Nilfisk HANDY 2-IN-1 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk HANDY 2-IN-1 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

John 15-01-2018

Na twee jaar is accu lading terug naar een paar minuten

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2-in-1 paars

Eerst zeer tevreden en heb zelfs een vriend overgehaald om er ook een te kopen. Nu 2 jaar verder zijn ze beiden aan het eind van hun latijn en zijn alleen nog maar te gebruiken voor 1-2 minuten met zeer weinig zuigkracht. De vervanging zal zeer zeker geen Nilfisk zijn.

DHZ 30-11-2017

Ontevreden, loopt vast door slecht ontwerp

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2-in-1 zwart

Als gevolg van een slecht ontwerp loopt de kruimelzuiger snel vast en stopt er dan helemaal mee. Na een poos gebruik verzamelen de haren zich namelijk onder het klepje van de rechter lager, waardoor de borstel blokkeert. Er zou een oplossing komen, maar we zijn nu al meer dan een jaar verder. Dit product NIET kopen, want je krijgt er gewoon spijt van.

Chiel Cremers 21-12-2016

Makkelijk; Mooi en grote zuigkracht

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2-in-1 zwart

Mooie zuiger; makkelijk in gebruik en behendig. Grote zuigkracht door 25,2 volt batterij.
Gebruik hem dagelijks. Snel en makkelijk. heel blij mee.

Pluspunten

• Grote zuigkracht (25,2 V)
  • Heel flexible
  • Eenvoudig schoon te maken

wibaut 18-12-2016

licht maar zwakke constructie

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2-in-1 paars

Na 1/2 jr brak het plastic blokkeringsblokje in het kniegewricht door. werd zondermeer een geheel nieuw huis opgestuurd. Nu weer 8 maanden verder, brak het vergrendelings-aanslag
gedeelte van het huis eruit. Ik til de complete stofzuiger wel eens op aan de steel maar kan blijkbaar niet tegen de ''buigbelasting'' op het vergrendelings systeem.
Het aanzuigmondstuk is gauw geblokkeerd omdat er 2 bochten van 9o graden in het zuigkanaal zitten. Zou je hart ook gauw door verstopt zitten !

Pluspunten

• licht en flexibel in gebruik

Minpunten

• zwakke steelgewricht
  • mondstuk gauw geblokkeerd

wigbuc 29-12-2016

VVS stuurde weer zonder-meer een kompleet-nieuw huis op !

TK 09-08-2016

Zeer teleurgesteld

Geschreven voor: Nilfisk Handy 2-in-1 zwart

Ik heb dit apparaat nooit goed kunnen gebruiken. Er is altijd wel wat mee. Door haren loopt borstel vast. Haren er uit proberen te trekken. Zuigt eigenlijk niet goed genoeg, alles wordt verzamelt bij de zuigmond maar niet goed naar binnen gezogen (en nee hij is dan niet vol). Gaat nu spontaan aan en uit. Doet het dan weer twee minuten...en dat terwijl hij nauwelijks gebruikt is omdat hij gewoon eigenlijk zijn werk niet doet. We hebben een gewone handveger en blik (met lange stang) aangschaft een paar weken na aanschaf van dit veelbelovende maar weinig presterende apparaat. En dat na veel onderzoek en veelbelovende, waarschijnlijk door fabrikanten of verkopers gecreeerde lovende reviews...ook teleurgesteld over betrouwbaarheid reviews op vergelijkingssites (niet alleen deze)..

Ko 07-10-2016

Waarschijnlijk heb je het niet goed begrepen... Het is een kruimelzuiger... Hij zuigt prima, maar je moet bij een volle bak wel letten op het vrij maken van de 2 "zij"; inlaten naar de stofbak. Ja, je moet de rolborstel vrij maken van haren, maar dan heb je een zeer fijn apparaat dat uitstekend zijn werk doet.

Rappie1337 29-09-2014
Geschreven voor: Nilfisk Handy 2-in-1 zwart

Speciaal aangemeld bij kieskeurig om hier over een review te schrijven. Wat een mooi apparaat! Ik heb momenteel nog een redelijk grote, maar wel volle, studentenkamer. Wat heerlijk om zonder kabel door alles heen te kunnen manoeuvreren. Beter dan de Dyson naar mijn mening omdat die ongeveer de helft van de accuduur hebben en ongeveer het dubbele kosten. Wat pluspunten die zo niet opvallen van de specificaties

- Er zitten 3 ledlampjes voor op de kop, handig in het donker!
- Het dock voor opladen kan stand-alone ergens staan, valt niet om
- Er zitten roterende borstels onderop het apparaat, waardoor het vuil als het ware naar binnen wordt geduwd.
- Zuigkracht (hoe subjectief dat ook is) is wat mij betreft prima. Nee het is geen 1600W stofzuiger, maar door de borstelkop kan alles gewoon prima opgezogen worden.

Kan eigenlijk niks zeggen over de duurzaamheid omdat ik hem pas net heb, maar ga uit van het beste gezien andere ervaringen met Nilfisk