Bosch BGS05A220 blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS05A220 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

h m m mestrum 01-06-2022

goed

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goed genoeg voor een persoon,s huishouden

BigBen 20-03-2022

Stof weg….

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nieuwe Boschstofzuiger werkt naar behoren en we zijn er blij mee ! Na verloop van tijd evalueren !

H. Lamers 12-11-2021

Zuigkracht zeer slecht

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

Ik heb deze stofzuiger ruim een jaar. Heb overal 'harde vloeren' (laminaat, marmoleum). Ben ontevreden over de zuigkracht: ondanks dat ik contimu allle onderdelen schoonmaak en leegt, lukt het de stofzuiger niet een chocoladehageltje op te zuigen met de stang. De zuigkracht van enkel alleen de slang is iets beter .... maar echt onvoldoende.

Ook heb ik onvoldoende beseft dat het reservoir na elk gebruik schoongemaakt moet worden. Niet echt fijn. Vraag me dan ook af of een stofzuiger met zak -achteraf gezien- minder milieueffecten heeft dan deze zakloze.

Jeta 13-06-2021

Gemakkelijk

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij zuigt super goed, licht in gewicht en rolt gemakkelijk over de vloer.

Rilooko 16-02-2021

Slecht apparaat. Spijt van de aankoop

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

Na een paar maanden zuigt hij bijna niet meer. Nergens een knop om het krachtiger te zetten. Miskoop gedaan, zonde van mijn geld

L. Anthonijsz 31-12-2020

Weggegooid geld

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

Het ziet er leuk uit, maar daar heb je het dan ook mee gehad.
Zuigt heel slecht, moet vaak de steel eraf halen om nog iets op te kunnen zuigen. 6 mtr snoer i.p.v. de 9 mtr die ze beloven !
Ik heb een andere stofzuiger gekocht.

Thijmen 14-11-2020

Waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin zoog hij nog prima maar na een paar maanden was het niks meer waard. Filters schoongemaakt en alles maar de zuigkracht blijft belabberd, zuigt nog geen kleine kruimel op.
Steel blijft ook niet goed zitten. Geen aanrader

BGS05A220 17-10-2020

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na het uitpakken gelijk het hele huis gezogen en dan zie je wat de stofzuiger doet namenlijk stofzuigen op een superieure wijze schrok van de hoeveelheid stof-zand en andere rommel in het reservoir gewoon een super machine

Jann 26-08-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Bosch BGS05A220 blauw

Wat een waardeloos apparaat. Geselecteerd op hoge zuigkracht, maar na een paar seconde niks meer aan zuigkracht. Gekozen voor Bosch vanwege de betrouwbare degelijkheid, maar dit hebben jullie laten afweten. Grote miskoop