Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant - Reviews

Stofopvang
zakloos
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant op Kieskeurig.nl.

Geert67 22-05-2019

Kanttekeningen

Geschreven voor: Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant

Hoge verwachting maar teleurstellend. 3 weken in gebruik. Bewust gekozen voor Samsung daar de vorige zeer goed voldeed.
Handvat lekt, omdat je de Stofzuiger moet tillen, bij het zuigen van de trap. Rubber verschuift bij het legen van opvangbak en sluit niet goed aan bij opvangbak. Veel stof langs rubber.
Handgreep is niet ergonomisch en zwaar in handen.

Sharon683 03-02-2019

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant

Na 9 jaar genoten te hebben van mijn vorige Samsung stofzuiger, was ik toe aan een nieuwe. Ik heb mij goed voor laten lichten bij verschillende winkels en deze stofzuiger trok mijn aandacht. De recensies en prijs waren goed, waardoor ik tot aankoop over ben gegaan. Ik heb geen seconde spijt van deze aankoop! Het is een geweldige lichte stofzuiger en heeft een groot zuigvermogen. Uit mijn tapijt en bank kwam ongelofelijk veel stof, omdat de nieuwe stofzuiger dit wel opzoog t.o.v. mijn oude stofzuiger. Kortom, een geweldige aankoop!

Patrick 37 03-02-2019

Samsung vc 4100 zakloze stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant

Ik ben zeer te spreken over dit model zeer energiezuinig geluidsarm super sterke zuigkracht en volgt super waar je ook gaat aan en uitschakelaar is ook handig op het handvat de stootrubbers doen hun werk prima.

Patrick 03-02-2019

Vc4100 stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant

Goede zuiger veel kracht erg stil rolt heel soepel achter je aan stoot rubbers zijn ook iprima verder ben ik tot nu toe tevreden over de Samsung stofzuiger

• Niet zwaar

Minpunten

• Te kleine opzet stukjes

Roy 02-02-2019

Erg goede stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant

Stofzuiger zuigt heel erg goed, ondanks zijn 550 w. Erg zitten veel verschillende borstels bij; erg handig! Kortom, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Goede zuigkracht
  • Handig in gebruik

deli 25-01-2019

Stil, zuinig, en sterke zuigkracht!!

Geschreven voor: Samsung VC4100 zwart, grijs, transparant

Omdat onze huidige 1800watt verbruikt, wilde ik overgaan naar een zuinige stofzuiger. Eerlijk gezegd, heeft wel enorme zuigkracht, met 550watt!!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaar
  • Zuinig
  • Licht