Dyson V7 Motorhead Extra

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V7 Motorhead Extra op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Pmmtje 18-04-2018

Waardeloos!

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead Extra

Deze stofzuiger is in een woord waardeloos te noemen. Dit ding zuigt niet. Stof zuigt hij niet op maar veegt hij samen en zandkorrels en koekkruimels zijn te zwaar en neemt hij ook niet op.
Mijn bezem van de Action maakt mijn huis 100x beter schoon dan dit product. Erg jammer want voor de geld had ik wel 200 bezems kunnen kopen....

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Zuigkracht
Dyson Benelux 19-04-2018

Beste,

Bedankt voor uw review. Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over het apparaat. Het lijkt erop dat u er iets defect is aan uw vloerzuigmond, of gebruikt u de Motorhead zuigmond op harde/gladde vloeren.
De Motorhead vloerzuigmond is speciaal ontworpen voor tapijten en vloerkleden.
Mocht u harde/gladde vloeren hebben, werkt een Fluffy vloerzuigmond met zachte roller beter voor die ondergrond.

Ik verzoek u dan ook vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op één van onderstaande gratis nummers. Op die manier kunnen we bekijken wat we voor u kunnen betekenen.

Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

Raymond 11-03-2018

Praktisch, MAAR

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead Extra

Een draadloze stofzuiger is heel praktisch, MAAR de volgende punten zijn te noteren:
* autonomie is max. 10 min., max. 4 min. met de gemotoriseerde borstel
* de verschillende accessoires zijn NIET compatibel met de sledestofzuigers; bewust marketingtruukje en puur bedrog;
* geen aanduiding van batterij: valt ineens stil; en dan staat u daar..

Minpunten

• autonomie + geen waarschuwing
  • accessoires niet compatibel

D.v.E. 10-02-2018

Prima stofzuiger, wel kleine accu

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead Extra

Handige en fijne stofzuiger. Wel had ik de accu (tijd van zuigen) langer geschat. Hij kan max. 10 minuten zuigen waardoor ik nog niet eens de benedenverdieping kan stofzuigen, waardoor je een altijd een extra stofzuiger moet hebben staan.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Geen snoer

Minpunten

• Kleine accu, max 10 minuten.
Dyson Benelux 14-02-2018

Beste,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de accuduur van uw Dyson V7 Absolute. Dit kan te maken hebben met het feit dat het toestel nog in de MAX-stand staat. Dit kunt u bovenaan op het toestel aanpassen met de schuifknop.

De gebruiksduur is als volgt:
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 30 minuten
Met gemotoriseerde vloerzuigmond: 20 minuten
In de max-modus: 6 minuten.

Mocht dit niet geval zijn, wil ik u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de Helpdesk op één van onderstaande gratis telefoonnummers:
Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08

Met vriendelijke groeten,

Helma Lips 30-01-2018

Ik ben heel blij met mijn Dyson V7

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead Extra

Wij hadden een gewone dyson daar waren we ook heel blij mee, we zijn overgestapt op de V7 omdat die voor ons bejaarde makkelijker in gebruik zijn.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik
  • Licht
  • Krijg makkelijk de beneden verdieping gezuigt.

Minpunten

• geen

Abc 22-12-2017

Aanvankelijk tevreden maar dan...

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead Extra

Aanvankelijk erg tevreden maar na enkele weken steeds vaker haperingen. Apparaat helemaal schoonmaken filter wassen en laten drogen en dan doet ie het weer....voor 10 minuten. Maar dan begint het gedonder weer zuigkracht neemt dan alternerend toe en af. In huis genomineerd voor miskoop van het jaar.

Pluspunten

• Klein handig weg te hangen in meterkast

Minpunten

• Erg storingsgevoellig
Dyson Benelux 03-01-2018

Dank voor uw review.

Wij vinden het ook zeer vervelend voor u als de Dyson na enkele minuten weer een pulserend geluid maakt. Pulseren kan eigenlijk alleen maar door een verstopping komen. Soms gebeurt het wel eens dat er stof tussen de scharnieren van het klepje tussen de stofbak en de steel komt. Dit klepje zorgt er voor dat stof niet uit de stofbak terug kan vallen. Echter, als het vast zit blokkeert het de luchtstroom en slaat de motor af. Het klepje zit in het grijze buisje dat vast zit aan de stofbak. U kunt dit met een vinger los duwen. Het zou helemaal vrij moeten kunnen bewegen. Kunt u dit eens proberen?

Mocht dit het probleem niet verhelpen zou ik u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. U heeft namelijk 2 Jarige Garantie op uw Dyson dit geldt voor alle bijhorende onderdelen behalve de wasbarefilter. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Vriendelijke groet,

svankl 16-11-2017

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead Extra

Super goede en fijne stofzuiger. Vanwege mijn rugklachten is het stofzuigen met deze Dyson een hele verademing, hij stofzuigt namelijk heel licht. En het is ideaal dat je hem zo pakt en gelijk aan de slag kan gaan.

Pluspunten

• Stofzuigt licht
  • Snoerloos
  • Accuduur

Helma 12-10-2017

Hoge zuigkracht en super makkelijk.

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead Extra

Wij zijn al oud en onze gewone dyson werd toch wat zwaar voor ons. We besloten deze te verkopen en nog alleen een V7 te nemen. We zijn er erg tevreden over.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Ligt
  • Kan er de hele woning mee door