De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX7-2-DB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Martin 06-10-2020

Matige zuigkracht

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

Matige zuigkracht; raakt snel verstopt. Na 3 maanden een Dyson aangeschaft en de AEG naar de zolder verhuisd.

Minpunten

• Zuigkracht
  • Snel verstopt

Irene 26-09-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

Na een half jaar gebruik valt regelmatig het handvat uit de buis. Ook komt regelmatig voor dat de buis in elkaar schuift tijdens het zuigen. Als je hem leegt blijven haren vaak hangen die je dan handmatig eruit moet trekken. Vind de snoer ook erg kort. Al met al een grote miskoop.

Martin 18-06-2020

snel verstopt en zeer matige zuigkracht

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

Na enige tijd bleek het apparaat snel verstopt te raken. Er ontstaan dan een soort oververhitting waardoor de motor stopt en het enige tijd duurt voordat de stofzuiger weer werkt (laten afkoelen dus, en de verstopping verhelpen). Ook blijkt de zuigkracht zeer matig. Met name bij de standaard borstel blijkt veel zuigkracht verloren te gaan. Zonde van mijn geld - ik ben genoodzaakt een ander aan te schaffen.

Pluspunten

• flexibiliteit

Minpunten

• zuigkracht
  • snel verstopt

eric 21-11-2019

prijs kwaliteit verhouding redelijk

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

De stofzuiger voelt een beetje goedkoop aan. De slang is dun, de aansluiting zuigmond en stang zit onodige speling op. de stang is van dun en voelt goedkoop aan. Echter komt dit wel ten goede aan het gewicht want die is laag.
Het heeft een goede zuigkracht op een vlakke ondergrond. Bij grove deurmatten werkt het maar redelijk tot niet.
Haren stof blijven hangen en komen niet volledig in de dispenser waardoor je dit nog er uit moet trekken.
Duurzaamheid kan ik nog niet oordelen maar ik gok maximaal een jaar bij gewoon gebruik.

Pluspunten

• licht gewicht
  • zuigkracht op vlakke ondergrond.

Minpunten

• voelt goedkoop
  • gebruikte materialen
  • geen extra hulpstukken

Mvanrooij 27-10-2019

Geweldige zuigkracht!

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

Geweldig, wat een klein monstertje! Stofzuiger verrast met zijn enorme zuigkracht!
Hij is klein en licht van gewicht, hetgeen ik heel belangrijk vind ivm naar boven sjouwen.
De geribbelde slang voelt een beetje dun aan, maar zegt hopelijk niets over kwaliteit.
Ziet er goed uit en hoop er nog jaren plezier van te hebben! Verhouding prijs / zuigkracht is super te noemen! Heb m gisteren pas gekocht dus over duurzaamheid kan ik nog niks
zeggen. maar als hij het zo blijft doen ben ik zeer tevreden. Ik heb een snoerloze Dyson, ook handig maar kan niet tippen aan deze zuigkracht!!

Pluspunten

• Geweldige zuigkracht
  • Handzaam en licht
  • Zakloos

Nieuwland 07-09-2019

Super stofzuiger!

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

Heb hem gekocht naar aanleiding van de review's. Wat een apparaat! zuigt als de beste en maakt daar bij weinig geluid voor een stofzuiger, ben er erg blij mee.

Pluspunten

• laag geluidsniveau
  • wendbaarheid
  • zuigkracht
  • makkelijk te legen

Mariskatrimp 09-07-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

Vandaag de stofzuiger binnen gekregen. Wat een geweldig apparaat. Zuigt super hard, maakt niet veel herrie. De afvalbak is zeer makkelijk leeg te maken. Voldoende snoer en goed wendbaar. Zeker voor dit geld, een geweldige aankoop!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Afvalbak
  • Snoer

Janssen 25-01-2019

Stozuiger zonder zak

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB

Geluid van 73 Dcb valt reusachtig mee. Zuigkracht zelfs op halve sterkte op karpet super. Zelfs beter dan oude bosch zuiger met zak. Vanochtend nog met deze karpet gezogen en nu met de AEG zie je dat er nog stof vanaf komt. Super

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid

Minpunten

• geen