Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3969 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3969 rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Rassies 30-10-2018

Dik tevreden!

Voorheen was ik onbekend met het merk Rowenta. Nu ik hier bekend mee ben is de kans groot dat ik meer producten zal gaan aanschaffen in de toekomst van Rowenta. Ik ben namelijk dik tevreden over deze stofzuiger. De prijs kwaliteit verhouding is echt top. Hij doet zijn werk goed en heeft een sterke zuigkracht. Ook zit alles er op en eraan.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht

Minpunten

• Snoer aan de korte kant

M. 27-10-2018

lichtgewicht, compact, geluidloos

Het is een compact,geruisloze stofzuiger. Helaas is de steel vrij kort, ook de snoer is vrij kort. Maar zuigkracht is perfect

Pluspunten

• zuigkah
  • compact

Minpunten

• korte snoer
  • korte steel

Eefjayday 25-10-2018

Klein, wendbaar en goed krachtig.

Al bij het openen vam de doos ben ik blij verrast! Een mooie kleine stofzuiger met veel nuttige opzetstukken. Fijn ook dat er een speciale zuigvoet is voor gladde vloeren. Bij de eerste keer gebruiken vlat meteen op dat dit een zeer krachtige stofzuiger is ondankt het lagere wattage. Het schuif ventieltje op het handvat is dan ook erg handig. Zo zorg je er makkelijk voor dat de stofzuigervoet de wat losser liggende vloerbedekking weer loslaat.
De compacte stpfzuiger is lekker licht en wendbaar en door het lange snoer kom je bijna overal. Ook na meerdere stofzuigerbeurten op 1 stofzak blijft hij kracjtig zuigen en fris ruiken. Absoluut dus een zeer prettige stofzuiger, die in een druk huishouden met huisdieren en kinderen heel goed van pas komt en snel even tevoorschijn word gehaald. Zo blijft het altijd netjes en fris is huis.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Handig bosteltje in het handvat
  • Licht gewicht, gaat zo mee de trap op

Minpunten

• Geen opbergval voor opzetstukken
  • Klep naar stofzak sluit lastig

Ursula R 24-10-2018

Krachtige stofzuiger, korte slang

Aangeschaft omdat er handig hulpstukken bijzitten om de stofzuiger ook in de auto te gebruiken en omdat het een lichte stofzuiger is dus makkelijk te tillen. De stofzuiger voelt niet heel degelijk aan door het lage gewicht. Nadeel van dit gewicht is ook dat de stofzuiger vrij makkelijk omrolt/omvalt tijdens het stofzuigen. De slang vind ik echt veel te kort, daardoor voor mij (1,65 lang) geen comfortabele houding tijdens het stofzuigen helaas. Het voordeel van het lage gewicht is dat de stofzuiger zeer goed hanteerbaar is op de trap en in de auto. Het flexibele opzetstuk wat wordt meegeleverd (kierenzuiger) is 60 cm lang. Ik vind het opzetstuk alleen net iets te slap waardoor je dichtbij de slang vast moet houden om het verlengstuk op de juiste plek te krijgen en dat lukt niet altijd. De zuigkracht is enorm en goed in te stellen. Nadeel is de inhoud van de stofzuigerzak, is aan de kleine kant dus regelmatig wisselen. De stofzuigerzak blijft wel netjes dicht bij het vervangen omdat er een speciaal klepje op zit.

Pluspunten

• veel accessoires
  • handig in de auto
  • prima zuigkracht

Minpunten

• korte slang
  • kleine stofzuigerzak
  • rolt makkelijk om

M 22-10-2018

Handzame stofzuiger

De stofzuiger is mooi van vorm en verkrijgbaar in een mooie kleur. Zitten meedere accessoires bij. Mis wel een echte parketborstel. En een klein borsteltje om los op te zetten. Wel zit er een borsteltje op de slang dat je kan schuiven. Echter de borstelharen rand is erg dun waardoor bij enige kracht de haren plat gaan en het risico aanwezig dat je met het kunstof krassen maakt op een meubel. Jammer idee is goed maar uitvoering is matig.
De stofzuiger is makkelijk te verplaatsen weegt niet te zwaar. Geschikt voor ouderen.

Pluspunten

• Veel accessoires

Minpunten

• Geen parket borstel
  • Dunne uitschuifborstel

Stofheld 20-10-2018

Complete stofzuiger voor deze prijs!

De stofzuiger is keurig in de doos met alle onderdelen verpakt. Er zijn diverse onderdelen die best prettig werken. Een normale zuigmond, parket zuigmond, steel, flexibele zuigmond en een mini zuigmond. Als eerste de parket borstel gebruikt en die werkt daarop prima, de borstel van de normale zuigmond werkt minder prettig op gladde vloeren. De grote borstel voor kleine oppervlakken heeft bij mij jammer genoeg wat krassen gemaakt op de tv voet. De zuigkracht is meer dan voldoende en als je korte bochten maakt kan de stofzuiger omrollen. De flexibele zuigmond is ook handig! Het snoer is wel aan de korte kant. Goed regelbare zuigkracht. Maar al met al prima, complete stofzuiger voor deze prijs.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Zeker handig voor de auto
  • Prijs

Minpunten

• Kort snoer
  • Statisch voor stof
  • Rolt zo nu en dan om

Willeke 20-10-2018

Klein maar pittig

Klein maar krachtig!! Hij zuigt de plavuizen uit mijn woning en trekt het vinyl van de grond bij wijze van. Hij zuigt echt erg krachtig voor zo n kleine stofzuiger. Er zit vanalles bij. Erg uitgebreid met borstels en opzetstukken. Ideaal borsteltje wat je kunt uitschuiven wanneer je de pijp ervanaf haalt. Waardoor je gelijk ff je bank iod kan afzuigen. Ik kan de stofzuiger aanraden voor appartementen. Een heel woonhuis met 4 kids zuigt hij ook uitstekend. Maar omdat er maar een kleine stofzuigerzak (3liter) inzit gaat deze snel vol zitten. En de zakken zijn nog al prijzig. Is dat voor u geen probleem kunt u deze rustig aankopen. Hij doet wat van hem verwacht word en beter!!

Pluspunten

• Uitgebreid
  • Ligt

Minpunten

• Kleine inhoud

Yvy83 17-10-2018

Top stofzuiger

Ik ben erg blij met deze stofzuiger. Lekker klein en compact en licht. Wel een goede zuigkracht. Echt een goede uitvinding vind ik het borsteltje aan het einde van de slang. Deze kan je met een klik systeem uitschuiven. Zo heb je altijd een borsteltje bij de hand zonder los opzetstukje. Je klikt hem zo weer in en zet de stang er weer op. De stofzak vervangen vind ik iets lastig / stroef. Maar hoeft ook niet heel vaak te gebeuren.

Pluspunten

• Borsteltje op de stang
  • Licht
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Stofzuig zak vervangen lastig

Myrrie 16-10-2018

Compact en flinke zuigkracht

Ik heb deze stofzuiger in ons huishouden met 2 poezen, jongetje van 1,5 en een zandbak buiten nu een aantal keren getest en ben zeer tevreden.het eerste wat ik zei was deze is beter dan onze eigen nieuwe stofzuiger waar ik nogal teleurgesteld over was.
De Rowenta is klein, stiller dan de meeste andere, verschillende accessoires een flinke maar regelbare zuigkracht.
De gewone voet zuig fantastisch ook in de hoeken en past onder de bank door. Nadeel is wel dat deze op laminaat vacuüm kan zuigen.
De laminaat voet is geweldig. Zelfs te gebruiken op kleine stukken tapijt. Nadeel zuigt niet fantastisch langs de kan en in hoeken.

Pluspunten

• Regelbare zuigkracht
  • Laminaat voet
  • Stiller dan de meeste andere

Minpunten

• Losse accessoires
  • Kort snoer
  • Tapijt/laminaat voet zuigt vacuüm op laminaat

Maud 16-10-2018

Lichte, krachtige stofzuiger

Ik ben aangenaam verrast door deze Rowenta stofzuiger. Ik gebruik hem dagelijks en ben blij met zijn zuigkracht i.v.m. de haren van onze hond. Het snoer van deze stofzuiger is langer dan mijn oude dus dat is echt een voordeel. Ook het uitschuifbare mondstuk met borstel op de slang is ideaal. Zo kun je direct bv de plinten stofzuigen. Verder is hij stil en licht in gewicht. Door de vele hulpstukken kun je overal komen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Stil
  • Lang snoer
  • Uitschuifbare borstel aan de slang

Minpunten

• Buis echt stevig vastmaken aan mondstuk

Mimmy 15-10-2018

Lichte stofzuiger

Fijne stofzuiger welke een zeer goede zuigkracht heeft en niet veel weegt. Ook maakt hij niet veel geluid. Zelf heb ik hiervoor van hetzelfde merk een duurdere stofzuiger gehad. Dat verschil merk je wel in het materiaal, deze stofzuiger is net wat minder van kwaliteit en fancy maar dat zie je dan ook terug in de prijs. Voor dit geld absoluut een fijne goede stofzuiger!

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht
  • Zuigkracht makkelijk aan te passen

Minpunten

• Snoer niet heel lang
  • Materiaal niet heel stevig

ADR1970 15-10-2018

ADR1970

We hebben de Rowenta Compact Powe stofzuiger nu al een tijdje mogen testen.
Hij is inderdaad compact en heeft veel power. Doet zijn naam dus eer aan.
We zuigen zowel op een harde ondergrond als op tapijt en voor beide ondergronden is hij zeer geschikt. Een voordeel is tevens de vele hulpstukken / opzet stukken. Je kunt echt overal komen met deze stofzuiger.
Minpunt vinden wij het korte snoer en het toch wel makkelijk kantelen van de stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Compact

Minpunten

• Kort snoer
  • Makkelijk kantelen

cieltje 15-10-2018

Krachtige stofzuiger, ondanks de lage prijs

Aangezien ik huisdieren heb, is stofzuigen een dagelijkse noodzaak. Tel daarbij nog 2 mannen die in het hout werken, dus veel zaagsel, dan weet je dat 'n goede stofzuiger gewoon nodig is.
Gezien de prijs, had ik niet zo'n héle hoge verwachtingen, maar ik was echt verbaasd, het is een krachtige stofzuiger.
Het design is goed, niets bijzonders, een gewone stofzuiger. Maar hier hecht ik niet zoveel waarde aan.
Hij is gemakkelijk in elkaar te zetten en de verschillende hulpstukken/zuigmonden kun je gemakkelijk en vooral snel verwisselen. Erg handig is dat het kleine borsteltje vast zit aan de stofzuigerslang, die kun je dus nooit kwijtraken. Hij is klein, licht, door de grote wielen rijdt hij soepel en het apparaat is goed wendbaar.
Maar het allerbelangrijkste natuurlijk is dat hij ontzettend goed zuigt, zo is je huis weer snel stof- en vooral harenvrij.
Wat ik wel een groot minpunt vind, is het korte snoer, deze had wel een aantal meters langer gemogen. Ook zou het plezierig zijn als de symbolen op de aan/uitknop en de knop om het snoer op te rollen, duidelijker zichbaar waren. Nu druk ik toch regelmatig de verkeerde knop in. Als het symbool bijv. wit was, is het beter zichtbaar. Een klein dingetje, maar wel 'n klein irritatiepuntje. Wat ook vervelend is, als ik de stofzuigermond eraf haal, om langs de plintjes te stofzuigen, lijkt het alsof de onderkant van de buis scherp is, net alsof hij in het zeil wil snijden. Maar daar moet je dus even aan wennen en rekening mee houden.
Deze stofzuiger zal ik zeker aanraden, bij anderen.

Pluspunten

• krachtige stofzuiger
  • wisselen hulpstukken gaat snel en gemakkelijk
  • Het borsteltje zich vast aan de slang.
  • In hoogte verstelbare buis
  • Voordelige koop

Minpunten

• kort snoer
  • knoppen aan/uit en oprollen lijken erg op elkaar
  • onderkant buis lijkt scherp

A3VERMEER64 14-10-2018

Zuigkracht is te krachtig en de zuigmond zuigt zich vast aan gladde vloer opvlakte. Hij maakt te veel lawaai en ben niet zo kapot van een stofzak...

Pluspunten

• Vuil opname
  • Oprolbare snoer

Minpunten

• Lawaai
  • Zuigkracht
  • Stofzak

Fab 12-10-2018

Handzame stofzuiger

De Rowenta stofzuiger is een compact apparaat engel handzaam. Er zitten veel verschillende opzetstukken bij de stofzuiger.

Pluspunten

• Compact
  • Handzaam
  • Veel opzetstukken

Stella 12-10-2018

Krachtige stofzuiger!

Een zeer krachtige stofzuiger voor harde vloeren en laagpolig tapijt. Heeft veel extra accessories alleen jammer dat deze niet in de stofzuiger zelf opgeborgen kunnen worden. Hij is kompakt en licht.

Pluspunten

• Kompakt
  • Lichtgewicht
  • Krachtige stofzuiger

Minpunten

• Losse accessoires