Sauber V20 zwart, rood, zilver - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Sauber V20 zwart, rood, zilver op Kieskeurig.nl.

1,5

Jan 19-08-2018

Stofzuiger van Sauber.

Geschreven voor: Sauber V20 zwart, rood, zilver

Ben absoluut niet tevreden met deze stofzuiger, hij fluit hij zuigt zich overal aan vast als je de zuigkracht wil verhogen, gewoon slechte zuigkracht verdeling. Het snoer moet je zelf maximaal uit het apparaat trekken anders vliegt de stekker uit t stopcontact. Dacht een goed ding te kopen, ik had bij Blokker wel op een goede stofzuiger gerekend. Ongemakkelijke en slecht werkzame stofzuiger. Veel te licht uitgevoerd.

Ann 09-12-2018

Waardeloo, 2e Sauber deze week die ik retourner

Geschreven voor: Sauber V20 zwart, rood, zilver

De 2e sauber die ik terug moet brengen omdat deze wederom niet eens een kattenbrokne kan opzuigen. Het eerste uur zuigt ie prima en daarna is alle kracht weg. Waardeloos dat ik nu weer naar de winkel moer

Minpunten

• Zuikracht zeer slecht

Jeff 18-06-2018

Slechte kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Sauber V20 zwart, rood, zilver

Ik heb 3 jaar geleden een stofzuiger gekocht van Sauber.
Na 3 jaar ben ik inmiddels wel toe aan een andere stofzuiger want er zijn inmiddels verschillende onderdelen kapot gegaan. Het zwenkwieltje aan de onderkant draait niet, waardoor de stofzuiger niet echt meewerkt. Bij het wieltje is het gebarsten waardoor er een opening is ontstaan en het apparaat zich letterlijk vast zuigt aan de grond waardoor de zuigkracht verloren gaat. Bij de aansluiting van de slang is een palletje afgebroken maar de slang blijft nog wel zitten. Op de stang is het klepje waarmee je de opening open en dicht kan doen afgebroken. Er zit ook een barst aan de bovenkant van de stofzuiger. Misschien grappig om te vermelden: aan de binnenkant van de stofzuiger staat de website vermeld waar je losse onderdelen kan bestellen. Beter dus om iets meer geld uit te geven aan een betere stofzuiger.

Minpunten

• duurzaamheid
  • kwaliteit

Lies 10-08-2019
  • Product gekregen

Waardeloos Schijtding.

Geschreven voor: Sauber V20 zwart, rood, zilver

Ik kreeg 200 euro aan tegoed bonnen voor mijn werk als mantelzorger. Stofzuiger gehaald bij een blokker vestiging. Witte sauber met extra zuigkracht voor kattenharen. Was in de aanbieding voor 50 euro. Nadat ik het apparaat 2 keer!!!!!! had gebruikt kon ik hem niet meer gebruiken. Ik woon in een flat en kreeg klachten van mijn buren die rondom me wonen. Het apparaat maakt zo'n hels kabaal dat je hem straten verderop hoort gillen en fluiten. Ik ben 60 jaar en heb al meerdere stofzuigers versleten in de afgelopen 40 jaar maar een stofzuiger die maar 2 keer gebruikt kan worden ???? Nu ik de referenties hier lees zie ik dat de Sauber stofzuigers eerder bij de vuilstort thuishoort dan in een huishouding. SCHANDALIG!!!! Helaas heb ik betaald met tegoedbonnen en heb geen faktuur meegenomen. Maar geen produkten meer van Sauber. NIET kopen. Is gratis nog te duur.

Pluspunten

Minpunten

• hels kabaal
  • geen zuigkracht
  • Is gratis nog te duur