Bosch BBHL22141 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
2-in-1 steel-/kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBHL22141 op Kieskeurig.nl.

Jennie 14-08-2018

Jammer van de accu

Geschreven voor: Bosch BBHL22141

Een super fijn product. Geen draad en licht qua gewicht ! Het enige nadeel was wel dat halverwege het huishouden de accu leeg was. Dit was na iets langer dan een half uur.

Pluspunten

• Geen draad
  • Licht van gewicht

Minpunten

• Korte accu

Herbie28 25-10-2017

Precies wat we zochten!

Geschreven voor: Bosch BBHL22141

We zochten een handige steelstofzuiger met afneembaar kruimeldiefje, niet te zwaar en makkelijk en goed hanteerbaar. Die hebben we gevonden in type Bosch BBHL22141. Een zeer goede vervanger voor een normale stofzuiger die je dan ook veel sneller pakt door zijn snoerloze flexibiliteit. Hij blijft met alle gemak netjes rechtop staan waar je hem ook maar wil neerzetten. Mooi design en vooral veel zuigkracht en max. 45 min. continu zuigtijd is dan ook ruim voldoende. Standaard is er een opzettuit accessoire meegeleverd die op de losse kruimelzuiger is te plaatsen om zo ook de smalle randjes en hoekjes te kunnen schoonhouden (handig voor in de auto). Belangrijk dat hij in een paar (5) uurtjes weer volledig is opgeladen. Alle onderdelen zijn gemakkelijk schoon te maken. Zuiger is nagenoeg plat op de grond te leggen om zo ook gemakkelijk onder een bankstel of kast te kunnen zuigen. Op 1e stand zuigt hij al ruim voldoende en op stand 2 blijven kleinere losse matten zelfs al plakken, dus genoeg zuigkracht! De roterende borstel neemt met alle gemak alles op. De Li-ion oplaadbare accucellen zullen garant staan (hopen we) voor lange zuigkwaliteit en hebben nauwelijks last van geheugeneffect zoals bij de oudere Ni-Cad of Ni-Mh type accu's. We zijn er van overtuigd dat ook deze Bosch kwaliteit ons vele jaren van veel zuiggemak zal voorzien. Uiteraard is dit een eerste indruk van een aantal weken maar we hebben er een goed gevoel bij. Mocht de praktijk anders uitvallen dan verwacht, dan komt er t.z.t. zeker een update maar ik ga er van uit dat Bosch dit dan ook binnen alle redelijk-en billijkheid eerst probeert op te lossen. Al met al een prima aankoop en een pluim voor MM Online voor de megasnelle en correcte levering!

Pluspunten

• Snoerloos en zeer flexibel
  • Lange continu zuigtijd, korte oplaadtijd
  • Los opzet zuigaccessoire
  • Mooi design en niet zwaar
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Mocht iets stiller zijn maar is acceptabel
  • Stofreservoir is niet al te groot maar voldoende

Karin 21-10-2017

Snoerloos... lekker handig

Geschreven voor: Bosch BBHL22141

Ik was sceptisch over snoerloze stofzuigers, maar dat was absoluut onterecht. Deze handstofzuiger is lekker licht van gewicht, snoerloos en heeft een hartstikke fijne draaiborstel die alle stof en haren meeneemt. Wel wat lastiger te gebruiken in de hoekjes door de beperkte wendbaarheid van de voet. Toch een echte aanrader!

Pluspunten

• snoerloos
  • licht
  • handzaam

Minpunten

• wendbaarheid van de voet