Bosch BGS05A220

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

a*************@z******* 13-02-2022

waardeloos

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Zeer teleurstellend zuigresultaat . Heeft veel moeite met opzuigen van snippertjes , pluisjes en klein vuil . Zand en confetti pakt ie niet op . Alleen de allereerste keer zoog hij redelijk . Maar na het legen totaal niet meer . Erg jammer.

Minpunten

• geen zuigkracht

De Kraaij 07-04-2020

Goede stofzuiger voor de slaapkamer(s)

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Een goede stofzuiger voor op de slaapkamer(s) maar zeker geen vervanger voor de reguliere stofzuiger waarmee je alles en overal werkt in een gezinshuis. Stofzuiger is licht in gewicht en makkelijk om trappen mee te stofzuigen. Hinderlijk is dat de stofzuigerstang niet goed vast klemt op de slang en regelmatig ongewenst los schiet. Die constructie is echt jammer en had echt anders gekund. Geen goede intensiteitsregeling wat hinderlijk is in sommige situaties. Hulpstuk houder is lastig en schiet regelmatig los. Kortom, ik ben niet echt heel gelukkig met deze aanschaf. Het is niet een vervanger voor mijn bestaande stofzuiger eerder een aanvulling. Bijzonder handig is dat er geen stofzuiger zak in zit. Men kan gemakkelijk de per ongeluk opgezogen stukjes makkelijk terug vinden bij het ledigen van het opvangbak.