Sauber V20 zwart, rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sauber V20 zwart, rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,4

f*******@g******** 31-01-2024

Toppertje

Ik heb momenteel 3 Sauber's V20 in gebruik en ben wat de prijs prestatie verhouding zeer te vreden.

Pluspunten

• Lekker lang snoer
  • Goed handelbaar

Minpunten

• accessoires niet in de stofzuiger opgeborgen
  • ++++

Grietje 05-01-2023

Slechte kwaliteit

Waardeloos. Gekocht als 2e stofzuiger. 2x gebruikt, snel de container in. Goedkoop en waardeloos product. Totaal geen zuigkracht.

Pluspunten

Minpunten

• Gaat 1 zuigbeurt mee

S***********@h********** 10-08-2021

Slechtste aankoop ever, 2 jaar in bezit.
Niks dan problemen met deze stofzuiger.
Op een gladde ondergrond ging het nog het beste, maar zodra ik er ook vloerbedekking mee ging zuigen...,
Fluit als een gillende keukenmeid, om de haverklapspringt de overbelasting in.
Deze uiteindelijk maar afgeplakt. Zuigkracht is bizar slecht a 2 jaar.
Alle filters vervangen, slang nagekeken en is leeg.
Nu maar een nieuwe Bosch besteld, hopelijk weer een goede stofzuiger die werkt zoals het hoort.
Deze gun ik mijn ergste vijand niet.

Gerlinde 28-06-2021
  • Product gekregen

Helaas een miskoop

De stofzuiger ziet er leuk uit en is compact maar dat is wat mij betreft wel het enige positieve. De zuigkracht is slecht en de stofzuiger maakte na een paar keer gebruiken een heel irritant hoog, piepend geluid. Ik heb alles nagekeken, stofzak, filter, of er iets klem zit maar dat is allemaal niet het geval. Helaas een miskoop!

Minpunten

• Slechte, lage zuigkracht
  • Hoog piepend geluid
  • Vrij kort snoer

a****************@g******** 27-05-2021

Stofzuiger V 20

Sauber V20 stofzuiger is 👍. Alleen het beliefde 11 meter snoer is ,geheel uitgetrokken, maar 8 meter.
Dus blijf ik elke dag een verlengsnoer gebruiken. En juist om dit lange snoer heb ik deze Sauber V 20 gekocht. Zuigt ook prima !

Wallydevries@ gmail.com 20-05-2021

Waardeloos

De stofzuiger piept met een gillend geluid ,alles geprobeerd niets helpt .is rijp voor de vuilnisbak

Minpunten

• Werkt niet

Florencia 24-01-2021

Sauber v20

Dit product is uitstekend
Jammer dat er maar 1 zak in de stofzuiger zat

Zuigkracht uitstekend en ook niet zwaar
11 meter snoer en drie garantie

Jammer dat men maar 1 zak mee krijgt, bij bij zat er een gescheurde zak in.

Een aanrader...de moeite waard!

Pluspunten

• 11 meter snoer / gewicht niet zwaar
  • Zuigkracht 100% uitstekend

Minpunten

• 1 zak

J vd Meer 07-01-2021

Sauber stofzuiger

Meest slechte stofzuiger ooit 1 voordeel past in de vuil container waar hij na 4x gebruiken lag nu weer mn oude vertrouwde Philips

Pluspunten

Minpunten

• Past in container
  • Dat was het

J van der meer 19-09-2020

Stofzuiger sauber v 20

Waardeloos ding alles loopt naast de zak keihard mondstuk verziekt laminaat 3 x gebruikt ligt nu in de container

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Pokkeherrie

Anet 17-02-2020

Stifzuiger Sauber V20

Het is een vreselijke stofzuiger. Slechte kwaliteit en maakt veel lawaai een piepend geluid. Nog nooit heb ik zoiets meegemaakt.....het is weggegooid geld. Nooit koop ik meer iets van dit merk.

Lies 10-08-2019
  • Product gekregen

Waardeloos Schijtding.

Ik kreeg 200 euro aan tegoed bonnen voor mijn werk als mantelzorger. Stofzuiger gehaald bij een blokker vestiging. Witte sauber met extra zuigkracht voor kattenharen. Was in de aanbieding voor 50 euro. Nadat ik het apparaat 2 keer!!!!!! had gebruikt kon ik hem niet meer gebruiken. Ik woon in een flat en kreeg klachten van mijn buren die rondom me wonen. Het apparaat maakt zo'n hels kabaal dat je hem straten verderop hoort gillen en fluiten. Ik ben 60 jaar en heb al meerdere stofzuigers versleten in de afgelopen 40 jaar maar een stofzuiger die maar 2 keer gebruikt kan worden ???? Nu ik de referenties hier lees zie ik dat de Sauber stofzuigers eerder bij de vuilstort thuishoort dan in een huishouding. SCHANDALIG!!!! Helaas heb ik betaald met tegoedbonnen en heb geen faktuur meegenomen. Maar geen produkten meer van Sauber. NIET kopen. Is gratis nog te duur.

Pluspunten

• geen
  • geen

Minpunten

• hels kabaal
  • geen zuigkracht
  • Is gratis nog te duur

Ann 09-12-2018

Waardeloo, 2e Sauber deze week die ik retourner

De 2e sauber die ik terug moet brengen omdat deze wederom niet eens een kattenbrokne kan opzuigen. Het eerste uur zuigt ie prima en daarna is alle kracht weg. Waardeloos dat ik nu weer naar de winkel moer

Minpunten

• Zuikracht zeer slecht

Jan 19-08-2018

Stofzuiger van Sauber.

Ben absoluut niet tevreden met deze stofzuiger, hij fluit hij zuigt zich overal aan vast als je de zuigkracht wil verhogen, gewoon slechte zuigkracht verdeling. Het snoer moet je zelf maximaal uit het apparaat trekken anders vliegt de stekker uit t stopcontact. Dacht een goed ding te kopen, ik had bij Blokker wel op een goede stofzuiger gerekend. Ongemakkelijke en slecht werkzame stofzuiger. Veel te licht uitgevoerd.

Jeff 18-06-2018

Slechte kwaliteit stofzuiger

Ik heb 3 jaar geleden een stofzuiger gekocht van Sauber.
Na 3 jaar ben ik inmiddels wel toe aan een andere stofzuiger want er zijn inmiddels verschillende onderdelen kapot gegaan. Het zwenkwieltje aan de onderkant draait niet, waardoor de stofzuiger niet echt meewerkt. Bij het wieltje is het gebarsten waardoor er een opening is ontstaan en het apparaat zich letterlijk vast zuigt aan de grond waardoor de zuigkracht verloren gaat. Bij de aansluiting van de slang is een palletje afgebroken maar de slang blijft nog wel zitten. Op de stang is het klepje waarmee je de opening open en dicht kan doen afgebroken. Er zit ook een barst aan de bovenkant van de stofzuiger. Misschien grappig om te vermelden: aan de binnenkant van de stofzuiger staat de website vermeld waar je losse onderdelen kan bestellen. Beter dus om iets meer geld uit te geven aan een betere stofzuiger.

Minpunten

• duurzaamheid
  • kwaliteit