Rowenta RH9057 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH9057 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Joeri_zelf 16-01-2019

Stofzuigen wordt een stuk leuker met de Rowenta Airforce

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Een stofzuigerstick is echt een uitkomst. Zo snel en makkelijk werkt het. Wij hebben hem nu 5 maanden en ik ben er nog steeds erg blij mee. Naast de mooie vormgeving is hij erg ook functioneel. Wel even opletten als je de stick 'even' tegen de muur zet als bv de telefoon gaat tijdens het zuigen. Want hij glijdt erg snel onderuit omdat er wieltjes zitten onder de zuigmond. En als dat gebeurd maakt je stofzuiger een grote smak op de grond en kan plastic koppelstuk in de steel breken zoals bij ons gebeurde.

Pluspunten

• mooi
  • zuigt goed
  • wendbaar

Minpunten

• beetje zwaar
  • moeilijk 'even' wegzetten, glijdt onderuit

Diane 06-01-2019

Zeer praktisch in gebruik

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Ik heb het product nu een paar maanden in huis. Eerder testte ik het product. Het beviel me z goed dat ik het zelf ook heb aangeschaft. Het is zeer makkelijk in gebruik en je pakt hem snel. Ik vind het bakje handig te legen. Boven de afvalbak houden en open klikken. Het verder uit elkaar halen is wat lastiger. Het lampje bij de zuigmond bij gebruik van de voet is ideaal vooral op de wat donkere plaatsen.

Pluspunten

• makkelijk handteerbaar
  • Snel te legen
  • Zeer wendbaar
  • lampje bij zuigmond

Minpunten

• Volledig reinigen is wat lastig

nalberts 19-12-2018

GEEN veredelde kruimeldief, maar goede stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Mijn eerste indruk toen ik de stofzuiger uit de verpakking haalde was erg positief, wat veel mogelijkheden heeft deze stofzuiger!
Daarnaast toen ik de stofzuiger voor het eerst ging gebruiken merkte ik meteen dat de zuigkracht van de stofzuiger in orde is.
Het lampje op het mondstuk is ideaal bij slecht zicht waardoor je het vuil toch nog ziet, handig voor plekken zoals onder het bed en onder de bank etc
De ‘boost-modus’ zorgt voor een goede extra zuigkracht bij moeilijk plekken.

Het apparaat is uitermate geschikt om snel even uit de kast te pakken en de kruimels en haren even snel weg te zuigen.
Geen snoeren uittrekken en beperkte radius door de lengte van het snoer. De turbo stand werkt ook prima voor wat hardnekkiger vuil.

Lees ook de handleiding over hoe de filters en opvang bak te schoon te maken, dat gaat niet heel intuitief en vergt wat kracht
Dit apparaat vervangt geen ander huishoudelijk apparaat maar is een aanvulling in huis.
Ik raad deze stofzuiger zeer zeker aan, het is dus niet een veredelde kruimeldief!
Hij werkt goed en heeft ruim aanbod van verschillende accessoires, is snel te pakken aant te passen en weer op te bergen.

Pluspunten

• design
  • stil
  • zuigkracht
  • borstel met verlichting

Minpunten

• opvangbakje openen is lastig
  • filter schoonmaken

Ellendekker1983 16-10-2018

Handig apparaat

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Wat mij als eerste opviel toen ik alles uitpakte, is dat alle onderdelen zo simpel in elkaar te klikken zijn. Eigenlijk is daar niet meteen de beschrijving voor nodig.
Ook erg fijn dat de accu direct al opgeladen is, zodat hij meteen uit te proberen is.
Wat ik erg verrassend vind, is de behendigheid van het apparaat. Je komt overal makkelijk bij, hij is ontzettend wendbaar zodat je ook achter stoelen en over tafels en banken kan komen.
En natuurlijk het feit dat je met 1 klik de handstofzuiger eraf kan klikken vind ik erg positief. Dus geen gesleep meer met een stofzuiger op de trap!
Waar ik wel even goed achter moest komen, is hoe het opvangbakje het makkelijkst te leggen is. Dat vond ik niet meteen duidelijk. En om het filter eruit te halen was ook niet het meest simpele, daar heb ik wel even op moeten puzzelen.
Wat ik erg handig vind, is het lampje aan de voorkant van de zuigmond, zodat ook in donkere hoekjes het vuil goed te zien is.
En handig is, dat de hele borstel eruit gehaald kan worden en makkelijk schoon te maken is. Ik zou dit product zeker aanbevelen, zeker als je hem op 1 verdieping gebruikt, dan gaat de accu lang genoeg mee om de hele verdieping te doen.

Pluspunten

• Behendigheid
  • Lampje vooraan de zuigmond
  • Opzetstukjes erbij
  • Makkelijk de borstel schoon te maken

Minpunten

• Lastig uit elkaar te halen

Minte 04-10-2018

Goede stofzuiger met ruim voldoende accesoires

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Bij het aanschaffen van de stofzuiger merkte ik meteen de hoeveelheid accessoires op die bij het apparaat zitten. Eenmaal bij gebruik merkte ik dat de zuigkracht van de stofzuiger in orde is. De mechanische borstel in het mondstuk zorgt voor optimale stofopname waardoor je huis snel schoon is. De ‘boost-modus’ zorgt voor een goede extra zuigkracht bij moeilijk plekken. Het lampje op het mondstuk is ideaal voor donkere plekken zoals onder het bed en onder de bank e.d.

Daarbij zitten er ook erg veel extra mogelijkheden bij de stofzuiger waardoor je geen kruimeldief meer nodig hebt. Zo kun je de handstofzuiger loskoppelen en een kleinere borstel gebruiken.

Het apparaat is erg handelbaar en gaat heel makkelijk bochtjes om. Ook heeft de stofzuiger een mooi design en is handig op te hangen in de oplader

De enige minpunten die wij hebben is dat de accu leeg loopt wanneer je deze niet gebruikt en niet aan de oplader hangt. Hang dus altijd de oplader op een logische plek op zodat je altijd maximaal gebruik kan maken van de stofzuiger. Ook vonden we de stofzuiger wat storende geluidjes maken bij het opzuigen van grotere objecten, zoals kattenbrokjes.

Ik raad deze stofzuiger zeker aan. Hij werkt goed en heeft ruim aanbod van functionaliteiten.

Pluspunten

• accesoires
  • functionaliteiten

P pasveer 30-09-2018

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

De draadloze stofzuiger is een fijn en handige stofzuiger heeft een goede zuigkracht en is goed handelbaar. Het opvangbakje is handig te legen om gewoon aan de hendel te trekken trek je de hendel verder door gaat de bakje los. Ook fijn is het veertje bij de zuigmond wel even uitzoeken om het schoon te krijgen. Hij maak niet alteveel geluid en de accu gaat lang mee. Het lampje op de zuigmond is fijn om onder de bank of kast te zuigen. Ik vond het een handige stofzuiger.

Pluspunten

• Accuduur
  • Opvangbakje
  • Licht en handelbaar

Minpunten

• Schoonmaken
  • Mondstukken

joeri_zelf 24-09-2018

Fijn en handig apparaat

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Sinds een paar weken gebruik ik de Rowenta steelstofzuiger en ben er erg blij mee. Hij voldoet aan al mijn verwachtingen: hij zuigt goed, is flexibel er kan er perfect mee de trap op lopen. Ook is het handig voor spinnenwebben op de muur of plafond.
Je kan ook de steel of het borstelstuk er gemakkelijk afhalen en dan is het eigenlijk een kruimelzuiger, superhandig allemaal.
Ik vind dit product een aanrader en doet zeker niet onder voor een Dyson die ik bv hiervoor heb gehad. De batterijduur is voor mij ruim voldoende want ik heb maar een klein appartement, dus ik zuig er maximaal 20 minuten mee en dat houdt hij alvast makkelijk vol.

Pluspunten

• zuigkracht
  • flexibiliteit
  • ingenieuze steel-borstel constructie

Minpunten

• beetje zwaar

Nicolet1988 24-09-2018

Mooie stofzuiger met licht!

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Deze stofzuiger werkt perfect met een huishpuding met jonge kinderen. Kinderen maken al snel kruimels, zonder speekgoed op te ruimen en je wilt het vuil weg zuigen kan je dat met deze stofzuiger doen! Binnen 2 sec. Heb je 'm in je handen zonder dat het snoer in de knoop komt te zitten! Echt ideaal. Daarbij is de zuigkracht goed en draait hij de haren om een borstel, ook dit is heel makkelijk te verwijderen. Zuigduur is 20 min, dit zou bij een groot huis langer mogen duren als je grondig wilt zuigen. Verder komt je perfect in de kleinste hoekjes er zit een lichtje in het uiteinde ideaal voor donkere hoekje. apperaat is wel wat zwaar, wel goed voor het kweken van spierballen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Houdt makkelijk vast
  • Geen snoer!!

Minpunten

• Wat zwaar bij lang gebruik

Sandrecht 24-09-2018

Gemakkelijke stofzuiger die je snel voor vanalles gebruikt

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Ik heb de Rowenta Air Force 360 nu een aantal weken in huis en hij bevalt erg goed. Hij is erg makkelijk in gebruik. Het ophangen van de muurbeugel was erg lastig, omdat er geen bevestigingsmateriaal bij wordt geleverd. Verder is de stofzuiger erg fijn in gebruik. Hij is erg wendbaar en gaat gemakkelijk onder alles kasten. Ook op verschillende ondergronden werd hij erg goed, wat handig is omdat we verschillende ondergronden in ons huis hebben. En sinds hij zo gemakkelijk te gebruiken is als stofzuiger en als kruimeldief is mijn studentenhuis nog nooit zo schoon geweest. 😊 Na zo prettig schoongemaakt te hebben is het wel jammer, dat het vrij veel werk is om hem goed schoon te maken. Voor het stof gaat er een klepje aan de onderkant open wat makkelijk is. Maar om ook opgezogen stukken vuil eruit te halen moet hij helemaal uit elkaar gehaald worden. Hoewel dit redelijk wat werk is heb ik dit nooit vaker dan één keer per grote stofzuigbeurt te hoeven doen.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Wendbaar
  • Gaat lang genoeg mee
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Veel handelingen om de stofzuiger te legen
  • Grote stukken zijn lastig op te zuigen
  • Geen bevestigings materiaal bijgevoegd

annemiek 21-09-2018

snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Het is een prima stofzuiger met als groot voordeel geen snoer.
Zuigkracht is prima en makkelijk op te bergen en ook te pakken
Mooi ook de ledverlichting in de zuigmond waardoor je goed op donkere plekken kunt stofzuigen en zeer handig dat het apparaat ook als kruimeldief is te gebruiken

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • veel hulpstukken

Minpunten

• prijs

Jeroen 19-09-2018

Enorme aanwinst in het huis!

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Iedereen weet hoe het gaat en voelt als je met een lompe stofzuiger door het huis gaat. Dan ga je met dit product aangenaam verrast zijn! Bij het uitpakken al heb je het idee dat het heel slim bedacht is. Alles past perfect in elkaar en ben je verrast door de details.

Als je bijvoorbeeld de lange steel gebruikt om de vloer te stofzuigen heb je naast de bewegende borstel in de zuigmond ook een lamp op de kop zodat je altijd ziet wat je doet. Vergeleken met je oude lompe stofzuiger is het huis schoonmaken nu een verademing om te doen. Je pakt ‘m ook veel sneller omdat hij zo portable is. De accu gaat lang mee, heb ‘m nog nooit leeg meegemaakt en het opladen gaat ook snel. Het apparaat maakt niet al teveel herrie. Heeft een handige turbofunctie.

Eén puntje van kritiek is misschien het ietwat lastige leegmaken van de stofbak. Verder bijzonder blij met dit apparaat!

• Enorm handig in gebruik
  • Relatief weinig herrie

Minpunten

• Ietwat lastig te legen
  • Ietwat aan de prijs

Wen 17-09-2018

Schoonmaak vriend

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Mocht deze testen. Zou hem zeker kopen. Makkelijk wendbaar. Diverse handige hulpstukken mijn favoriet is de lange steel met voet, door de ronddraaiende borstel gaan zelfs de lange haren van mijn dochters er makkelijk mee in. Alles is makkelijk uit elkaar te halen en schoon te spoelen onder de kraan. Snel opgeladen en gebruiksklaar om zo twee verdiepingen zonder probleem te zuigen

Pluspunten

• Wendbaar
  • Handige hulpstukken
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Kan niet overal onder door hoge voet aan steel

mies006 17-09-2018

handige stofzuiger die goed zuigt.

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

De stofzuiger is na dat je hem uit de doos haalt meteen gemakkelijk in gebruik. je klikt alles gemakkelijk in elkaar. je haalt de kruimeldief er met 1 klik ook gemakkelijk weer af. de stofzuiger heeft een flinke zuigkracht, hij zuigt erg goed. de turbo knop die er op zit heb je bijna niet nodig. alleen wanneer er wat grotere kruimels liggen. het nadeel hiervan weer is dat hij dan minder lang aaneengesloten stofzuigt. op de gewone stand red je 20 minuten. maar als je vaker turbo aan zet dan kan je hem korter gebruiken en dan moet hij weer oplaten.
Maar met mijn stof allergieën ben ik zeer tevreden omdat hij heel goed zuigt. ik kan hem er snel bij pakken als ik dat wil. het lampje op de steel is ook handig, dan zie je wat je doet.
een nadeel is dat als je langer haar hebt dat de haren in de zuigmond om een buisje draaien. deze moet je los knippen. kost mij weer erg veel tijd. Jammer.

Arno Vervest 14-09-2018

Kleine gemakkelijk inzetbare stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

In mijn belevingswereld was er maar 1 snoerloze stofzuiger die zou kunnen voldoen aan mijn wensen, alleen wat zijn ze duur! Ik was daarom wel wat sceptisch toen ik de Rowenta ging testen. Maar daar kom ik van terug. De Rowenta doet het erg goed. Is flexibel in gebruik en zuigt het stof erg goed op met de turbo borstel. Waar je zuigt wordt ook nog verlicht. Het zuigen van de trap is kinderspel en zo gebeurd. Ook gemakkelijk schoon te maken in een handomdraai. Geen gedoe met stofzakken. Dat je maar 20 minuten kunt zuigen is niet zo erg, omdat je hem vaker tussendoor pakt omdat dat makkelijk is. Jammer dat er geen mini turbo borstel bij zit. Misschien is deze apart te bestellen. Verder alleen maar lof voor deze kleine krachtpatser. Mijn vrouw en ik zijner erg blij mee. Onze honden ook, wat hij maakt niet erg veel lawaai!

Pluspunten

• Klein en compact
  • Zuigkracht
  • Turbo borstel
  • Kruimeldief
  • Snelle laadtijd

Minpunten

• Geen mini turbo borstel
  • Accu levensduur 20 minuten net te kort

Uppy 14-09-2018

Supersnelle stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Ik was erg nieuwsgierig naar dit produkt. Wat een stoer uiterlijk. Was erg benieuwd naar de werking van een steelstofzuiger; naar de zuigkracht, wendbaarheid, gewicht, wat doet het produkt, compactheid, hoe voelt dit apparaat in de hand etc. Ik was gelijk enthousiast, een prachtig uiterlijk, stoer en niet zo zwaar als mijn stofzuiger; dit apparaat kan ik veel gemakkelijker mee naar boven sjouwen. moet sjouwen. Zuigen gaat prima, zowel op mijn gladde (parket en stenen vloer) als op het vloeren deurmat. Doordat de borstels meedraaien/roteren wordt de vloer gelijk schoon. Dit gaat veel sneller als een gewone stofzuiger. Het verlichte gedeelte in de  zuigborstel vind ik heel handig; je ziet gelijk wat je opzuigt. Ik kon zeker 20 minuten zuigen, maar waarschijnlijk langer. Het apparaat gaat knipperen wanneer de accu bijna leeg is. Het een prima produkt. Als gewone kruimeldief is dit apparaat erg handig. Ik ben enthousiast.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Accuduur tekort om beneden en boven te zuigen

Leonie 13-09-2018

Wat een aanwinst!

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Wij zijn zeer te spreken over de snoerloze steelstofzuiger van Rowenta. Het spreekt al snel voor zich hoe je de stofzuiger dient te gebruiken. Met onze peuter ligt het huis nogal snel vol met kruimels, zandkorrels en etensresten. De stofzuiger pak je er al snel bij en met behulp van de turbo knop wordt alles prima opgezogen.
Ook onze vloerkleed is geen obstakel voor de stofzuiger. En als je de smaak te pakken hebt, koppel je het bovenste gedeelte (kruimeldief) makkelijk los van de steel om bijvoorbeeld de bank te stofzuigen of de trap. Geen gedoe met het afrollen van de stekker, geen stofzuiger die overal blijft hangen. Kortom: echt een aanwinst!

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Loskoppelende kruimeldief
  • Draaien / wendbaar
  • Gemak

Minpunten

• Voelt zwaar aan

Franseygel 12-09-2018

Goede steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Omdat wij een gezin zijn met huisdieren en kleine kinderen hebben wij de stofzuiger vaak nodig. Soms wel meerdere keren per dag. Daarom zochten wij een handige maar sterke stofzuiger die je makkelijk er even bij pakt. Een Dyson heeft kwaliteit is maar is aanzienlijk duurder. Toch snel 4x duurder. Daarom kwamen we uit bij een Rowenta. Deze keuze bevalt ons tot nu toe uitstekend. De steelstofzuiger zuigt krachtig, zeker op de boost stand, welke wij eigenlijk altijd gebruiken. Ook is hij zeer wendbaar waardoor je in korte tijd door het hele huis heen komt. Een minpunt vind ik de kleine opvangbak. Hierdoor sta je vaak bij de prullenbak te legen. Al met al krijg je zeker waar voor je geld en heb je een product waar je lang veel plezier van zult hebben.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Opvangbak

Anne 12-09-2018

Rowenta Air Force 360 RH9057

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Ik heb twee valkparkieten en die maken de nodige rommel, elke dag moeten we wel stofzuigen. Dit is erg veel werk, stofzuiger pakken, stekker in het stopcontact doen en zuigen en daarna alles weer opruimen. Nu pak ik de Rowena uit de kast, druk op de knop en zuigen maar. En wat helemaal super is de zuigmond is verlicht, zodat je nog beter alles ziet liggen. Ook voor even snel stofzuigen is hij heel handig. En je kan er heel snel een klein model van maken. De trap stofzuigen gaat nu ook veel sneller.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk te gebruiken

Igor 10-09-2018

Wendbaar en handzaam

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Wij wilden graag een stofzuiger als deze testen omdat wij nu niet even snel de stofzuiger kunnen pakken om de boel schoon te maken en waren vooral benieuwd of dit met draadloze stofzuiger wel het geval was.
De eerste keer dat ik de stofzuiger gebruikte was ik verrast door de wendbaarheid. In eerste instantie was ik bang dat het niet alle stof en haren goed zou opzuigen, maar daar heeft deze Rowenta totaal geen moeite mee! De boostfunctie heb ik niet eens echt nodig.
De verschillende hulpstukken zijn gemakkelijk in gebruik. De accu gaat niet heel lang mee. Voor ons is dit geen probleem als wij alleen beneden willen stofzuigen, maar wij halen het niet als we het hele huis willen stofzuigen. Voor ons geen probleem, want met deze stofzuiger kan je alles makkelijker bijhouden omdat je toch sneller de stofzuiger pakt.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Wendbaar
  • Boostfunctie

Minpunten

• Zwaar als je het boven je hoofd hebt
  • Niet genoeg accu voor het hele huis

Gallow 14 10-09-2018

Rowenta air force

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

dit product testen ipv een stofzuiger met snoer te gebruiken, ik vind het erg makkelijk in gebruik je pakt hem sneller dan de gewone stofzuiger. Ook kan je nu makkelijker van boven naar beneden lopen en niet steeds het snoer ergens weer in een stopcontact te steken. Nadeel vind ik dat hij snel leeg is en weer moet worden opgeladen.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • geen snoer

Minpunten

• Accu snel leeg

Diane 10-09-2018

Super handig apparaat

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Ik heb de Rowenta Air Force 360 mogen testen. Ik heb hem nu 2 weken in huis. Hij bevalt prima tot nu toe. Was makkelijk in elkaar te zetten. In het begin dacht ik hij is best zwaar, maar in het gebruik valt dat reuze mee. vooral door de makkelijk zwenkbare voet. Heel groot pluspunt is dat hij zo gemakkelijk is schoon te maken.

Pluspunten

• Wendzaam
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• beetje zwaar

Cindy 10-09-2018

Compact en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Fijne wendbare stofzuiger. Hele verbetering tov de ouderwetse stofzuigers (snoer + zak). Ik kan nu het hele huis door zonder snoer. Ook makkelijk voor bijvoorbeeld de auto. Wanneer nodig is hij snel gepakt en weer opgeborgen.

Pluspunten

• Compact
  • Draadloos
  • Zakloos
  • Wendbaar
  • Verlichting

Minpunten

• Moeilijk onder kast

Thomson 09-09-2018

Hele handige stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH9057 wit

Ik heb deze stofzuiger nu een week in huis en hij bevalt echt heel erg goed. Hij is lekker licht en je gaat heel erg gemakkelijk onder meubels door. Hij is krachtig en maakt niet al te veel herrie. Het feit dat hij draadloos is en verlichting voor op de borstel maakt hem nog handiger. Wat ik jammer vind is dat er niet een tweede accu bij is zodat je die kunt wisselen als de ene leeg is.

Pluspunten

• Niet te veel herrie
  • Makkelijk in gebruuk
  • Draadloos
  • Lamp voorop

Minpunten

• Geen extra accu