stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 126 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Bart 19-06-2020

Top, behalve de accu

Geschreven voor: stofzuiger

Ik heb nog nooit een stofzuiger gehad die zo goed is in het reinigen van hoogpolig vloerkleden. Met de roterende borstels gaat dat echt in den mum van tijd.
Accu is natuurlijk een bekend issue: 6-8 uur opladen voor 15 minuten gebruik op de hoge stand. Accu's van gereedschap kunnen tegenwoordig in 20 minuten naar een veel hogere capaciteit worden opgeladen dan deze stofzuiger in 8 uur. Maak een Dyson met verwisselbare 18V makita accu's en dan is mijn droom (voor zover ik over stofzuigers droom) compleet.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Veel borstels e.d.
  • Wendbaar
  • Mobiel

Minpunten

• Accuduur
  • bart.grendelman@gmail.com

Jan de Jong 06-05-2020

Krachtige stofzuiger, maar helaas waardeloze batterij

Geschreven voor: stofzuiger

Twee jaar en vijf maanden terug deze stofzuiger gekocht. Tot voor kort tevreden: batterij capaciteit niet overdadig, maar voldoende. De laatste maand is dat anders: na 3-4 minuten zuigen is de batterij leeg. De klantenservice van Dyson meldt me dat dit komt doordat ik de MAX stand gebruik: dat is de stand waarbij de machine goed zuigt. En deze consequentie van het gebruik van de MAX stand hoor ik nu voor het eerst: ik heb eerdere adviezen voor het verlengen van de batterij levensduur netjes opgevolgt.
Nieuwe batterij kost ruim 90 euro. Die kostenpost had ik graag geweten toen ik dit apparaat kocht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Veelzijdig

Minpunten

• Batterij gaat 2,4 jaar mee
  • MAX stand levert kort leven batterij

Berry Aalten 24-12-2019

Op stand max is de accu duur erg kort is maar tien minuten.

Geschreven voor: stofzuiger

Ben tevreden over het product maar als je stand max gebruikt is de accu al na ongeveer 10 minuten leeg, dus dat is wat minder.

Minpunten

• Accu op stand max te snel leeg

Péronne 18-12-2019

Goede aankoop

Geschreven voor: stofzuiger

Makkelijk even snel de stofzuiger pakken. Zuigt goed. makkelijk te legen. Geluid acceptabel. Ik vind alleen de steel iets te kort. Krijg toch de neiging om krom te lopen.

Minpunten

• Korte steel

Leon 13-12-2019

Goede zuigkracht, niet te zwaar, behendig

Geschreven voor: stofzuiger

Gekocht vanwege de goede beoordelingen mbt huistofmijt, fijnstof en dierenharen. Doet wat het moet doen! Vooral de tapijten zijn bijzonder schoon. Als je een allergie hebt op gebied van hooikoorts of huistofmijt, leeg deze stofzuiger dan niet!! Ik heb het 1x gedaan en 3 dagen extreem last gehad. Laat het door iemand anders doen, gezien er blijkbaar toch een explosie aan mijt, stof vrij komt bij het deponeren. Los hiervan, extreem goed werkend. Met de batterij kunnen we net ons hele huis doen (grote woonkamer en gangen plus 4 slaapkamers)

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Behendigheid
  • Werking

Minpunten

• Accuduur
  • Prijs

Rob 09-08-2019

Super

Geschreven voor: stofzuiger

Goed product vooral voor katten haren als je ziet wat je eraf haal niet normaal
Met de verschillende accessoires kom je ook op verschillende plekjes.

Pluspunten

• Zuig goed
  • Verschillende accessoires

Minpunten

• Duur

Lioness50 13-06-2019

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: stofzuiger

Hij overtreft al mijn verwachtingen. Heerlijk dat er geen snoer aan zit. Ideaal dat je hem als kruimelzuiger kunt gebruiken. De verschillende hulpstukken zijn er 'Klik' zo aan te zetten. Makkelijk te legen en de zuigmonden zijn goed schoon te maken. Het enige 'minpuntje' is voor mij het geluid: na één keer stofzuigen deed de papegaai het geluid perfect na en hij vind het een prachtig geluid, want hij doet het de hele dag na.

JThEm Asselman 08-06-2019

Tegenvaller

Geschreven voor: stofzuiger

Hij zuigt niet goed langs de randen .De zuigmond verliest onderdelen die er ingeklikt zitten en de Borstel gauw versleten
Er komt door gebruik gegeven ogenblik ruimte tussen het apperaat en stang [uitlubberen door de beweging]Eigenlijk spijt dat ik 599 euro heb betaald voor een apperaat waar ik hogere verwachtingen van had.Zal geen nieuwe meer kopen.
Dyson Benelux 11-06-2019

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij stellen uw moeite zeer op prijs.
Het spijt ons om te horen dat u niet geheel tevreden bent met uw V10 en zouden u graag willen helpen.

Indien u bepaalde problemen heeft zoals het vroegtijdig beschadigen van de stofzuiger zouden wij u graag willen adviseren contact met ons op te nemen.
Wij staan voor u klaar om allerlei soorten problemen binnen of buiten garantie voor u op te lossen!

U kunt ons bereiken via onze gratis hulplijn 0800-0206203 van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 20:00 en op Zaterdag van 08:00 tot 14:00.

Arjen - Dyson Benelux

Linda Azrar 13-04-2019

Stofzuigen doe ik nu met plezier.

Geschreven voor: stofzuiger

Sterke zuigkracht en makkelijk verwisselbare hulpstukken. Het snoerloze is ideaal voor trappen. Met de hulpstukken kan je makkelijk in de hoeken komen, en je hebt geen stofzakken nodig.

Pluspunten

• snoerloos
  • krachtige zuigkracht

JThEm Asselman 18-02-2019

Dyson V8 Absolute Pro

Geschreven voor: stofzuiger

Had er meer van verwacht langs de kanten van de plinten zuigt die niet goed .Bladeren van planten zuigt die niet op zuigmond verliest onderdeeltjes borstel snel versleten .speling uitlubberen bij de aansluiting .Heb 599 eurie betaald 8 maanden in bezit beter in de asbak kunnen gooien .Jammer dat ik zo naïef ben geweest

Jan Kamps 03-02-2019

Wij zijn heel tevreden hij voldoet aan onze verwachting.

Geschreven voor: stofzuiger

Hij is niet zwaar voor bv het is makkelijker om een trap te zuigen en je pakt hem sneller hij is snoerloos.
hij is makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • licht in gewicht
  • zeer goede zuigkracht
  • minder lawaai

Minpunten

• geen

Inger1951 26-01-2019

Het gemak dienst de mens

Geschreven voor: stofzuiger

Dit had ik veel eerder moeten doen, ik gebruik hem voor de zolder en 3 slaapkamers maar voor al voor de trappen, geen gezeur met snoeren. Ook mijn matrassen gelijk gedaan en ondanks dat ze nog geen half jaar oud zijn schrok ik wat er af kwam. Het legen is nog gemakkelijker. Geen vieze handen meer. En zo weer in de oplader, klaar voor de volgende beurt.

Pluspunten

• Geen snoeren
  • Geen gesjouw met zware stofzuiger

Iris Jansen 03-12-2018

Goed product

Geschreven voor: stofzuiger

De stofzuiger zelf is erg prettig. Hij ligt fijn in je hand en je komt gemakkelijker en sneller op plekken dan met een snoerstofzuiger. Ik wil niet meer anders!
Wat wel een minpunt is: de stofzuiger werd met een kapotte accu geleverd. Uiteindelijk bood Dyson aan een nieuwe op te sturen, en ter compensatie ook een nieuwe opzetborstel. Ik heb hier 2 weken op moeten wachten, vaak achteraan moeten bellen, omdat UPS niet in het weekend of 's avonds levert.
Uiteindelijk heb ik mijn nieuwe accu gekregen, maar geen nieuwe opzetborstel....

Pluspunten

• Goede stofzuiger!
  • Wil niet meer anders!

Minpunten

• Kapotte accu geleverd
  • Leveren nieuwe accu moeizaam

Lida Take 27-11-2018

Super service.

Geschreven voor: stofzuiger

Wat een gemak deze stofzuiger. Je pakt hem snel en is super efficient. Had 3 stofzuigers in gebruik. Iedere verdieping 1. Alle 3 naar de kringloop. Had deze V8 jaren eerder willen hebben.

Pluspunten

• Licht snoerloos
  • Zuigt supergoed

• Geen9

Billy 24-11-2018

Fantastisch

Geschreven voor: stofzuiger

Super handig in gebruik. Echt heel handig! Hij is licht. Heb je fysieke klachten en is stofzuigen te zwaar voor je dan is dat met de dyson miss niet. De opzetstukken zijn erg fijn. Het leegmaken van het reservoir gaat snel en makkelijk. Ik kan eindelijk lopen in mijn berghok. Hij neemt veel minder ruimte in beslag. En ik had voorheen 2 stofzuigers voor boven en beneden. Dat is niet meer nodig. De dyson is licht. Hoogpolig kleed zuigen is makkelijk nu!! En snel!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Handig in gebruik
  • Zuigen op moeilijke plekken is eenvoudig
  • Meer ruimte in je berging
  • Ook als kruimeldief

Minpunten

• Geen!!!!!!

Marcus 22-11-2018

Waanzinnige look

Geschreven voor: stofzuiger

Omdat het een actie was van Dyson, heb ik dit product aangeschaft. Had ik eerder willen doen omdat ik het design van de Dyson stofzuiger waanzinnig vind, maar te duur om aan te schaffen. Gebruik veel beter dan verwacht, top.

• Performance
  • Accessoires

LBoers 22-11-2018

dyson V8

Geschreven voor: stofzuiger

nee werkt niet zoals het zo moeten werken, na 30 seconden doet tie het niet meer, terug gestuurd krijg ik de oude weer terug, werkt ook niet, hopelijk dat met de nieuwe onderdelen het wel zal gaan werken
Dyson Benelux 23-11-2018

Beste L. Boers,

Bedankt voor uw review. Het spijt me te lezen dat u dit heeft ervaren. Als een product terug word gestuurd, door wat voor reden dan ook, zorgen we er altijd voor dat de klant een nieuwe machine terug krijgt of het geld terug mocht het niet naar verwachting zijn. U geeft aan dat er nieuwe onderdelen zijn toegestuurd. We gaan ervan uit dat uw machine hierdoor weer correct zal functioneren. Mocht het dan nog niet zo zijn dan zullen we er wel voor zorgen.

Dyson Benelux

Frank Vossen 21-11-2018

Voor mij de nieuwe inovatie in stofzuigen

Geschreven voor: stofzuiger

Heb voor de dyson v8 gekozen omdat hij zwaar in prijs was verlaagt, dus echt zijn geld waard. Door het draadloos stofzuigen houd ik extra tijd over voor de leuke dingen in het leven! Het makkelijk wendbaren kop stuur je makkelijk overal heen. En de extra set ( nu tijdelijk gratis er bij ) maakt het stofzuigen makkelijk op alle plaatsen. Al met al een top product en zijn geld waard.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Geen zak meer nodig
  • Super wendbaar
  • Makkelijk weg te bergen ( klein )

Minpunten

• 40 min werkende accu
  • 2 koppen nodig ( 1 harde vloer 1 zachte vloer )

Anette 13-11-2018

Super zuigkracht.

Geschreven voor: stofzuiger

Super handig, je haalt hem van de accu en je kunt meteen beginnen met zuigen. Geen gedoe meer met stekker in het stopcontact en in mijn geval geen verlengsnoer meer nodig.
Het hele appartement (groot) op 1 acculading schoon. Ik pak nu de zuiger veel sneller dan voorheen.

Pluspunten

• Super zuigkracht.
  • Handig en wendbaar in gebruik.

Minpunten

• Wieltjes borstel zouden van rubber mogen zijn.
  • Krassend geluid op de grindvloer.
  • Mis de zuigstand voor b.v. gordijnen.

Marion 03-11-2018

Prima aankoop !

Geschreven voor: stofzuiger

Opgehangen in de buurt van de kattenbak i.p.v. de kruimeldief. prima zuigkracht. Jammer dat er geen continu knop op zit. Doordat je de motor tilt ligt hij wel een beetje zwaar in de hand. Legen stofreservoir werktc perfect. Kortom een top produkt !

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Zak- en snoerloos
  • Leuk design.

Minpunten

• Beetje zwaar
  • Geen continuknop

marc 31-10-2018

Accuduur !!!!!!!!!!!!!!!!!

Geschreven voor: stofzuiger

Wat niet vermeld wordt in gegevens voor de aankoop is de werkelijke batterijcapaciteit bij gebruik op max met borstel=7 minuten. De opgegeven werkduur is in werkelijkheid zonder borstel en op de low stand.
Dyson Benelux 31-10-2018

Hallo Marc,

Bedankt voor uw review. Hierbij een overzicht van het accuduur.

Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 40 minuten
Met gemotoriseerde vloerzuigmond: 25 minuten
Met de mini gemotoriseerde borstel: 30 minuten
In de max-modus: 7 minuten.

De V8 heeft geen low stand maar een normale stand en een max stand. De max stand is aan te raden voor hardnekkig vuil en voor op vloerbedekkingen. Ik raad u aan om niet onnodig de machine in de max stand te houden om zo langer te kunnen genieten van de accu.

Mocht dit niet het geval zijn dan raad ik u aan om telefonisch contact op te nemen met de Dyson helpdesk met al telefoon nummer: Nederland: 0800-0206203 België: 0800-39208

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Vanheel Michael 30-10-2018

De miskoop van mijn leven

Geschreven voor: stofzuiger

Dit product gekocht bij ... op 24/112016 voor de prijs van 569,00 euro + 30,00 euro voor de verlengde garantie.
Na een paar minuten stofzuigen stopt het toestel.
Terug naar ...l; volgende reactie: maar mijnheer, je moet na elke beurt het toestel ontstoffen!!!
Dus je hebt twee stofzuigers nodig.
Terug naar ....; zelfde antwoord.
Toestel nadien niet meer gebruikt!!!
Dyson Benelux 31-10-2018

Hallo Michael,

Bedankt voor uw review. Het spijt me te lezen dat u dit ervaart. Het is mogelijk dat de machine stopt doordat het verstopt zit. Het is daarom aan te raden om de filter schoon te maken volgens het instructie video in de link: https://www.youtube.com/watch?v=hAQTrS9zpeQ&t=8s.
Mocht hierdoor het niet opgelost zijn dan wil ik u aanraden om telefonisch contact op te nemen met de Dyson helpdesk (Nederland: 0800-0206203 België: 0800-39208) Om te kijken voor een gepaste oplossing. Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Miranda 25-10-2018

De beste!

Geschreven voor: stofzuiger

Ongelofelijk blij dat ik deze mocht testen. Ik had nooit gedacht dat ik zoveel geld voor een snoerloze stofzuiger zou overhebben. Maar ik kan je na een jaar vertellen dat ik de volgende keer zonder aarzelen zoveel geld ga uitgeven, want deze machine is geweldig. Als ik 1 ding moet vermelden dat ik niet zo fijn vind dan is het dat het mij niet lukt om in smalle lange hoeken te komen, naast mijn nachtkastjes of onder het electrische bed dat dan omhoog staat.
Ik heb ook geen enkele moeite met de 40 minuten accuduur. De max stand gebruik ik niet, dat is iets voor hoogpolig tapijt. Maar mijn huis stofzuig ik er bijna 2x keer mee, onder en boven, maar we hebben dan ook geen villa. Iedereen in dit gezin pakt even snel de Dyson om even snel de modder, suiker of andere ongelukjes op te ruimen, dat gebeurd met de gewone stofzuiger niet. Iedereen is hier heel happy met onze Dyson vriend. Ik heb ook het idee dat stof net iets langer weg blijft omdat hij zoveel opzuigt.
Nog 1 minpuntje, tijdens koude dagen en warmte in huis krijg ik schokjes van het oplaadpunt aan de achterkant, omdat je hand eroverheen zit. Ik ben statisch geladen blijkbaar.

Pluspunten

• Het gemak
  • zuigkracht
  • HEPA filter

Minpunten

• Komt niet goed in smalle hoeken
  • het oplaadpunt aan de achterkant

Arie 24-10-2018

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: stofzuiger

Geweldig aparaat, mooi om te zien, mooie hulpstukken, ligt heerlijk in de hand. Zuigt geweldig, makkelijk te legen.

Pluspunten

• Werkt pergect
  • Heerlijk, zonder snoer en slang

Ericsson 20-10-2018

Super-apparaat! Goed, handig, makkelijk!

Geschreven voor: stofzuiger

Had hem eerder moeten aanschaffen. Kost wat geld, maar is het zéker waard! Wat een handig ding! Je pakt hem veel eerder dan de gewone stofzuiger.

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Handige hulpstukken.

Minpunten

• Even wennen aan de aan/uit knop.