AEG VX8-4-ECO - Reviews

Type
algemeen

Petra 12-07-2018

Superstille stofzuiger

Fijne lichte stofzuiger en heel stil. Je hoort 'm bijna niet. Zuigkracht is instelbaar. Lange stang met handvat, je hoeft niet te bukken. Het lange snoer werkt ook heel fijn al blijven de wielen er af en toe op hangen. Er zitten drie mondstukken bij geleverd. Handgreep aan het apparaat zelf is niet prettig, bijv om 'm de trap op te tillen. Als je de stofzuiger achter je aan trekt floept soms de slang eruit dat vind ik wel irritant. Maar de minpunten wegen niet op tegen de pluspunten. Ik ben erg blij met deze aankoop

Pluspunten

• superstil
  • lang snoer
  • fijne stang, je hoeft niet te bukken

Minpunten

• wielen blijven soms hangen op eigen snoer
  • slang floept af en toe uit het apparaat
Geschreven voor: AEG VX8-4-ECO

Majorie 27-03-2018
  • Product gekregen

Stil met power

Stille stofzuiger, zo stil dat ik soms twijfel aan de zuigkracht, maar die is gewoon goed. Enige minpunt tot nu toe maar levert mij wel grote irritatie op, is dat na het vervangen van de stofzak de klep niet goed sluit. Zelfs niet met kracht. Toch jammer van zo'n dure stofzuiger dat je m dan met ducktape moet sluiten ;-) Daarom een onvoldoende voor gebruiksgemak.
Geschreven voor: AEG VX8-4-ECO