Philips PowerPro Expert FC9746 metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9746 metallic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 26-09-2022

Ik ben nooit echt enthousiast geweest.

Ik ben nooit echt enthousiast geweest van deze stofzuiger. Op de handgreep zitten drie knoppen voor aan/ uit en +/ - voor zuigkracht. Vooral de instelling voor zuigkracht druk je nog wel eens per ongeluk in waardoor hij uiteraard minder goed zuigt. Dit vond ik erg vervelend. Pluspunten zijn wel het opberg vak van de accessoires en legen vind ik ook geen probleem. ALLEEN NU is de handgreep afgebroken en deze is niet los te krijgen. Na 3 a 4 jaar vind ik zo’n apparaat afschrijven erg snel.

Pluspunten

• opberg vak van de accessoires
  • Leegmaken

Minpunten

• Bedienknoppen
  • Handgreep niet stevig

G.W. 01-01-2019

Beste Philips stofzuiger tot nu toe

De motor van de vorige Philips stofzuiger was na 13 jaren doorgebrand. Na online vergelijk bij deze Philips uitgekomen. Dan merk je hoeveel vooruitgang Philips met stofzuigers heeft geboekt. Een nieuwe dimensie. Stil, zakloos is ideaal, makkelijk schoon te houden, zuigt goed op onze houten en stenen vloeren. Makkelijk wendbaar en het los te koppelen buissysteem is erg handig. Je klikt de lange buis er zo van af om even de vensterbank met de borstel mee te nemen. Ook het regelen van de zuigkracht op het handvat is praktisch, eveneens het aan het uitzetten vanaf het handvat.

Pluspunten

• Praktisch in gebruik
  • Multifunctioneel handvat (zuigkracht en aan/uit)
  • Makkelijk schoon te houden
  • Zakloos
  • Koppelsysteem buizen

Minpunten

• Stof en haar blijft deels in borstel hangen
  • Stofzuigen blijft lawaaiig

Suus 16-03-2018

Waardeloos ding

Wij hebben deze stofzuiger nu iets meer dan een jaar in gebruik. De zuigborstel duwt het vuil vooruit in plaats van het op te zuigen, het handvat waar de batterijen inzitten in afgebroken en het ophangsysteem voor de extra hulpstukken valt continu van de steel af....en dit alles bij normaal huishoudelijk gebruik.

G.W. 01-01-2019

@Redactie, deze review hier graag verwijderen. Zoals Jan aangeeft is dit geen review van dit model.

Jan 30-09-2018

Dit is NIET een review voor de Philips FC9746. Deze heeft geen batterijen en ophangsysteem voor de extra hulpstukken!