De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Compact C1 Young Style op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

s********@h********** 02-03-2022

Nee

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

De stofzuiger is goed zwenkbaar, zuigt prima en kan heeft een groot bereikbaar door een lang netsnoer.

Rob 25-04-2021

Praktisch apparaat

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Stofzuiger is echt een Miele, degelijk en zuigt hartstikke goed. Echt praktisch ook, je kan merken dat het product doorontwikkeld is. Veel zuigkracht ook met weinig tot geen lawaai vergelekem met de oudere Mieles die ik heb gehad. Met allerhande handige dingetjes. ook heel erg compleet.

Pluspunten

• zuigkracht
  • weinig geluid

Minpunten

• bereik wat klein

Wouter 31-05-2019

Doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Miele COMPACT C1 YOUNG STYLE POWERLINE. Ik gebruik de compact serie stofzuiger al jaren en nadat gisteren onze oude stofzuiger de geest gaf, meteen weer een nieuwe besteld. Hij is lekker klein niet te zwaar en past net in onze meterkast. De stofzuiger zuigt top en hij volgt goed. Stofzuiger maakt wel wat meer geluid bij vol vermogen, maar ik vind dit geen probleem.

Pluspunten

• Compact
  • Goede verstelbare zuigkracht
  • Wendbaar

Mick 08-04-2018

Sterke zuigkracht, praktisch en komt overal bij

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

De stofzuiger zat in een enorme verpakking, maar bij het uitpakken bleek de stofzuiger klein en praktisch. Je kan er alle kanten mee op en bij het gebruik van het meest centrale stopcontact kon ik mijn gehele appartement stofzuigen. Bij het gebruik van de 2 sterkste standen maakt de stofzuiger behoorlijk wat herrie. Verder zuigt hij uitstekend en is de stofzuiger ook voorzien van meerdere hulpstukken waardoor alles perfect kan zuigen en geschikt is voor meerdere vloersoorten.

Pluspunten

• praktisch
  • goede zuigkracht
  • veel hulpstukken

Minpunten

• herrie bij de zware standen

Ljvdz 26-03-2018

Fijne compacte stofzuiger

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Deze stofzuiger gekocht omdat mijn oude defect was. Erg handige stofzuiger met genoeg verschillende standen en bijgeleverde borsteltjes. Opzetborstels zitten bevestigd aan de slang en zijn makkelijk mee te nemen. Zuigkracht is zeer goed! Voor elk soort textiel/hout/stilte andere standen mogelijk.

Pluspunten

• opzetstukken
  • verschillende standen
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• slang is te kort

Marclonsain 25-03-2018

Mooi compact, goede zuigkracht

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Bij ons thuis zijn vooral de trappen een probleem. Deze hebben gedeeltes bekleed met stof, wat er lastig uit komt. Deze stofzuiger heeft daar geen enkel probleem mee. Ook andere stukken hoef ik slechts één keer overheen.

Klein nadeel kan het korte snoer zijn, maar ik heb me er weinig aan gestoord.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compact

Minpunten

• Kort snoer

Nathalie 24-03-2018

Weet zich raad met heel veel vrouwenhaar

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Een studentenhuis is vaak niet echt netjes, maar meestal vallen de haren niet op. In ons huis was dat juist het grootste probleem, haren overal. Dit was ook een van de belangrijkste redenen waarom wij een stofzuiger wilden. Het moest niet te veel ruimte innemen en het liefst ook niet te veel lawaai maken omdat de meeste huisgenoten juist gaan schoonmaken tijdens tentamen weken als studie ontwijkend gedrag. We hebben de stofzuiger al een aantal keren gebruikt en keer op keer waren we verbaasd dat de stofzuiger was gebruikt en dat niemand hem gehoord had. Eveneens is het maar een kleine stofzuiger en is hij dus makkelijk op te bergen.
Het product heb ik voornamelijk gebruikt om de grote hoeveelheid haar in het huis te laten verdwijnen en daar wist hij zich zeker raad mee. Zelfs op een lagere zuigkracht werkte hij nog goed met het opzuigen van alle haren.
De stofzuiger is zoals ik net al zei klein en zwart. Hij ziet er mooi en kwalitatief goed uit. Het in elkaar zetten ging ook heel makkelijk, terwijl ik totaal niet technisch ben. Het enigste waar ik een beetje over in zat, was dat ik de hoogte van de stofzuigerslang niet kon instellen, waardoor hij misschien een tikje te groot was, maar al met al is het echt een lichte, mooie, goed rollende stofzuiger die ik zeker zou aanraden als je veel haren in huis hebt of gewoon een kleine goede stofzuiger wilt.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Maakt weinig geluid
  • Werkt zelfs goed op laag ingestelde zuigkracht

Minpunten

• Hoogte niet instelbaar, voor mij net wat

Annelous 15-10-2017

miele stofzuiger

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Ik heb de stofzuiger nu een kleine maand en hij bevalt erg goed!
Hij is lekker ligt. Volgt makkelijk en zuigt goed.
doordat hij lekker licht is, is het stofzuigen een stuk makkelijker en voor je rug een stuk lichter.
De stofzuiger maakt redelijk wat herrie maar hier heb ik persoonlijk geen probleem mee.
doordat er een opening op de stang zit kan je soms de druk makkelijk verdelen.
verder zitten er een paar kleine tributen bij waardoor je ook bij alle kleine hoekjes kan.

Pluspunten

• licht
  • volgt makkelijk

Jans 27-09-2017

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Handige, compacte stofzuiger, ziet er ook nog eens leuk uit.
Neemt weinig ruimte in beslag dus ook geschikt om bijv. op zolder neer te zetten als tweede stofzuiger.
Diverse hulpstukken zodat je overal goed kunt stofzuigen, ook in onhandige hoekjes en op slecht bereikbare plaatsen.
Snoer is net niet lang genoeg om boven en beneden te zuigen met gebruik van hetzelfde stopcontact en dat is wel jammer.
Wel lange steel, goed voor je rug dan hoef je niet zo te bukken.
Verschillende zuigstanden.
Op zijn hardst zuigt hij het kleed van de vloer en maakt dan ook best wel veel herrie maar een standje lager gaat het prima.
Snoer rolt goed op.
Prima stofzuiger!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Zuigt prima

Minpunten

• Snoer had wat langer gemogen
  • Luiddruchtig in de hoogste zuigstand

Annepan 24-09-2017

Krachtige mooi vormgegeven stofzuiger!

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

Hele mooie krachtige stofzuiger, precies wat je van MIELE mag verwachten! Hij doet waar hij voor gemaakt is! Hij heeft 6 standen, van zacht zuigen naar maximaal krachtig zuigen. Wat een beetje een nadeel is, is dat hij, hoe hoger de stand, steeds meer geluid maakt, de hoogste stand is erg lawaaierig, dus die gebruik ik toch wat minder.
jammer dat hij geen telescopische stang heeft, dat had mijn oude zuiger en is toch wel erg prettig. Nu moet ik dus een stange eraf klikken... niet heel pracktisch vind ik. Tevens vind ik de stang behoorlijk zwaar.
Snoer en slang zijn ook niet heel lang, prima voor een gewone woonkamer, maar hou er rekening mee dat je af en toe van stopcontact moet wisselen.
De zuiger verder is zeer licht en flexibel, hij draait makkelijk overal heen.
mijn conclusie: ondanks een aantal nadelen, ben ik blij met de zuiger, hij doet z'n werk erg goed!

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Krachtig zuigen

Minpunten

• Hard geluid
  • Geen telescopische stang
  • Zware stang

K.O. 23-09-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Miele Compact C1 Young Style

De stofzuiger is mooi compact en ziet er ook nog eens leuk uit. Heeft een zeer goede zuigkracht en veel mogelijkheden. Zuigt makkelijk honden en katten haren op en rolt makkelijk achter je aan. Ideaal de lange telescoopbuis zorgt ervoor dat je gewoon rechtop kunt blijven staan bij het stofzuigen Erg jammer dat de lange telescoopbuis niet inschuifbaar is. Snoer rolt gemakkelijk op, maar 5.5. meter snoer is veel tekort .
Een ideale stofzuiger voor wanneer je klein woont of als tweede stofzuiger.
Prijs-kwaliteit verhouding goed!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • lange telescoopbuis

Minpunten

• te kort snoer
  • telescoopbuis niet inschuifbaar