Philips PowerPro Compact FC9330/09 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9330/09 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Martijn 16-10-2020

Waardeloos apparaat

Wat een waardeloos apparaat! We hebben hiervoor eenzelfde soort stofzuiger gehad van Philips. Je mag toch verwachten dat een nieuwer apparaat minstens net zo goed is?

De zuigkracht is minder, je merkt op tapijt gewoon een groot verschil. De kabellengte is korter, de opvangbak is onhandig. En na iets meer dan 2 jaar gebruiken is de stofzuiger al stuk. NOOIT MEER EEN PHILIPS!

Pluspunten

• zakloos

Minpunten

• korte kabel
  • snel stuk
  • waardoze zuigkracht

Philipsdrama 31-08-2019

Als je de reviews doorneemt zie je kwalificaties omtrent zuigkracht varieren van absoluut waardeloos tot super zuigkracht. En dat voor dezelfde machine. Dat kan natuurlijk niet echt. Mijn vrouw geeft als oordeel deze stofzuiger zuigt niet. En idd waardeloos. Dan ga je eens kijken naar de zuigmonden. Ik heb twee opzetstukken geprobeerd, een heeft borstelstukken met open einden aan twee kanten. Duidelijk als je hier mee aan het werk gaat zuig je alleen maar valse lucht, het andere opzetstuk kun je in hoogte verstellen, stand hoog ook alleen maar valse lucht, stand 2 op een vlakke vloer krijgt hij grip. Dus het is maar heel toevallig wat voor vloer je hebt of je er wat aan hebt of niet. Dit maakt het tot een product wat je niet moet kopen, zeer gebruiksonvriendelijk product. Om verdere ergernis te voorkomen gaat ie de deur uit.

Pluspunten

Minpunten

• Gebruiksonvriendelijk
  • Niet geschikt voor breed publiek

Cobi 10-03-2019

Gekocht op positieve reviews maar ik heb spijt

Wij hadden hiervoor een zelfde type stofzuiger van Philips. Daar was ik erg blij mee, ik erewachten van dit apparaat een zelfde kwaliteit. Zeker omdat we inmiddels weer 10 jaar verder zijn.

De zuigkracht is dramatisch, zeker met de bijbehorende stang heeft de zuiger gewoon weinig kracht. De kabel is korter dan bij de vorige stofzuiger waardoor ik de woonkamer net niet met 1 stopcontact kan doen. De losse zuigmond die aan de slang zit heeft een schuif waarmee je de zuigkracht beperkt. Waarom? Die ding raak je constant aan, dan mis je gelijk helemaal alle zuigkracht.

Kortom een waardeloos apparaat.

Pluspunten

• Zakloos
  • Borstelmond op de slang

Minpunten

• Korte kabel
  • Weinig zuigkracht

I hanssen 19-02-2019

Mijn vorige stofzuiger was oud en versleten..dacht ik. Deze leek me handzaam. Dat is hij ook maar zijn zuigkracht is echt waardeloos. Zuigt gewoon amper. En de stofbak krijg je met geen mogelijkheid los. De eerste keer uren bezig geweest met de handleiding erbij maar niet open te krijgen.
Ik heb hem nog maar paar maanden maar spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Klein handig voor de trap met lange stekker

Minpunten

• Zuigt totaal niet
  • Stofbak gaat niet los

Mieke 14-02-2019

Veel accessoires , goede zuigkracht maakt veel lawaai

Heb vorige week deze stofzuiger via Coolblue gekocht, het was me vooraf niet helemaal duidelijk met welke accessoires die zou worden geleverd maar dat kwam helemaal goed. De triactionborstel heeft een stand voor harde vloeren en vloerbedekking en op de steel zitten nog wat handige hulpstukken. De zuigkracht is zeer goed. Twee nadelen wat mij betreft: hij maakt veel lawaai en hij is lastig met één hand te bedienen omdat je twee knoppen tegelijk moet indrukken om hulpstukken te wisselen

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Veel lawaai
  • Hulpstukken lastig te vervangen met maar één hand

M.P. Jansen 09-05-2018

Goede stofziuier

We hebben de Phillips FC9333/09 sinds twee weken, en we zijn er erg tevreden mee. Hij zuigt goed en krachtig, en de kwaliteit is prima, zoals je van Phillips mag verwachten. Ik raad hem dan ook aan.

De service bij de Media Markt was ook goed. Er stonden een paar demo-modellen die we konden uitproberen. De uitleg van de medewerster was ook prima. We werden vriendelijk geholpen. Ik hoop dat we er nog lang plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Krachtig

Linda 13-07-2017

Prima zakloze stofzuiger

Heel makkelijk in elkaar te zetten en te gebruiken. Ik kon echt direct aan de slag. Stofbak legen is heel eenvoudig en je kan prima je hele huis stofzuigen en dan de bak pas legen. Klepje op de stang om zuigkracht te regelen is onhandig, die schuift steeds open waardoor er een hele hoge piep ontstaat.

Pluspunten

• compact
  • eenvoudig in gebruik
  • zonder stofzak is heel plezierig

Minpunten

• zuigkracht had sterker gemogen

Moooo 13-07-2017

Ik heb de stofzuiger nu enkele weken in gebruik en ben er echt super tevreden mee. de stofzuiger heeft veel verschillende opzetstukjes die je kunt gebruiken in verschillende situaties. dit maakt de stofzuiger erg compleet. daarnaast is het heel fijn dat de stofzuiger geen zak heeft. dit maakt de stofzuiger ideaal in gebruiksgemak. Daarnaast zuigt de stofzuiger erg goed. De haren van mijn kat zuig ik hier moeiteloos mee op.
ook de prijs kwaliteit verhouding is erg positief.
Al met al erg tevreden en kan hem een ieder aannraden!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • opzetstukken
  • zakloos
  • wendbaar

MarcvdB 11-07-2017

Fijne zuigkracht uit deze compacte stofzuiger

Deze stofzuiger verving onze oude Philips stofzuiger met zak. De zakloze stofzuiger zuigt nog beter en stof en vuil wordt soms zelfs aangetrokken van een paar centimeter afstand. Op laminaat glijdt hij fijn over de vloer en de stand voor kleed/vloerbedekking maakt dat andere oppervlakken ook goed schoon worden. Een klein nadeel is het ophangsysteem voor de steel+slang. Dit voelt erg instabiel aan. Bij onze vorige stofzuiger hetzelfde en daar zelfs kapot gegaan. Je moet bij deze de steel inschuiven zodat er minder kracht op komt te staan.

Pluspunten

• zuigkracht
  • klein
  • mooi ontwerp

Minpunten

• ophangsysteem steel

Wilma 11-07-2017

Fijne lichte stofzuiger

Deze stofzuiger hebik nu 2 weken en ik ben er erg blij mee.
Fijn dat er verschillende opzetstukken opzitten, en op de stang zit zelfs een borsteltje geintegreerd. Makkelijk voor de meubels of op de trap.
De stofzuiger glijdt makkelijk over allerlei oppervlakken heen, Parket en tapijt zijn snel en efficient gezogen. Het valt me echt op dat het makkelijker en lichter gaat dan de vorige. Een minpuntje is de knop in het handvat dat de zuigkracht regelt, deze schuift te makkelijk heen en weer en moet je echt vast houden om hem op de goede plek te houden.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • geintegreerd borstelstuk

Minpunten

• knop om zuigkracht te regelen

sebasvanw 10-07-2017

Handige compacte zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Zeer handige compacte stofzuiger met een eigentijds design. Deze stofzuiger hebben wij voor erbij gekocht en daar is hij prima voor. Komt overal makkelijk bij en super handige opvangbak waardoor je geen zakken meer nodig hebt. Klik, leeggooien en klaar. Ben er blij mee en zou de stofzuiger zeker aanraden.
handige opvangbak, lekker compact, komt overal goed bij met de speciale borstel
het snoer is wat aan de korte kant.
Ja, ik zou dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Compact
  • Wendbaar
  • Eigentijds design

Minpunten

• Het snoer is iets kort

Lisa 10-07-2017

Licht, snel, zakloos

Heel blij met deze stofzuiger! Ten eerste omdat hij zakloos is, maar ook zeker omdat hij licht is, makkelijk over de vloer beweegt en goed in de kast past. Enige wat ik jammer vind is dat hij niet ook nog draadloos is. Verder ideaal!

Pluspunten

• Zakloos
  • Makkelijk beweegbaar
  • Goed formaat
  • Licht

Minpunten

• Niet draadloos

Lisa2912 10-07-2017

Compact en krachtig

Een compacte krachtpatser, deze stofzuiger is zeer makkelijk in gebruik en opvallend stil. Door de lange steel kunnen ook wat langere mensen rechtop stofzuigen. De hulpstukken zitten handig op de steel en dus goed binnen handbereik. Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht

Wilmasch 09-07-2017

Goed hanteerbare stofzuiger

Stofzuiger is mooi compact. Rijdt makkelijk. Flexibele zuigmond en makkelijk in hoogte verstelbare stang. Goed te legen, snoer rolt makkelijk op/af. Kleine borstel is makkelijk in de stang verwerkt. De zuigkracht is makkelijk aan te passen

Pluspunten

• makkelijk te legen
  • lange stang
  • blijvende zuigkracht

Leonarda5 08-07-2017

Zeer tevreden, sterke zuigkracht!
Na jaren een dyson te hebben gebruikt overgestapt naar een Philips.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Klein reservoir

icalex 04-07-2017

Fijne stofzuigen die doet wat hij moet doen, stuizuigen.

Wij hebben de stofzuiger nu 2 weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Wij hadden al een Philips marathon stofzuiger vanwege de vele huisdieren. Maar omdat die stofzuiger wat oud werd en omdat het aantal huisdieren aan het afnemen is, werd het tijd voor een andere.

Wij wilde graag een kleine lichte stofzuiger die makkelijk te bedienen is. De PowerPro Compact is die lekkere lichte stofzuiger en is lekker wendbaar. Zuigkracht is ook erg goed en je ziet gewoon de rommel opgezogen worden een paar cm naast de zuigmond. Wat wel opvalt is als de bak waar het stof in komt vol begint te raken (en met huisdieren is dat snel),dat dan de zuigkracht wel snel afneemt. Iets wat we bij onze vorige stofzuigerzak loze stofzuiger niet zo erg merkte, maar die was ook 150 euro duurder dan deze. Als je de bak na elke keer zuigen leegt heb je er geen last van. Voor mensen met meerdere honden en katten zou de stofbak wel eens iets te klein kunnen zijn.

Ook missen we het traploos instellen van de zuigkracht van onze oude stofzuiger, maar of dat het extra geld waard is wat je daarvoor betaald, betwijfel ik. De zuigmond zuigt alles goed op en glijd makkelijk over zowel harde vloeren als tapijten en vloerbedekking. Wel is de zuigmond iets hoger dan onze vorige dat tot gevolg heeft dat we niet meer goed onder de bank kunnen komen.

De geïntegreerde borstel op de steel is in het begin even wennen, maar nu vind ik het heel prettig. (hoe heb ik ooit zonder gekund). Ook de lengte van de steel (uitschuifbaar) is erg prettig en voor ons lang genoeg. Wel mis ik een goede manier om de stofzuiger op te pakken als ik bijvoorbeeld de trap op moet. Ik was een handvat gewend aan de bovenkant en die mis ik.

Ook het snoer is voor mijn gevoel iets aan de korte kant, maar vooralsnog redden we ons er mee in ons huis. Ook is hij niet de stilste in huis, maar goed dat is ook niet zo belangrijk.

Al met al een hele fijne lichte stofzuiger die wellicht niet de meest luxe is, maar doet wat het moet doen voor een goede prijs. Ik zou hem bijna iedereen aanraden. Mensen met meerdere honden en katten zou ik wel waarschuwen. Ik denk dat zij beter een duurder modelletje kunnen kopen van Philips.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Licht gewicht
  • Zuigt goed/krachtig
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Snoer iets te kort
  • Stof container met meerdere huisdieren snel vol.
  • Zuigkracht niet instelbaar
  • Beetje luidruchtig

Nadines 04-07-2017

Erg fijne stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger!

We zijn thuis erg fan, van deze stofzuiger! En geen stofzuigerzak! Ik dacht dat ik hier erg aan zou moeten wennen, maar niks is minder waar, het is zo makkelijk.. je klikt hem er af gooit het weg en het is klaar.

Hij stofzuigt erg licht , is wendbaar en snel, goede stofzuigerkracht en de steel is verstelbaar voor lang en kort goed te gebruiken.

En hij ziet er ook nog is prachtig uit! Wij zijn fan!

Annebertie 01-07-2017

Licht gewicht stofzuiger die doet wat ie moet doen

Dit is een zeer lichte stofzuiger heel wendbaar, maar wel heel krachtig.
Handig is dat de kleine borstel is geïntegreerd aan het mondstuk (uitschuifbaar).
Hij maakt wel wat geluid, maar dat vind ik totaal niet storend. Schoonmaken gaat heel makkelijk en het filter kun je onder de kraan afspoelen.
Het snoer had ietsje langer gemogen.
Al met al een hele fijne, krachtige stofzuiger. Zowel op harde vloeren als voor op vloerbedekking. Ik ben er erg teveden over.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wenbaarheid
  • Licht gewicht
  • Geïntegreerde kleine borstel

Minpunten

• Snoerlengte
  • Geluid

sandra 29-06-2017

Compacte stofzuiger met een verrassend sterke zuigkracht

Ik heb dit product nu ongeveer 2 weken in gebruik en ben heel tevreden. Bij een stofzuiger gaat het er natuurlijk om dat hij goed zijn werk doet en dat doet deze stofzuiger zeker. Toen ik de eerste keer de stofzuiger zag had vond ik hem redelijk klein, dus ik had niet verwacht dat er zoveel zuigkracht in zou zitten. Zelfs naast de stofzuigerborstel zie ik bijvoorbeeld zand richting de borstel gezogen worden. Doordat hij heel veel zuigkracht heeft heb ik het idee dat hij wel meer lawaai maakt dan mijn vorige stofzuiger.

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen omdat hij geen stofzuigerzak heeft, en dit vind ik dan ook een groot voordeel. De bak is eenvoudig te legen en schoon te maken. Omdat ik zowel tapijt als parket heb moet ik een aantal keer switchen met de stofzuigerborstel wat prima werkt.

Gemak: de stofzuiger zelf is heel erg licht, wendbaar, heeft een lang snoer en manoeuvreert prima door mijn huiskamer. Ik vind de stofzuigerstang redelijk zwaar, maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. Al met al kan ik deze stofzuiger zeker aanraden.

Pluspunten

• geen stofzuigerzak
  • compact
  • wendbaar
  • hoge zuigkracht
  • compact

Minpunten

• lawaaiig
  • zware stofzuigerslang

Coeny 28-06-2017

Fijne sterke stofzuiger die soepel beweegt

Zuiger rijdt en zuigt zeer soepel en krachtig. Is makkelijk op te ruimen (stang kan op 2 manieren worden aangehangen) en opvangbak makkelijk te legen. De zuigmond in het handvat is handig met een uitschuifbaar mondstuk.
Nadeeltje; snoer is iets te kort en zuigkracht is niet instelbaar.

Pluspunten

• zuigkracht
  • soepele beweging
  • makkelijk opbergen

Minpunten

• snoer iets te kort
  • zuigkracht niet instelbaar

nielsve80 28-06-2017

Compact, licht en krachtig

Lekker compacte en lichte stofzuiger die makkelijk wendbaar is. Snoer is iets aan de korte kant, waarschijnlijk door de compacte behuizing met beperkte opslagruimte ervoor. Is wat gehordig, maar dat vinden wij wel een fijn gevoel geven van kracht. Zuigt ook goed, pakt kattenharen goed op. Stofbak leegt makkelijk. Filter kan makkelijk onder de kraan worden afgespoeld. Geïntegreerde accessoire (van haren voorzien mondstuk) is een slimme oplossing; geen los stuk, maar uitschuifbaar vanaf de stang! Al met al zeker tevreden!

Pluspunten

• Compact, licht, wendbaar
  • Krachtig
  • Geïntegreerde accessoire

Minpunten

• Wat kort snoer

Sammy78 27-06-2017

Stofzuiger die doet wat ie moet doen!

Ik heb deze stofzuiger nu een tijdje in gebruik en ben er superblij mee! Hij is lekker licht waardoor hij lekker in de hand ligt en stofzuigen nu een makkie voor me is. De mondstukken zitten aan het apparaat vast wat super handig is want was met me oude stofzuiger die dingen altijd wel kwijt. De zuigkracht is voor mij ook toppie dus alles bij elkaar een top stofzuiger voor een mooie prijs! I am happy...

Pluspunten

• Lekker licht in gebruik
  • Alle mondstukken zitten aan het apparaat vast
  • Zuigkracht is prima

Linda 26-06-2017

Fijne stofzuiger

ik heb deze stofzuiger nu een aantal dagen in mijn bezit en ik ben er erg tevreden mee, hij zuigt zonder moeite alles op zonder overal meerdere keren overheen te gaan.

op de steel zit een schuifje die je kan verzetten voor bijvoorbeeld meubels, harde vloeren en kleden/vloerbedekking. op het voetstuk heb je ook een knop die je om kunt zetten voor kleden/vloerbedekking en harde vloeren

het kleed zuigt hij moeiteloos schoon,vond dit altijd een rot klus, maar dit is nu zo gepiept.

de opvangbak is makkelijk eraf te halen en te legen. je kan hem schoonmaken met water, verder staat er max afgebeeld zodat je kunt zien wanneer je hem moet legen.

er zitten ook filters in die je kan schoonmaken met water

verder zitten er 2 mondstukken bij. 1 met en borstel en een smalle lange. de smalle lange zit in een houder die aan de buis vastzit en de borstel kan je gebruiken door de buis er af te halen en de borstel naar beneden te schuiven, ideaal, geen gedoe met losse onderdelen.

de stofzuiger rolt makkelijk achter je aan, en hij is lekker compact, je kan hem op 2 manieren opbergen: de stofzuiger rechtop zetten en de zuigmond eraan vast te haken, of gewoon recht laten staan en de zuigmond aan de achterkant vast te haken

Het enige nadeel tot nu toe vind ik de kleine opvangbak.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kleine opvangbak

marije1980 25-06-2017

Goede stofzuiger

Een fijne, compacte stofzuiger. Erg handig dat er een zachte borstel in de stang geïntegreerd zit, nu hoef je dat hulpstuk niet eerst te pakken en erop te zetten. De stofzuiger is klein en licht en daardoor goed wendbaar.
En het belangrijkste: de zuigkracht is echt uitstekend. Ik ben zeer tevreden!!

Pluspunten

• Compact
  • Wendbaar
  • Goede zuigkracht

Belleboon 25-06-2017

Geweldige stofzuiger!

Wat een prachtig apparaat! Ik was na altijd Miele wat sceptisch, maar de Philips maakt al haar beloften waar! Zuigkracht is goed en het gemak waarmee de stofzuigermond draait is echt een cadeautje! Manlief pakte de stofzuiger net en zei precies hetzelfde! Met twee maincoons en twee kinderen onder de drie jaar is er altijd wel stof haar en losliggend vuil in huis, normaal gesproken was het legen vd zak echt iets waar ik tegenop zag, maar nu pak ik het reservoir, leeg m en kan zo weer door! Kortom een echte aanrader! Zou hem dan ook zo aanbevelen.
Enige minpunt dat ik heb kunnen ontdekken is het in principe handige borsteltje dat standaard op de stofzuigerstang zit, dat wil als je teveel kracht gebruikt omhoog schieten. Maar dit weegt geenszins op tegen de rest vd stofzuiger. Hij is compact, wendbaar, zuigt goed en gemakkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geen zak
  • Wendbaar
  • Compact

Minpunten

• Vaste borstel op stang schuift onhoog