Bosch BGB8A32W - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 67 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Yolanda 09-06-2017

mooi vormgeving

hele stille stofzuiger, ideaal, fijn lang snoer zodat je de hele etage in 1 keer kan doen. zuigkracht is super

Pluspunten

• stil
  • lang snoer

Pieter 03-06-2017

Goede aktieradius

Goede bereikbaarheid door het hele huis. Geluidsniveau toch iets hoger dan verwacht. Zuigkracht is goed. Goede uitrusting met alle bijgeleverde stukken. Helaas slechts 1 stofzak , voor de betaalde prijs zouden dat er minsten 5 mogen zijn. Ook de prijs van 1 nieuwe stofzak is aan de erg hoge kant.

Pluspunten

• aktieradius
  • uitrusting

Minpunten

• meegeleverde en prijs nieuwe stofzak

Jee 31-05-2017

Geruisloos, goede zuigkracht

Zeer stille maar toch krachtige stofzuiger. Jammer dat hulpstukken op de (verder heel fijne) zuigstang zitten en niet opgeborgen in de slede

• Fijne (lange) zuigstang
  • Lang snoer

Minpunten

• opbergen hulpstukken

zwieber 20-11-2017

fantastisch

Hij overtreft mijn verwachtingen. Heerlijk niet zo'n lawaai ding in huis. ook de zuigkracht is uitstekend.

Pluspunten

• geluid
  • gemak

Ern 09-11-2017

Bosch BGB8A32W

Prima stofzuiger. Fijn dat hij zo stil is. Twijfel daarom soms aan zuigkracht, maar dat is niet nodig. Ik mis een opbergvak voor de hulpstukken. Die ben ik nu telkens kwijt want aan de stang blijven ze niet vastzitten. Verwisselen van voet gaat moeizaam.

• Lang snoer

Minpunten

• Geen opbergvak voor hulpstukken
  • Voet zit erg stevig op stang

J van Eijk 15-10-2017

Valt me tegen

Afgaand op ervaring met onze vorige Bosch free'e stofzuiger weer gekozen voor een Bosch. Gewend aan het lange snoer, dan wil je niet anders meer.
Eenmaal uitgepakt denk je gelijk van dit is een topproduct zoals je van Bosch mag verwachten, maar dat is niet zo.
geluid? zeer weinig, snoer lekker lang. Maar hij is wel een beetje zwaar. Maar dan, de zuigkracht! Die is echt teleurstellend. Niet wat ik had verwacht en zeker niet in verhouding tot onze vorige Bosch . Het is zelfs zo slecht dat ik me afvraag of er niet iets anders aan de hand is.
als de zuigkracht beter was geweest had hij van mij 4 sterren gekregen maar nu niet meer dan 2.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Elizabeth 06-09-2017

Even wennen

Voorheen altijd een Miele maar verleid door de "stille" kracht. En inderdaad,ik hoor nu de bel als de pakketbezorger komt. De hulpstukken zijn alleen wel lastig om te zetten; ik moet veel kracht zetten en hard trekken om ze van de stang af te krijgen. Dit ging bij de Miele toch wel heel wat makkelijker.

Pluspunten

• rustig
  • lang snoer

Minpunten

• duur
  • dure stofzakken
  • lastig te verwijderen hulpstukken

marijke 28-08-2017

Erg stil en handig in gebruik.

Heb deze stofzuiger aangeschaft puur vanwege het weinige geluid, en dat is perfect hij is erg stil en zuigt goed. Extra lange snoer er aan is ook heel fijn. Ik had hem jaren eerder moeten aanschaffen. Wat een comfort, Ik ben met plezier aan het stofzuigen.

JJJoLLL 08-08-2017

Stil en grote reikwijdte.

Deze stofzuiger kan ik iedereen aanbevelen. We hebben m gekozen om z'n grote reikwijdte en weinig geluid bij het zuigen. Tevens voelt het erg licht tijdens het zuigen. Je hoeft weinig kracht te zetten. Al met al willen wij m niet meer kwijt. De extra zuigmonden kunnen aan de zuigstang bevestigd worden en zitten niet in het apparaat zelf. Dit is even wennen.

Pluspunten

• Reikwijdte
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Accessoires op de zuigstang

zwieber 02-08-2017

eweldig

Ik kocht deze stofzuiger, omdat mijn vorige Bosch kapot ging. De vorige maakte ontzettend veel lawaai. Deze is een verademing, Je hoort "m haast niet.

Pluspunten

• heerlijk stil
  • zuigt erg goed
  • rijdt makelijk
  • heeft een stootrand

Minpunten

• nog niet gemerkt
  • wel prijzig

Lonneke vd Sanden 29-07-2017

Flexible krachtige en stille stofzuiger

Deze stofzuiger is heel flexibel in gebruik. Valt niet snel om en rijdt soepel mee. Hij is echt super stil dat ik moet wennen dat ik denk dat hij niet goed stofzuigt omdat hij geen herrie maakt. Maar hij heeft een goede zuigkracht. Ik ben nog wel volop aan het uitproberen waar welke voet het fijnste is. Ik vind het niet fijn om steeds te moeten wisselen op elk verschillend vloeroppervlak. Wat ik wel jammer vind is dat ik de kleine voetjes niet in de stofzuiger kwijt kan en los in de kast moet bewaren. Als ik dan de trap op wil en het kleine voetje erop wil doen moet ik eerst weer teruglopen naar de kast om dat voetje te halen. Maar goed. Als dat alles is...

• Hele goede zuigkracht

Minpunten

• kleine voetjes niet in de stofzuiger op te bergen

de Ruysscher 29-07-2017

Hoe goed kan een stofzuiger zijn?

Erg goed dus, het apparaat straalt een en al kwaliteit uit. De begint al bij het moderne design en eindigt bij een fluisterstille motor. Op de hoogste stand is deze wel goed hoorbaar maar de zuigkracht is dan enorm en vaak niet nodig. Onze voordeurmat kwam los van de grond.

Door 4 zwenk wieltjes rijdt de stofzuiger heerlijk licht en soepel. Ook fijn is dat de stang zowel in staande als liggende positie kan worden vastgezet aan de stofzuiger.

Het blijft natuurlijk een vervelend klusje, maar door deze stofzuiger is het allemaal wat leuker en aangenamer geworden.

Pluspunten

• Erg stil
  • Mooi ontwerp
  • 4 wieltjes, rijdt/zwenkt erg makkelijk

Zeelenberg 27-07-2017

Stil, goede zuigkracht en lang snoer

Prijs/kwaliteit, de cashback van €30,00, de lovende reviews, het model, de stille motor, de zuigkracht en het lange snoer.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Veel hulpstukken
  • Rijdt soepel
  • Mooi moedel

Minpunten

• Behoorlijk zwaar
  • Geen opbergvak voor de hulpstukken

handige huisvrouw 26-07-2017

eindelijke een stille stofzuiger.

de tijger kan er van wakker worden. Ik krijg er zelf een fijg gevoel bij. je kunt normaal praten terwijl je stofzuigt

Pluspunten

• stil
  • lang snoer

Minpunten

• zwaar

Angelique Balfoort 23-07-2017

geluid echt zacht, zuigkracht instelbaar, verstelbare stang

De stofzuiger heb ik aangeschaft omdat het geluidsarm is, wat ook werkelijk zo is. Ik was aangenaam verrast door het vriendelijke gebruiksgemak en de vele extra's die geboden worden en ook nuttig zijn.

Pluspunten

• trapsgewijs verstalbare stang
  • instelbare zuigkracht

Minpunten

• behuizing trek haar aan (statisch)

Miertje 21-07-2017

Prachtige geruisloze design stofzuiger

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen, omdat mijn nichtje deze ook heeft en hij mij meteen gigantisch beviel. Mijn nichtje had een keizersnede gehad en ik hielp haar even de 6 weken door in de huishouding. Omdat mijn eigen stofzuiger zijn beste tijd gehad had, heb ik meteen deze besteld. Ligt fijn in de hand en is qua geluid echt stil, ondanks dat zijn zuigkracht zeer sterk is. Ik ben er zeer content mee en beveel dit product van Bosch daarom ook echt aan!🤗

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Zeer stil
  • Sterke zuigkracht
  • Ziet er ook nog eens mooi uit

Ern 21-07-2017

Genius stofzuiger

Heerlijk rustig geluid. Prima zuigkracht. Ideaal lang snoer. Handige hulpstukken en fijne handgreep aan de stang.

J. Meerman 20-07-2017

Fluisterstil

Stille stofzuiger met veel zuigkracht. Wat ook erg handig is, zijn de vier zwenkwielen, waardoor de stofzuiger makkelijk te manoeuvreren is.

• Wendbaar
  • Zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Opbergmogelijkheden accessoires

Ro Jansen 19-07-2017

Slimste stofzuiger

Heb mijn verbaast dat een stofzuiger zo stil kon zijn.
Een aanrader voor een goede stille stofzuiger met zuigkracht.

• Zeer wendbaar
  • Lang aansluitsnoer
  • Praktische handgreep op de slang.

Minpunten

• Iets aan de zawaare kant
  • Zuigmondjes niet in de machine

Marianne 18-07-2017

super stille stofzuiger

Ontzettend tevreden met de nieuwe stofzuiger. Was al bekend met de Bosch Free, maar deze uitvoering is boven verwachting goed. Echt stil en extra lang snoer, maakt het stofzuigen een stuk aangenamer.