Miele SGEF3 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele SGEF3 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Samenvatting

Deze Miele stofzuiger is uitermate geschikt voor de hond of kat-bezitter. Dankzij de Turbo-borstel kan deze stofzuiger de meest hardnekkigste haren verwijderen. De C3 beschikt over voetbediening en filtert vieze geurtjes. Daarnaast geniet de stofzuiger dankzij de zuigmond en het design van een efficiënte zuigkracht. De bijbehorende stofzakken zijn echter wel erg duur. Verwijder de stofzakken wel op tijd, anders verminderd de zuigkracht behoorlijk. Alle accessoires zijn makkelijk te verbergen in de kap. De kabel is met 7.5 meter niet zo lang. Het apparaat weegt slechts 5 kg.

Pluspunten

Minpunten

+ Haalt vieze geurtjes weg

+ Turbo-borstel goed voor haren

+ Voetbediening

- Dure stofzakken

- Middelmatige kabellengte

- Zuigkracht neemt af naarmate stofzak vult

N*************@g******** 13-12-2022

Perfect

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Een perfecte stofzuiger men zegt wel eens Miele er is geen betere en dat klopt prijs/kwaliteit klasse.een aanrader .

Pluspunten

• Zuigt geweldig ook de tapijt tegels

Minpunten

• Je moet wel zelf stofzuigen

N*************@g******** 22-08-2022

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Uitervaring en door deskundig advies bij mediamarkt Rotterdam alwaar wij deze stofzuiger hebben gekocht prijs kwaliteit perfect we hebben lossen tapijt tegels het zuigen hiervan prima geen probleem perfect. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Zuigt geweldig ook de tapijt tegels
  • En een lekker lang snoer in 1 keer stopcontact.

Minpunten

• Je moet wel zelf stofzuigen

Debbie 13-06-2022

Miele c3 , echt een top stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Altijd al een miele stofzuiger gehad. Zij zo ie zo top. Onze oude was helaas kapot gegaan. Nu een nieuwe, maar ook deze weer top. Je merkt wel dat het na een aantal jaar alsnog beter is geworden. Super zuigkracht, maar des ondanks wel heel soepel,flexibel en licht in gebruik. Wij hebben een langharige kat, en ook daar is deze perfect voor

Pluspunten

• Licht in gebruik qua stofzuigen zelf
  • Soepel
  • Sterke zuigkracht
  • De losse borstels erbij
  • De turbo borstel

Minpunten

• Stofzuiger zelf is wat zwaarder
  • haren eruit krijgen van turbo borstel
  • turbo borstel geïntegreerd moeten zijn

r************@h******** 27-05-2022

prima stofzuiger

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

uitstekende stofzuiger met enorme zuigkracht. Echt waar voor je geld. En snel geleverd

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • stevige materialen

Emm 16-05-2021

Ideaal voor honden- en kattenbezitters!

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

FANTASTISCHE stofzuiger! Ik heb de stofzuiger nu 3/4 jaar en de aanleiding was dat mijn vorige stofzuiger de haren van de hond niet goed kon opzuigen. De extra voet die bij de cat&dog versie van deze stofzuiger zit kan dat zeer zeker wel! De haren vliegen de stofzuiger in. De diverse standen zijn ideaal en onze hond vind deze ook véél minder eng. Ook de bank krijg ik best goed haar vrij. De extra borstel is wel écht een must. Dit maakt het echt een fantastische stofzuiger!

Pluspunten

• Verschillende standen qua zuigkracht
  • Makkelijk wendbaar
  • Extra voet voor de dierenharen
  • Handige kopstukken
  • Compact op te bergen

Minpunten

• Haren blijven aan de slang vastkleven

Bert 21-03-2021

Evengoed als de oude Cat&Dog

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

De nieuwe Cat&Dog zuigt nóg beter! Helaas met evenveel lawaai als de oude.
Voorzien van roterende vloerborstel prima zuigresultaat. Met íéts grotere stofzak.
Jammer van de starre aansluiting van de slang.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • instelbare zuigkracht
  • nu ook telescopische zuigbuis
  • bij opbergen kleiner

Minpunten

• op grote zuigkracht lawaaiig
  • extra borstels kunnen niet op houder

Bert110 09-07-2021

Even een aanvulling: koop vooral de grote extra zuigmond met lange borstel er (later) bij. Heel prettig in gebruik. Alhoewel het wel jammer is dat de gewrichtjes ervan snel te slap zijn…. Dat dan wel.
Enne, de machine zélf trekt erg stof aan: je moet steeds de machine behuizing met de kwast schoonzuigen.

maria van der kruijs. 25-01-2021

grote zuigkracht.

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Dit is een stofzuiger waar echt over nagedacht is,
b.v. lengte snoer. afblazen bovenop de stofzuiger. lange telescopische buis. krachtige motor. roterende borstel voor haren enz. is een aanrader. kabel rolt in een keer op. stofzuiger blijft nergens achter hangen. geluid is acceptabel. opberg mogelijkheden accessoires, kortom miele er is geen betere.

Pluspunten

• alles

Minpunten

• geen

Slechte scharnieren 12-08-2020

Slechte borstel

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

We kochten deze stofzuiger vanwege speciale borstel voor honden/kattenharen. Het telkens moeten schoonmaken van de borstel na 1 keer stofzuigen vind ik vervelend.
Na 2 maanden borstel kapot.( motortje) Na half jaar moest het filter worden vervangen. Waren ze vergeten te vertellen. En na de vijfde of zesde keer stofzak vervangen brak het deksel af. Dit ging al zeer moeilijk dicht. Al met al een zeer grote miskoop!!!!

Pluspunten

• Zuigt goed de eerste 5 keren

Minpunten

• Klep gaat moeilijk dicht
  • Haren draaien zich vast in borstel
  • Filter vervangen best prijzig.

Niks vechten als Cats & Dogs 12-08-2020

Super borstel maakt tapijt als nieuw....

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Ondanks dat de Miele Cat & Dogs wat minder vermogen heeft als onze oudere Miele stofzuigers presteert hij beter. Waarschijnlijk de dank aan doorontwikkeling. Daardoor minder herrie en door de bijgeleverde rotor zuigmond kan ik stofzuigen bijna een genot noemen. De rotoborstel zweeft bijna over tapijt en vloerbedekking daar waar het normaal een worsteling was. Zelfs mijn vriendin, geplaagd door rugklachten kan weer de vloerbedekking zuigen... En door het extra lange snoer geen stekker meer omsteken.. De hele verdieping in een keer zuigen Geweldig product....

Pluspunten

• rotor borstel
  • lang snoer
  • minder hard geluid
  • Lager vermogen dus zuiniger

Minpunten

• stompe voorkant blijft wel eens hangen aan de bank

Niks vechten als Cats & Dogs 24-04-2020

Super product vooral vanwege de turboborstel gouden greep!!!

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Vanwege 2 honden en 2 katten de Miele Cat&Dog gekocht. De turboborstel maakt de vloerbedekking brandschoon. Zelfs de lastige harde haren van onze Boerboel trekt hij er moeiteloos uit.. Ook fijn dat hij met een lager vermogen als onze vorige stofzuiger even goede of zelfs betere prestaties levert. Dus zuiniger en schoner. De 8m lange kabel maakt het ook dat ik de hele onder verdieping kan zuigen zonder om te moeten steken. Al met al super tevreden met onze nieuwe stofzuiger.

Pluspunten

• minder vermogen toch sterk
  • turboborstel
  • lekker lange kabel
  • tiptoetsen dus niet meer bukken
  • Lichte makkelijk uit te schuiven stang

Minpunten

• iets zwaarder dan de andere miele zuigers

Lynne 26-03-2020

Miele, er is geen betere!

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Mijn 1e stofzuiger was ook een miele en is zo'n 8 jaar meegegaan! Nu voor de cat&dog gekozen ivm kortharige hond en 3 kids. Hij zuigt super en heeft een makkelijk wendbaar voetstuk. Ook het oprollen gaat super handig! Kortom, voor mij niks anders dan een miele!

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Speciale stofzuigermond
  • Luchtfilter
  • Krachtige zuigkracht

Minpunten

• Maakt wel flink wat lawaai op turbostand
  • Hij is nog redelijk zwaar om te tillen

Frederiek 05-02-2020

Goede stofzuiger met genoeg zuigkracht.

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Deze stofzuiger is praktisch met een hoge zuigkracht. Met verschillende opzetstukken kan de stofzuiger overal voor gebruikt worden. De stofzuiger is licht in gebruik en werkt zeer gemakkelijk.

Pluspunten

• Hoge zuigkracht
  • Meerdere opzetstukken
  • Handig voor haren van huisdieren

E . Dropsie 23-01-2020

Cat&dog miele c3

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Goede kwaliteit maar cat & dog borstel niet te gebruiken voor perzische tapijten ! Daar kocht ik het voor, alleen op laagolig tapijt!!
Dan met gewone borstel vind ik het een hele zware klus om kleden te stofzuigen . Ik heb er spijt van .

Pluspunten

• Lang snoer
  • Makkelijk voor de trap

Minpunten

• Kolossaal zwaar ook op lichte stand
  • Niet geschikt voor losse tapijten

Rosa 08-09-2019

Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine.Super stofzuiger!

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Wij hebben de Miele Complete C2 Powerline Cat & dog net aangeschaft. Sinds het eerst gebruik hebben we geen last meer van honden haren. Top product!

Kim 21-08-2019

Miele complete cat&dog c3

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Onze andere stofzuiger was kapot. En de schade viel niet in de garantie.nu mochten we een nieuwe uitzoeken en kregen wij een compensatie ervoor terug. Dus kwam ik op de Miele complete c3 Cat&Dogs uit. Omdat wij katten en honden hebben.en zitten 2 verschillende muntstukken bij een speciale voor katten en honden haren,en een voor houten en laminaat/parketvloeren dit omdat de andere borstel de houten vloeren kan beschadigen.nu hebben wij onder grindvloer en boven laminaat dus dat was een ideale oplossing.ook mocht ik hem in de winkel uittesten hoe die het deed. Hij zwenkt heel goed mee dus je hoeft niet hard te trekken aan de slang. Ook staan er verschillende standen op. Kortom een goed product.

Pluspunten

• Zwenkwieltjes
  • Twee mondstukken
  • Verschillende zuigstanden
  • Verschillende monstukken klein formaat

Clk 31-07-2019

Miele cat and dog

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Hele fijne stofzuiger. Zeker een aanrader. Als je stofzuiger zegt, zeg je miele!! Eenmaal geprobeerd, wil je geen andere meer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibiliteit

Floor 27-02-2019

stofzuiger speciaal voor huisdieren

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Ik heb weer een Miele stofzuiger gekocht omdat deze mij toch steeds het beste bevalt. Ik heb ook wel uitstapjes naar andere merken gemaakt, maar ik vind Miele toch echt de beste. Van mijn vorige stofzuiger ging het klepje steeds open, Dat vond ik minder. Ik ging daardoor twijfelen, maar uiteindelijk heb ik nu voor de Miele cat&dog uitvoering gekozen. Ik vind het een super fijne stofzuiger: heel wendbaar en stil (speciale knop). Ook fijne hulpstukken en het klepje dat zich bovenop de hulpstukken bevindt blijft goed dicht! De stofzuigerstang is op een heel simpele manier te verstellen. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop. Ik gebruik de stofzuiger nu zo'n twee weken, dagelijks.

Pluspunten

• speciale knop voor extra stil

smol 16-05-2018

Matig

Waardeloze stofzuiger.
Heb dit apparaat nu 2,5 jaar in gebruik, en gebruik hem 2 maal per week, heb geen honden of katten en het laatste jaar zuigt hij steeds slechter en maakt ook steeds meer kabaal.
Het stof gooit hij voor meer dan 2/3 deel naast de stofzak, zodat alles onder zit.
Bah, bah....Wat een diepe ellende met dit apparaat.
En dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met Miele apparaten.
1 wasdroger die na 3 jaar geheel de geest gaf. De reparatiekosten waren behoorlijk.
1 dure magnetron die ook na 2,5 jaar kapot ging. Ook hier flinke reparatiekosten voor moeten betalen. Heb Miele gewezen op hun product verantoordelijkheid en aansprakelijkheid, maar helaas de garantie was na 2 jaar verlopen.....dus geen enkele coulance bij Miele.
Ze kunnen de kreet: MIELE.....ER IS GEEN BETERE! beter vervangen door MIELE ER IS GEEN SL....

Gerda en Henk 16-01-2018

1 stopcontact en de hele beneden verdieping stofzuigen

Geschreven voor: Miele SGEF3 zwart, rood

Wij leven samen met 2 volwassenen, 2 katten en 1 hond. De oude stofzuiger 12 jaar oud heeft ons nooit in de steek gelaten maar was uiteindelijk aan zijn eind. Op zoek naar een machine die bij ons past. Onze eisen, lang snoer, regelbaar toerental, moet haren van dieren aan kunnen, geschikt voor harde vloeren, karpetten en vloerbedekking, en het liefst niet te zwaar. Vanwege onze zonnepanelen is energie zuinig voor ons minder van toepassing. Wij kwamen uit op de Miele C3 Cat en dog. Een uitstekende machine, wendbaar, niet te zwaar, en de zuigkracht is prima in te stellen waardoor de kleden niet aan de zuigmond blijven hangen. De zuigstang is van een prima lengte en loopt gemakkelijk over de vloer. De speciale roterende borstel doet uitstekend zijn werk. Het schoonmaken van de roterende borstel vereist een handigheidje. De haren gaan vast om de borstel zitten. Met een schaartje de haren even doorknippen en de de klus is zo geklaard. Het geluidsniveau is acceptabel zeker gezien de 890W motor. Het bereik van de machine, bijna 12 meter, geen gewissel meer van stopcontacten, heerlijk. Als deze nu ook 12 jaar meegaat.... Even geduld dus.

Pluspunten

• wendbaar
  • variabele zuigkracht
  • roterende borstel
  • niet te zwaar
  • groot bereik

Minpunten

• borstel reinigen vereist handigheidje
  • energie klasse C