Philips 2000 series FC8246 zwart, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 series FC8246 zwart, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ineke van der Veen 01-10-2018

Vrolijke kleur

Ben erg blij met deze stofzuiger. Al jaren is het een enorme klus om de haren van onze Golden Retriever te verwijderen. Verschillende stofzuigers geprobeerd met matig resultaat. Deze stofzuiger met roterende borstel haalt ze echt weg en moeiteloos. Ook met de andere hulpstukken voor meubels en gladde vloeren is het prima werken. Voor mij een uitkomst!

Pluspunten

• Licht
  • 9 m lang snoer
  • Pittige motor
  • Afsluitklepje stofzak
  • Eenvoudig wisselen hulpstukken

Diana Tijssen 19-05-2018

Geweldige stofzuiger

Voor mensen met dieren en veel haren in huis is dit gewoon een geweldige stofzuiger.
De beste van alle die ik ooit heb gekocht..!
Kattenharen gaan er overal super makkelijk vanaf!!
Ik ben er reuze dankbaar voor, dus dankjewel.
Voor mij geen minpunten , want lawaai maakt elke stofzuiger en deze niet meer dan mijn vorige stofzuigers

Pluspunten

• Verwijderd haren moeiteloos
  • Licht om te dragen
  • Snoer lang genoeg

martijnenbianca 11-11-2017

compact, lichtgwicht sofzuiger

Makkelijk hanteerbare, lichtgewicht stofzuiger die doet wat er beloofd wordt. Goede zuigkracht die, met de speciale stand voor dierenharen en opzetstuk, ook daadwerkelijk alle haren opzuigt. Dit op zowel parket als vloerbedekking. Tevens krijgt het alle haren van banken en stoelen af!. Ideaal voor mensen met huisdieren en moeite hebben om alle haren weg te krijgen. Bovendien door de compacte afmetingen en lichtgewicht erg makkelijk te hanteren

Pluspunten

• lichtgewicht
  • goede zuigkracht
  • goed hanteerbaar
  • echt alle dierenharen worden opgezogen

Minpunten

• redelijk kabaal met speciale opzetstuk voor haren

vivette 10-11-2017

De huiskameraad

Een super fijne stofzuiger met een zeer krachtige moter en een lange snoer wat zeer fijn is !!! Hij is er licht dus makkelijk te dragen en op te ruimen want hij neemt niet teveel ruimte in bezit....er zitten vele hulpstukken bij zodat je alle oppervlaktes en meubileer goed kan schoon maken. Ik ben er zeer tevreden over ;-)))

Pluspunten

• vele hulpstukken
  • krachtige moter
  • lange snoer

bruin 09-11-2017
  • Product gekregen

fijne stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger mogen proberen via insiders.
Het is een lichte compacte stofzuiger die echt heel erg krachtig zuigt. Zonder al te veel moeite volgt de stofzuiger je door zijn soepele wielen. De vormgeving vind ik ook erg fijn omdat hij niet al groot is kun je hem makkelijk wegzetten. Door de hulpstukken die erbij zitten kun je alle oppervlakte mooi schoon krijgen.

Pluspunten

• vormgeving
  • gewicht

whoeier 06-11-2017

Heerlijk effectief

Heerlijke stofzuiger, uiterst simpel in gebruik maar door de bijgeleverde accessoires uiterst effectief, zelfs tegen de haren van mijn 3 katten

Pluspunten

• Accesoires

robbernard 04-11-2017
  • Product gekregen

Klein maar dapper

Ik ben zeer tevreden over deze niet al te grote stofzuiger met zak in de mooie kleur groen. Veel meer power dan mijn 8 jaar oude, eveneens Philips stofzuiger. De stevige slang en de inschuifbare stang zijn van een goede lengte en het snoer is liefst 9 meter lang. Het hele huis kan hiermee vanuit 1 centraal stopcontact gestofzuigd worden. De stofzuiger is inclusief een borstel voor de gladde oppervlakken. Met dien verstande dat je de borstel voor de vloerbedekking ook voor de gladde oppervlakken kan gebruiken. Wat ik heel handig en hygiënisch vind is dat je na gebruik de volle stofzak met een klepje kan afsluiten. Een klein nadeel is dat de stofzuiger onderste boven kan vallen als je te wild met de stofzuiger omgaat; dit door het lichte gewicht.

Pluspunten

• Sterke motor

Minpunten

• Licht van gewicht

Zandje 04-11-2017

In alle opzichten een top stofzuiger!!!

Echt een top stofzuiger, ik heb hem mogen testen via de insiders en kan niet anders zeggen dan geweldig. Ik wilde hem graag testen om te kijken of hij echt zo goed werkte tegen de veren en haren van onze huisdieren en ook in dat opzicht maakt hij zijn belofte echt waar. Dus zeker een aanrader!!!

Pluspunten

• Lekker lang snoer.
  • Handig handvat bovenop.

MarijkeK 01-11-2017

compact en krachtig

Heerlijk compact apparaat waardoor het weinig ruimte inneemt. Meerdere opzetstukken waardoor voor alles wel iets is wat het makkelijker maakt. Handig hengsel bovenop waardoor bijv. de trap erg makkelijk stofzuigen is. Krachtig genoeg voor zelfs hardnekkige hondenharen in de mand of in het tapijt.

Pluspunten

• hengsel bovenop
  • roterende borstel opzetstuk

Minpunten

• design

Jeroen 31-10-2017

Goede degelijke stofzuiger

Krachtig zuigende motor en toch valt het geluid super mee. Met de verschillende mondstukken voor diverse vloeren ben ik ook super blij. Ik heb thuis vinyl, carpetten, tapijt en tegels. De kleine accessoires zitten in de stofzuiger dus deze heb je meteen binnen handbereik als je ze nodig hebt. De borstel op de stang is echt ideaal voor mijn leren bank en stoelen. Makkelijk te gebruiken zonder de oppervlakte, in mijn geval het leer, te beschadigen. Daarnaast erg krachtig om alles goed op te zuigen.

jerony 31-10-2017

Super zuigkracht

Wat een super zuigkracht heeft deze stofzuiger.
Met een extra lange snoer is alles bereikbaar.
Zelden een stofzuiger gehad die hondenharen en troep zo goed opzoog.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange snoer

Astrid 30-10-2017

Een fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger, lekker compact en licht in gewicht, je kan deze stofzuiger gemakkelijk op de trap zetten en ook naar boven mee lopen. Bij de stofzuiger zit nog een 2e en zeer fijne stofzuigerborstel en nog eentje zodat je makkelijk haren van huisdieren van de bank en/of stoel kan afzuigen. Echt ideaal! Wat ook erg fijn is, het snoer, deze is lang. In elk geval veel langer dan mijn vorige stofzuiger. En de stofzuigerslang is verstelbaar, wat ook een grote pluspunt is.

Pluspunten

• Compac en licht in gewicht
  • Extra stofzuigerborstels voor oa haren van dieren
  • Anti allergisch filter
  • Lange snoer
  • Stofzuigerslang is verstelbaar

erp11 27-10-2017

keigoed

De prijs kwaliteit is uitstekend, heb een hond en de hondenharen zuigt ie heel goed op, wel maakt ie meer geluid dan mijn vorige, maar is niet storend

Pluspunten

• hondenharen worden goed opgezogen

Minpunten

• maakt meer geluid

Jasper 24-10-2017

Een wolf in schaapskleren!

Bij het openen van de doos, is mijn eerste reactie "Wat is hij klein". Maar al snel ontdekte ik een lekker lang snoer van 9 meter en een eigenlijk handzaam apparaat wat zeker niet onder doet voor een grotere en duurdere Philips-stofzuiger, dit leg ik in de volgende punten uit! Wat vooral fijn is, is dat de "gewone" zuigmond erg goed zijn best doet en meer opzuigt dan in zijn baan ligt, dit komt door het hoge, maar zuinige vermogen en uiteraard ook het mondstuk. Ook fijn is dat de speciale rotorzuigmond voor tapijt en karpetten erg handzaam en flexibel is. De roterende borstel maakt dat hij alle vezels van het tapijt nog eens extra afneemt en dus je tapijt extra diep reinigt. Verder heb je nog het speciale opzetstuk voor haren van huisdieren, als je bijvoorbeeld honden of katten haren uit je bankstel wilt zuigen, door het speciaal vormgegeven mondstuk, kan je alle power uit het apparaat focussen op de haren. Tja er is zeker effect en de haren zijn makkelijk te verwijderen. Ook de herrie van de motor valt erg mee. Al met al een wolf in schaapskleren, boven verwachting en zeker een "Must-have"in een huis met dieren/kinderen.