Dyson V10 Motorhead - Reviews

Type
steel

Barbara 28-03-2018

Uitstekende zuigkracht, korte accuduur

De Dyson is erg praktisch in gebruik, snoerloos en wendbaar met diverse hulpstukken die eenvoudig aan de stofzuiger zijn te klikken kun je de trap, je meubilair, harde vloer en tapijt eenvoudig reinigen. Nadeel is dat de accuduur erg kort is (ongeveer 8 minuten) en dat is te weinig om de huiskamer te doen, laat staan het hele huis. Het duurt 3,5 uur om de accu volledig op te laden. Voor deze prijs verwacht ik niet alleen een goede stofzuiger maar ook een met een veel langere accuduur.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Snoerloos

Minpunten

• Lage accuduur
  • Hoge prijs

Monique van Gilst-Schiphorst 09-04-2018

Eindelijk een stofzuiger waar ik blij van wordt

Ik heb al heel lang een slechte "verhouding" met stofzuigers, maar nu heb ik dan toch de ware gevonden! Hij is licht, hij zuigt geweldig, je ziet gelijk resultaat, neemt weinig plaats in, kortom een aanwinst! Bij het stofzuigen kwam ook gelijk het nummer; I want to break free in me op ;-) van die clip met Freddy Mercury.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Zuigt geweldig
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Wat lawaaierig

Caroline 03-04-2018

Super goed en praktisch

Onze huidige dyson werkt nog prima, maar we denken er nu over deze toch te gaan vervangen voor dit model. Snoerloos stofzuigen is een stuk makkelijker en maakt dat we de stofzuiger toch net iets vaker pakken om even snel door het huis te gaan.
Opzet stukken zijn makkelijk op en af te zetten waardoor je makkelijk schakelt (handig met het zuigen van trappen, of als kruimeldief).
We waren niet van plan een nieuwe stofzuiger te kopen, maar denken hier nu toch echt wel serieus over, ondanks de toch wel flinke investering.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Stofreservoir is makkelijk te legen
  • Zuigt ook op de laagste stand prima (houten vloer)

Minpunten

• De zuigmond is vrij hoog