Miele Complete C3 PowerLine - SGSF3 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 PowerLine - SGSF3 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Laura 31-05-2022

Bijzonder fijne stofzuiger!

Ik ben erg tevreden, zeer strakke uitvoering, gemakkelijk in gebruik en heel wendbaar. Prettig gewicht (hij is niet te zwaar) en ook niet te luid. Al met al het geld geheel waard, je hoeft eigenlijk niet te bukken om aanpassingen te doen tijdens het zuigen door het gemakkelijke handvat. Een wereld van verschil met het vorige apparaat, een aanrader voor wie stofzuigen aangenamer wilt maken.
Zeer constante resultaten en grote betrouwbaarheid zijn voor ons belangrijke redenen om voor Miele stofzuiger te kiezen. De prijs ligt wel wat hoger dan de andere modellen, maar met Miele krijg je daar wel kwaliteit voor terug. Bijzonder fijne stofzuiger!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht Gewicht

Piet S 24-04-2022

Dit is een blijvertje

Sinds een week deze stofzuiger omdat de vorige (ander merk) niet langer goed zoog. Erg tevreden, zeer strakke uitvoering, gemakkelijk in gebruik en heel wendbaar. Prettig gewicht (niet te zwaar) en ook niet te luid. Al met al het geld geheel waard, je hoeft eigenlijk niet te bukken om aanpassingen te doen tijdens het zuigen door het gemakkelijke handvat. Een wereld van verschil met het vorige apparaat, een aanrader voor wie stofzuigen aangenamer wilt maken.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Gebruiksgemak
  • Luidheid
  • Gewicht

e************@g******** 04-11-2021

Tevreden over Miele stofzuiger

Zeer tevreden over Miele. Mijn vorige Miele stofzuiger heeft 20 jaar trouwe dienst gedaan.
Mijn nieuwe Miele C3 heeft een hoge zuigkracht, maar is toch goed regelbaar. Makkelijk met zichtbare instellingen voor diverse soorten vloeren.

Pluspunten

• Overzichelijke instellingen
  • Hoge zuigkracht

Kees van Zijtveld 27-05-2020

Geweldige snoerlengte en actieradius

Al tientallen jaren stofzuigen wij met een Miel stofzuiger. Zeer constante resultaten en grote betrouwbaarheid zijn voor ons belangrijke redenen om voor Miele stofzuiger te kiezen.

Pluspunten

• Laat je nooit in de steek!
  • Veel stofzuigbeurten zonder problemen.

Henk 29-11-2019

Toch weer een miele

Goede regelbare zuigkracht. Licht in gebruik door prima wielen. Lang snoer. Attributen voldoen als verwacht.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lang snoer
  • Krachtig

Inge 04-11-2019

Bijzonder fijne stofzuiger

Van alle stofzuigers die ik heb gehad of bij anderen heb gezien, zuigt deze Mile het beste. Alle hondenharen worden niet verplaatst, maar echt opgezogen. Ook matten of kleden kun je met de turboborstel goed reinigen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • zuigkracht goed te regelen
  • grote actieradius
  • voldoende accessoires

Minpunten

• n.v.t.

Tiny 10-06-2019

Prima stofzuiger met een goede zuigkracht.

Weer een prima stofzuiger van Miele. Doet wat hij moet doen.
Een goede verstelbare zuigkracht met diverse hulpstukken.
Extra lang snoer waardoor je dus een groot bereik hebt.

Pluspunten

• Prima zuigkracht
  • Extra lang snoer

Marjan 11-01-2019

Valt tegen, schuift prulletjes weg, haren hangen aan borstel

Deze uitvoering valt me erg tegen. Hij schuift prulletjes etc vooruit en hondenharen zitten vast in de borstel. Jammer, want daar hebben we hem juist voor gekocht! De zuigkracht is prima! Hulpstukken, gebruiksgemak etc is zoals ik van een Miele stofzuiger verwacht.

Pluspunten

• hulpstukken
  • gebruiksgemak

Minpunten

• hondenharen zitten vast aan de borstel
  • schuift prulletjes op de grond vooruit

A. Hoogsteder 21-11-2017

Grote zuigkracht/compact model /telescopische zuigbuis

Ik was al een Miele fan maar ben weer terug gegaan naar Miele. Ik had twee jaar geleden een Dyson gekocht zonder stofzak dat werkte voor geen meter. Slechte zuigkracht en het reinigen of wel leeg halen stofcontainer was een smerig klus. Nu heb ik de gewone stofzak weer terug en hoef niet meer aan het stof te komen. De oude onderdelen van mijn vorige Miele stofzuiger kan ik weer op deze SGSF3 Complete C3 gewoon weer gebruiken.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compleet/compact
  • hygienische stofafvoer
  • In hoogte verstelbare zuigstang
  • Zuigkracht makkelijk in te stellen

Ben Goirle 20-09-2017

prima zuigkracht

Prima zuigkracht goed te regelen jammer dat het uitblaasfilter 1 maal per jaar vervangen moet worden(€ 22,-) en niet schoon te maken is.

Pluspunten

• zuigkracht
  • zuigkracht is te regelen

Minpunten

• aanschaf uitblaasfilter