Dyson Ball Multi Floor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Ball Multi Floor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

j************@t********* 30-12-2022

Miskoop

Geschreven voor: Dyson Ball Multi Floor

Waardeloos wat de vorige Dyson te lomp was is deze te kietscherig alles draait knikt overbodig magere kwaliteit steel de voet schuift het vuil voor zich uit.
Oprol systeem weigert af en toe.
Tweede maar laatste Dyson

Pluspunten

• Redelijke zuigkracht

Minpunten

• Schuift de troep voor zich uit
  • Zwak materiaal
  • Te veel overbodige knikpunten
  • Voet zuigt zich vast

Jack 15-07-2018

Goede zuigkracht. Veel accessoires

Geschreven voor: Dyson Ball Multi Floor

Na elk jaar een goedkope Bestron te kopen . Ditmaal gekozen voor Dyson.

Onze eerste dure Dyson bevalt gelukkig.
Ondanks de slechte reviews wbt zuigkracht en geluid . De zuigkracht is in te stellen op de soort vloer.(check eerst de manual betreffende instellingen alvorens gal te spuwen over t product terwijl de gebruiker het product niet goed gebruikt).

Ondanks 2 katten en een harende hond fixt de Dyson elke dag weer een schoon huis.
En genoeg garantie voor dit huishouden.

Al met al.
Goede aankoop. Maar super tevree.
Ben zelfs zo tevree dat ik nu maar weer even ga stofzuigen. .!

Fijne zondag allen.
Groet,
JAcK

Pluspunten

• Blijvende zuigpower
  • Opvangbak groot genoeg.
  • Veel accessoires
  • Stiller
  • Design meubelstuk.

Minpunten

• Duurder dan goedkope segment.

thesailor 18-06-2018

opbergen stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Ball Multi Floor

In tegenstelling met de vorige serie is het opbergsysteem bij de Dyson ball modellen ver van compact en bovendien gemakkelijk gebroken.
Verder een uitstekend product

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• opbergsysteem

Hans 09-02-2018

Teleurstellend apparaat

Geschreven voor: Dyson Ball Multi Floor

Een complete miskoop. Na 1 jaar rot het wirl er gewoon vanaf. Binnenin afgebroken...en niets meer aan te doen. De zuigkwaliteiten vallen ook zwaar tegen. Lawaai daar is ie dan wel goed in. Nooit weer een Dyson.

Pluspunten

• Veel lawaai, als je er van houdt

Minpunten

• Duur
  • Zuigt niet zo goed als beloofd
  • Lawaai
  • Kwaliteit ver onder de maat
  • Lompe hulpstukken

Dyson Benelux 05-03-2018

Beste Hans,

Dank voor uw review. Jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over het toestel en dat er een defect is. Op het toestel zit 5 jaar garantie, het is mogelijk om een monteur aan huis te ontvangen voor reparatie.

Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer:
Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

We helpen u dan graag verder.

Dyson Benelux 13-02-2018

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent over de zuigkracht van het toestel en er een defect is.
Het is zeker niet de bedoeling dat het wiel van het toestel gaat. Op het toestel zit 5 jaar garantie. Graag lossen we het defect op door een monteur het toestel te laten repareren evnetueel aan huis. Ik wil u daarom verzoeken om telefonisch (0800 0206203) contact met ons op te nemen. We horen graag van u.

Groeten,

Nienke 27-01-2018

Dyson Ball Multi Floor+

Geschreven voor: Dyson Ball Multi Floor

Na onze vorige dyson is dit echt een miskoop.
De pneumatische vloerzuigmond schuift alle honden haren en broodkruimels alleen maar voorruit ipv dat hij ze opzuigt.
Hij zuigt zwaar en ruimt niet zo klein op als de vorige. Het leeg systeem voelt gammel.

Pluspunten

• Hij ziet er mooi uit

Minpunten

• pneumatische vloerzuigmond
  • Lastig op de bergen
  • Gammel

Dyson Benelux 29-01-2018

Beste Nienke,

Dank voor uw review. Vervelend dat u niet tevreden bent over de stofzuiger. Zoals u omschrijft lijkt een andere borstel voor uw vloer beter geschikt.
Zou u contact met ons op kunnen nemen via 020 521 9890, zodat een van onze helpdeskmedewerkers u verder kan helpen? Op het toestel zit 5 jaar garantie, mocht er in de toekomst een defect zijn, lossen we dit graag voor u op.

Henny 22-01-2018

Tyson v8

Geschreven voor: Dyson Ball Multi Floor

Dit is mijn tweede dyson en wederom ben ik zeer tevreden. De pneumatische vloerzuigmond vind ik echter niet prettig. Ik hen een parketvloer en daarop zuigt het zwaar en krasserig. Niet dat ik krassen zie maar het raspende geluid over de vloer vind ik vervelend. Zelfs in de lichtste stand vind ik het zwaar hanteerbaar.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Redelijk stil
  • Goede accescoires bijgeleverd

Minpunten

• De pneumatische vloerzuigmond

Marlou 30-12-2017

Achteruitgang vergeleken bij mij 10 jaar oude dc30

Geschreven voor: Dyson Ball Multi Floor

Na 10 jaar begonmijn oude dyson dc30 toch wat aan zuigkracht te verliezen. Deze aangeschaft, maar hij valt erg tegen. De pneumatische zuigmond zuigt zich aan de vloer vast, waardoor het zuigen een aanslag op de rug is (het terugtrekken van de zuigmond geeft heel veel weerstand, ook bij de laagste zuigsterkte) De vorige kon heel klein compact worden opgeborgen, deze past niet meer in de kast omdat de slang niet om het apparaat kan worden geslagen. De accessoires zitten op een vervelende plek aan de steel, ik stoot ze er steeds vanaf. Ontzettend jammer, want goedkoop zijn de Dyson stofzuigers niet bepaald.

Pluspunten

• Enorme zuigkracht
  • Eenvoudig reservoir legen

Minpunten

• Pneumatische zuigmond geeft te veel weerstand
  • Kan niet klein worden weggezet.
  • Accessoires onhandig aan de stofzuiger bevestigd