Sauber V20 - Reviews

Laagste prijzen
Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Sauber V20 op Kieskeurig.nl.

1,7

• Slecht
  • Slecht

Jan 19-08-2018

Stofzuiger van Sauber.

Geschreven voor: Sauber V20

Ben absoluut niet tevreden met deze stofzuiger, hij fluit hij zuigt zich overal aan vast als je de zuigkracht wil verhogen, gewoon slechte zuigkracht verdeling. Het snoer moet je zelf maximaal uit het apparaat trekken anders vliegt de stekker uit t stopcontact. Dacht een goed ding te kopen, ik had bij Blokker wel op een goede stofzuiger gerekend. Ongemakkelijke en slecht werkzame stofzuiger. Veel te licht uitgevoerd.

Ann 09-12-2018

Waardeloo, 2e Sauber deze week die ik retourner

Geschreven voor: Sauber V20

De 2e sauber die ik terug moet brengen omdat deze wederom niet eens een kattenbrokne kan opzuigen. Het eerste uur zuigt ie prima en daarna is alle kracht weg. Waardeloos dat ik nu weer naar de winkel moer

Minpunten

• Zuikracht zeer slecht

Jeff 18-06-2018

Slechte kwaliteit stofzuiger

Geschreven voor: Sauber V20

Ik heb 3 jaar geleden een stofzuiger gekocht van Sauber.
Na 3 jaar ben ik inmiddels wel toe aan een andere stofzuiger want er zijn inmiddels verschillende onderdelen kapot gegaan. Het zwenkwieltje aan de onderkant draait niet, waardoor de stofzuiger niet echt meewerkt. Bij het wieltje is het gebarsten waardoor er een opening is ontstaan en het apparaat zich letterlijk vast zuigt aan de grond waardoor de zuigkracht verloren gaat. Bij de aansluiting van de slang is een palletje afgebroken maar de slang blijft nog wel zitten. Op de stang is het klepje waarmee je de opening open en dicht kan doen afgebroken. Er zit ook een barst aan de bovenkant van de stofzuiger. Misschien grappig om te vermelden: aan de binnenkant van de stofzuiger staat de website vermeld waar je losse onderdelen kan bestellen. Beter dus om iets meer geld uit te geven aan een betere stofzuiger.

Minpunten

• duurzaamheid
  • kwaliteit