Bosch BGLS4530 zwart, wit - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGLS4530 zwart, wit op Kieskeurig.nl.

pieter 09-07-2020

onvoldoende

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

Stofzuiger is prima maar tijdens het stofzuigen is de vacuumkracht te groot. Uiteraard heb ik de moter van de stofzuiger op zijn laagst gezet en ook de borstel op verschillende standen gezet.
Zeker stofzuigen voor ouderen en stofzuigen bv onder een bed gaat moeilijk.
Heb het hier met de winkelverkoper over gehad en deze had de klacht eerder gehoord. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robreim 16-06-2020

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

Hij is lekker licht. Zuigt prima. Voldoet aan onze verwachtingen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nicole 01-05-2020

zuigmond te zwaar

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

de zuigmond is te zwaar en zuigt niet zo goed als de oude zuigmond van mijn oude Bosch stofzuiger, dus nu gebruik ik de oude zuigmond op de nieuwe stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Gooijer 07-04-2020

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

Bijzonder krachtige strofzuiger. Lange steel met handvat. Lang snoer zodat je niet steeds van stopcontact hoeft te wisselen naar de verschillende kamers.
Fraai vormgegeven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fred S te Alkmaar 27-01-2020

Geweldig en stil !

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

Na alle reviews gelezen te hebben, gekozen voor een eigen oordeel. Mooie "kleine" vormgeving, stil en een zeer goede zuigkracht. Licht in de bediening, zo ook de snoer afrol. Ik mis alleen de "boorhulp". die wel in de folder/handleiding staat, maar niet is bijgeleverd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

BOSCH BGLS4530 20-01-2020

Wat een werkgenot

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

Eerst even vele reviews gelezen wat een gemiddeld resultaat gaf, maar geen echte + of -. Dus uitgepakt alles stappen (simpel) doorlopen en gekeken of deze het gevecht met o.a. de hondenharen aankon. Wat een plezier om te stofzuigen. Ik heb geen enkele negatieve ervaring welke ik las in de reviews kunnen ervaren. Ja, het blijft persoonlijk, maar ik ben kritisch. Alles wat positief is klopt. Stil, soepel, mooie hulpstukken, licht in gebruik en een perfecte zuigkracht. Dat zuigmondje voor de boormachine had ik er wel graag bij gehad. Deze staat alleen in de folder, maar zat niet in de doos. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Garand M1 08-01-2020

Licht in gebruik

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

Snelle levering via DHL en een uitstekende zuigkracht met een lang snoer. De stofzuiger volgt moeiteloos al je bewegingen. Prima koop.

J. de Haan 06-06-2019

Stofzuiger met zak

Geschreven voor: Bosch BGLS4530 zwart, wit

Mooie stofzuiger, licht in gewicht en geluidsarm. Goede zuigkracht prima stofzuiger. Goede prijs kwaliteitsverhouding.