Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver op Kieskeurig.nl.

7,1

Debbie 13-09-2017

Super stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Ik heb al jaren zakloze stofzuigers en dit is veruit de fijnste tot nu toe. Als eerste had ik een Bosch Roxxx, die was totaal niet fijn. Hiervoor had ik een Dyson. Hel fijne stofzuiger, maar deze wint het van de Dyson. Maakt minder herrie, is kleiner en lichter. De stang is langer waardoor je langere halen kunt maken. Het legen van de container gaat schoner dan de Dyson. Daar valt de onderkant open waardoor er een stofwolk ontstaat, dat is bij deze niet. Snoer is lang genoeg. Ik ben er super blij mee. En handig dat je makkelijk kunt wisselen tussen verschillende vloersoorten. Ik zal de stofzuiger zeker aanraden bij vrienden en familie.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Lange zuigslang
  • Makkelijk te legen

Dannyy1983 01-07-2017

Stofzuiger die perfect doet wat je mag verwachten

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Eerste indruk van stofzuiger, mooi design, mooie blauwe kleur en de wielen zijn gewoon stoer om te zien. Ik vind alles aan deze stofzuiger en stevig uitzien en ook aanvoelen, fijn materiaal!
Het stofzuigen, de zuigkracht op mijn harde parker vloer is gewoon echt supergoed, ik hoef niet 2 keer over dezelfde plaats heen te gaan. het kleed in de woonkamer is met de andere stand ook gewoon goed, al heb ik het idee dat deze beter functioneert op harde vloeren.
Mijn dochtertje van 1 jaar oud laat echt wel veel kruimels etc achter en ik wil gewoon dat mijn vloer netjes schoon is. Ik gebruik de stofzuiger dus dagelijks.
Het legen gaat op zich ook wel prettig, al doe ik het na de eerste keer binnen, liever buiten er komt toch wat stof in de lucht.. maar dat zal bij elke zakloze stofzuiger wel zo zijn.
Wat ik verder prettig vind is het lange snoer daarmee bereik ik elk punt in mijn woonkamer, de stofzuiger draait gemakkelijk mee en het snoer rolt simpel op. Het geluid vind ik niet noemenswaardig, eigenlijk gewoon wat je bij een stofzuiger verwacht.
Ik zou met oog op de prijs iedereen zeker deze stofzuiger aanraden, ik zou niet weten wat ik nog meer van een stofzuiger zou moeten verwachten.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Draait makkelijk mee
  • Zuigkracht

irène 02-12-2017

Meer irritatie dan plezier.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Ik wilde een stofzuiger zonder zak voor de bovenverdieping, klein maar toch met een behoorlijk snoer. Hij zuigt prima maar... De uitschuifbare steel klikt niet goed vast. De steel schijft terig in tijdens het stofzuigen. de bijgeleverde hulpstukken blijven ook niet in de houder en je verliest ze aanhoudend. Vandaag maakte ik me zo kwaad dat ik hem naar het containerpark heb gebracht, eerst onklaar gemaakt of iemand anders zit met de miserie.

Pluspunten

• zuigt goed
  • actieradius

Minpunten

• steel
  • hulpstukken
  • slang kan niet uit elkaar

Anoniem 12-03-2021

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

relatief klein en compact, stevige zuigkracht, prima luchtfiltering en eenvoudig schoon te houden, De kleine borstel - standaard op de buis - is heel handig

Babette 24-08-2020

Philips power pro comfort fc9331

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Op zoek naar een nieuwe stofzuiger viel ons oog op deze stoere stofzuiger.
Alleen desing daar koop je geen stofzuiger voor. Deze koop je om te zuigen. En dat kan hij nou net niet. De gehele tijd ben je stof aan het verplaatsen. 3 keer over dezelfde plek en nog is alles niet weg. Een simpel klein kraaltje weigert hij op te zuigen.
De eens zo fijne langs slang gaat je dan behoorlijk in de weg zitten. Hij zit regelmatig verstopt.
Als je gek op zuigen bent zonder resultaat bent koop dan deze stofzuiger. Hou je daar niet van laat hem dan lekker eigendom van philips blijven want deze stofzuiger is echt zo zonde van je geld.
Wat wel goed werkt is het automatisch oprollen van het snoer. Maar daar koop je dit onding niet voor . Hij heeft van mij enkele reis gemeente archief gekregen. Oftewel vuilstort.

• Kleur

Minpunten

• Zuigkracht
  • Hulp stukken

Marianne 06-07-2017

Goede zuigkracht, lange slang

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Fijne, krachtige stofzuiger. Wel lastige de zuigkracht juist in te stellen en het omzetten van harde naar zachte vloer gaat niet heel soepel. Makkelijk op te bergen. Steel blijft niet makkelijk aan de achterzijde van de stofzuiger zitten. Wel hele lange flexibele slang en rijdt soepel door de grote wielen.

Pluspunten

• Lange slang
  • Snoer rolt niet automatisch op

• Instellen zuigkracht

Gijane80 02-07-2017

Goede zuigkracht, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

De stofzuiger glijdt makkelijk over elk oppervlak, mede door de wieltjes aan de zuigmond.
Snoer is wat aan de korte kant.
Jammer vind ik dat er maar 1 stand is in zuigkracht. Soms zou het prettig zijn als je hem ook iets zachter kan zetten.
Handig zijn de diverse zuigmonden die meegeleverd zijn.
Ook superhandig is het borsteltje aan de stang.
De stofzuiger is lekker licht, dus ook makkelijk mee te nemen op de trap.
Het afhalen van de opvangbak en het reinigen hiervan is ook supermakkelijk.
Al met al een prettig apparaat!!

Pluspunten

• Verschillende zuigmonden
  • Lekker licht en compact

Minpunten

• Snoer is wat kort
  • Maar 1 stand in zuigkracht

Eux01 08-07-2021

Na 2 maanden was er geen zuigkracht meer

Uiterlijk is prima.
Heel handig zonder zak maar na 2 maanden werd de zuigkracht aanzienlijk minder en zoog hij niets meer op.
De hulpmiddelen halverwege de slang zijn erg handig.
Ook is het deel waarmee je stofzuigt te groot om bv onder de verwarming te komen.
Hij maakt heel veel lawaai.

elisabeth-1 07-06-2021

perfect!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Een geweldige stofzuiger, redelijk lang snoer, lange steel en veel stiller dan mijn vorige stofzuiger

KIndy 22-05-2021

Amazing product

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

We bought this product because our one hand stick vacuum broke. This vacuum has changed my routine 360! It gets all the dust and even dog hair on the floor AND carpet! I highly recommend it.

André w 17-04-2021

Waar voor je geld

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Klein en wendbaar met een adequate zuigkracht. Zuigkracht is makkelijk te doseren. Niet al te duur voor deze kwaliteit

Imenuella 13-04-2021

Super stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

De zuigkracht is precies wat ik had verwacht , verschillende mondstukken ideale voor harde vloer en laminaat .

Johannnes 222 12-03-2021

te lichte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

De stofzuiger zou wat eigen gewicht betreft wel wat zwaarder mogen zijn , je trekt hem nu vrij snel om als je stofzuigt. Is wel goed met zuigen .

Behrtje 28-01-2021

Wat een zuigkracht!!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Ik zou deze stofzuiger een 10 hebben gegeven als ze de snoer langer hadden gemaakt en het losse zuigborsteltje betere kwaliteit had en niet op de zuigstang zou zijn bevestigd.

Basheera 11-01-2021

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Klein maar krachtig. Maakt wel iets meer lawaai dan mijn vorige. Spijtig dat het stofreservoir klein is.

Scratchie 17-12-2020

Daalt snel in qualiteit

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

We hebben deze stofzuiger nu 3 jaar.
Maar na 2 jaar nam de zuigkracht enorm af, de hele stofzuiger doorgelopen maar kunnen zelf de oorzaak niet vinden. Duwt het stof nu enkel voor zich uit. Wij zij een 2 persoons huishouden zonder huisdierrn. Nu op zoek naar een nieuwe stofzuiger

Feathers 03-12-2020

Fantastische zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Prettig om mee te werken, licht in gewicht makkelijk hanteerbaar. Zuigkracht is ongekend ik heb een kat met lang haar en dat zuigt hij gemakkelijk op. Ik ben er erg blij mee.

vranken 18-11-2020

Zeer mooi uitgevoerd model

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

zeer goede/mooie en compacte stofzuiger met sterke zuigkracht.
Echt een aanbeveling voor iedereen met hoge verwachting van kwaliteit.

HendriksS 11-11-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

Fijne stofzuiger. Ik gebruik deze voornamelijk tbv Laminaat en tegelvloer en zuigt erg goed. Fijn ook dat deze zakloos is. Ietsje aan de zware kant maar dit weegt niet op tegen de positieve punten. Erg blij mee.

Henk H. 08-10-2020

Prima stofzuiger, doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9331 zwart, blauw, zilver

We gebruiken al jaren stofzuigers zonder stofzak. Onlangs deze Philips gekocht. Voldoet prima, alleen aansluiting slang op de stang had wat stabieler, steviger mogen zijn. Is verbeterpunt. Verder echt prima apparaat. Maakt goed schoon en ook leegmaken is ook super handig.