Nilfisk Neo zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Neo zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dnHurk 08-09-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

In eerste instantie was het een handzaam apparaatje wat 'af en toe' een keer omviel, dit begint nu echter te irriteren. Ook de lengte van het snoer is bij een groter huis niet ideaal.

janpruijt 21-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

onze hulp gebruikt deze machine het meest en is er zeer goed over te spreken .wij hebben deze ook gebruikt en alles gaat er goed mee.vooral het gebruiksgemak en het gewicht en de wendbaarheid zijn voor ons belangrijk .we hebben er,ook gezien de prijs,een goede keuze mee gemaakt,het enige minpunt is dat
hij tamelijk veel geluid maakt,vooral in de hogere tonen.

Bigpapa 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

De perfecte stofzuiger. Deze gekocht nadat mijn dirty devel kapot was. Mijn vrouw wilde een kleine sterke stofzuiger. Het merk gaf ook de doorslag. Toen ik hem binnen kreeg viel mij op dat hij lekker klein is . En toch hulpstukken in de stofzuiger opgeborgen. De zuigkracht is fenomenaal. Ik heb plavuizen en moet de zuigkracht op de helft zetten. Meer is overbodig, en nog zuiniger ook. Het zuigt als de beste, en ja deze is wel met stofzak maar als je op internet kijkt kom je die zeer goedkoop tegen met gratis verzenden. Al met al een zeer goede koop, en is zeker aan te bevelen.

bre20 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

het is een goede en wenbare stofzuiger goed op een houte vloer
en op vloer bedeking je kan er ook goed mee in de kleine hoekjes

HElstgeest 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Prima eenvoudige stofzuiger, licht van gewicht en handelbaar omdat hij klein is.
Had hiervoor een Miele dus merk wel een kwaliteitsverschil in materiaal. Verder voldoet hij aan de verwachting, namelijk goed stofzuigen.

frfrc1 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

mooie stofzuiger handzaam en krachtig.doordacht design.makkelijke bediening. kan hem iedereen aanbevelen.

dnHurk 19-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Handig klein stofzuigertje wat veel vermogen heeft. Alleen jammer dat hij wat topzwaar is en het snoer niet bijster lang. Waardoor je dus nogal eens moet wisselen/de stofzuiger overeind moet helpen.

Omitri 02-05-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Met een hond in huis moet je bijna elke dag de stofzuiger bovenhalen. Wat me aansprak aan dit toestel, was de compacte behuizing. De stofzuiger voldoet dan ook aan alle verwachtingen. Klein, wendbaar, en vooral, een enorme zuigkracht. Eens de klus geklaard is, kan je hem echt overal opbergen, hij neemt haast geen plaats in. Met de hulpstukken is ook de canapé in een handomdraai terug kraaknet. Via iBood gekocht aan een voordelige prijs, de pret kan niet op!

saurus 30-04-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Weinig mogelijkheden, maar 1 mondstuk, de stofzuiger is lekker compact wat prettig is en heeft een handige handvat om deze vast te houden als je de trap wilt stofzuigen. Het maakt meer geluid dan mijn oude stofzuiger, maar het doet zijn zuigwerk erg goed en dat is het belangrijkste. De 5 meter kabel is geen probleem want ik heb op meerdere plaatsen stopcontacten. Ik ben tevreden en 5 jaar garantie is meer dan veel andere merken geven. prijs/kwaliteit is uitstekend, onlangs gekocht bij Ibood, net ontvangen en gelijk uitgeprobeerd/

Herma van Gool 28-02-2014
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Ik heb hem nu een paar dagen in huis en hij bevalt prima. Ik vind alleen dat hij behoorlijk veel herrie maakt. Is dat normaal bij deze stofzuiger?

kaindl 29-03-2013
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Voor 60 euro bij kruidvat gekocht (koopje).
Toen ik de doos open maakte dacht ik, is dit het!
Deed mij toch meteen denken aan de klein formaat stofzuiers
die je voor een paar euro kunt kopen en die eigenlijk opgevoerde kruimeldieven zijn
Maar ik was blij verrast, hij zuigt uitstekend, is wendbaar en makkelijk op te bergen. Je kunt de stofzuiger zowel liggend als rechtop staand wegzetten in beide gevallen kun je zuigmond en slang in een houder plaatsen (onder en achter op de zuiger) De bijgeleverde kleine zuigmonden kunnen fijn opgeborgen worden onder de klep.
Heeft een handige opklapgreep zodat je hem makkelijk kunt verplaatsen. Oke, hij is mij ook een keer omgekiept, maar dat doen alle compacte stofzuigers weleens, maar dat is meestal te wijten aan de diegene die stofzuigt. Hij maakt wel wat geluid maar dat is niet storend.
Kabel is vijf meter lang, voor mij is dat genoeg. Stopkontakt midden in de woonkamer gebruiken en ik doe de hele onderverdieping.
Als je wat aan te merken hebt op de Neo na aankoop dan heb je je niet goed georienteerd.
Als je een compacte zuiger koopt dan moet je niet verwachten dat je ook de voordelen hebt van een grotere of een slede stofzuiger, er is gewoon geen plaats voor.
Ze ontwerpen hem niet in de breedte of in de lengte maar in de hoogte om een zo compact mogelijk model te maken in omvang, vandaar dat die wel eens om kiept en dat er misschien een korter snoer in zit.
Een leuk kleurtje en het vermogen zegt niet veel
Let op in de verpakking zit een zwarte ring, zit meestal op buis uiteinde, bewaren die ring, deze kun je gebruiken als je de zuigmond eraf haalt om b.v. als je de spinneraggen in een bovenhoek wilt opzuigen, doe eerst die ring erop, je hebt dan geen scherpe rand meer waarmee je per ongeluk je stucwerk of behang kunt beschadigen, nog nooit eerder gezien trouwens bij een stofzuiger.
Voor mij is het een goede aankoop en zou hem als COMPACTE stofzuiger zo aan bevelen

p.s. Weet wat je koopt en je hebt wat je gekocht had.

sanijo 05-02-2013
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Gister deze leuke stofzuiger van Nilfisk gekocht bij Kruitvat(koopje!!)en gelijk het hele huis onder handen genomen. Heel is ontzettend wendbaar, iets dat ik belangrijk vind. Hij zuigt alles op en is lekker licht. Ik ben helemaal tevreden over deze stofzuiger.

Thijz1976 01-03-2012
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Sinds deze week in bezit. Fijne en compacte stofzuiger.
Wij hebben ook geen last van de korte snoer. De snoer is 5 meter lang en dat moet toch voldoende zijn. Wij hebben hem gekocht van wegen de lage prijs. En voor 60 euro (kruidvat)koop je zeker geen betere stofzuiger. Hiervoor hadden wij een Philips city line. Maar zijn nu al meer te spreken over de nilfisk.Dat komt vooral door de zuigkracht en de wendbaarheid.

printil 28-02-2012
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Net in het bezit deze mooie compacte en superlichte nilfisk. Hij is zeeeer wendbaar. Ik heb geen last van het snoer, vind het niet te kort. Maar net hoe je behuist bent denk.
Hij zuigt met grootste gemak en zelfs de kattenharen op de stoffenbank gaan prima in 1 x met het apart bijgeleverde mondstuk.
maarre....1 minpuntje: wat maakt ie een herrie! Ergens anders las ik dat hij redelijk stil is maar niet dus. Dat vind ik wel jammer.

Wastafeltje 22-02-2012
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Wij hebbeb gekozen voor de stofzuiger omdat het een merk is dat goed bekend staat en omdat hij klein en compact is. Er wordt vaak gemopperd over het te korte snoer. Wij kunnen ons hele appartement ermee bereiken. Hij is echt aan te raden voor kleine ruimtes. Hij is makkelijk op te bergen in onze meterkast. Daarnaast stofzuigt hij prima. Wij hebben tapijt door het hele huis (op de keuken na) en hij haalt al het vuil erg goed weg! Zelfs mijn lange haren die in het tapijt vast lijken te gaan zitten. Door het schuifje kun je hem snel en makkelijk om zetten om tegels (badkamer,keuken) te zuigen. Niets op aan te merken. Ben er erg tevreden mee! Kan hem iedereen aanraden die in een klein appartement woont.

kruimeltje414 17-06-2011
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

heb de stofzuiger gekocht omdat hij erg compact is en licht en makkelijk bv naar boven te tillen is.dat is hij idd,alleen als je zuigt klapt hij vaak om,t snoer is erg kort dus elke keer maar in een ander stopcontact en de stang voelt bij helemaal uittrekken erg gammel.
dus ik vind t eem prima ding voor de bovenverdieping ,slaapkamertje enz maar niet voor elke dag grondig gebruik

Paula1967 23-04-2010
Geschreven voor: Nilfisk Neo rood

Handige, lichte stofzuiger voor erbij (kleine stofzak en weinig extra mogelijkheden). Zuigt goed en goed wendbaar. Kek kleurtje: lime-groen.

Wat ik een groot nadeel vind is dat het loshalen van het stuk waar de handgreep zit, van het stuk waar de zuigmond zit, moeilijk gaat. Het is echt wrikken. Heel onhandig in het gebruik omdat je nogal eens het kortste stuk nodig hebt.

Een goeie stofzuiger voor een mooie prijs.