Philips FC6822 zilver - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6822 zilver op Kieskeurig.nl.

Marijke12 16-02-2019

Duur en niet efficiënt

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Ik was op zoek naar een lichte stofzuiger die het toeliet om de moeilijk bereikbare plekken schoon te maken. De SpeedPro Max heeft niet genoeg zuigkracht om al het vuil op te zuigen. Een gewone stofzuiger is veel beter. Ook is hij onhandig voor kleine hoekjes. Zijn design laat niet toe om deze hoekjes te bereiken. Jammer want het was een dure aankoop.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Maart43 31-12-2019

Deze SpeedPro steelstofzuiger werkt prima

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Heb deze stofzuiger al goed uitgeprobeerd en voldoed uitstekend. Hoogte trap bankstel en tapijt alles gaat goed. Dus alles waar hij voor nodig is, daarbij makkelijk schoon te maken en op te laden.

Kersten, 30-12-2019

Doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De lichtjes op het mondstuk zijn ideaal!
Heerlijk dat het snoerloos is.
Lekker licht in gebruik.
Kan het hele huis met gemak stofzuigen (130m2 in 1 uur)
Het kleine mondstuk is ideaal voor (katten)haren.
Ik zou dit product iedereen aanraden.

Peter4133 26-12-2019

Handig in gebruik, maar .......

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

De Philips SpeedPro Max is zeer handig in gebruik, maar batterijduur is absoluut niet voldoende om 65min lang te kunnen stofzuigen. Ook de zuigkracht valt erg tegen. Stof gaat prima, maar zo iets kleins als een steentje (in ons geval uit de kattenbak) is al te veel om op te zuigen.

Jammer, had er echt meer van verwacht.

Anoniem 19-12-2019

Helaas heeft deze stofzuiger wel wat minpuntjes.

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Op een gladde vloer werkt de stofzuiger perfect. Maar voor de kleine hoekjes, en vloerbedekking werkt hij niet lekker.

Rooimans 12-12-2019

't is super handzaam in gebruik

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Ik had een nieuwe nodig en ben voor het eerst voor draadloos en compactheid gegaan. Geen moment spijt van gehad

Anoniem 09-12-2019

Minder goed dan beloofd

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

We waren toe aan een nieuwe stofzuiger, draadloos sprak me aan. Dir was de sterkste in zijn prijsklasse. Maar ik vind hem op sommige punten niet zo goed.
De randen moet ik altijd nalopen zonder de zuigmond.
Soms 4x over een plek gaan om iets op te zuigen.
Papiersnippers of iets grotere dingetjes moet je handmatig weghalen.
Mijn oude stofzuiger deed dit wel allemaal.

Anoniem 26-11-2019

Super hulp in de huishouding.

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Ik ben overgegaan op de steelstofzuiger ivm het gemak waar je over al bij kunt en geen gehannes met stopcontacten Een hele goede hulp.

Remmers 10-10-2019

prima prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

prima product, prima prestaties, heel handig in geb ruik, voldoende hulpstukken. Wel accutijd met een "korreltje zout" nemen, al blijft de gebruikstijd meer dan voldoende (pm 35 a 40 minuten)

Milio 28-09-2019

Stofzuigen is weer leuk!

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Mooie en goede stofzuiger. In het donker stofzuigen met leds zorgt ervoor dat je precies ziet wat vies/schoon is. Voldoende accu voor hele huis. Leuk om te zien hoeveel je opzuigt in bakje. Ook deurmatten schoner dan ooit te voren. Het enige nadeel is dat er nog hulpstukken missen zoals een flexibele slang met stofmondje om in de hoekjes te komen. Maar die is binnekort beschikbaar volgens website PHILIPS Car kit FC8093/01.

Anoniem 17-09-2019

Valt tegen, jammer

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Na vele jaren met veel plezier de normale stofzuiger de Oslo van Philips te hebben gebruikt dacht ik dat het makkelijker was om een steelstofzuiger te hebben. Dus heb ik de Philips Sppedpro Max gekocht. Geen snoer meer dus overal met gemak komen en je pakt hem sneller. Helaas zijn dat het enige pluspunten voor mij.
Er staat bij dat hij ook voor hondenharen goed werkt. Wij hebben een Golden Retriever dus best wel veel haar. Hij zuigt ze wel op, maar een groot gedeelte blijft in de borstels van de zuigmond zitten. Daarom moet ik de haren er steeds na het stofzuigen uit trekken wat geen leuk werkje is. Verder blijft er een dot haar en vuil in het eerste compartiment van de vuilcontainer zitten. Wat zich ophoopt terwijl het eigenlijk naar het andere compartiment moet gaan. Wat inhoudt dat na 1 a 2 keer stofzuigen de stofzuiger geleegd moet worden. Het lijkt allemaal erg mooi en makkelijk, helaas is het voor mij een tegenvaller geworden voor best een groot bedrag.

sonjaz 04-09-2019

philips steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

voor mij helaas te zwaar ik kan er niet mee zuigen meteen klachten aan arm en schouder heel erg jammer

Peter76 27-08-2019

Dure stofzuiger, kwaliteit valt erg tegen

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Het gebruik van de stofuiger is prima maar de kwaliteit valt erg tegen voor zo'n dure stofzuiger.

We hebben de stofuiger nog geen jaar en het volgende is al vervangen:
-stof reservoir omdat de deksel na een paar maanden ging barsten
-stofzuiger opgestuurd gehad omdat niet alle zuigstanden het meer deden
-zuigmond vervangen omdat deze niet goed werkte
-en nu laad de stofzuiger niet meer op, display blijft op 35% volle accu staan, en doet nu ook niets meer.

Giselberto 14-08-2019

Prima apparaat zolang hij nog niet is uitgevallen met foutSE

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Ik heb 2 Philips Speedpro Max stofzuigers gekocht voor ons woonhuis, een voor een ophangpunt voor de beneden verdieping en een voor een ophangpunt op de 1e verdieping.
Inmiddels zijn er de laatse 1-2 jaar al VIER kapotgegaan, eerst de twee originelen en later de twee gratis vervangers die ik keurig onder de garantie van Philips kreeg geleverd.
De foutcode bij kapot gaan was altijd SE.
Ik ben inmiddels een expert in het schoonmaken van alle essentiële onderdelen van deze stofzuigers zodat de machine altijd schoon is.
Mijn analyse is nu dat de machine niet goed kan omgaan met hondenharen, tenzij je zuigt zonder borstel of anders ook de borstel na ieder zuigbeurt schoonmaakt.

Daniel77 14-08-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Heel blij met deze aankoop! Snoerloos stofzuigen is sowieso een verademing. Apparaat maakt goed schoon. Met de lampjes zie je het vuil heel goed en dus ook het resultaat! Super gemakkelijk en snel in gebruik. Ook op het vloerkleed werkt ie in de laagste stand goed.

Stoffig 12-08-2019

Uitstekend product.

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Wat is dit een geweldige handige stofzuiger. Prettig geluidsniveau en een grote zuigkracht. En wat pak je hem makkelijk! Geen gedoe met snoer en slang. En de LED verlichting is echt heel handig!

T481 09-08-2019

Deze stofzuiger voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Gemakkelijk in gebruik, zuigt goed.
Geen gedoe meer met een electriciteitssnoer.
Deksel van stofbak is gemakkelijk te verwijderen.
Borstel is goed te gebruiken op plavuizen, kleden en parket.

HJK1 07-08-2019

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Het product werkt goed en laadt ook snel op.
Kan eenvoudig schoon gemaakt worden.

Let op bij de montage van de afval bak. Deze kan scheef gemonteerd worden.

JanPeper 06-08-2019

Prima steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Had eerst een goedkopere versie van internet (je wordt er mee dood gegooid) voor €99,-
Maar die haalt het bij lange na niet bij deze Philips SpeedPro Max Steelstofzuiger FC6823/01

JaVis 30-07-2019

Snel, makkelijk en doelgericht

Geschreven voor: Philips FC6822 zilver

Het is een fijn product om snel en gemakkelijk door je huis mee te gaan. De accu houdt het lang uit en je pakt het snel. LED verlichting werkt ook optimaal en is ook een meerwaarde qua gericht zuigen.