AEG VX8-4-BM-M - Reviews

3,8

• Slecht
  • Slecht

Marlies 01-06-2018

Zwaar in gebruik, veel irritatie

Heb hem gekozen omdat ie stil is maar dat is dan ook alles. De rest is waardeloos. Hij is zwaar en log, rijdt niet makkelijk mee, keert niet doordat de slang te stug is, (die wil zijn eigen kant op) en er geen extra draaihoek tussen slang en stofzuiger zit. Hij zuigt slecht, moet overal 5 keer overheen gaan en dan ligt er nog steeds wat. De "ergonomische" handgreep krijg ik na 3 minuten al pijn in mijn pols van omdat ie draait naar de andere kant dan waar je heen wil, dus ik heb een normale handgreep besteld. Kostte 25 euro extra. Als je hem op zijn kontje in de kast wil zetten, dan hangt ie aan je vingertoppen met al dat gewicht, niet zo prettig. Het is elke keer een gevecht om met deze stofzuiger te werken en levert enorm veel irritatie op. Voor deze stofzuiger ook veel te veel geld betaald voor wat ie levert. Heb veel spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• zuigt niet
  • draait niet mee
  • log en rijdt niet mee
  • handgreep is helemaal niet ergonomisch
  • slang is heel stug en gaat zijn eigen weg

Cats 10-05-2018

Niet geheel tevreden

Grootste voordeel is dat deze stofzuiger zeer stil is, zeker in vergelijking met onze oude Miele. Nadelen zijn er ook. Geen hulpstukken met kleine vorm om bij kieren te komen, zuigkracht zeer matig op niet vlakke harde ondergrond, slang aan de korte kant en greep komt mij niet ergonomisch over. Onze oude Miele maakte meer lawaai maar presteert beter.

Pluspunten

• Zuigkracht op vlakke harde vloer voldoende

Minpunten

• Zuigkracht op oneffen ondergrond matig
  • Geen hulpstuk voor kieren en tussen spijlen
  • Stang te kort
  • Handgreep voelt niet ergonomisch
  • Rolt niet makkelijk over snoer en plinten

Rene 19-05-2018

Ik heb deze vandaag gekocht en er zit wel een hulpstuk bij voor kieren.

Het is een 3 in 1 borstel. Dat is de het kleine hulpstuk met de opzet borstel. Deze kun je andersom er op zetten en dan heb je een plinten zuiger. Ook kun je dit hulpstuk openklappen dan kun je er bv het tapijt op de trap mee stofzuigen.

Jacco 03-02-2018

AEG vx8

Ouwe miele stofzuiger cat and dog was erg luidruchtig. Mede door verkeerd geplaatste stofzuiger en stofzuigen. Hierdoor schade aan machine.

Dus stille AEG vx8 leek ons wel ideaal. Op verschillende sites goed uit de bus

Nou had ik maar weer een miele gekocht. Bij lang stofzuigen, pijn in handen van vasthouden greep. Echt niet ergonomisch. Zuigkracht is stuk minder als oude miele. En vloermond op kleed is een ramp. Kan maar 1 kant op zuigen, anders denk ik dat handvat breekt.

Denk dat deze geen 10 jaar meegaat. Waarschijnlijk heb ik hem van irritatie dan al opgeruimd....

Pluspunten

Minpunten

• Handgreep niet ergonomisch, waardeloos!
  • Vierkante zuigmond. Geen ronde hulpstukken
  • Opzetstuks kieren/plumeauzuiger zwak!
  • Zuigkracht onvoldoende
  • Etensresten slecht opzuigen van laminaat

CvA 30-12-2017

Slecht in gebruik

Slang te kort te stug slaat daardoor tegen meubels muren en servies gaat van de salontafel en stofzuiger volgt daardoor slecht staat te dicht achter gebruiker.
Greep niet ergonomisch last van tennisarm klachten komen boven door slechte bediening, sturen zuigmond geen aanrader deze stofzuiger oplossing is er wel maar op mail bij Aeg wordt niet gereageert. Oja handig de grote wielen om over het snoer te rijden jammer dat het kleine zwenkwiel die als eerst het snoer over moet dit niet doet.

Minpunten

• Korte slang
  • Ergonomische greep
  • Parketborste
  • Totaal gebruik
  • Service telefonisch