Bosch BBH218LTD - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
2-in-1 steel-/kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH218LTD op Kieskeurig.nl.

lukasz94 04-11-2018

het beste product

Geschreven voor: Bosch BBH218LTD

Ik denk dat het de beste stofzuiger is die ik ooit heb gebruikt. Schoonmaken wordt veel eenvoudiger en sneller. De laadtijd is snel, waardoor u de stofzuiger elke dag kunt gebruiken. Ik ben verrast omdat de batterij langer kan worden gereinigd dan op de verpakking van het product staat. Het is een gemak, daarom is het mijn beste aankoop. De prijs is zeer betaalbaar en voordelig voor iedereen. Bedankt voor het geweldige product. Vanaf nu zal ik alleen het bedrijf van uw bedrijf kiezen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Ryan 20-07-2018

Licht, krachtig, stil en snel opgeladen

Geschreven voor: Bosch BBH218LTD

Dit is de tweede Bosch draadloze steelstofzuiger die ik heb aangeschaft. De vorige was goed, maar in vergelijking met deze, is deze een stuk lichter. Daarnaast is de oplaadtijd van deze een stuk korter. Waar de vorige nog bijna een halve dag erover deed, doet deze ongeveer 4 uur om volledig op te laden, zo is mijn ervaring. Ik heb het gevoel dat Bosch dus flink aan het innoveren is. Zeker een goede stofzuiger. Wij doen de woonkamer hiermee. Handig voor gasten die onverwachts langs komen. Zo heb je altijd een schone vloer.

Pluspunten

• Licht
  • Snel opgeladen
  • Mooi
  • 2-in-1

Minpunten

• Misschien de volgende generatie nog stiller?