Philips PowerPro Compact FC9331 - Reviews

Energielabel
A
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 35 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Debbie 13-09-2017

Super stofzuiger

Ik heb al jaren zakloze stofzuigers en dit is veruit de fijnste tot nu toe. Als eerste had ik een Bosch Roxxx, die was totaal niet fijn. Hiervoor had ik een Dyson. Hel fijne stofzuiger, maar deze wint het van de Dyson. Maakt minder herrie, is kleiner en lichter. De stang is langer waardoor je langere halen kunt maken. Het legen van de container gaat schoner dan de Dyson. Daar valt de onderkant open waardoor er een stofwolk ontstaat, dat is bij deze niet. Snoer is lang genoeg. Ik ben er super blij mee. En handig dat je makkelijk kunt wisselen tussen verschillende vloersoorten. Ik zal de stofzuiger zeker aanraden bij vrienden en familie.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk in gebruik
  • Lange zuigslang
  • Makkelijk te legen

Marianne 06-07-2017

Goede zuigkracht, lange slang

Fijne, krachtige stofzuiger. Wel lastige de zuigkracht juist in te stellen en het omzetten van harde naar zachte vloer gaat niet heel soepel. Makkelijk op te bergen. Steel blijft niet makkelijk aan de achterzijde van de stofzuiger zitten. Wel hele lange flexibele slang en rijdt soepel door de grote wielen.

Pluspunten

• Lange slang
  • Snoer rolt niet automatisch op

• Instellen zuigkracht

anja 13-07-2017

mooi design, praktisch en krachtig

Met recht POWER, goede zuigkracht, mooie styling en tevens ideale accessoires opruim / ophang systeem.....nooit meer dat ene borsteltje kwijt.
philips, ik ben verkocht !!

Pluspunten

• designe
  • zakloos
  • borstel ophangsysteem

Minpunten

• korte snoer

Ricci 12-07-2017

Goede zuigkracht

Heel erg tevreden over deze stofzuiger, heb m nu 2 weken en bevalt top!
Goede zuigkracht, licht van gewicht en een handig mondstuk met borstel waar je de kasten ook nog mee kan afstoffen. Nadeel is toch het korte snoer.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mondstuk met borstel
  • licht van gewicht

Minpunten

• te kort snoer

Single17 11-07-2017

topper onder de stofzuigers

philips, ik ben verkocht !!

Marloes80 11-07-2017

Compact en krachtig zonder zak

Ik heb de stofzuiger nu zo'n twee weken in gebruik.
Ik was bang dat een zakloze stofzuiger veel meer lawaai zou maken, maar dit is vergelijkbaar met een gewone stofzuiger.
De stofzuiger heeft een lange snoer.
Handig is dat het borsteltje aan de buis zit, zo raak je het dus niet meer kwijt.
Het reservoir is makkelijk te verwijderen, leeg te maken en weer te bevestigen.

Heel klein minpuntje, de stofzuiger is compact, maar daardoor wat hoger en neemt bij ons net te veel ruimte in om in de meterkast te passen.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Weinig lawaai
  • Zakloos
  • Borstels aan de stang

Marloes1980 10-07-2017

Krachtig en compact

Ik heb de stofzuiger nu zo'n twee weken in gebruik.
De stofzuiger heeft een lange snoer.
Het reservoir is makkelijk te verwijderen, leeg te maken en weer te bevestigen.

Warner 10-07-2017

Incompleet maar goede service

De stofzuiger werd met een verkeerde, niet passende stofzuigerslang geleverd. Klantenservice was ook 's avonds goed bereikbaar en zocht meteen naar een oplossing. Juiste slang bleek niet op voorraad dus hele stofzuiger teruggestuurd en nu afwachten hoe dit opgelost gaat worden...

Hsmit 10-07-2017

Hele fijne wendbare stofzuiger. Zelfs met huisdieren top

Hele fijne compacte en goed wendbare stofzuiger zonder zal. Zelfs met huisdieren prima stofzuiger. Steel zo van mij nog wat langer mogen maar ik ben lang.

Ricci 09-07-2017

Lichte stofzuiger en goede zuigkracht

Heel tevreden met deze stofzuiger, goed zuigkracht een handig mondstuk en ook nog licht van gewicht.
Nadeel vind ik het korte snoer

JohanH79 08-07-2017

Sterke zuigkracht, maar te kort snoer.

Zuigt zeer goed en is makkelijk te legen. De stofzuiger heeft een goed formaat en niet te zwaar. Het snoer is wel wat te kort.

Pluspunten

• Compact
  • Niet zwaar

Minpunten

• Te kort snoer

JohanH79TD 08-07-2017

Zuigt zeer goed!

MHMHMH 06-07-2017

Fijne krachtige stofzuiger

Krachtige stofzuiger, met vele extra stukken om over goed te kunnen schoonmaken. Ideaal dat er geen zak inzit, makkelijk te legen. Erg krachtig, wel lastig instelbare zuigkracht en omzetten tussen harde en zachte vloer.

Eef,Leo 04-07-2017

Leuke lichte stofzuiger, zonder de kosten van de zakken!

De Philips stofzuiger doet het prima, weegt niet veel en het stofreservoir is gemakkelijk te legen. Er zit wel een kort snoer aan, dat is niet zo handig.

Pluspunten

• Leuk model
  • Lichte stofzuiger

Minpunten

• Kort snoer

Mowtom 04-07-2017

Wat een fijne stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger is de PowerPro Compact5. Hij heeft een hele fijne rollende voet die over de vloer vliegt. De stofzuiger is licht maar niet te licht. Makkelijk leeg te gooien na het stofzuigen. Wat ook fijn is is dat de bak waar het stof in komt doorschijnend is zo kan ik makkelijk zien of ik bijv geen lego heb opgezogen.

Mowtom 04-07-2017

Wat een fijne stofzuiger

Pluspunten

• Licht
  • Veel onderdelen erbij
  • Flexibel

Minpunten

• Voor mij is de stekker draad net 1 meter te kort

EvelienGP 03-07-2017

Leuke lichte stofzuiger, zonder de kosten van de zakken!

H smit 02-07-2017

Philips powerpro fc9331

Fijne stofzuigers. Goed krachtig. Makkelijk in gebruik. Hopelijk blijft deze t lang doen ivm huisdieren haren

Pluspunten

• Krachtig en makkelijk in gebruik

Minpunten

• Slang had van mij nog wat langer gemogen

Gijane80 02-07-2017

Goede zuigkracht, makkelijk in gebruik

De stofzuiger glijdt makkelijk over elk oppervlak, mede door de wieltjes aan de zuigmond.
Snoer is wat aan de korte kant.
Jammer vind ik dat er maar 1 stand is in zuigkracht. Soms zou het prettig zijn als je hem ook iets zachter kan zetten.
Handig zijn de diverse zuigmonden die meegeleverd zijn.
Ook superhandig is het borsteltje aan de stang.
De stofzuiger is lekker licht, dus ook makkelijk mee te nemen op de trap.
Het afhalen van de opvangbak en het reinigen hiervan is ook supermakkelijk.
Al met al een prettig apparaat!!

Pluspunten

• Verschillende zuigmonden
  • Lekker licht en compact

Minpunten

• Snoer is wat kort
  • Maar 1 stand in zuigkracht

Gijane80 02-07-2017

Prima compacte stofzuiger met goed resultaat

De stofzuiger is makkelijk in gebruik, echter vind ik het jammer dat hij geen meerdere standen heeft. Bijvoorbeeld bij het opzuigen van iets op een plastic kleedje gaat het kleed door de zuigkracht bijna meteen mee.
De stofzuiger glijdt heerlijk soepel over de grond door de wieltjes bij de stofzuigermond. Ook de aanwezigheid van 2 stofzuigermonden is prettig wanneer je verschillende ondergronden hebt.
Het borsteltje aan de stang vind ik erg handig.
Jammer is dat het snoer wat aan de korte kant is, maar heel erg is dit natuurlijk ook weer niet.
De stofzuiger is lekker licht en handelbaar, dus ook de trap zuigen is makkelijk.
Het reinigen en afhalen van de opvangbak is makkelijk en hygienisch.
Kortom, ik ben erg positief!