AEG VX8-4-ECO zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX8-4-ECO zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

tienalf 23-05-2019

Onhandelbaar kreng

Geschreven voor: AEG VX8-4-ECO zwart

Aangeschaft vanwege het beperkte geluid. Zuigt wel goed, maar de handelbaarheid is rampzalig. Stugge slang, slechte ergonomie greep van de stang, draaipunt daarvan nauwelijks flexibel. Passen ook geen andere hulpstukken op omdat de buis een ovaal-achtige vorm heeft. Dus je bent veroordeeld tot die onhandelbare slang en stang. Ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Nooit meer een AEG (ondanks goede vroegere ervaringen met het merk). Pak wel weer de oude Miele die ik nog heb staan. Wel een bakk herrie, maar die is tenminste goed hanteerbaar. Echt een miskoop

Pluspunten

• stil
  • lang snoer

Minpunten

• stugge slang
  • onhandelbaar
  • vrij zwaar
  • andere standaard hulpstukken passen niet

Petra 12-07-2018

Superstille stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX8-4-ECO zwart

Fijne lichte stofzuiger en heel stil. Je hoort 'm bijna niet. Zuigkracht is instelbaar. Lange stang met handvat, je hoeft niet te bukken. Het lange snoer werkt ook heel fijn al blijven de wielen er af en toe op hangen. Er zitten drie mondstukken bij geleverd. Handgreep aan het apparaat zelf is niet prettig, bijv om 'm de trap op te tillen. Als je de stofzuiger achter je aan trekt floept soms de slang eruit dat vind ik wel irritant. Maar de minpunten wegen niet op tegen de pluspunten. Ik ben erg blij met deze aankoop

Pluspunten

• superstil
  • lang snoer
  • fijne stang, je hoeft niet te bukken

Minpunten

• wielen blijven soms hangen op eigen snoer
  • slang floept af en toe uit het apparaat

Majorie 27-03-2018
  • Product gekregen

Stil met power

Geschreven voor: AEG VX8-4-ECO zwart

Stille stofzuiger, zo stil dat ik soms twijfel aan de zuigkracht, maar die is gewoon goed. Enige minpunt tot nu toe maar levert mij wel grote irritatie op, is dat na het vervangen van de stofzak de klep niet goed sluit. Zelfs niet met kracht. Toch jammer van zo'n dure stofzuiger dat je m dan met ducktape moet sluiten ;-) Daarom een onvoldoende voor gebruiksgemak.