Bij het stofzuigen kwam ook gelijk het nummer; I want to break free in me op ;-) van die clip met Freddy Mercury.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Zuigt geweldig
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Wat lawaaierig