Dyson V7 Fluffy Blauw/Nikkel - Reviews

Stofopvang
zakloos
Type/soort
steelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Raspoetin 30-04-2018

Dyson v7 Fluffy

Fijne handzame stofzuiger, ideaal omdat hij snoerloos is. Hier kleeft tegelijk ook een nadeel aan. Als je de zachte borstel gebruikt dan is de accu sneller leeg. Wij gebruiken deze stofzuiger in een appartement van 60m2 met laminaat. Dit is te doen maar daarna moet hij wel weer (lang) opladen. Door de hulpstukken is hij ook goed in smalle plekjes of voor het schoonmaken van de auto te gebruiken. Wat ons betreft een aanrader.

Pluspunten

• Handzaam
  • Accesoires
  • Snoerloos

Minpunten

• Accu zou verwisselbaar mogen zijn

Anna 26-04-2018

Gemakkelijk in gebruik

Het was even wennen, omdat de Dyson V7 wat zwaarder in de hand ligt. Doordat ik een hond heb gebruik ik elke dag de stofzuiger. Haren worden goed opgenomen op beide standen. In de keuken gebruik ik de max. stand, waardoor alles goed haar en kruimelvrij wordt. Op de normale stand kan de accu het aan om mijn gehele appartement (160m2) stof en hondenhaar vrij te maken. Ik doe er wel langer over, dan met mijn oude stofzuiger. Het reservoir is erg makkelijk te reinigen. De hulpstukken zijn ook erg handig voor plinten en het verwijderen van haren tegen de bank. Het grote voordeel vind ik ook dat je makkelijk even deze stofzuiger van de lader haalt om geknoeide kruimels op te zuigen. Al met al ben ik zeer tevreden over de Dyson V7 Fluffy.

Pluspunten

• reinigt goed
  • makkelijk in gebruik
  • vuilreservoir makkelijk te legen

Nick jansen 06-04-2018

Slechte stofzuiger

Met goede moet kocht ik een dure dyson.
Naar een paar dagen gaf hij aan dat hij te warm werd,
Na een heel hoop geklungel en gemail en gedoe heb ik vandaag men geld terug gekregen van de mediamarkt.
7 weken zonder stofzuiger gezeten.
Klantenservice van dyson hebben geen goeie comenicatie naar de klant toe
Daarbij vroeg ik aan de verkoopster of ze meer klachten hadden gehad daarop antwoorden ze ja allen allemaal andere klachten.
Het is een mooi product mits het allemaal goed werkt.
Mijn vertrouwen in het merk dyson is bij mij compleet weg gevaagd puur door de behandeling van dyson zelf!!

Minpunten

• Duur
  • Slechte klantenservice

Louis 26-03-2018

Zeer beweegbaar, korte zuigduur

Wij hebben deze stofzuiger gekocht vanwege goede recenties (krachtig en snoerloos) en de makkelijke handelwijze om zonder snoer het huis te kunnen stofzuigen. Uitpakken en in elkaar zetten ging makkelijk, net als het ophangen en aansluiten van de stofzuiger.
De grote zuigmond is erg bewegelijk, zoekt snel een eigen weg ipv rechtdoor te gaan en in hoeken is het erg moeilijk om alles op te zuigen. Eerst de mond afkoppelen en dan met een klein mondstuk of alleen de stang verder zuigen is dan de oplossing.
Verder is de beloofde werkduur van 30 minuten zuigen erg optimistisch, wij zuigen gemiddeld 20 / 25 minuten waarna de accu toch echt weer aan de oplader moet.
Groot voordeel is wel dan je overal kunt komen zonder stopcontact te hoeven opzoeken.
Overal zeker een goede koop, een krachtige stofzuiger met een makkelijk te legen stofreservoir.

Pluspunten

• snoerloos, dus makkelijk overal komen
  • doorzichtig stofreservoir, makkelijk te legen

Minpunten

• niet goed in hoeken kunnen komen
  • geen 30 minuten achtereen zuigen
  • grote zuigmond zwenkt erg snel uit een rechte baan

Hans 09-03-2018

beter dan verwacht

Eerst steeds in turbostand gezogen. Werkt dan prima maar wordt wel warm en zuigt dan niet zo lang. Tot onze verbazing werkt de normale stand ook heel goed en is de accuduur dan afdoende.
Zuigmond (met roller) mocht groter zijn maar zuigt alle vuil op harde ondergronden heel goed op.
Lawaai valt erg mee en is zeker niet luidruchtiger dan een normale stofzuiger.

Pluspunten

• reinigt heel goed
  • niet erg lawaaierig

Minpunten

• prijs
  • zuigmond mag groter zijn

CdJ 15-06-2018

Prettige stofzuiger

Het is een prettige stofzuiger om mee te werken. Rolt aangenaam over de vloer, en is zeer behendig. Ook makkelijk te gebruiken zonder eerst de hele gebruiksaanwijzing door te spitten (legen van stofbak, etc). Zeer veel mogelijkheden, wij gebruiken hem zowel op laminaatvloer met gleuven als tegels en een hoogpolig vloerkleed (schrokken de eerste keer hoeveel vuil er uit het vloerkleed kwam en dus hoe slecht onze vorige stofzuiger het deed).

NB: Je hand zit in de buurt van het oplaadgedeelte dus bij het zuigen van het vloerkleed krijg ik soms wel eens kleine elektrische schokjes.

Alle voor- en nadelen volgen onderstaand.

Pluspunten

• Behendig
  • Rolt aangenaam over de vloer
  • Snoerloos, blijft nergens achter haken
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fijn oplaadstation incl. opzetstukken

Minpunten

• In krachtigste modus geen 30 min accu
  • Kan niet onder bed: handdeel te groot
  • Niet alle opzetstukken passen op laadstation
  • Wordt na 20 min. wat zwaar, gewicht ligt in hand

RENE 28-05-2018

stofzuigen voor korte duur

gekocht omdat ik moeilijk kan bukken maar na een paar weken doet hij niet meer en ik kan ook niet onder een kast zuigen

A van der Wel 28-04-2018

Handzaam, meer dan voldoende accuduur.

Zeer fijne stofzuiger, voldoet aan alle wensen en verwachtingen, handig in gebruik mede omdat deze stofzuiger snoerloos is, voldoende hulpstukken bijgeleverd voor optimaal gebruik.
Levering door 100 meningen ook zeer naar tevredenheid verzorgd.

Peter 16-04-2018

Heerlijk draadloos

Een heerlijke machine. Met deze machine kan ik het hele huis stofzuigen.
Zowel op harde als zachte ondergrond voldoet deze machine uitstekend.

Pluspunten

• Super stil
  • Grote batterij capaciteit
  • Goede accessoires
  • Ook voor meubelen
  • Zeer goede service

Bart van Rooij 15-04-2018

Snoerloos stofzuigen

Ik heb mij altijd geïrriteerd aan het snoer bij het stofzuigen. Met de Dyson V7 Fluffy is dat verleden tijd. De Dyson hangt gemakkelijk bereikbaar aan de muur, klaar voor gebruik. Hij ligt wel zwaarder in de hand dan een conventionele stofzuiger met snoer. In de turbostand is de accu binnen 10 minuten leeg, maar met de "gewone" stand zuigt hij prima en kun je zeker 120 m2 stofvrij maken. Het vuil wordt opgevangen in een reservoir, wat gemakkelijk leeggemaakt kan worden. Al met al een gebruikersvriendelijke stofzuiger die doet wat je verwacht.

Pluspunten

• snoerloos
  • opbergen/bereikbaar
  • zuigt prima
  • leegmaken stofreservoir

Minpunten

• accu snel leeg in turbostand
  • iets zwaarder in de hand

Van 04-04-2018

Waardeloos voor gebruik bij huisdieren

Uitblaasopeningen hepafilter zitten op een positie waardoor deze haren opblazen bij gebruik zonder steel en bij gebruik op hoogste stand.

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Niet geschikt bij opzuigen haren huisdieren
  • Slechte consumerservice

Adje Mannaert 25-03-2018

Goede accuduur

Ik heb een heel goede stofzuiger. Makkelijk in gebruik geen snoer ligt van gewicht heel belangrijk zeer goed hanteerbaar. Ik kan deze stofzuiger van harte aanbevelen.

Mike 23-03-2018
  • Product gekregen

Fantastische stofzuiger!

Met 3 kleine kinderen hebben we altijd wel kruimels in huis. Na diverse stofzuigers gehad te hebben met en zonder zak mocht ik nu de V7 proberen. Waar de andere stofzuigers in kracht afnemen wanneer de zak of tank zich vulde heeft de V7 daar geen last van. Blijft krachtig. Accuduur is prima, zelfs op de MAX stand kun je een hele verdieping doen. De grote steel heeft een gemotoriseerd ronddraaiende borstel, die schraapt ook vuil van de harde vloer wat een beetje aangekoekt zit, andere stofzuigers zuigen dit niet op, de V7 moeiteloos. Met de kleine opzetstukken is het ook een prima kruimeldief. Veel krachtiger dan een normale kruimeldief. Dus de oude kruimeldief kan ook meteen de deur uit. Met kruimeldief en conventionele stofzuiger weg is de kast ook ineens meer opgeruimde. De V7 komt namelijk met een handig oplaad station voor aan de muur. Alle opzetstukken klikken op een degelijke manier in de V7. Het legen van het tankje is een eitje. Het tankje is klein, maar voor ons voldoende. Bijkomend voordeel is dat je het kleine tankje gewoon in de keuken in onze smalle prullenbak kunt legen. Bij een eerdere zakloze stofzuiger met grote tank moest ik dit buiten in de kliko legen. Snoerloos geeft je veel bewegingsvrijheid, en het aanzetten dmv een "pistool-trekker" zorgt dat de accu langer meegaat dan wanneer hij constant aan zou blijven. Al met al super tevreden.

Pluspunten

• snoerloos
  • kracht
  • accuduur
  • gebruiksgemak
  • design

Kwekje 23-03-2018

Bevalt uitstekend

Hij doet alles wat je van een stofzuiger verwacht. Is niet zwaar en komt overal gemakkelijk bij. Ook de haren van mijn huisdieren zuigt hij prima op. Moet er misschien wel bij vermelden dat ik overal een gladde vloer heb en alles gelijkvloers is.
Maar je pakt m veel gemakkelijker even dat een gewone stofzuiger. Echt een aanrader dus.

Pluspunten

• Licht
  • Klein
  • Krachtig
  • Fijn zonder snoet

Wilma 18-09-2017

Top apparaat

Dyson v7 fluffy gekocht en is een top apparaat. Erg fijne voetstukken zitten erbij. Werkt top op een harde vloer maar werkt ook goed op laagpolig tapijt.
De gemotoriseerde voet is ideaal voor bank, matras en trap. De zachte borstel is fijn voor de meubels enzo. Gekocht met een kortingsbon van Dyson via ing rentepunten, scheelde een hoop geld.

Wilma 15-09-2017

Top stofzuiger