Bosch BGB8A32W wit, zilver - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 219 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8A32W wit, zilver op Kieskeurig.nl.

Elizabeth 04-01-2018

Nog steeds niet echt gewend

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Na enkele maanden dagelijks gebruik, nog steeds niet echt gelukkig met deze stofzuiger. Het weinige geluid is een uitkomst maar de koppeling stang/zuigmond gaat nog steeds stroef en ik worstel als het ware met de stang. De stofzuiger zelf is wat aan de zware kant en ik ben regelmatig een hulpstuk kwijt doordat ze niet in een compartiment van het apparaat kunnen. Het is dat ie zo duur is anders had ik 'm al ingeruild voor een Miele.

Pluspunten

• lang snoer
  • rustig

Minpunten

• lastig te verwijderen hulpstukken
  • zwaar
  • geen compartiment voor hulpstukken

Tanja 14-02-2019

Helaas een tegenvaller

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Ik heb deze stofzuiger gekocht omdat hij als best reviewd werd en ook werd geadviseerd door de winkel waar ik hem kocht. Helaas vallen de zuigprestaies ons erg tegen, hij is dan wel enorm stil maar dit gaat hier kennelijk ten koste van de prestaties. Kruimels en (kleine) kattenbakkorrels langs de plinten en stoelpoten bleven gewoon liggen. Dit verwacht je niet van zo’n duur apparaat. Ook was de slang erg onhandig, veel te dik maar ook zeker veel te kort en te stug. Moeilijk en lastig met opbergen en lastig om onder meubels te zuigen. Kortom een tegenvaller en na slechts 2 maanden in ons bezit heb ik hem gelukkig kunnen inruilen voor een stofzuiger van een merk die meer zuigkracht heeft. Jammer, dit had ik zeker niet verwacht.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

I. Weeda 03-05-2018

Echt stiller

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Wij zijn inmiddels een paar dagen in het bezit van een Pro silent stofzuiger van Bosch. Omdat wij en onze kinderen het geluidsniveau van de vorige stofzuiger onacceptabel hoog vonden (en het stof zak klepje was afgebroken) hebben we gekozen voor deze stillere stofzuiger. Na wat kijk en vergelijk waren we er uit. Stiller, lang snoer en grotere stofzuigerzak. En de stofzuiger is echt veel stiller. Andere reviews hadden het ook over zwaar en prijzig. Dat vind ik inderdaad ook. De stofzuiger is wat zwaar en hij is aan de prijs, want alle plastic onderdelen kunnen sneller stuk (net als bij goedkopere stofzuigers), maar wat heerlijk dat we niet meer een vliegtuig door ons huis hebben vliegen. Dat maakt een heleboel goed. Hopelijk gaat de stofzuiger nog heel lang mee!

Pluspunten

• Echt heel stil
  • Lang snoer
  • Grote stofzak
  • Makkelijk wendbaar
  • Stootbumper

Minpunten

• Zwaar
  • Prijzig

Harry Everts 20-03-2018

Heerlijk stil. Een verademing!

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Geselecteerd op geluidsniveau in combinatie met energieverbruik. Tevens een lekker lang snoer waarmee je op veel plaatsen kunt komen zonder te wisselen van stopcontact!

Pluspunten

• geluid
  • zuigkracht

Minpunten

• klep van stofzak gaat beetje lastig open

fam de Jong 08-03-2018

Stilste stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe stofzuiger na veel wikken en wegen is de keuze gevallen op de Bosh BGB8A32W.
Stilste stofzuiger ooit gekocht, met behoud van goede zuigkracht.

Miranda Benders 20-12-2017

Super Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Net onze nieuw stofzuiger binnen. Uiteraard meteen gebruikt, zuigt goed en is heerlijk stil. Veel hulpstukken en een groot bereik door het lange snoer. Top!!

• Goede zuigkracht

Yolanda 09-06-2017

mooi vormgeving

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

hele stille stofzuiger, ideaal, fijn lang snoer zodat je de hele etage in 1 keer kan doen. zuigkracht is super

Pluspunten

• stil
  • lang snoer

Pieter 03-06-2017

Goede aktieradius

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Goede bereikbaarheid door het hele huis. Geluidsniveau toch iets hoger dan verwacht. Zuigkracht is goed. Goede uitrusting met alle bijgeleverde stukken. Helaas slechts 1 stofzak , voor de betaalde prijs zouden dat er minsten 5 mogen zijn. Ook de prijs van 1 nieuwe stofzak is aan de erg hoge kant.

Pluspunten

• aktieradius
  • uitrusting

Minpunten

• meegeleverde en prijs nieuwe stofzak

Jee 31-05-2017

Geruisloos, goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Zeer stille maar toch krachtige stofzuiger. Jammer dat hulpstukken op de (verder heel fijne) zuigstang zitten en niet opgeborgen in de slede

• Fijne (lange) zuigstang
  • Lang snoer

Minpunten

• opbergen hulpstukken

Dilay 23-10-2019

Bosch Stofzuiger prosilence 59

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Is echt stil, krachtig en heeft een snoerlengte van 15 meter. ideaale stofzuiger
Daarnaast een erg praktische handgreep met een makkelijk meedraaiend kop.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • 15m snoeplengte

DSDT 09-07-2019

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Eigenlijk 1 min puntje, had op zijn minst extra zakken verwacht. Verder geen op- en aanmerking. Perfecte stofzuiger, design, kracht en extra lange kabel.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Laura 27-06-2019

Handige stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Vooral het extra handvat aan de steel is handig. Hij is erg stil en heeft een lange snoer zodat je heel het huis door kunt. Al met al top ding

Pluspunten

• Lange snoer
  • Extra handvat

Pi 24-06-2019

stofzuiger die doet wat hij belooft

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Had er één geleend van vrienden omdat mijn eigen stofzuiger stuk is en heb er daarna direct zelf één aangeschaft. De stofzuiger doet namelijk precies wat hij belooft. Grootste pluspunt: hij is, vergeleken bij mijn vorige stofzuiger, echt superstil. Daar viel ik voor. Ik had bij aankoop toch wat wat twijfels, omdat in recensies gezegd wordt dat hij 'middelmatig' stof opneemt op vaste vloerbedekking. Maar ben blij dat ik hem tóch aangeschaft heb. Want in mijn beleving neemt hij prima stof op van laminaat, losse vloerkleden en vaste vloerbedekking. Ik ben dik tevreden.

Pluspunten

• superstil
  • fijn lang snoer
  • Energielabel A
  • hneemt prima stof op van elk type vloer en meubels

Minpunten

• hepa luchtfilter wat lastig uit te nemen.

Annie 21-06-2019

geweldig product

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Een fijne stofzuiger zeer stil en met genoeg attributen om mijn huis schoon te maken. De snoer is om mijn hele huis te stofzuiger. Ik ben heel blij met deze aankoop

Familie uit Vleuten 20-06-2019

Stille fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Op advies van onze hulp gekocht die werkt hier graag mee ook bij andere klanten waar ze werkt. Die zijn zeer tevreden.

oelof 27-05-2019

Stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Goeie stofzuiger. Dacht eerst te weinig watt, maar zuigt goed. Omdat de motor veel stiller is, valt het geluid van de borstel nu meer op; da's dan weer jammer. Mooie uitvoering. Geen opbergmogelijkheid voor hulpstukken.

Pluspunten

• stil
  • mooie uitvoering

Minpunten

• borstel vrij hard

Yvonne de Wit 15-02-2019

Miskoop Bosch pro silence

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Deze veelbelovende stofzuiger werkt niet goed ,maakt alleen geen geluid op de zachtste stand,is te zwaar om te tillen en de grotere zak is onzin want het compartiment waar deze in zit is klein.Verder ligt hij snel op zijn rug en bevalt dus niet.De prijs staat totaal niet in verhouding met het product

RdG 09-02-2019

Miskoop van het jaar

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Mooie en stille stofzuiger, daar is alle mee gezegd.
Het is redelijk zwaar, zuigkracht ondermaats en aan/uit knop geeft problemen wanneer je een trap moet zuigen.
Misschien voor mensen die plavuizen, laminaat, houten vloer of pakketvloer hebben is voldoende.
Echter, wanneer men huisdieren i.c.m. vloerbedekking zou ik de nieuwe generaties stofzuigers sowieso afraden.
Erg spijt ik de oude Miele niet voorzien heb met nieuwe koolborstels.
Het vermogensprobleem is dus niet merk gebonden. Dankzij ons milieubeleid ( stofzuigers

Pluspunten

Minpunten

• alleen maar

Karin 09-02-2019

Wil er nog wat aan toevoegen.

G 16-01-2019

Écht stil

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Echt heel stil en een hele fijne stofzuiger. Levert niets aan zuigkracht in. Accessoires zijn verschillende borstels voor verschillende vloeren. Snoer is erg lang.

Jos 14-01-2019

Heerlijk stil.

Geschreven voor: Bosch BGB8A32W wit, zilver

Omdat deze stofzuiger een weldaad is voor je oren en ook nog eens goed zuigt is deze Bosch een goede aankoop.

• Goed zuigend
  • Extra lang snoer