Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Loes van Dijk 13-12-2018

Goed product

De rowenta Compact power heb ik de afgelopen maand mogen testen. Ik heb zelf een kat en stofzuig daarom vaak in huis. Het is een ideale stofzuiger als het gaat om katten haren van de bank af te zuigen en uit het mandje etc. Dit is vooral te linken aan de zuigkracht.
Het is een mooi design en een licht gewicht stofzuiger. Een min punt vind ik zelf dat de steel van de stofzuiger snel van het handstuk af valt. Dus ik moet hem steeds weer vast drukken. Met een klik systeem was dit wellicht op te lossen. Nog een min puntje is dat de stofzuiger zo veel zuigkracht heeft dat ik hem niet op volle zuigkracht kan zetten, want dan zuigt hij mijn laminaat mee omhoog. Overigens is het wel zo dat alle kruimels en haren weg zijn.
Bij de stofzuiger in de doos zag ik dat er 1 extra mondstukje was bij geleverd. Deze is handig om in hoekjes en smalle stukjes te stofzuigen en fungeert ook prima. Wat ik persoonlijk prettig had gevonden was een extra mondstukje die wat groter was en zacht, zodat ik de tafel en piano daarmee kan stofzuigen. Zonder heb ik ervaren dat er toch wat beschadigingen op kunnen treden. Het is verder een goede stofzuiger die zeker geschikt is voor een student voornamelijk, het snoer is wat kort, maar in een kleinere kamer of klein appartement ervaar je daar niet echt problemen mee.

Pluspunten

• klein
  • mooi design
  • wendbaar

Minpunten

• kort snoer
  • handstuk glijd uit de steel

goes 25-11-2018

een aanrader

Ik heb de Rowenta Compact Power Classic RO3927EA de afgelopen 4 weken getest. Ik vind het echt een hele fijne stofzuiger. Mooi design en lekker compact en licht in gewicht. En je verwacht ook niet dat hij zo'n gigantische zuigkracht heeft. Ik heb hem dan ook niet voluit staan. Het is me zo goed bevallen dat ik de Rowenta Compact Power Classic RO3927EA na de testperiode aangeschaft heb. een echt aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • compact
  • goede zuigkracht

Dominique123 22-11-2018

Goede stofzuiger voor harde vloer met veel kracht

De stofzuiger heeft zo veel zuigkracht, dat ik er voor het eerst achter ben waarom het klepje op de slang zit. Zelfs op de zachte stand heeft deze een enorme zuigkracht.
Hij doet het erg goed en met weinig stofzuigers kan ik onder mijn bed stofzuigen en onder alle kastjes. Dat gaat hier wel mee en dat is erg fijn.
Ik heb laminaat, tapijt en tegels. op de tegels en het laminaat werkt de stofzuiger erg goed. Alleen het tapijt stofzuigen gaat niet zo goed. Ik krijg de stofzuiger amper verplaatst hierop en haren blijven in het tapijt hangen. Hier zou een draaiende kop met borsteltjes erg handig zijn, maar dat heeft de stofzuiger niet.
Verder werkt de stofzuiger erg goed.

Pluspunten

• veel zuigkracht
  • past overal onder

Minpunten

• te veel zuigkracht soms
  • stofzuigen op tapijt niet goed

NvO 21-11-2018

Mooi uiterlijk

De stofzuiger heb ik ontvangen om te testen. Bij het uitpakken verrastte het uiterlijk mij, wit en modern. Het uitrollen van het snoer was snel gedaan want de lengte was wat minder dan ik had verwacht. De stofzuiger doet wat hij moet doen. Ik ben stevigere stofzuigers gewend, het voelde wat "goedkoop"aan. Te plastic-achtig. Ik zou hem wel kopen om als tweede stofzuiger erbij te willen hebben. Dus niet zonde van het geld.

Pluspunten

Minpunten

• Kort snoer
  • Te plastic -achtig

arend1974 14-11-2018

Klein en krachtig

Klein en licht maar toch een krachtige stofzuiger. Zeer wendbaar en makkelijk te hanteren. Enig minpunt zijn de accessoires die zijn zeer minimaal.
Snoerlengte ruim door de lage wattage toch een goede zuigkracht.

Pluspunten

• Licht

Minpunten

• Weinig accessoires

ilonka78 12-11-2018

Prima stofzuiger

Een compacte stofzuiger, die eens een keer wit is voor de verandering, ook wel eens leuk!
De stofzuiger heeft behoorlijk veel zuigkracht, ik heb dan ook het ventilatieroostertje op de steel opengezet, zodat deze niet steeds aan de vloer blijft "plakken". Ik vind het een zeer flexibele stofzuiger, die heel makkelijk achter je aan rijdt, en erg licht van gewicht. Als je de slang van de steel haalt om bijvoorbeeld even iets uit een hoekje weg te zuigen, is deze niet gemakkelijk terug erop te zetten. Ik vind hem dan te flexibel en af en toe laat dan de steel los. Voor de rest is het een prima stofzuiger die heel goed zijn werk doet. Voor alle vloeren (tegelvloer, parket, losse tapijten of vloerbedekking) goed te gebruiken. Het snoer had wel iets langer gemogen, maar dat is een kwestie van ergens anders opnieuw in het stopcontact steken.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • licht in gewicht
  • erg flexibel

Minpunten

• snoer had langer gemogen
  • stang/steel niet goed in elkaar zit speling op

Wendy1985 12-11-2018

De stofzuiger ziet er mooi uit en tijd zeer soepel en licht,
Je neemt hem zo mee naar boven of beneden.
De zuigkracht is erg hoog wat positief is maar daardoor blijft de zuigmond vaak vastplakken aan de grond.
De zuigmond komt niet goed in de hoekjes waardoor het niet goed schoon wordt.
Het tapijt gaat wel weer erg goed.

Pluspunten

• Hoge zuigkracht
  • Wendbaar

Minpunten

• Zuigmond

Imke245 12-11-2018

Fijne compacte stofzuiger

Ik mocht deze stofzuiger een aantal weken testen. Toen ik de stofzuiger binnen kreeg was ik blij verrast dat het zo'n compacte stofzuiger is. Wel miste ik de nodige accessoires bij de stofzuiger. Vervolgens de stofzuiger geprobeert en ik was verrast over de zuigkracht. Voor deze kleine compacte stofzuiger was ik zeer verbaasd over de zuigkracht. Ook op het karpet is de zuigkracht optimaal en zuigt de stofzuiger prima. Wel hebben we twee honden over de vloer en hiervoor vind ik de stofzuiger minder geschikt. Ik stofzuig meerdere keren per dag en gezien de inhoudt van de stofzuigerzak ook compact is, is deze snel vol. Daanaast vind ik het snoer een minpunt. Ik moet meerdere keren van stopcontact wisselen om door de gehele woonkamer te kunnen komen. Ik vind de stofzuiger zeer geschikt voor bijvoorbeeld een bovenverdieping zodat je niet steeds hoeft te sjouwen met een stofzuiger. Ook zou de stofzuiger ideaal zijn voor een klein appartement of oudere mensen, dit mede omdat het een licht gewicht stofzuiger is.

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Zuigkracht

Minpunten

• Snoer

Llama13 24-10-2018

Rowenta

Bij het uitpakken verraste de stofzuiger mij door zijn vormgeving en kleur.
Het is een lichtgewicht stofzuiger die er door een moderne vormgeving er ook nog is mooi uit ziet. De kleur wit staat hier goed bij.
Het in elkaar zetten ging probleemloos. Ook zag ik dat er een opzetborsteltje geïntegreerd bij zat. Handig!
Zuigkracht heeft deze stofzuiger ruim voldoende het enige wat ik niet prettig vind is dat er aan de borstelkop een rubberrand zit om de vloer te beschermen. Het klinkt niet fijn wanneer je hier over de vloer beweegt. Tevens vraag mij af of je door deze rubberrand de vloer niet beschadigd...?
Er zit ruim voldoende snoer bij de stofzuiger en hij volgt je daar waar je hem heen trekt!
Tot zo ver een prima stofzuiger met ruim voldoende capaciteit.
Het enige wat ik er aan zou veranderen is een nieuw opzetstuk met haren ter bescherming!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel zuigkracht

Minpunten

• geen mondstuk met haar.