Philips FC6822 - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6822 op Kieskeurig.nl.

Moniqueo 28-02-2019

Superfijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6822

Erg blij met deze lichtgewicht.
Wendbaar en een goede zuigkracht, zelfs op de matten en het kleed. Sterke accu.
Handzaam
Mis alleen echt een borsteltje voor op de kruimelzuiger!

Niek1988 12-02-2019

Prima product, jammer van de storing

Geschreven voor: Philips FC6822

Product binnen een half jaar met een storing ter reparatie aangeboden. Na een weekbericht dat het ‘benodigde onderdeel’ niet meer leverbaar was.

Netjes het aankoopbedrag terug gekregen, maar tot heden nog geen nieuwe aankoop gedaan en teruggevallen op onze oude ‘gewone’ stofzuiger.

Missi 06-02-2019

Stofzuiger na 6 weken stuk.

Geschreven voor: Philips FC6822

Stofzuiger ziet er modern uit. Gebruiksgemak was prima, zolang hij het deed. Helaas ging de stofzuiger na 6 weken al kapot (er hingen draadje uit). I.o.m klantenservice de oude teruggestuurd (geld terug) en een nieuwe aangeschaft op 8 jan via de webshop. Nog steeds geen stofzuiger ontvangen ondanks meerdere toezeggingen. Hopelijk kunnen we nu langer van het gebruiksgemak genieten van de nieuwe stofzuiger, als wij deze ooit nog ontvangen ....

roeloftb 02-02-2019

Super handzaam product

Geschreven voor: Philips FC6822

Dit Product heeft vele goede eigenschappen, licht in gewicht, gemakkelijk hanteerbaar, goede en voldoende zuigkracht.

Sjonejonge21 13-01-2019

Erg praktisch en gemakkelijk in het gebruik

Geschreven voor: Philips FC6822

Deze stofzuiger is gewoon veel makkelijker in het gebruik dan een gewone stofzuiger. Hij is ook lichter. De accu is ruim voldoende voor get hele huis: maar wie zuigt nou zijn hele huis in 1 keer. Het is veel gemakkelijker =voor kleine klusjes deze stofzuiger tevoorschijn te halen. Hij is ook lekker klein: hangt nu in een gangkast.

Janneke16 26-12-2018

Niet wat ik er van had verwacht!

Geschreven voor: Philips FC6822

De steelstofzuiger is voor mij te zwaar voor kleine beurten prima maar niet voor langer gebruik, ook krijg ik de kruimeldief heel moeilijk van de steel af al met spray behandeld maar dat werkt niet. Verder heel jammer dat er geen extra opzetzuigmond op de kruimeldief erbij zit je kunt hier niet mee in kleine hoeken de trap of auto mee stofzuigen!
Deze steelstofzuiger gebruik ik alleen voor bovenverdieping en voor trap pak ik mijn oude normale stofzuiger erbij. Ook wat boven al is vermeld pakt hij niet direct de wat grotere stukjes vuil op. Al met al vind ik deze stofzuiger te duur voor wat hij kan en geen extra hulpstukken erbij!

Egbertm 19-12-2018

Een prima snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6822

Ik ben nu weer met pleziert aan het stofzuigen. De roterende borstels en de lichten op het zuigstuk zorgen ervoor dat alle kruimels en stof goed opgezogen worden van onze pakketvloer. de kruimels en ander stof worden niet langer vooruitgeschoven.

ROVAGE 28-11-2018

Zuigt perfect maar was na 5 maanden al stuk.

Geschreven voor: Philips FC6822

Zuigt goed maar snel stuk. Onder garantie gerepareerd maar dat was een hoop gedoe en duurde lang. Wil graag een tweede draadloze stofzuiger maar durf van deze geen tweede te kopen.

Ancolo 11-11-2018

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6822

Ik heb deze stofzuiger nu enkele maanden in gebruik en ben er zeer positief over. Hij zuigt uitstekend en borstelt de hondenharen perfect van de mijn tegelvloer. De verlichting op de borstelvoet is erg prettig. Je ziet precies, zeker in het donker, waar het vuil ligt. Verder is het stofreservoir erg goed te reinigen. Het enige minpunt is dat er geen losse borstel en los zuigmondje bij zit.

Kirsten78 22-10-2018

Niet wat ik had verwacht

Geschreven voor: Philips FC6822

Ik heb deze stofzuiger 5 maanden in gebruik en stoor me elke meer als ik 'm gebruik vandaar nu deze review.
Stof en haren zuigt deze zuiger prima, dus wat dat betreft klopt de naam "stofzuiger". Maar alles wat zwaarder is dan stof/haren (denk aan broodkruimels, gruis, klein propje aluminiumfolie) zuigt ie niet (ongeacht vol of leeg reservoir en schone zuigmond).
Ook wordt vuil (dus ook stof/haren) in hoekjes niet opgezogen. Niet met de standaard zuigmond, maar ook nauwelijks met de geïntegreerde borstel. Bij gebruik borstel lijkt zuigkracht enorm af te nemen.
Op zich handig dat zuigmond 360gr draait, maar jammer vind ik dat zuigmond niet ook vast te zetten is.
De lampjes in zuigmond zijn handig aangezien je goed ziet hoeveel "vuil" er eigenlijk op grond ligt, maar des te frustrerender is het dat ik door die lampjes zie dat er nog steeds vuil achterblijft na gebruik stofzuiger.
Ophangen aan oplaadstation luistert nauwkeurig.
Ik beveel deze stofzuiger niet aan vanwege (het ontbreken van voldoende) zuigkracht.
Er zijn ook pluspunten:
gebruiksgemak
levensduur accu per gebruik
acceptabel geluidsniveau

Koos1966 19-10-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6822

Ben heel tevreden over deze stofzuiger, vooral de verlichting op de borstel is erg prettig , je ziet veel meer stof liggen dan voorheen.
Miste bij onze uitvoering de borstelkop voor de kruimeldief, dus die ga ik nog bijbestellen.
Het is gewoon een prima apparaat omdat hij makkelijk te pakken is en je niet meer met een snoer zit te tobben.
Zuigkracht is voor mij prima en de uitklapbare borstel aan de stang is ook handig.
Stofbakje gaat niet zo makkelijk open, maar ik ben verder heel tevreden.

Ronald300 18-10-2018

hele fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6822

Gebruik hem nu een aantal maanden. Heel fijne stofzuiger die je zo veel makkelijker pakt dan een "normale ouderwetse" stofzuiger met snoer. In de bediening ook erg makkelijk. Doet het uitstekend op gladde vloeren, maar ook op matten. Wel moet je er rekening mee houden dat de kracht van deze stofzuiger ook vooral zit in de roterende borstelkop. Die gaat echter wel vol zitten met lange haren. Hondenharen blijven er bij ons dan weer niet inhangen, die worden keurig verwerkt. Die borstelkop is makkelijk te verwijderen en schoon te maken, maar toch. Het stofopvangbakje is niet groot, maar dat is maar goed ook natuurlijk, anders werd de stofzuiger onhandelbaar. Wel is dit bakje wellicht wat lastig open te krijgen voor mensen met weinig kracht.
Ik vraag me af hoe lang het aan/uit schakelaartje nog blijft werken. Is niet echt van goede kwaliteit vrees ik.
Hij is makkelijk en snel opgeladen en doe met een volle accu in de hoogste stand mijn hele huis er mee.
Geluid is alleen in de hoogste stand wat luider, maar vooral in de iets lager standen voor harde vloeren minder of gelijk aan een normale stofzuiger.
Borstel accessoire heel slim in steel verwerkt. maar verder geen accessoires aanwezig. Met een ouderwetse slang met hulpstuk kom je makkelijker in hoekjes dan met deze. Vooral als je een auto wil uitzuigen.
De ledverlichting op de borstelkop vind ik ideaal.

janxl5 17-10-2018

Geschreven voor: Philips FC6822

Zeer tevreden over deze stofzuiger en zijn gebruiksgemak. Wel jammer dat het type met het extra kleine motor mondstuk niet voorradig was toen ik hem kocht, achteraf had ik beter nog even kunnen wachten met de aanschaf.

Joke76 05-10-2018

Klein zuigborsteltjes bij gebruik als kruimelzuiger.

Geschreven voor: Philips FC6822

Ik ben zeer tevreden over het gebruik en prestatie van deze stofzuiger. Ik mis één hulpmiddel n.l. een klein zuigborsteltje, bij gebruik als kruimelzuiger, voor het zuigen van o.a. traptreden.

peters29 23-08-2018

een woord PERFECT

Geschreven voor: Philips FC6822

Wat een fijne stofzuiger Met plezier ga je nu stofzuigen. Als je het geld er voor hebt zou ik zeggen koop deze stofzuiger Wat een genot geen snoer, overal inzetbaar.
Alleen maar lof op dit product.

Jacqi 20-08-2018

Uitstekende aanschaf!

Geschreven voor: Philips FC6822

Wat een fijne stofzuiger! Ook prima als kruimeldief te gebruiken. Hij is misschien wat aan de zware kant, maar voor ons absoluut geen belemmering.

Maloust 20-06-2018

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Philips FC6822

Enorm fijne en makkelijk te gebruiken stofzuiger. Ik kan er makkelijk mijn hele huis, met alle slaapkamers en zolder mee stofzuigen, zonder dat de stofzuiger leeg is. Enige nadeel is dat het onduidelijk was welke variant met de huisdierenborstel was, waardoor ik die borstel nu na heb moeten bestellen.

Knol 18-06-2018

De proeftijd haalde ons over de streep!

Geschreven voor: Philips FC6822

60 Dagen proeftijd, dan moet je zeker zijn van je zaak. Dat triggerde ons. Qua prijs is de aanschaf van dit type stofzuiger toch even een stap. Door de accu en de motor aan de steel, is die uiteraard zwaarder dan van een traditionele stofzuiger. Als het mondstuk op grond staat, valt het gewicht wel weer mee. Ondanks dat de motor een armlengte van je oor zit, valt ook het geluid mee. Wij hebben uitsluitend "harde" vloeren en zijn tevreden over de zuigkracht.
Wat een gebruiksgemak en goed resultaat! Wij houden de SpeedPro Max!

Aufri 10-06-2018

Heerlijk zonder snoer!

Geschreven voor: Philips FC6822

De stofzuiger zuigt perfect en zonder snoer ben je helemaal vrij!
Er zou nog een borstel moeten zijn als je hem als ‘kruimeldief’ zonder stang gebruikt. Dannzou het helemaal perfect zijn!

Nancy11 20-05-2018

super fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Philips FC6822

Echt een super fijne stofzuiger!
Het enige wat ik wel mis is een klein zuigmondje wat je aan de kruimeldief kan zetten