Philips PowerPro Compact FC9331 - Reviews

Energielabel
A
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marianne 06-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht, lange slang

Fijne, krachtige stofzuiger. Wel lastige de zuigkracht juist in te stellen en het omzetten van harde naar zachte vloer gaat niet heel soepel. Makkelijk op te bergen. Steel blijft niet makkelijk aan de achterzijde van de stofzuiger zitten. Wel hele lange flexibele slang en rijdt soepel door de grote wielen.

Pluspunten

• Lange slang
  • Snoer rolt niet automatisch op

• Instellen zuigkracht

Debbie 13-09-2017 Product paar maanden in bezit

Super stofzuiger

Ik heb al jaren zakloze stofzuigers en dit is veruit de fijnste tot nu toe. Als eerste had ik een Bosch Roxxx, die was totaal niet fijn. Hiervoor had ik een Dyson. Hel fijne stofzuiger, maar deze wint het van de Dyson. Maakt minder herrie, is kleiner en lichter. De stang is langer waardoor je langere halen kunt maken. Het legen van de container gaat schoner dan de Dyson. Daar valt de onderkant open waardoor er een stofwolk ontstaat, dat is bij deze niet. Snoer is lang genoeg. Ik ben er super blij mee. En handig dat je makkelijk kunt wisselen tussen verschillende vloersoorten. Ik zal de stofzuiger zeker aanraden bij vrienden en familie.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Lange zuigslang
  • Makkelijk te legen

anja 13-07-2017 Product paar weken in bezit

mooi design, praktisch en krachtig

Met recht POWER, goede zuigkracht, mooie styling en tevens ideale accessoires opruim / ophang systeem.....nooit meer dat ene borsteltje kwijt.
philips, ik ben verkocht !!

Pluspunten

• designe
  • zakloos
  • borstel ophangsysteem

Minpunten

• korte snoer

Ricci 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Heel erg tevreden over deze stofzuiger, heb m nu 2 weken en bevalt top!
Goede zuigkracht, licht van gewicht en een handig mondstuk met borstel waar je de kasten ook nog mee kan afstoffen. Nadeel is toch het korte snoer.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mondstuk met borstel
  • licht van gewicht

Minpunten

• te kort snoer

Marloes80 11-07-2017 Product paar weken in bezit

Compact en krachtig zonder zak

Ik heb de stofzuiger nu zo'n twee weken in gebruik.
Ik was bang dat een zakloze stofzuiger veel meer lawaai zou maken, maar dit is vergelijkbaar met een gewone stofzuiger.
De stofzuiger heeft een lange snoer.
Handig is dat het borsteltje aan de buis zit, zo raak je het dus niet meer kwijt.
Het reservoir is makkelijk te verwijderen, leeg te maken en weer te bevestigen.

Heel klein minpuntje, de stofzuiger is compact, maar daardoor wat hoger en neemt bij ons net te veel ruimte in om in de meterkast te passen.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Weinig lawaai
  • Zakloos
  • Borstels aan de stang

JohanH79 08-07-2017 Product paar weken in bezit

Sterke zuigkracht, maar te kort snoer.

Zuigt zeer goed en is makkelijk te legen. De stofzuiger heeft een goed formaat en niet te zwaar. Het snoer is wel wat te kort.

Pluspunten

• Compact
  • Niet zwaar

Minpunten

• Te kort snoer

Eef,Leo 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Leuke lichte stofzuiger, zonder de kosten van de zakken!

De Philips stofzuiger doet het prima, weegt niet veel en het stofreservoir is gemakkelijk te legen. Er zit wel een kort snoer aan, dat is niet zo handig.

Pluspunten

• Leuk model
  • Lichte stofzuiger

Minpunten

• Kort snoer

Mowtom 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Wat een fijne stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger is de PowerPro Compact5. Hij heeft een hele fijne rollende voet die over de vloer vliegt. De stofzuiger is licht maar niet te licht. Makkelijk leeg te gooien na het stofzuigen. Wat ook fijn is is dat de bak waar het stof in komt doorschijnend is zo kan ik makkelijk zien of ik bijv geen lego heb opgezogen.

Pluspunten

• Licht
  • Veel onderdelen erbij
  • Flexibel

Minpunten

• Voor mij is de stekker draad net 1 meter te kort

H smit 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

Philips powerpro fc9331

Fijne stofzuigers. Goed krachtig. Makkelijk in gebruik. Hopelijk blijft deze t lang doen ivm huisdieren haren

Pluspunten

• Krachtig en makkelijk in gebruik

Minpunten

• Slang had van mij nog wat langer gemogen

Gijane80 02-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht, makkelijk in gebruik

De stofzuiger glijdt makkelijk over elk oppervlak, mede door de wieltjes aan de zuigmond.
Snoer is wat aan de korte kant.
Jammer vind ik dat er maar 1 stand is in zuigkracht. Soms zou het prettig zijn als je hem ook iets zachter kan zetten.
Handig zijn de diverse zuigmonden die meegeleverd zijn.
Ook superhandig is het borsteltje aan de stang.
De stofzuiger is lekker licht, dus ook makkelijk mee te nemen op de trap.
Het afhalen van de opvangbak en het reinigen hiervan is ook supermakkelijk.
Al met al een prettig apparaat!!

Pluspunten

• Verschillende zuigmonden
  • Lekker licht en compact

Minpunten

• Snoer is wat kort
  • Maar 1 stand in zuigkracht

Dannyy1983 01-07-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuiger die perfect doet wat je mag verwachten

Eerste indruk van stofzuiger, mooi design, mooie blauwe kleur en de wielen zijn gewoon stoer om te zien. Ik vind alles aan deze stofzuiger en stevig uitzien en ook aanvoelen, fijn materiaal!
Het stofzuigen, de zuigkracht op mijn harde parker vloer is gewoon echt supergoed, ik hoef niet 2 keer over dezelfde plaats heen te gaan. het kleed in de woonkamer is met de andere stand ook gewoon goed, al heb ik het idee dat deze beter functioneert op harde vloeren.
Mijn dochtertje van 1 jaar oud laat echt wel veel kruimels etc achter en ik wil gewoon dat mijn vloer netjes schoon is. Ik gebruik de stofzuiger dus dagelijks.
Het legen gaat op zich ook wel prettig, al doe ik het na de eerste keer binnen, liever buiten er komt toch wat stof in de lucht.. maar dat zal bij elke zakloze stofzuiger wel zo zijn.
Wat ik verder prettig vind is het lange snoer daarmee bereik ik elk punt in mijn woonkamer, de stofzuiger draait gemakkelijk mee en het snoer rolt simpel op. Het geluid vind ik niet noemenswaardig, eigenlijk gewoon wat je bij een stofzuiger verwacht.
Ik zou met oog op de prijs iedereen zeker deze stofzuiger aanraden, ik zou niet weten wat ik nog meer van een stofzuiger zou moeten verwachten.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Draait makkelijk mee
  • Zuigkracht

Barbara1980 30-06-2017 Product paar weken in bezit

Stimulerende stofzuiger!

Doordat je direct kunt zien wat je per keer zuigt is het heel stimulerend om te gaan zuigen. De zuigkracht is goed. Daarnaast is de splitsing tussen stof en grotere opgezogen spullen prettig zodat je kunt beoordelen of het wel opgezogen had moeten worden. De wendbaarheid van de wielen zijn ook prima. Ook is de opvangbak makkelijk te reinigen.

Minpunt is het relatief korte snoer. Daarnaast heeft het kleine borsteltje mijn inziens te weinig haren om goed te kunnen zuigen.

Al met al een meer dan goede stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Goede wendbaarheid
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Kort Snoer
  • Klein borsteltje niet zo functioneel

Jo1976 28-06-2017 Product paar weken in bezit

Heel handig zonder zak

de stofzuiger heeft goede zuigkracht en dankzij het schuifje op de slang is dat ook nog te doseren.
De hulpstukken zijn makkelijk te bevestigen en om om te wisselen.
Ook is het apparaat niet zwaar en goed wendbaar.
en het is superhandig dat je geen zak meer hoeft te verwisselen, maar de bak gewoon kunt legen.

Pluspunten

• geen zak nodig
  • wendbaar

Minpunten

• snel kantelen

Lindalinda 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht, makkelijk te hanteren

Op harde vloeren een prima zuigkracht, op vloerbedekking zuigt hij zich vast, met het schuifje zo opgelost. Handig borsteltje voor de trap en licht genoeg om door het hele huis mee te nemen.

Pluspunten

• Licht
  • goede zuigkracht
  • wendbaar

Minpunten

• op vloerbedekking te veel zuigkracht
  • filter zit los, gooi je bijna mee met het stof

Martine 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

Kleine krachtpatser

De stofzuiger is heel compact. Hij weegt echt bijna niets. Heel gemakkelijk mee de trap op te nemen. Zijn kleine formaat deed me twijfelen of hij wel krachtig genoeg zou zijn maar die twijfel was ongegrond. De stofzuiger is heel krachtig en doet wat hij moet doen en dat is alle ruimtes ontdoen van ongewenst stof. Top apparaat!!

Pluspunten

• Krachtig
  • Compact
  • Laag gewicht

Napolitana 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Compacte stofzuiger de zuigkracht is super alleen is het geluidsniveau die de stofzuiger produceert wat aan de hoge kant verder is de opvangbak makkelijk te legen en is de aanschafprijs van de filters (mochten deze aan vervanging toe zijn )een pluspunt in vergelijking met andere stofzuigers alleen zou de snoer wel iets langer mogen zijn verder een goed en degelijk apparaat.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk te legen

JoVol 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Compact en goede zuigkracht

Mooie compacte stofzuiger met goede zuigkracht. Makkelijk in gebruik. Maakt weinig lawaai. Nadeel is de stof die rond dwarrelt als je de bak wil legen, maar als je dat buiten doet heb je er weinig last van.

Pluspunten

• Zakloos
  • Weinig lawaai
  • Compact
  • Mooi vormgegeven
  • Zuigkracht

Minpunten

• Ribbels aan handvat
  • Extra opzetborstels zit er aan vast