Dyson V8 Absolute - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Zuigkracht (maximaal)

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Bern Bernsma 26-09-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger, korte zuigduur, geen slang

Het is echt een perfecte stofzuiger om even een kamer te stofzuigen. Hij is wel aan de dure kant, maar daar staat het gemak tegenover.

De zuigduur van 40 minuten is in realiteit iets van 7 minuten op de hoogste stand. In de laagste stand zou 40 minuten haalbaar moeten zijn.

Het onderhoud van het apparaat, de opzetstukken en de filters is kinderspel. Even afspoelen, laten drogen en klaar!

Persoonlijk had ik wel verwacht dat er een slang bij zou zitten. Een slang is wel een must wil je overal bij kunnen. Die moet je dan weer voor € 50 aanschaffen.

Er is veel verwarring bij winkels aangaande de prijs en de naam. De vorige versie van de 'V8 Absolute' staat te koop voor een dikke € 500, terwijl de huidige versie voor een dikke € 600 te koop staat. In de winkels, zoals de Mediamarkt, weet men niet wat het verschil tussen de oude en de nieuwe versie is. Ik hoop dat ik nu dus niet € 100 heb weggegooid aan alleen het woordje 'nieuw'.

Pluspunten

• Draadloos
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Zeer handige opzetstukken

Minpunten

• Zuigduur
  • Geen slang
  • Onduidelijkheid over oude en nieuwe versie