AEG CX7-2-30DB zwart, blauw, grijs - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Soort
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG CX7-2-30DB zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.nl.

NdB 12-12-2020

Flexibibel en praktisch

Geschreven voor: AEG CX7-2-30DB zwart, blauw, grijs

Ideale stofzuiger. Heel wendbaar en gemakkelijk in gebruik. Nadeel is alleen het schoonmaken van de vloerborstel. Wij hebben onze stofzuiger nu 2 jaar en de batterij wordt nu wel slechter we kunnen onze woonkamer van 19m2 niet meer doen met volle batterij. Voor de rest echt een aanrader.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Joyce 20-04-2020

Top en flop

Geschreven voor: AEG CX7-2-30DB zwart, blauw, grijs

Fantastisch combi apparaat, makkelijk wendbaar, goede zuigkracht, dus multifunctioneel in huis. Ben daar heel tevreden over. Maar het schoonmaken is lastig en een gedoe. De fijnfilter en voorfilter zitten aan elkaar vast, dus bij schoonmaak veel stof, blijft ertussen zitten en ik mis de brushrollclean (al is die aanwezig volgens gebruiksaanwijzing), Dus elke keer borstel eruithalen, haren doorknippen en verwijderen. Dus topapparaat om stof en kruimels te verwijderenom vervolgens bij het schoonmaken weer stof te produceren. ik zou deze versie niet willen aanbevelen. Jammer van deze koop.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl

Smit 19-06-2018

Licht in gebruik, zeer geschikt voor ouderen

Geschreven voor: AEG CX7-2-30DB zwart, blauw, grijs

Onlangs voor mijn ouders deze steelstofzuiger gekocht. Zij hebben nieuw tapijt en gebruikten een Dyson. Deze Dyson was voor hun op tapijt veel te zwaar. Deze steelstofzuiger is licht en flexibel in gebruik en voldoet prima als extra stofzuiger om de vloer bij te houden. Ook bij rugklachten goed te gebruiken. Hij is natuurlijk niet zo krachtig als een gewone stofzuiger, maar gewoon erg handig voor erbij. Mijn ouders zijn er heel blij mee.

Pluspunten

• Handzaam en flexibel
  • Niet licht in gebruik