Philips PowerPro Active FC9528 - Reviews

zakloos
A energieklasse
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9528 op Kieskeurig.nl.

8,1

Linda 07-11-2018

Slechte stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Waardeloze stofzuiger, veel te weinig zuigkracht. Echt heel veel spijt dat ik hem gekocht heb. Gelukkig had ik mijn oude stofzuiger nog dus die is meer in gebruik dan de nieuwe :-(

Pluspunten

• Is er niet!

Minpunten

• Heel weinig zuigkracht
  • Lomp
  • Heel vaak schoonmaken

Ari85 21-10-2018

Zuigkracht valt enorm tegen!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Ik heb deze stofzuiger 2 weken terug aangeschaft. Design is mooi maar helaas blijft het daarbij. Eerste keer stofzuigen ging goed, maar na één week nam de zuigkracht drastisch af. Daarnet heb ik me kapot geergerd omdat het de hagelslag niet eens kon op zuigen wat de kinderen hebben geknoeit op het laminaat. Dit apparaat is niet deugdelijk en ik raadt het zeker niemand aan. Heb spijt dat ik te enthausiast en snel mijn vertrouwde stofzuiger weg heb gedaan voor deze stofzuiger zonder zak. Ik verwacht een oplossing aangezien het niet doet wat het beloofd!

joldersma 27-06-2018

weinig hulpstukken er bij

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Nog niet zo lang in gebruik, maar minpunt is de speling die in de koppelstukken van de buis zitten.

daardoor zwabbert de buis heen en weer.
schoonmaken is gemakkelijk

hd90 25-04-2018

Een fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Een fijne stofzuiger met veel zuigkracht. De stofzuiger is goed wendbaar en glijdt makkelijk achter je aan. De stofzuiger stofzuigt wel iets zwaar op tapijt.

Anoniem 24-04-2018

prima stofzuiger!! voor redelijke prijs

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Na een maand in gebruik nog steeds erg tevreden.
Zuigt goed, redelijk stil, wel iets te log/groot blijft redelijk vaak hangen achter dingen. Ook het legen van de stofzuiger is TOP en gemakkelijk

Witje51 12-04-2018

zo lekker stil!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Prima stofzuiger, doet wat hij moet doen, prima zuigkracht en handige ingebouwde meubel borstel.
wat is hij stil, heerlijk rustig voor mijn oren.

R0b71 08-02-2018

Hij is lekker stil!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

..maar dat is dan ook het enige ..
Wij hebben de stofzuiger gekocht om de gladde vloeren in onze nieuwe huis te ontstoffen maar ben niet erg onder de indruk van z’n capaciteit. Drie keer over een dennennaald heen vind ik voor zo’n krachtpatser toch wel een beetje zielig! Nee, niet content aan deze kant
Wel is ie lekker stil!( maar da’s misschien ook het probleem)

Thies17 25-01-2018

Goede allround stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

De stofzuiger doet goed zijn werk, door het handige mondstuk kun je snel schakelen tussen de verschillende ondergronden. Ook op de slang kun je nog kiezen tussen verschillende ondergronden zodat je niet gelijk aan de knop op de stofzuiger hoeft te draaien.
Het instellen op de stofzuiger is ook handig, bijvoorbeeld voor het afzuigen van meubels of dergelijke waar minder zuigkracht voor nodig is.

Pluspunten

• Bak is makkelijk te legen
  • Verschillende ondergrond opties
  • Hoge zuigkracht
  • Geïntegreerde meubelborstel
  • Geen zak

Minpunten

• Stof aan de buitenkant van de bak tijdens legen
  • Door de doorzichtige bak zie je alle viezigheid
  • Grote stukken blijven hangen in de 'cyclone'
  • Meubelborstel zit in de weg bij normaal zuigen

DJEAN 23-01-2018

Philips stofzuiger zonder zak!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

De stofzuiger is zeer fijn. Erg handig dat er een borstel aan de stofzuigermond zit. Ook hoef ik de vuilopslag niet vaak te legen. Hij maakt niet veel geluid. Ook is het fijn dat de stofzuiger heel licht is. En deze stofzuiger is zeker geschikt voor verschillende ondervloeren.

DJean 21-01-2018

Dit product is zeer goed en zeker een aanbeveling!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

De Philips PowerPro Active Stofzuiger zonder stofzak is zeer fijn. Vooral omdat je de zuigkracht kan aanpassen voor verschillende vloeren. Ook het vuil weggooien gaat super makkelijk en zonder dat ik mijn handen vuil hoef te maken.

Maaike 18-01-2018

Fijne krachtige stofzuiger en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken in mijn bezit en hij bevalt erg goed! De stang van de stofzuiger kan erg hoog ingesteld worden, wat handig is voor langere mensen. Verder is het snoer van de stofzuiger lang genoeg voor in mijn huis. Voor het eerst dat wij een stofzuiger zonder zak hebben, maar dit bevalt zeker. De stofbak is makkelijk te legen en stofzuigerzakken hoeven niet meer aangeschaft te worden. Zowel op laminaat als vloerbedekking zuigt de stofzuiger erg goed en je kan makkelijk switchen tussen de stand voor harde vloer en zachte vloer. Verder zit er een handig zacht borsteltje ingebouwd, die je door een knopje in te drukken naar beneden kan schuiven. Nadeel is wel dat je het filter af en toe schoon moet maken en vervolgens moet laten drogen. Je moet er dus wel rekening mee houden dat wanneer je dit hebt gedaan, je niet meteen weer kan gaan stofzuigen.

Pluspunten

• Hoge stang
  • Zuigt krachtig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Handig ingebouwd borsteltje

Minpunten

• Filter moet lang drogen

Karel 18-01-2018

Fijne stofzuiger, zonder zak.

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Een goede compacte stofzuiger zonder zak.
Het opvangbakje is gemakkelijk leeg te maken.
Ideaal geïntegreerd borsteltje, zodat kleine oppervlakten gemakkelijk met de hand zonder krassen gezogen kan worden. De stofzuiger is krachtig genoeg op harde vloeren en vloerbedekking.

Pluspunten

• Geen zakken meer nodig
  • krachtig

Minpunten

• geen smal opzetstukje voor tussen de bank

Riagom 15-01-2018

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Een fijne stofzuiger, die voldoet aan hetgeen in de handleiding staat geschreven. Erg handig is de borstel die aan de stofzuigermond is bevestigd en die je kan uitschuiven. Goede zuigkracht en wendbaar.

Pluspunten

• Borstel zit aan stofzuigermond

Dreetje90 15-01-2018

Wauw wat een heerlijke stofzuiger!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Toen wij de stofzuiger voor het eerst zagen vonden wij het een super mooi straks design.
De stofzuiger heeft veel zuigkracht en is zoveel stiller.
De stofzuiger glijd heerlijk over het tapijt en laminaat.
De stofzuiger zit wel heel snel vol en heeft een erg korte snoer.
Wat ik ook wel een nadeel vond is de borstel die standaard aan de stang vastzit, iedere keer bleef hij maar heen en weer gelijden etc.

Pluspunten

• zuigkracht
  • redelijk stil
  • Soepeltjes

Minpunten

• zit snel vol
  • korte snoer
  • bostel die standaard op de stang zit

Marlien 14-01-2018

Fijne stofzuiger voor lange mensen!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Deze stofzuiger is zeker een aanrader voor lange mensen. De steel is lekker lang en het stofzuigen gaat erg licht wat ook erg prettig is. Op zowel de stofzuigermond en de stofzuiger zelf kun je aanpassingen doen om heel makkelijk van een harde vloer over te schakelen naar vloerbedekking. In de praktijk gebruik ik vooral de knop op de stofzuigermond, wel zuigt hij dan erg hard, maar dan heb ik juist het gevoel dat het lekker schoon wordt.
Er zitten verder geen losse hulpstukken bij de stofzuiger, er zit wel een borsteltje op die je over de zuigmond kan plaatsen dmv een schuifsysteem, deze zit dus vast aan de stofzuiger. Dit vond ik zelf erg prettig omdat je je hulpstukken dan niet steeds ergens anders hebt liggen. Wel mis ik zelf het stuk om de bank en de trap goed mee te reinigen, dit vind ik niet zo prettig met een borsteltje, maar mogelijk is dat nog los aan te schaffen.

Pluspunten

• Lange steel
  • Goede zuigkracht
  • Voor meerdere vloertypes

Minpunten

• Geen 'bekleding'hulpstuk

Ronald89 14-01-2018

Goede en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Dit is een krachtige, relatief compacte en stille stofzuiger. Zowel laminaat, tapijt als bank/stoel zijn geen probleem. Er wordt een speciale zuigkop voor laminaat meegeleverd. Het vuilreservoir is groot en makkelijk te legen.

Er wordt ook een ronde borstel meegeleverd welke aan de slang zelf vast zit. Voordeel is dat je hem altijd ter beschikking hebt, maar je kan hem helaas niet losnemen en aan de stang bevestigen om bijvoorbeeld spinrag aan het plafond op te zuigen.

Pluspunten

• Zuigt krachtiger dan stofzuigers met zak
  • Zuigkracht neemt niet af als reservoir vol raakt
  • Compact, licht en relatief stil
  • Rolt soepel

Minpunten

• Snoer rolt niet automatisch op
  • Borstel kan niet aan stang bevestigd worden

Femke19 14-01-2018

Goede krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Het eerste dat me opviel is hoe licht de stofzuiger is. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en daardoor maakt hij goed schoon. Zowel de speelkleden en de plavuizen beneden, als de tapijtvloer boven zijn met gemak stof en kruimelvrij.
Door het geïntegreerde zachte borsteltje aan de stang maak je makkelijk ook de lampenkappen, banken en andere meubels schoon. Het borsteltje schuif je makkelijk uit en met iets meer moeite schuift de borstel weer terug.
De stofbak is makkelijk te legen. Wel duurt het lang voordat het filter droog is nadat je het schoongespoeld hebt. Daardoor duurt het best een poos voordat je de stofzuiger weer kunt gebruiken.
Wij zijn heel tevreden met de stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • licht
  • Makkelijk te bedienen

Patali 14-01-2018

Prima resultaat, zuigt goed langs randen

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Prima stofzuiger met handige functies. Goede zuigkracht en makkelijk te tillen tijden stofzuigen van trap.

Pluspunten

• Geintegreerde borstel voor trappen ed
  • Zuigt goed langs randjes
  • Goed te tillen
  • Instelbare zuigkracht
  • Zuigt grotere dingen moeiteloos op

Minpunten

• Borstel sleept over grond bijborstel in standaard

Marjanne57 13-01-2018

Handig en krachtig!!!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

Gebruik deze stofzuiger nu twee weken en ben er zeer tevreden over. Hij is lekker licht en rolt gemakkelijk achter mij aan. Vooral de zuigmond voor harde vloeren vind ik fijn, kom makkelijk in alle hoekjes. Ook het borsteltje in de stofzuigerstang is heel handig, zo heb je het altijd bij de hand.

Pluspunten

• zuigkracht
  • gebruiksgemak

Minpunten

• niet al te lang snoer

SDWasabi 12-01-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9528

De FC9528/09 bevalt mij goed, zuigt prima op alle ondergronden, hij voldoet aan mijn eisen.
Schoonmaken en verwijderen van de unit zijn geen probleem, wel zorgen dat deze goed droog is ivm eventuele muffe luchtjes.
Handig vind ik de geïntegreerde zachte borstel, altijd standby voor gebruik.
Voor laminaat prima resultaten en bij tapijt/vloerbedekking bij de deur en trap werkt het ook naar behoren.
Stofzuiger is wendbaar en het snoer is lang genoeg in mijn situatie. Zuigkracht is makkelijk instelbaar via draaiknop en via handvat.
Al met al een stofzuiger die naar behoren werkt.

Pluspunten

• TriActive-mondstuk
  • Geïntegreerde zachte borstel
  • Makkelijk te legen/schoonmaken

Minpunten

• 6m snoer kan voor sommigen te kort zijn
  • kan muffe geuren afgeven