AEG VX7-2-ECO zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-2-ECO zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Voort 03-11-2020

stille, krachtige stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

De stofzuiger is erg mooi stil. De zuigkracht is enorm en moest ik echt een stuk terug zetten om vastzuigen op kleden te voorkomen. Wat minder is dat de uit geblazen lucht snel gaat stinken (na twee stofzakken al) ik denk dat dit komt omdat er veel geluidsisolatie (een soort ondertapijt) in de stofzuiger zit om het geluid zo laag te houden. Geloof dat hier de vieze door komt anders snap ik het niet. Heb een klein hondje, maar mijn vorige stofzuiger Miele stonk na een paar jaar nog niet. Heb AEG een mailtje gestuurd met deze vraag maar nog geen antwoord gekregen.

Pluspunten

• stil
  • goede zuigkracht
  • mooi lang snoer

Minpunten

• erg snel vieze lucht uit de stofzuiger
  • duurzaamheid kan ik nog niet te zeggen

ties 11-01-2020

groot gebruiks gemak

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

fijne lichte stofzuiger met meer dan voldoende zuigkracht, veel minder lawaai dan mijn vorige stofzuiger en zeer wendbaar door de zwenkwielen

Tijs 13-01-2019

Stille kracht

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

We hadden een stofzuiger van ongeveer 4 jaren oud. Deze was echt op.
We hebben verschillende stofzuigers vergeleken en uiteindelijk voor de eco gekozen. Andere versies hebben andere acc. maar die hebben we niet nodig.
Naar de stille zuigmond zit er ook een parketzuigmond bij met wieltjes voor harde vloeren.
De machine is zeer stil. Op vol vermogen kunnen we elkaar goed verstaan.
De zuigkracht is zeer goed en moest zelfs minder hoog ingesteld worden om niet vast te zuigen aan bijv de deurmat.
De lengte van het snoer is ideaal en door het platte ipv ronde snoer past het bij ons zelfs onder een gesloten deur door.

Pluspunten

• Stil
  • Extra acc
  • Grote zuigkracht
  • Instelbare zuigkracht
  • Extra lang snoer

Minpunten

• Adapterring in mini borsteltje laat los

Shea 20-09-2018

een lust

Geschreven voor: AEG VX7-2-ECO zwart

De stofzuiger oogt door zijn kleurstelling al milieuvriendelijk. Volgens de beschrijving is hij van 60% gerecycled plastic gemaakt. Hij verbruikt weinig stroom. Na één keer zuigen bleek al, dat hij een goede en regelbare zuigkracht heeft. Hij is bijzonder wendbaar en goed mee te trekken door de drie zwenkwieltjes . En hij is stil! Je hoort het zuigen meer dan dat je de motor hoort. Hij is licht en compact. Hopelijk hebben we er nog lang plezier van.

Pluspunten

• Gerecycled plastic
  • stil
  • wendbaar
  • energiezuinig
  • compact en licht

Minpunten

• opengeklapt is het scharnierpunt zwak