AEG CX7-2-45AN zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG CX7-2-45AN zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rianne 26-03-2018

Erg handig

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Deze stofzuiger is erg handig als je huisdieren of kleine kinderen in huis hebt. Na een koekje of broodmaaltijd pak je erg gemakkelijk deze draadloze stofzuiger om alle kruimels snel en makkelijk op te zuigen. Ideaal voor het hele huis, hij is erg licht en hierdoor makkelijk de trap op tillen.
Nadeel is wel dat hij niet makkelijk onder de bank of het bed kan komen. Ook is de zuigkracht niet zo sterk als een normale krachtige stofzuiger, waardoor ik niet heel makkelijk alle muisjes (die van de beschuiten waren gevallen tijdens het kraambezoek) kon opzuigen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

L 26-03-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Het is een ideaal apparaat om even snel tussendoor te pakken. Je komt makkelijk in hoekjes. Ook vond ik de kruimeldief super handig om even snel te auto mee netjes te maken.

Kirsten 26-03-2018

Fijne wendbare en lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Een hele fijne wendbare stofzuiger die niet misstaat in je interieur door de mooie gouden kleur. Het animal-opzetstuk werkt super goed en verwijderd moeiteloos hondenharen (zowel lang als kort)
Enige minpuntje vind ik dat hij op tapijt iets minder goed zuigt verder niets dan lof:
Wendbaar, lichtgewicht, goede zuigkracht, snel opgeladen en accu gaat lang mee!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Goede accu
  • Animalopzetstuk
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Zuigt op tapijt iets minder krachtig

Marian van Dijk 23-03-2018

Handzaam, multifunctioneel, de lampjes voorop zijn top!

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

De AEG steelstofzuiger mocht ik testen en ik vond het fantastisch! De lampjes vielen me als eerste op. 's Avonds als de kinderen op bed liggen toch met de lampjes goed zicht onder de tafel en banken om te zuigen. De handzaamheid vond ik erg prettig. Heel handig het heel huis zuigen zonder te klooien met snoeren en stekkers. Prettige manier van de trappen stofzuigen en de vele opzetstukken zijn ideaal voor de meubels, verwarming, op de kasten. Ideaal om een 'grote' stofzuiger te hebben voor de grote oppervlakken en de kruimeldief met opzetstukken voor al het andere. Haren zuigt de AEG heel goed op van tapijten!

Pluspunten

• Gewicht
  • Flexibiliteit/ handzaamheid
  • Lampjes: goed zicht.
  • De zuigkracht is heel goed.

Minpunten

• De accuduur.

Henri 19-03-2018

Super flexibel hulpmiddel

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Mooie zuiger met goede zuigkracht door roterende borstel. Makkelijk in gebruik en om even snel te pakken omdat het snoerloos is. Helaas geen volledige vervanging van een 'gewone' stofzuiger omdat de voet erg dik is, en dus niet onder kasten en banken e.d. past. Ook de gebruiksduur van de accu valt erg tegen voor een grote schoonmaak beurt. Schoonmaken van de stofcontainer smeert wel snel.

Pluspunten

• snoerloos
  • goede zuigkracht
  • roterende borstel haalt stof uit vloerbedekking
  • mooi design

Minpunten

• accuduur
  • dikke voet past niet onder kasten e.d.
  • lange oplaadtijd

Liz 18-03-2018

Onmisbaar

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Het is een erg wendbaar en handig apparaat. Ik zou hem niet meer willen missen. Ook de extra opzetstukken zijn ontzettend handig.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Opzetstukken

Minpunten

• Oplaadduur
  • Accuduur

Shosh 16-03-2018

Makkelijk in gebruik, handige opzetstukken

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Deze handige draadloze stofzuiger heb ik getest afgelopen week. Het kopstuk kan goed meedraaien. Ik was blij verrast dat het middenstuk ook als kruimeldief gebruikt kon worden, je kan het er zo uit klikken. Haren worden ook goed opgenomen door de stofzuiger, iets wat met huisdieren en meerdere kinderen praktisch is; dit kan ook met een speciaal opzetstuk dat voor huisdierenharen is gemaakt. Mijn hond moest wel blaffen van het geluid, ik had gehoopt dat dit wat zachter was dan van een standaard stofzuiger. De stofzuiger is wel wat duurder; van dit merk mag je een hoge kwaliteit verwachten, in dat geval is het vrij logisch dat je daar voor betaald.

Pluspunten

• draadloos
  • stofzuiger en kruimeldief ineen
  • draait goed mee

Minpunten

• niet zachter dan een andere stofzuiger
  • container is aan de kleine kant

Suus 16-03-2018

Handig in gebruik. Goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

In 1 woord FANTASTISCH! Wat een geweldige stofzuiger. Ons tapijt en droogloopmat zijn nog nooit zo schoon geweest. De speciale animal borstel zuigt moeiteloos de haren van kat en mens op. Vooral in de droogloopmat zijn deze met normale stofzuiger niet op te zuigen. Wij gebruiken de draadloze stofzuiger voornamelijk op de begane grond en de accuduur is meer dan genoeg. Oplaadstation is makkelijk in gebruik dus na elke beurt zet ik hem erop, zodat we altijd een opgeladen stofzuiger voor handen hebben.
De 180 graden draaikop was even wennen, maar ik weet elk hoekje nu moeiteloos te vinden. Er zit zelfs een led lamp onderaan wat handig is bij donkere plekken in huis.
De ingebouwde kruimeldief zorgt ervoor dat wij de keuken makkelijk kruimel-vrij houden. Helemaal met een knoeiende dreumes in huis onmisbaar!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Plug & Play
  • Ingebouwde kruimeldief
  • Goede wendbaarheid

Minpunten

• Ik mis een opzetstuk voor de bank (nadenzuiger)

Jolanda 15-03-2018

Mooi design, niet altijd handig.

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Het is een mooie moderne lichtgewicht stofzuiger. De lamp die erin zit is erg handig, zo zie je of er nog vuil ligt. Doordat de kruimeldief is ingebouwd, heb je deze altijd bij de hand. Maar hierdoor is de stofzuiger ook te ''dik'', daardoor kan je er niet mee onder een bank of bed zuigen. De accuduur is voor een eengezinswoning te weinig. Snel de woonkamer red je wel, maar niet uitgebreid. Wel ideaal voor een klein huis. Snoerloos is echt ideaal, geen last meer van snoeren en stekkers zoeken! Oplaadtijd is snel, 45 minuten.

Pluspunten

• Mooi, modern design, lichtgewicht
  • Oplaadtijd
  • Lamp
  • Ingebouwde kruimeldief
  • Snoerloos

Minpunten

• Te ''dik''
  • Accuduur te weinig

Marijn 14-03-2018

Goede snoerloze steelstofzuiger met een hoop extra functies

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Goede snoerloze steelstofzuiger die ook te gebruiken valt als kruimeldief. Hij heeft een goed zuigvermogen, een functie om de borstel van de kop te reinigen en er zitten lichtjes op de kop, waardoor je het zuigoppervlak beter ziet.

Pluspunten

• snoerloos
  • goed zuigvermogen
  • zelfreinigende borstelkop
  • compact

Minpunten

• niet stiller dan andere stofzuigers

cristel lenssen 14-03-2018

compact, licht en super wendbaar

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

een mooi vormgegeven stofzuiger en kruimeldief in een, de stofzuiger is enorm krachtig, lekker licht, heel wendbaar en de lampjes zorgen dat alles zicbtbaar is, ook onder stoelen, banken en bed.

Pluspunten

• licht
  • stofzuiger en kruimeldief in een
  • krachtig
  • wendbaar
  • lampjes

Minpunten

• klein vuilreservoir

Mdekker 14-03-2018

Goede stofzuiger met mogelijkheden

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Lichtgewicht stofzuiger met goede wendbaarheid en sterke zuigkracht. Een handige optie is de ingebouwde kruimeldief die je eraf kunt halen en met het apart bijgeleverde mondopzetstuk handig en snel dierenharen kunt opzuigen. We hadden zelf een opzetstuk van dirt devil voor een standaard stofzuiger met snoer en die zuigt echt minder dierenharen op dan de AEG animal edition stofzuiger. Heel fijn dat de stofzuiger snoerloos is waardoor je de stofzuiger sneller pakt om alles schoon te maken, deze klus gaat zo ook een stuk sneller! De stofzuigermond is verder heel erg wendbaar waardoor deze makkelijk te sturen is.
Het enige minpunt van de stofzuiger is dat de steel door de ingebouwde kruimeldief te dik is om hiermee onder een bank of laag bed te stofzuigen. Hij kan niet helemaal plat waardoor je hier dus niet goed bij kunt. Als dit had gekunt was het de ideale stofzuiger geweest.

Pluspunten

• flexibiliteit
  • gewicht
  • zuigkracht
  • 2 in 1
  • zuigt zeer goed huisdierharen op

Minpunten

• past niet onder de bank

Carmen 14-03-2018

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Een fijne stofzuiger die je, doordat deze snoerloos is, sneller pakt dan een andere stofzuiger. Zuigt op alle ondergronden even goed (pvc vloer, tegels, vloerbedekking). Het speciale animale opzetstuk werkt geweldig op stoffen bekleding en trappen met vloerbedekking. Ook zijn de overige opzetstukken ideaal voor bijv. de auto of lastige hoekjes.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Draaibaar/verlicht mondstuk
  • Voor alle ondergronden

Minpunten

• Wat zwaar in de hand
  • Kan niet overal onder komen

Anna Wienen 14-03-2018

Zo wordt stofzuigen leuk

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Door deze stofzuiger van AEG is voor mij nog eens een nieuwe wereld open gegaan. Deze stofzuiger is ontzettend makkelijk en handig in gebruik. Je zet hem in de hoek en als je hem nodig hebt, pak je hem gewoon. Zonder gedoe met een snoer of het juiste stopcontact vinden. Je kunt meteen zuigen. Geweldig is dat deze stofzuiger ook meteen een kruimeldief heeft. Deze klik je er ontzettend eenvoudig van af en dan kun je meteen kleine kruimels opzuigen. Heel handig als je kleine kinderen hebt die nogal veel knoeien. De stofzuiger wordt geleverd met een aantal opzetstukjes waardoor je voor alle mogelijke situaties een opzetstukje hebt, zoals bv als je de bank wil afzuigen.
De stofzuiger gaat ongeveer een 40 minuten mee waarnaar hij opgeladen moet worden. Voor mij was dit voldoende om het hele huis te stofzuigen. Het voetstuk is roteerbaar waardoor je goed in alle hoeken komt. De stofzuiger heeft zelfs nog een lampje zodat je in het donker kunt zuigen en wat ik echt super vind is dat je zowel op de vloer als een tapijt kunt zuigen, zonder dat je iets moet verstellen! Ook is hij heel makkelijk schoon te maken.
Het enige nadeel dat ik heb mogen ervaren is dat het lastig is om ergens onder te stofzuigen zoals de bank of een bed, omdat hij door zijn breedte er dan niet onder komt, maar daarvoor heb je dan ook weer een stofzuiger slang die je zou kunnen gebruiken. Al met al een geweldig ding en hij is zijn geld zeer zeker waard!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Kruimeldief en stofzuiger in één
  • Snoerloos, echt geweldig!
  • Roteerbaarvoetstuk
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Lastig om onder bed of bank te zuigen.

Carolien 13-03-2018

Super flexibel en sterke zuigkracht

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Het eerste wat ik dacht toen hij uit de doos kwam: wat is hij licht! In gebruik is hij erg makkelijk en flexibel waardoor je bijna overal bij kunt. Onder de bank gaat wel wat lastig. De zuigkracht is super. Wij hebben thuis twee kleine kids en een rode kater. Een hoop kruimels en haren. Deze stofzuiger kan het moeiteloos aan. Ideaal dat je de kruimeldief er met 1 handeling uit haalt en dat je hier accessoires op aankan sluiten. Dit gebruiken wij voor de bank tussen de kussens en de kinderstoel. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Flexibel
  • Licht in gewicht
  • Op goede hoogte
  • Sterke zuigkracht
  • 2 in 1

Minpunten

• Je komt lastig onder de bank

Priscilla 13-03-2018

Mooi design en fijn in gebruik

Geschreven voor: AEG CX7-2-45AN zwart, rood

Erg fijn apparaat. Ziet er mooi uit en erg licht om te hanteren. Erg wendbaar waardoor je in alle hoeken en gaatjes komt. Ook kattenharen van de bank verwijderen gaat erg gemakkelijk met het gemotoriseerde opzetstuk. Enige nadelen zijn dat je moeilijk onder de bank en bedden komt (door dikte van het apparaat ter hoogte van de kruimeldief) en dat de aan/uit knop erg dicht op de plek zit waar je het apparaat mee vast houdt (waardoor je hem wel eens per ongeluk aan/uit zet). Maar verder een erg fijne stofzuiger.

• Licht en wendbaar
  • Verwijderd goed haren van bijv. de bank
  • Zuigt ook goed hoekjes en gaatjes

Minpunten

• Lastiger onder bank en bed te zuigen
  • Aan/uit knop op plek van vasthouden