Philips FC6813 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips FC6813 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Juliën 10-10-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Onze eerste keer dat we een draadloze steelstofzuiger aanschaffen, dus geen vergelijkingsmateriaal. Echter zijn wij zeer tevreden over deze stofzuiger. Onze oude was ook een Philips die na 12 jaar aan vervanging toe was. Ik hoop dat deze net zo lang mee gaat. Uiteraard verwacht ik dat de accu na een aantal jaar aan vervanging toe is.
Er mag een smal opzetstuk bij geleverd worden. Auto en bank kieren uitzuigen gaat niet.

Pluspunten

• Goede reiniging
  • Stil op stand 1 en 2
  • Verlichting is ideaal
  • Batterij duur

Minpunten

• Geen smal opzetstuk.

machippo 29-04-2018

Heerlijk, geen snoer!

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Twee maanden in gebruik. Voldoet prima als stofzuiger, ook voor dierenharen op meubels (met de kleine borstel zuigmond).
Het ledlicht op de grote zuigmond blijkt onverwacht nuttig, het harde strijklicht geeft een motiverend beeld van de toestand op de vloer.
De acculading is ruim voldoende voor onze benedenverdieping (incl meubels), trap, overloop. Dat komt ook doordat je de stofzuiger veel sneller pakt om even iets op te zuigen. Feitelijk is ons huis vaker helemaal schoon.
Je moet met je arm&hand meer gewicht torsen dan bij een gewone stofzuiger dus je hebt wel voldoende kracht nodig.
Legen van de stofbak is makkelijk al moet je het wel met aandacht doen. De koppelingen van de hulpstukken gaan vrij zwaar maar voelen stevig. Aan/uit hoef je niet vast te houden, en je kunt makkelijk schakelen tussen standen 1,2,3.
Al met al erg tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• zuigt goed
  • geen snoer
  • stevig
  • goede accu duur

Minpunten

• vrij zwaar om te tillen
  • koppelingen gaan zwaar

Bianca83 11-04-2018

Innovatief!

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Wat een ge-wel-dige uitvinding! Zakloos stofzuigen van Philips was ik al gewend, maar draadloos is een hele nieuwe dimensie. En een hele fijne! Wendbaar, enorm flexibel op allerlei manieren, vrij geruisloos in verhouding tot andere stofzuigers.... én voor mij heel belangrijk: licht in gebruik. Daar komt dan de kruimeldief-functie nog bovenop, ideaal voor snelle stofjes en kruimeltjes. Maar zodra je hier de roterende borstel op zet, merk ik pas hoe zwaar de trap stofzuigen voorheen was... en hoe easy nu! Grondig, snel en leuk: dat is stofzuigen nu voor mij geworden. De verlichting maakt het tot een feestje, daarmee zie je extra goed wat waar ligt. Zelfs toen ik 3 verdiepingen en 2 trappen had gezogen, was de batterij nog niet geheel leeg, maar als dat wel zo is laadt je hem makkelijk op (hangend door bijgeleverde materialen, hangt prima in mijn trapkast) en is in 5 uur volledig volgeladen. Ik merk dat de stofzuiger gemakkelijk alle vloeren aankan: de overgang van de mat in de hal naar de stenen vloer gaat moeiteloos; vroeger moest ik dan de borstel anders instellen. Verleden tijd nu!

Pluspunten

• 360 graden mondstuk
  • Verlichting

Marisstad 06-04-2018

Wat een heerlijke ervaring is deze stofzuiger!

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Wat een fantastisch apparaat is dit toch. Ik als werkende moeder van twee geweldige kids héb hier zoveel plezier van. Ik heb snel mijn huis schoon! Geen kinderen die de snoer vastpakken als springtouw of erover heen vallen! Ook als ik avond ls wat wil doen is het gemakkelijk door de geïntegreerde lamp op het apparaat! Kortom er zijn geen minpunten op te noemen aan het apparaat. De hoogte is ook erg prettig en de mogelijk tot opbergen ook fantastisch bedacht!ook is het superfijn dat het apparaat 360 graden draaibaar is. We missen geen plekje meer in huis. Ook de verschillende standen. Qua snelheid is superhandig. Zo kan ik op diverse ondergronden alles goed schoonmaken. De bank bijvoorbeeld kan ik feilloos schoonmaken. Wij zeggen volmondig JA.

Pluspunten

• Snel
  • Schoon
  • Gemakkelijk

Maris73 05-04-2018

Verassende kruimelduif

Geschreven voor: Philips FC6813 blauw

Na het openen van de enorme doos waarin de speed pro max wordt geleverd. Erg verrast door het design. Super strak.
Snel opgeladen en een lange gebruikersfout.
Het fijne is dat je hem snel pakt doordat hij klein snoerloos en makkelijk hanteerbaar is.
Een enorme aanrader!
Moet ik iets negatiefs noemen zou het apparaat iets lichter in gewicht mogen zijn.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lange accuduur

Minpunten

• Gewicht