Philips 2000 Series FC8243/09 Stofzuiger met zak Series 2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 Series FC8243/09 Stofzuiger met zak Series 2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

klaas 14-01-2020

mooie vormgeving, stoer en zacht geluid.

Zeer tevreden met mijn nieuwe stofzuiger. Mooi apparaat met hulpstukken, makkelijk wendbaar en vooral weinig lawaai.

Pluspunten

• geluidsarm

Thijs 05-01-2020

Krachtige kleine stofzuiger

Op het apparaat zelf is niks aan te merken maar de bijgeleverde zuigmond is ronduit dramatisch. Vanaf dag 1 al grote problemen met het verstellen tussen de twee standen gehad. Een aantal keren uit elkaar gehad maar het mechanisme klopt gewoon niet met een hoop irritatie als gevolg. Heel jammer dit.

Pluspunten

• Klein
  • Krachtig
  • Snoer rolt goed op

Minpunten

• Zuigmond werkt niet

Saf1976 11-11-2017

Fijne compacte stofzuiger

Het is een fijne compacte stofzuiger. Klein in gebruik. Het snoer heeft een gemiddelde lengte. Makkelijk de zuigkracht aan te passen dmv draaiknop. Kortom een stofZuiger die lekker compact is maar niets op zuigkracht hoeft in te leveren.

Pluspunten

• Compact
  • Wendbaar
  • Goed op te bergen

Minpunten

• Vind het snoer iets te kort

Debbietest 08-11-2017

verrassende kleine krachtige stofzuiger

Een lichte doos, en daaruit een zeer compacte, lichte stofzuiger met alles erop en eraan. Kracht in te stellen op de steel. Steel is lang genoeg. Erg wendbaar, en eenvoudig weg te zetten zonder dat hij veel ruimte inneemt. Zelfs de hoge vazen waar ik het stof nooit uit kreeg zijn weer stofvrij! Ik kreeg van de kinderen wel de opmerking dat hij wat meer lawaai maakt, maar door de wendbaarheid en de goede borstel ben je zo door het huis heen en hen je alle hoeken en meubels gehad. En met je voet druk je op het hengsel, het snoer rolt snel op.

Pluspunten

• klein
  • wendbaar
  • licht

Minpunten

• zo licht dat je hem af en toe omtrekt

stefanb 07-11-2017

Gewoon een goede stofzuiger

Ik heb de Philips Powergo nu ongeveer een week gebruikt, in een huis met een boskat, een normale kat en een jong kind is er altijd wel troep te vinden. Geen probleem voor deze stofzuiger. Hij werkt gewoon goed, zuigt alles op, en het lawaai valt me erg mee. Prima ding :)

Pluspunten

• Snoer de goede lengte
  • Lawaai valt mee

Martinesh 07-11-2017

Superzuinig racemonster

Mooie prijs voor een superzuinige stofzuiger. Tijdens het uitpakken merk je meteen dat het een compacte lichtgewicht stofzuiger is met lichtgewicht stang. Ideaal om je zo mee de trap op te nemen en je huis mee door te gaan. Hij rijd zeer soepel en je sjeest ermee door je huis. Heerlijk om zo snel en efficient te kunnen stofzuigen en vooral dat hij handzaam is en zo in een kast past. Ik was wel even kritisch of alle lichtgewicht onderdelen ook wel van goede kwaliteit zijn, maar het voelt allemaal degelijk aan. Er zit een anti-allergie filter op, zodat het alle schadelijke deeltjes opvangt. Het enige nadeel van deze stofzuiger is het snoer. Normaal liet ik de vorige stofzuiger met de stekker in 1 stopcontact en ging dan de hele beneden verdieping door. Dat kan met deze helaas niet en zul je van stopcontact moeten wisselen of een verlengsnoer moeten gebruiken, als je verder dan 9 meter gaat. Desalniettemin is het gebruiksgemak super, want je racet door je huis met deze stofzuiger en je stofzuiger de trap opslepen is niet aan de orde, want hij weegt namelijk niks. Onderin zit een hulpstukje voor de meubels opgeborgen, welke ook fijn werkt. Al met al is het een klein racemonster met grote zuigkracht en ook nog eens superzuinig. Bij een volgend type mag het snoer iets langer zijn, dan ben ik supertevreden!

Pluspunten

• compact
  • zeer zuinig
  • lichtgewicht
  • rijd zeer soepel
  • allergiefilter

Minpunten

• snoer van 9m is voor mij te kort
  • simpel design

Linda36 07-11-2017

Niet geschikt voor groot huis(houding)

Niet geschikt voor groot huis of groot gezin met veel vierkante meters.
Wel voor klein huis, appartement, caravan of camper.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Te korte kabel
  • Maakt veel herrie
  • Kleine inhoud zak
  • Buislengte versteller onlogisch
  • Niet echt spannend design

bloempje666 06-11-2017

klein en krachtig

Het is een mooi krachtig compact apparaatje. maar wat is nou de energieklasse? Als ik op het label kijk staat er A maar als ik op alle andere stickers en informatie (incl de doos) kijk staat er AAA. Ik vind dit erg verwarrend en daarmee ook een zeer slechte zaak. Maar dat zegt verder niets over de prestaties natuurlijk. Hij is klein en handzaam, tegelijkertijd is de zak natuurlijk ook zo vol. Iets om rekening mee te houden. Het snoer zou voor mij ietsje langer mogen en het lijkt wel of hij minder geschikt is voor parket/laminaat vloeren vanwege het wat hardere borsteltje dat er op zit. Dus afhankelijk van ieders situatie kan het een heel fijn stofzuigertje zijn.

Pluspunten

• klein en krachtig
  • wendbaar

Minpunten

• niet erg lang snoer

Claudia 06-11-2017

Ik mag de Philips stofzuiger met zak testen, super leuk! Pakket gelijk dezelfde dag in huis gehaald en aan de slag. De stofzuiger ziet er lekker klein en handzaam uit, alles geïnstalleerd en uitgezocht, ik kan alleen de hulpstukken niet vinden (per toeval valt na een paar keer zuigen deze aan de achterkant eruit, dus alsnog gevonden!). Stofzuiger aan en het hele huis schoonmaken in alle hoeken en kiertjes met harde en zachte ondergrond. Wat opvalt is dat het snoer best kort is waardoor ik niet gelijk in 1 keer de benedenverdieping kan zuigen maar van stopcontact moet wisselen en zo heel groot woon ik ook niet weer. Verder vind ik een stofzuiger met zak niet meer echt van deze tijd. De zuigkracht is meer dan voldoende en alles wordt snel en gemakkelijk meegenomen. Tijdens het zuigen valt de zuiger nog wel eens om vanwege het lichte gewicht, beetje vervelend en houd de snelheid tegen. Al met al een leuk stofzuigertje voor als je alleen bent en niet al te veel troep maakt, voor een eensgezinswoning met kinderen en huisdieren niet genoeg stabiliteit en gemak naar mijn idee, ik zou deze daarom niet aanraden.

Pluspunten

• Klein
  • Krachtig

Minpunten

• Kort snoer
  • Stofzuigerzak
  • Valt snel om

Jacky147 05-11-2017

Wat een heerlijk lichte stofzuiger! De stofzuigerslang is lekker lang waardoor je meer plaats hebt om te manoeuvreren. De voet die er bij zit is erg fijn, alleen wat moeilijk om te zetten van tegel naar tapijt en vice versa. De snoer is lekker lang, waardoor je in één keer de hele woonkamer kan stofzuigen. Op tegelvloer en laminaat werkt hij geweldig, hij is enorm wendbaar en zuigt als de beste. Op de vloerbedekking is het een prima stofzuiger. Tot nu toe erg tevreden met deze stofzuiger.

CorinaEB 05-11-2017

Goede stofzuiger met veel zuigkracht

Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken in het bezit en ik ben zeer tevreden. De zuigkracht is enorm, maar goed te regelen om bijvoorbeeld toch ook meubels te kunnen doen. De stang is lang genoeg en makkelijk inschuifbaar en het snoer is lang genoeg om mijn hele benedenverdieping in 1 keer te kunnen zuigen. de hulpstukken zitten handig opgeborgen in de stofzuiger zelf.
Ik ben alleen iets minder tevreden over het grote mondstuk. Hiermee kun je niet makkelijk onder kasten komen of in kleinere hoekjes.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • lang snoer
  • stevige stang
  • licht en wendbaar

Minpunten

• groot mondstuk

Xaviera 04-11-2017

Ideale allesvreter

Licht in gewicht, een ideale stofzuigermond met extra lange steel en een stang die ingeschoven kan worden. Er zat een stofzuigerzak in en een stof/allergiefilter. Jammer vinden we dat er geen reserve van de zak en het filter bijgesloten zitten. Dit is ook gemakkelijk voor het aanschaffen van bovengenoemde items. Het kleine hulpstukje is ook ideaal maar de ring die tussen de bankkussen zat is meegezogen. Oeps. Misschien is het handig hier een grove filter in te zetten zodat kleine dingen niet pardoes in de stofzuiger en dus in de prullenbak verdwijnen. Ideaal was het zuiggemak. Met mijn oude stofzuiger krijg ik haren, pluizen, stof niet van de matten bij de deur. Ik stond versteld van het enorme zuigvermogen op zowel de gladde vloeren als de vloerbedekking vloeren. Ik ben reuze content tot dusver.

Cedric Esser 03-11-2017

Lichte krachtige stofzuiger

Deze super lichte stofzuiger heeft een enorme zuigkracht, zeer wendbaar en heeft een extra hulpstuk voor mijn auto, ik ben super tevreden of deze stofzuiger

Pluspunten

• krachtig
  • lichtgewicht
  • zeer wendbaar
  • extra hulpstuk

Hiska79 31-10-2017

Compact met alle kracht!

Hoe lang moet een review zijn? Eigenlijk kan ik kort maar krachtig zijn: een compacte lichte stofzuiger met een fantastisch resultaat. Maakt niet te veel geluid en is wendbaar en gewoon top in gebruik. Alles zonder moeite goed schoon en met name de anti allergie luchtfilter, wij zijn blij!! Moet ik een nadeel aangeven? Dan had ik er graag meer verschillende losse opzetborstels bij gezien...maar hey, het blijft een topper onder de stofzuigers! :-)

Pluspunten

• Wendbaar
  • licht
  • compact
  • lange steel, geen rugpijn meer!
  • goede kracht

Minpunten

• mis evt. nog een extra opzetborste

LucyMar 23-10-2017

De Philips PowerGo FC8243 compact maar toch krachtig

De Philips PowerGo FC8243 is een zeer zuinige stofzuiger (AAA-energielabel), erg compact maar toch zeer krachtig.
Het product doet waar hij voor staat hij maakt elk huis dan ook grondig schoon en heeft een behoorlijke stofinhoud van 3 liter.

Verder wordt het product compleet geleverd met verscheidene opzetstukken en zelfs met een allergiefilter die alle schadelijke deeltjes opvangt en zo de lucht in je huis zuiver houdt. Ook is deze stofzuiger zeer wendbaar en heeft een snoer
met genoeg lengte van maar liefst 9 meter.

Samengevat, deze stofzuiger is krachtig, handig, licht en een zuinig product en zeker niet te duur dus echt een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Krachtig
  • Lang snoer
  • Allergie Filter
  • Erg zuinig AAA

snoer84 21-10-2017

Erg wendbaar en licht in gebruik

De stofzuiger is compact en het gewicht is licht. Hierdoor is hij makkelijk in gebruik en erg wendbaar. Het snoer is 9 meter lang en daardoor kun je overal bij komen. Draait makkelijk mee om de bocht en kan ook goed onder de bank om alles schoon te maken. De zuigkracht is erg sterk, bij ons speelkleed moet ik het zelfs zachter zetten anders kan ik niet goed heen en weer met de stofzuiger. Makkelijk op te tillen aan het handvat en dat is heel handig als je de trap op moet. Zuigt met gemak alles op ook dierenharen zijn geen probleem. Al met al een superfijne, handige en lichte stofzuiger voor je hele huis!

Pluspunten

• erg wendbaar met rijden
  • lang snoer
  • makkelijk bereik onder bank
  • goed met dierenharen
  • sterke zuigkracht

natashadc 20-10-2017

klein maar krachtig

Ik gebruik dit product:Minder dan een maand

4 / 5

klein maar krachtig

20 oktober 2017

Kleine maar krachtige stofzuiger met aanpasbare zuigsterkte wat maakt dat hij geschikt is voor zowel vloeren, tapijten, meubelen,.. Doordat hij klein is is hij ook licht en ideaal om trappen onder handen te nemen. Het omhulsel komt wel niet zo sterk over als een duurdere stofzuiger maar ik vind hem ideaal voor een beginners stofzuiger, uiteindelijk is hij krachtig en doet hij wat een stofzuiger hoort te doen! Het lange snoer is zeer aangenaam omdat je niet steeds van stopcontact moet wisselen. Hij is ook zeer wendbaar en gemakkelijk op te bergen

Pluspunten

• lang snoer
  • wendbaar
  • licht

Minpunten

• omhulsel minder sterk