Bosch BGB8A32W wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 219 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8A32W wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dilay 23-10-2019

Bosch Stofzuiger prosilence 59

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Is echt stil, krachtig en heeft een snoerlengte van 15 meter. ideaale stofzuiger
Daarnaast een erg praktische handgreep met een makkelijk meedraaiend kop.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • 15m snoeplengte

Laura 27-06-2019

Handige stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Vooral het extra handvat aan de steel is handig. Hij is erg stil en heeft een lange snoer zodat je heel het huis door kunt. Al met al top ding

Pluspunten

• Lange snoer
  • Stil
  • Extra handvat

Pi 24-06-2019

stofzuiger die doet wat hij belooft

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Had er één geleend van vrienden omdat mijn eigen stofzuiger stuk is en heb er daarna direct zelf één aangeschaft. De stofzuiger doet namelijk precies wat hij belooft. Grootste pluspunt: hij is, vergeleken bij mijn vorige stofzuiger, echt superstil. Daar viel ik voor. Ik had bij aankoop toch wat wat twijfels, omdat in recensies gezegd wordt dat hij 'middelmatig' stof opneemt op vaste vloerbedekking. Maar ben blij dat ik hem tóch aangeschaft heb. Want in mijn beleving neemt hij prima stof op van laminaat, losse vloerkleden en vaste vloerbedekking. Ik ben dik tevreden.

Pluspunten

• superstil
  • fijn lang snoer
  • Energielabel A
  • hneemt prima stof op van elk type vloer en meubels

Minpunten

• hepa luchtfilter wat lastig uit te nemen.

Annie 21-06-2019

geweldig product

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Een fijne stofzuiger zeer stil en met genoeg attributen om mijn huis schoon te maken. De snoer is om mijn hele huis te stofzuiger. Ik ben heel blij met deze aankoop

Familie uit Vleuten 20-06-2019

Stille fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Op advies van onze hulp gekocht die werkt hier graag mee ook bij andere klanten waar ze werkt. Die zijn zeer tevreden.

oelof 27-05-2019

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Goeie stofzuiger. Dacht eerst te weinig watt, maar zuigt goed. Omdat de motor veel stiller is, valt het geluid van de borstel nu meer op; da's dan weer jammer. Mooie uitvoering. Geen opbergmogelijkheid voor hulpstukken.

Pluspunten

• stil
  • mooie uitvoering

Minpunten

• borstel vrij hard

Yvonne de Wit 15-02-2019

Miskoop Bosch pro silence

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Deze veelbelovende stofzuiger werkt niet goed ,maakt alleen geen geluid op de zachtste stand,is te zwaar om te tillen en de grotere zak is onzin want het compartiment waar deze in zit is klein.Verder ligt hij snel op zijn rug en bevalt dus niet.De prijs staat totaal niet in verhouding met het product

RdG 09-02-2019

Miskoop van het jaar

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Mooie en stille stofzuiger, daar is alle mee gezegd.
Het is redelijk zwaar, zuigkracht ondermaats en aan/uit knop geeft problemen wanneer je een trap moet zuigen.
Misschien voor mensen die plavuizen, laminaat, houten vloer of pakketvloer hebben is voldoende.
Echter, wanneer men huisdieren i.c.m. vloerbedekking zou ik de nieuwe generaties stofzuigers sowieso afraden.
Erg spijt ik de oude Miele niet voorzien heb met nieuwe koolborstels.
Het vermogensprobleem is dus niet merk gebonden. Dankzij ons milieubeleid ( stofzuigers

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• alleen maar

Karin 09-02-2019

Wil er nog wat aan toevoegen.

G 16-01-2019

Écht stil

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Echt heel stil en een hele fijne stofzuiger. Levert niets aan zuigkracht in. Accessoires zijn verschillende borstels voor verschillende vloeren. Snoer is erg lang.

Pluspunten

• Stil
  • Lang snoer

Jos 14-01-2019

Heerlijk stil.

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Omdat deze stofzuiger een weldaad is voor je oren en ook nog eens goed zuigt is deze Bosch een goede aankoop.

Pluspunten

• Stil
  • Goed zuigend
  • Extra lang snoer

Klaas Terpstra 06-01-2019

Eindelijk rust tijdens stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Op zoek naar een stille stofzuiger bracht mij bij deze Bosch BGB8A32W. De stofzuiger is redelijk zwaar (8 kg) maar rolt makkelijk achter je aan tijdens stofzuigen en heeft goede stootranden om beschadiging aan meubels te voorkomen. Helaas zijn de wieltjes klein en kan daarom slecht over het snoer rijden. Dan zal je de stofzuiger dus echt even een handje moeten helpen.

Qua zuigkracht werden mijn verwachtingen behoorlijk overtroffen. In de gelezen reviews was men hier niet eenduidig over. Wij gaan van een stofzuiger met 2000w naar de Bosch met 650w. Ik garandeer, dit heeft absoluut geen verval in zuigkracht. In eerste instantie sloeg de twijfel toe, omdat de stofzuiger zo ongelooflijk stil is. Wij hoeven niet meer de huiskamer te ontvluchten wanneer de stofzuiger te voorschijn komt. Het rollen maakt meer geluid dan de motor.

Degelijkheid en klasse straalt de Bosch zeker uit. Ook het snoer is een verademing, wij kunnen nu het hele huis door zonder de stekker te moeten verwisselen (12 meter snoer). Het snoer laten oprollen eist even handigheid, had persoonlijk liever een fysieke drukknop gehad.

Voor harde vloeren is de optionele borstel wel een aanrader!

Pluspunten

• Stille motor
  • Zuigkracht
  • Degelijkheid
  • 12 meter snoer
  • Prijs t.o.v. concurrenten

Minpunten

• Gewicht van 8 kg
  • Kleine wieltjes
  • Fysieke oprolknop snoer

Alex 30-12-2018

super stil....

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

De motor maakt minder geluid dan van de voet komt. de motor is echt fluister stil, kon haast niet geloven dat de stofzuiger op max. vermogen stond toen we deze voor het eerst aanzette.

Pluspunten

• geluidsarm
  • lang snoer
  • grote stofzak
  • handelbaar
  • wendbaar

Minpunten

• had iets meer zuigkracht verwacht

Cos van der Zon 20-12-2018

in alles prima

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Perfecte stofzuiger, zo ook het geringe geluid. Prima voor onze zakelijke doeleinden. Wordt voornamelijk gebruikt voor onder entrees van panden

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • gering geluid

marcel 09-12-2018

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Goede recensies van de stofzuiger. Een zeer stille stofzuiger wat het gebruik ervan zeer prettig maakt.

Manuela 06-12-2018

Zeer stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Goed zuigend stofzuiger. Je merkt niet dat het maar 650 watt is. Ben erg blij dat de stofzuiger weinig geluid maakt.

Pluspunten

• Erg stille stofzuiger
  • Soepele stofzuiger.

Minpunten

• Geen opbergruimte voir de hulpstukken.

Inge 30-11-2018

Super stil

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Mega stille stofzuiger. Speciaal gekocht omdat ons katje bang is van stofzuigers. Deze Bosch is zo stil dat zij bij de derde schoonmaakbeurt zelfs heerlijk bleef slapen in haar mandje terwijl wij de kamer rond gingen met deze stofzuiger.
Ook niet al te zwaar en goed mee te nemen op de trap naar boven of beneden.
Het snoer is zo lang dat ik de hele benedenverdieping vanaf 1 stopcontact kan stofzuigen (onze woonkamer is 11 meter lang).

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • niet al te zwaar

Minpunten

• jammer genoeg nog wel met stofzakken

Johan 30-11-2018

geweldig stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

We zochten een sterke en vooral stille stofzuiger en inderdaad dit is een hele stille!wij hebben een harde vloer en dan hoor je eigenlijk alleen bij het mondstuk zuig geluid,als je hem op tapijt doet hoor je nauwelijks iets!we hebben nog nooit zo'n stille stofzuiger gehad een echte aanrader.

Pluspunten

• super stil en toch krachtig
  • goede afwerking en stevig
  • heel erg lang snoer wat perfect oprolt

Minpunten

• geen

Joke 29-11-2018

Prima, makkelijk te handteren en bijna geluidloos

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Stofzuiger werkt zoals verwacht. Stang goed aan te passen aan de persoonlijke lengte en makkelijk met handvat. Goede hulpstukken en altijd bij de hand door het vast klikken aan de stofzuigstang. Lekker lang snoer dus groot bereik.

Pluspunten

• geluidsarm
  • langsnoer
  • goede hulpstukken
  • goed instelbare stang voor persoonlijke lengte

Avk 28-11-2018

Fijne Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Zoals Bosch omschrijft is de stofzuiger ook erg stil in vergelijking met veel anderen. Eerste indruk is prima, degelijk opgebouwd en erg lang snoer. Rolt snel en goed op en geeft je veel bewegingsvrijheid.

Pluspunten

• Stil
  • Lang snoer
  • Wendbaar
  • Grote stofzak

Minpunten

• Opbergen hulpstukken

Sterre 30-09-2018

Slechtste stofzuiger die ik ooit gehad heb.

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Het snoer is lang en hij is stil daar is ook alles mee gezegd. Als de zak half vol is moet die al vervangen worden. Een mini steentje pak ik na 10 pogingen zelf maar op want de stofzuiger laat het afweten. Net als ee rijstkorrel hondebrokje of een incredable pod. Ik ben meer vooruit aan schuiven en zelf aan oppakken dan dat de stofzuiger het doet

De stilte is fijn maar gerealiseerd door een dikke veel te korte slang als compromie... zuigen langs plafond randje kan jiet zonder hem op te moeten tillen.
Een stofzuiger van nog geen jaar oud die rond de 250 gekost heb had ik veel meer van verwacht. Nooit meer een bosch

Pluspunten

• 15 m snoer
  • Stil

Minpunten

• Zuigt niet je duwt vuil vooruit
  • Stofzak vol op helft
  • Slang onhandig kort
  • Kiezeltje of korrelthes mag je zelf oppakken
  • Egonomische handvat is lastig ergens onder

Nel 11-08-2018

Stofzuiger Bosch

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

De stofzuiger voldoet aan de eisen( hij is lekker stil) hij is alleen erg zwaar,en de opberg ruimte voor de hulpstukken ontbreken

Shena 07-08-2018

Mooie stofzuiger met zeer weinig geluid

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Het is een mooie stofzuiger met weinig geluid. Hij is makkelijk verplaatsbaar door zijn wieltjes. Tevens ziet hij er heel mooi uit (ik heb zelf een witte).Enige nadeel is het gewicht.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Weinig lawaai
  • Makkelijk te rollen

Minpunten

• Te zwaar

Dirk 27-07-2018

Groot bereik, laag geluidsniveau maar erg lastig qua gebruik

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Deze stofzuiger voldoet qua mogelijkheden goed maar valt qua gebruiksgemak erg tegen. Stofzuigen is met dit apparaat hard werken en zeker niet aan te bevelen voor oudere mensen of mensen met rugklachten. De beugel aan de zuigmond is onhandig en lomp, o.a. voor het stofzuigdn van het interieur van auto of caravan. Ook is het verwisselen van hulpstukken is voor ouderen of mensen met artrose. Informatie op de website m.b.t. de stofzuigerzakken is slecht te vinden. Ook is niet te vinden hoeveel zakken er in een doos zitten.

Pluspunten

• Groot bereik door lang snoer
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• Beugel aan zuigmond is onhandig en lomp
  • Stofzuigen is zwaar werk met dit apparaat
  • Verwisselen hulpstukken is niet gemakkelijk

Dre 17-05-2018

bosch silence stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Prima stofzuiger. Zuigt dierenharen ook uitstekend. Zowel op parket als kleed. Goed geruisloos. Lekker lang snoer van 15 meter bereik.

Pluspunten

• heel stil
  • zuigt prima

Angela 14-05-2018

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Het product kun je op zijn maximale zuigkracht zetten en dan nog maakt hij niet veel geluid! Ik heb de stofzuiger nu een week in huis ben al erg tevreden ermee. Ook de verschillende stofzuigerkoppen werken prima! Op mijn harde vloeren laat het geen krassen achter! Wat natuurlijk het grootste voordeel is: je kunt lekker muziek luisteren tijdens het stofzuigen!

Pluspunten

• Geen lawaai
  • Lang snoer

Minpunten

• Geen opbergruimte in de stofzuiger