Bosch BBHL21435 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBHL21435 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Dirk 06-09-2018

Licht en wendbaar in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBHL21435 zilver

Dit product gekozen voor het gemak en snelle pakken bij opruimen van kruimels en vogel veertjes en andere knoeierijen.

Pluspunten

• gewicht
  • wendbaar

Ellen 07-08-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBHL21435 zilver

Op het eerste gezicht valt het mooie design van de Bosch Readyy'y BBHL21435 op. Slank en toch sterk! Nou dat is tie! Wat een geweldige zuigkracht en soepel in gebruik. Onder elk kastje duikt hij en in elke hoek makkelijk te manoeuvreren. De uitneembare kruimelzuiger is de kers op de 'taart'. Het geluid dat dit werkpaard maakt is te verwaarlozen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Weinig geluid
  • Kruimelzuiger
  • Makkelijk moeuvreren

Angela Hartman 06-08-2018

Licht en handig!

Geschreven voor: Bosch BBHL21435 zilver

Fijne stofzuiger om even snel rommel op te ruimen. Handiger dan een kruimeldief want je hoeft niet te bukken. Snel opgeladen. Zitten 2 standen op. Ook makkelijk de opvang te legen en schoon te maken. Niet zwaar en maakt geen herrie. Met 3 honden in huis de ideale hulp!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk te reinigen

Viviën 25-07-2018

Absolute aanrader!

Geschreven voor: Bosch BBHL21435 zilver

Kwam thuis met hoge verwachtingen! Dit omdat Jij EN al kon testen bij de Mediamarkt. Eenmaal thuis aangekomen kwam de ultieme test. Mijn vriend en ik zitten momenteel namelijk midden in een verbouwing thuis. We zijn nou zover dat de gehele beneden verdieping gestuuct gaat worden. Betekent voor ons (inclusief K.A.T.) dat we de komende 2 weken moeten door brengen op de boven verdieping.
Nou kun je voorstellen dat met zo een grote stofzuiger met snoer en zak het heen en weer lopen en het, trap op-, trap af- verhaal mij de nek uit kwam en dan heb ik het nog niet eens gehad over hoe gevaarlijk het ook nog eens is. Je zou maar vallen... Heb echt geen zin in 6 weken gips.
Daarom compleet tegen de wil van mijn vriend toch maar samen in de auto gestapt. Had me al verdiept op de site v.d. Mediamarkt dus eenmaal daar was de keuze al gauw gemaakt (Lithium batterij was een vereiste!). Nou al een paar dagen (na 1x goed opladen) a een paar keer gebruikt en weet zeker dat dit een goede aankoop/investering was. Prijs en kwaliteit liegen er niet om. Kreeg zelfs 25 terug gestort op mijn rekening na het meedoen v.d. cash back acties! Kattenharen, kruimels van eten, mijn eigen haren in de badkamer na het föhnen... Bij het minste of geringste pak je hem erbij omdat het je gewoon zo makkelijk word germaakt. Je pakt hem er gauw bij, kiest voor de handzuiger of niet, drukt op een knop en hij doet het. Niets geen gedoe met snoeren en zoeken naar een stopcontact etc. Gemotiveerder wordt ik hiervan als vrouw in mijn eigen huishouden! Ik vind het zelfs zo een super apparaat dat ik mijn schoonzus inclusief man kat en twee kinderen er zelfs maar 1 cadeau ga doen... Ik weet zeker dat ook zij, straks niet meer zonden wil en kan!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Makkelijk te hanteren
  • Houdt zuigkracht
  • Makkelijk op te bergen (staand)

Helga de Ruyter de Wildt 17-07-2018

Steelstofzuiger BBHL21435 zilver

Geschreven voor: Bosch BBHL21435 zilver

Geweldig blij met de aanschaf van deze steelstofzuiger! Gebruiksduur van 35 minuten is ruimschoots voldoende. Zowel als stofzuiger als kruimelzuiger zuigt hij goed! Gemakkelijk in de hand en te bedienen, en mooi design bovendien. Een aanrader!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • zuigkracht

Minpunten

• beetje zware stofzuigerborstel.

Wei 17-07-2018

light and easy to use

Geschreven voor: Bosch BBHL21435 zilver

First, this device is light. You do not need to worry about getting sweaty after cleaning your house. Second, it is easy to use and suitable to clean all floor types. You can also take off the small vacuum cleaner to clean the corners of the furnitures. The filter is washable and the container is very easy to empty. The electrical rotating brush is not that hard to clean (to all the vacuums I have ever used, I need to use a scissors to cut the long hairs on the rotating brushes.) Third, you can charge this device anywhere, since it does not require a stable sit. Anyway, at this price, I think this device is a good deal.

Pluspunten

• light
  • easy to use and charge
  • nice looking

Minpunten

• not that friendly to long hair

Lies 06-07-2018

keuze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBHL21435 zilver

Ik heb een huis met veel trappen. De verkoper adviseerde me een steelstofzuiger te kopen omdat je dan niet telkens op en neer hoeft met een zwaar ding. Ben aangenaam verrast met de steelstofzuiger: ik ben dus (hoera!) misschien wel 10 minuten sneller klaar dan met een 'normale stofzuiger'. De accuduur voldoet voor mij dus prima.

Pluspunten

• stofzuigen gaat aangenaam snel
  • strappen zijn geen hindernis meer
  • apparaat is niet zwaar

Minpunten

• minder (maar voldoende) zuigkracht dan normaal