AEG LX7-1-EB-P zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX7-1-EB-P zwart op Kieskeurig.nl.

N.N. 09-11-2019

Matig product

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

We hebben deze stofzuiger nu een halfjaar. Zuigt prima en het legen van de opvangbak werkt ook goed echter hebben wij problemen met de stofzuigmond. De drie standen werkten na een paar weken al niet meer. Ook hingen de draden aan het stukje stof wat op de mond zit. We kregen in de winkel een nieuwe. Nu, na een halfjaar, weer hetzelfde euvel. Jammer!

Trees 16-12-2018

Stofzuiger AEG

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

Prijs kwaliteit verhouding is goed, prima zuigkracht. Handig oprolsysteem voor het snoer. Snoer had net even 1 mtr langer mogen zijn.

mani 20-12-2020

waardeloos

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

meteen na aankoop al problemen. zuigkracht en mondstuk niet oke. terug gegaan naar de winkel. lag aan de filter. nieuwe filter gkregen na een paar keer stofzuigen weer de zuigkracht niet optimaal. nieuwe filter gekocht weer het zelfde verhaal. nu ben ik er klaar mee en koop een andere stofzuiger. garantie is verlopen

schoteldraaijer 17-10-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

deze stofzuiger was ter vervanging van onze oude apparaat.
nu kwamen tot ontdekking hoeveel stof er eerst achterbleef
de stofcontainer is na gebruik goed te legen

H Jipping 08-08-2018

goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

Ik heb sinds kort een nieuwe aeg stofzuiger.had ik maar eerder zo een stofzuiger gekocht echt top hoor.

J.L.M. de Ronde 18-01-2018

eigenlijk de Garantie van anders machienes

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

de twee Stofzuigers is gelukt om te registreren voor garantie de drie warmtepomp drogers en de drie wasmachines dus niet, dus daar is dus geen garantie op als ik het zo goed kan begrijpen.