Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927 op Kieskeurig.nl.

iansel 02-01-2018

Toptoestel!

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Hij had net iets makkelijker mogen zijn voor de steel aan het toestel te hangen, en voor op te heffen.
Voor de rest een top toestel!

Pluspunten

• Kleur

Minpunten

• Handvat

StijnEline 12-12-2017

Hoge zuigkracht, arbeidsintensief stofzuigen.

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

De Rowenta Compact Power is een handige en vlot rijdende stofzuiger.
De draad is vrij lang en kan dus lang in eenzelfde stopcontact blijven zitten alvorens te versteken (tov onze vorige stofzuiger). Ook geeft hij geen problemen om op te rollen.
Door het lichte gewicht van de stofzuiger ben je er zeer mobiel mee. Het gewicht doet niets aan de zuigkracht, deze is nl. ZEER sterk.
Om 20 minuten te kunnen stofzuigen, moet ik de zuigkracht wel op het minimum zetten. Dit omdat het wel zeer intensief is. Wanneer ik hoger ga, blijft het kopstuk soms aan de grond vastzitten.
Wat ook niet helpt, is de siliconen rand achteraan het kopstuk. Deze biedt heel veel weerstand bij het stofzuigen, waardoor ik amper vooruit geraak. De hoogte van de kop is wel goed, je kan er gemakkelijk mee onder de zetel.
De lengte van de stang is goed regelbaar, waardoor rugklachten niet van toepassing zijn.
Over het geluid van de stofzuiger heb ik niet echt een mening. Stofzuigen maakt nu eenmaal wat lawaai.

Pluspunten

• Heel mobiel
  • Heel wendbaar
  • Zuigkracht regelbaar

Minpunten

• Zeer vermoeiend
  • Siliconen rand aan zuigkop

Loes van Dijk 13-12-2018

Goed product

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

De rowenta Compact power heb ik de afgelopen maand mogen testen. Ik heb zelf een kat en stofzuig daarom vaak in huis. Het is een ideale stofzuiger als het gaat om katten haren van de bank af te zuigen en uit het mandje etc. Dit is vooral te linken aan de zuigkracht.
Het is een mooi design en een licht gewicht stofzuiger. Een min punt vind ik zelf dat de steel van de stofzuiger snel van het handstuk af valt. Dus ik moet hem steeds weer vast drukken. Met een klik systeem was dit wellicht op te lossen. Nog een min puntje is dat de stofzuiger zo veel zuigkracht heeft dat ik hem niet op volle zuigkracht kan zetten, want dan zuigt hij mijn laminaat mee omhoog. Overigens is het wel zo dat alle kruimels en haren weg zijn.
Bij de stofzuiger in de doos zag ik dat er 1 extra mondstukje was bij geleverd. Deze is handig om in hoekjes en smalle stukjes te stofzuigen en fungeert ook prima. Wat ik persoonlijk prettig had gevonden was een extra mondstukje die wat groter was en zacht, zodat ik de tafel en piano daarmee kan stofzuigen. Zonder heb ik ervaren dat er toch wat beschadigingen op kunnen treden. Het is verder een goede stofzuiger die zeker geschikt is voor een student voornamelijk, het snoer is wat kort, maar in een kleinere kamer of klein appartement ervaar je daar niet echt problemen mee.

Pluspunten

• klein
  • mooi design
  • wendbaar

Minpunten

• kort snoer
  • handstuk glijd uit de steel

goes 25-11-2018

een aanrader

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Ik heb de Rowenta Compact Power Classic RO3927EA de afgelopen 4 weken getest. Ik vind het echt een hele fijne stofzuiger. Mooi design en lekker compact en licht in gewicht. En je verwacht ook niet dat hij zo'n gigantische zuigkracht heeft. Ik heb hem dan ook niet voluit staan. Het is me zo goed bevallen dat ik de Rowenta Compact Power Classic RO3927EA na de testperiode aangeschaft heb. een echt aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • compact
  • goede zuigkracht

Dominique123 22-11-2018

Goede stofzuiger voor harde vloer met veel kracht

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

De stofzuiger heeft zo veel zuigkracht, dat ik er voor het eerst achter ben waarom het klepje op de slang zit. Zelfs op de zachte stand heeft deze een enorme zuigkracht.
Hij doet het erg goed en met weinig stofzuigers kan ik onder mijn bed stofzuigen en onder alle kastjes. Dat gaat hier wel mee en dat is erg fijn.
Ik heb laminaat, tapijt en tegels. op de tegels en het laminaat werkt de stofzuiger erg goed. Alleen het tapijt stofzuigen gaat niet zo goed. Ik krijg de stofzuiger amper verplaatst hierop en haren blijven in het tapijt hangen. Hier zou een draaiende kop met borsteltjes erg handig zijn, maar dat heeft de stofzuiger niet.
Verder werkt de stofzuiger erg goed.

Pluspunten

• veel zuigkracht
  • past overal onder

Minpunten

• te veel zuigkracht soms
  • stofzuigen op tapijt niet goed

NvO 21-11-2018

Mooi uiterlijk

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

De stofzuiger heb ik ontvangen om te testen. Bij het uitpakken verrastte het uiterlijk mij, wit en modern. Het uitrollen van het snoer was snel gedaan want de lengte was wat minder dan ik had verwacht. De stofzuiger doet wat hij moet doen. Ik ben stevigere stofzuigers gewend, het voelde wat "goedkoop"aan. Te plastic-achtig. Ik zou hem wel kopen om als tweede stofzuiger erbij te willen hebben. Dus niet zonde van het geld.

Pluspunten

Minpunten

• Kort snoer
  • Te plastic -achtig

arend1974 14-11-2018

Klein en krachtig

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Klein en licht maar toch een krachtige stofzuiger. Zeer wendbaar en makkelijk te hanteren. Enig minpunt zijn de accessoires die zijn zeer minimaal.
Snoerlengte ruim door de lage wattage toch een goede zuigkracht.

Pluspunten

• Licht

Minpunten

• Weinig accessoires

ilonka78 12-11-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Een compacte stofzuiger, die eens een keer wit is voor de verandering, ook wel eens leuk!
De stofzuiger heeft behoorlijk veel zuigkracht, ik heb dan ook het ventilatieroostertje op de steel opengezet, zodat deze niet steeds aan de vloer blijft "plakken". Ik vind het een zeer flexibele stofzuiger, die heel makkelijk achter je aan rijdt, en erg licht van gewicht. Als je de slang van de steel haalt om bijvoorbeeld even iets uit een hoekje weg te zuigen, is deze niet gemakkelijk terug erop te zetten. Ik vind hem dan te flexibel en af en toe laat dan de steel los. Voor de rest is het een prima stofzuiger die heel goed zijn werk doet. Voor alle vloeren (tegelvloer, parket, losse tapijten of vloerbedekking) goed te gebruiken. Het snoer had wel iets langer gemogen, maar dat is een kwestie van ergens anders opnieuw in het stopcontact steken.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • licht in gewicht
  • erg flexibel

Minpunten

• snoer had langer gemogen
  • stang/steel niet goed in elkaar zit speling op

Wendy1985 12-11-2018

Goed wendbaar

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

De stofzuiger ziet er mooi uit en tijd zeer soepel en licht,
Je neemt hem zo mee naar boven of beneden.
De zuigkracht is erg hoog wat positief is maar daardoor blijft de zuigmond vaak vastplakken aan de grond.
De zuigmond komt niet goed in de hoekjes waardoor het niet goed schoon wordt.
Het tapijt gaat wel weer erg goed.

Pluspunten

• Hoge zuigkracht
  • Wendbaar

Minpunten

• Zuigmond

Imke245 12-11-2018

Fijne compacte stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Ik mocht deze stofzuiger een aantal weken testen. Toen ik de stofzuiger binnen kreeg was ik blij verrast dat het zo'n compacte stofzuiger is. Wel miste ik de nodige accessoires bij de stofzuiger. Vervolgens de stofzuiger geprobeert en ik was verrast over de zuigkracht. Voor deze kleine compacte stofzuiger was ik zeer verbaasd over de zuigkracht. Ook op het karpet is de zuigkracht optimaal en zuigt de stofzuiger prima. Wel hebben we twee honden over de vloer en hiervoor vind ik de stofzuiger minder geschikt. Ik stofzuig meerdere keren per dag en gezien de inhoudt van de stofzuigerzak ook compact is, is deze snel vol. Daanaast vind ik het snoer een minpunt. Ik moet meerdere keren van stopcontact wisselen om door de gehele woonkamer te kunnen komen. Ik vind de stofzuiger zeer geschikt voor bijvoorbeeld een bovenverdieping zodat je niet steeds hoeft te sjouwen met een stofzuiger. Ook zou de stofzuiger ideaal zijn voor een klein appartement of oudere mensen, dit mede omdat het een licht gewicht stofzuiger is.

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Zuigkracht

Minpunten

• Snoer

Llama13 24-10-2018

Rowenta

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Bij het uitpakken verraste de stofzuiger mij door zijn vormgeving en kleur.
Het is een lichtgewicht stofzuiger die er door een moderne vormgeving er ook nog is mooi uit ziet. De kleur wit staat hier goed bij.
Het in elkaar zetten ging probleemloos. Ook zag ik dat er een opzetborsteltje geïntegreerd bij zat. Handig!
Zuigkracht heeft deze stofzuiger ruim voldoende het enige wat ik niet prettig vind is dat er aan de borstelkop een rubberrand zit om de vloer te beschermen. Het klinkt niet fijn wanneer je hier over de vloer beweegt. Tevens vraag mij af of je door deze rubberrand de vloer niet beschadigd...?
Er zit ruim voldoende snoer bij de stofzuiger en hij volgt je daar waar je hem heen trekt!
Tot zo ver een prima stofzuiger met ruim voldoende capaciteit.
Het enige wat ik er aan zou veranderen is een nieuw opzetstuk met haren ter bescherming!

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel zuigkracht

Minpunten

• geen mondstuk met haar.

Insidermia 26-09-2018

Rowenta compact

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Klein en lichtgewicht, ook handig om trappen mee te doen.twee opzetstukken zowel
Voor tapijten als gladde vloeren , alsook kleine borstel en smallere buis voor smalle openingen.
Eerste keer wel problemen gehad om opzetstuk en buis op stofzuiger te zetten.
Werkt wel,krachtig

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Licht hanteerbaar

Minpunten

• Moeilijk in elkaar te zetten de eerste keer

Carina 06-01-2018

Krachtig toestel

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Het compacte toestel is heel krachtig, soms te krachtig want het zuigt zich vast aan de grond en moet ik aan de knop draaien om de intensiteit te minderen. Het is heel licht, dus praktisch voor als je de trap stofzuigt.

Pluspunten

• lang snoer
  • krachtige zuigkracht

Minpunten

• plastieken voet
  • geen opbergmogelijkheid hulpstuk

Stefan 31-12-2017

een lichte superstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Deze lichtgewicht stofzuiger heeft een enorme zuigkracht: je moet zelfs soms de instelling aanpassen omdat hij aan de grond blijft 'kleven'. Op tapijten is deze zuigkracht zeer welkom: elk kruimeltje en pluisje verdwijnt in de zak! De stofzuiger is enorm wendbaar en heel licht om bv. op een trap mee naar boven te nemen. Het snoer had net iet langer gemogen, het is wat korter dan wat ik gewoon ben. Een goede keuze voor een lichte, mooie stofzuiger tegen een goede verhouding prijs-kwaliteit.

Pluspunten

• buitengewone zuigkracht
  • wendbaarheid
  • licht gewicht

Minpunten

• iets te korte snoerlengte

Tineke VH 29-12-2017

Compact toestel met power

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Een kleine compacte stofzuiger met een stevige zuigkracht. Ik zet de kracht zelfs een beetje minder omdat die anders te hard zuigt. Eén nadeel vind ik de steel, het systeem is niet zo efficiënt om de steel te verlengen of te verkorten. Wat betreft het geluidsniveau vind ik dit goed meevallen. De overgang om te wissen naar een vloer of tapijt gaat ook heel vlot.

Pluspunten

• Compact
  • Lichtgewicht
  • Krachtig
  • Wendbaar

Minpunten

• Uitschuifsysteem van de steel

Nele11 27-12-2017

Kleine compacte stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Klein en compact. Met het handvat is dit zeer handig om de trap te stofzuigen zonder brokken te maken. Wel een wat korte steel en de borstel - steel zitten niet volledig in elkaar. Verder wel zeer tevreden. Het kan ook ver onder het bed stofzuigen, iets wat anderen niet kunnen.

Pluspunten

• krachtig
  • compact

Minpunten

• korte steel
  • borstel - steel klikken niet in elkaar

Aurnia 26-12-2017

Krachtig en wendbaar toestel

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Wat een verschil met mijn oude stofzuiger! Ik heb de Rowenta Compact Power eerst uitgetest op mijn tegelvloer en ik merkte een duidelijk verschil. De motor is krachtig, maar maakt niet zoveel lawaai. Het snoer is behoorlijk lang, dus ik hoefde niet steeds te wisselen van stopcontact. Hij is handig van formaat, is wendbaar en rijdt heel soepel. De steel vind ik ook behoorlijk lang, dus mijn vriend heeft geen excuus meer om niet te hoeven stofzuigen! Toen ik hem uittestte op mijn tapijten merkte ik pas echt een duidelijk verschil met mijn vorige stofzuiger. De zuigkracht is veel beter; het kattenhaar verdween als sneeuw voor de zon. Ik ben tevreden!

vicky 24-12-2017

krachtig en stil toestel

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Heel stille stofzuiger, (te) sterke zuigkracht, heel wendbaar en lang snoer. Wel jammer dat hulpstuk niet in de steel ingewerkt is, zoals bij andere rowenta modellen. En de steel krijg ik niet meer uit elkaar gehaald(niet genoeg macht om die kleine knopjes in te duwen) om het hulpbortsteltje erop te monteren

Pluspunten

• stil
  • lange draad
  • heel wendbaar

Minpunten

• te sterke zuigkracht, moet op minimum gezet worden
  • hulpstuk niet ingewerkt in de steel

Delrue d 24-12-2017

Compacte power

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Licht ,kan overal onder en dit zonder verlies aan power. Wel eerder voor appartementen of kleinere ruimtes

Pluspunten

• Licht
  • Overal onder

Minpunten

• Goed voor kleinere ruimtes

Kevin 16-12-2017

klein maar krachtig

Geschreven voor: Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3927

Het is een makkelijk te transporteren toestel, licht en klein, maar toch heel krachtig. Bovendien maakt het ook niet te veel lawaai. Het snoer zou wel iets langer mogen, maar het voldoet voor kleinere ruimtes zeker.

Pluspunten

• klein en licht
  • krachtig

Minpunten

• snoer mocht net iets langer zijn