Bosch BGL8ZOOM - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter Palm 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Haalt alle hondenharen weg van de vloerbedekking

Deze stofzuiger is erg goed vooral als je een hond hebt die veel haar verliest. Met een gewone stofzuiger kan je niet zo makkelijk die haren opzuigen, door de ronddraaiende borstel worden de haren als het ware van de vloerbedekking getrokken en opgezogen. De zuigkracht is ondanks de kleine stille motor erg krachtig. De filters zijn ook erg goed,

Pluspunten

• Hondenharen opzuigen
  • Veel zuigkracht
  • Schone lucht

Minpunten

• Valt snel om

Kelly 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor huishouden met huisdieren

Wij hebben voor deze stofzuiger gekozen omdat wij 2 harige katten hebben waardoor het elke keer een kriem is om de bank te stofzuigen. Met deze stofzuiger gaat het een stuk beter. Ook voor onze laminaat is de stofzuiger meer dan voldoende. Kracht is voldoende en hij is makkelijk in gebruik. Gaat erg soepel. Geluid is ook een stuk minder in vergelijking met onze oude (Dyson). Bovendien krijg je er veel attributen bij zodat je een alles in 1 stofzuiger hebt.

Pluspunten

• Minder luidruchtig dan een Dyson
  • Haalt de haren van de katten goed uit de bank

Minpunten

• Stofzuigerzak nodig

Annet 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger

Doet wat hij belooft en is prettig om mee te werken, goede bereikbaarheid, zuigstang voldoende in te stellen.

Minpunten

• wel een prijzige machine

rennie van dodewaard 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

stofzuiger

prima stofzuiger waar voor je geld mooie stille goede zuigkracht je ruikt hem niet alle honden haren zijn in een keer weg
niet te duur echt waar voor je geld ziet er mooi uit goed wen baar en ook op harde vloeren goed regelbaar

Pluspunten

• goed voor honden haren
  • lang snoer